Dat was echt KUTquote:
Conference Leaguequote:Op woensdag 31 mei 2023 22:48 schreef Tjacka het volgende:
Roma speelde vorig seizoen toch ook in een finale?
quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:48 schreef Tjacka het volgende:
Roma speelde vorig seizoen toch ook in een finale?
quote:
Boekarest > Budapestquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:52 schreef Tjacka het volgende:
Lekker sfeertje hoor in dat stadion. Wat een trip ook. Budapest.
Dit jaar ging hij al af als een gieter in de achtste finalequote:
Zijn probleem.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit jaar ging hij al af als een gieter in de achtste finale
Ocampos nu. Ajax zorgt wel voor spelers op EL finale niveau.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit jaar ging hij al af als een gieter in de achtste finale
Daar was ik bijquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:54 schreef Zorro het volgende:
In dit stadion is Nederland uiteindelijk van Frank de Boer verlost.
Topstadion
Wat is je eindoordeel over Rulli?quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Driekwart Amsterdam voelde zich te goed voor hem.
Bij zijn ontslag?quote:
Ik heb eerlijk gezegd heel weinig Ajax gekeken afgelopen half jaarquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinden jullie Roelie beter dan Pasveer?
teletekstsupporterquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd heel weinig Ajax gekeken afgelopen half jaar
Die was niet best tegen Twente zegquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pasveer zat nog achter Zoet, dus dat lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik schijt in mijn broek voor sked. hij heeft mij mijn laatste 2 bans aangesmeerdquote:
Crewbash, ban.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik schijt in mijn broek voor sked. hij heeft mij mijn laatste 2 bans aangesmeerd
Het valt me nog mee dat we niet een klassieke Rulli-blunder hebben meegemaakt. Wellicht dat hij iets beter oogt als het team coherenter is, maar het is geen puntenpakker.quote:
Op naar het FB topic!quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik schijt in mijn broek voor sked. hij heeft mij mijn laatste 2 bans aangesmeerd
Dat is niet waar.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij blijft een onrustige keeper, denk dat een goede verdediging dat niet oplost.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat we niet een klassieke Rulli-blunder hebben meegemaakt. Wellicht dat hij iets beter oogt als het team coherenter is, maar het is geen puntenpakker.
Zonder verstandelijke beperking ja.quote:
Heeft Verstappen hem weer niet voorbij gelaten?quote:
Kieft niet, die vindt het slecht en wordt er moe van.quote:
Oh, klopt hoor. Villarreal v Osasuna 1-2 uit 2021/22 moet je eens opzoeken. Niets aan het handje, toch een Rulli-blunder. Heerlijk.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij blijft een onrustige keeper, denk dat een goede verdediging dat niet oplost.
@Nattekatquote:Op woensdag 31 mei 2023 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft Verstappen hem weer niet voorbij gelaten?
@ChevyCapricequote:Op woensdag 31 mei 2023 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft Verstappen hem weer niet voorbij gelaten?
Had je dat niet tegen de scouts kunnen zeggen?quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oh, klopt hoor. Villarreal v Osasuna 1-2 uit 2021/22 moet je eens opzoeken. Niets aan het handje, toch een Rulli-blunder. Heerlijk.
Toch van een zeldzame genantheidquote:
Rulli heeft een speciaal plekje in mijn hart.quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Had je dat niet tegen de scouts kunnen zeggen?
Wijnaldum telt nietquote:Op woensdag 31 mei 2023 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch een stukje vlaggetje in deze finale dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |