Bruma was wel sympathiek anderhalve week terufquote:
Oh die is ook ingevallen?quote:
quote:
Classic onzichtbaar welquote:
Vooral de blik van het publiek elke keer die het ook stuitend vondenquote:
Van alle PSV-huldigingen is dit het moment dat ik me het allerbest herinnerquote:
Eensquote:Op woensdag 31 mei 2023 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van alle PSV-huldigingen is dit het moment dat ik me het allerbest herinner
Ik kijk daar niet naar.quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:15 schreef Coco het volgende:
Welke Ajax-huldiging herinneren jullie het beste?
Deze is pijnlijker dan ik me kan herinnerenquote:
Dat die schaal van de bus mieterde.quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:15 schreef Coco het volgende:
Welke Ajax-huldiging (eredivisie) herinneren jullie het beste?
Die 30e denk ikquote:Op woensdag 31 mei 2023 23:15 schreef Coco het volgende:
quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:15 schreef Coco het volgende:
Van Gaal, "de beste van Rotterdam."quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:15 schreef Coco het volgende:
de serero huldigingquote:Op woensdag 31 mei 2023 23:15 schreef Coco het volgende:
quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:17 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Van Gaal, "de beste van Rotterdam."
En Halsema op het podium.
Laten we dat maar niet doenquote:
Kijken of ze dit in toom kunnen houden.quote:
Dat is wel 1 meer dan zijn broer.quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heeft een wedstrijd in zijn carrière fantastisch gespeeld
Heeft hij een broerquote:Op woensdag 31 mei 2023 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel 1 meer dan zijn broer.
Ook daarom juichen we voor Sevillaquote:Op woensdag 31 mei 2023 23:22 schreef TheVulture het volgende:
Het is dat het voor Ajax gunstig is dat Roma dit wint, maar wat een kutelftal is dat toch
Die heeft nog bij Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda gespeeld.quote:
Wij zijn vrienden.quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:23 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ook daarom juichen we voor Sevilla
Rondje voorronde is nooit iemand slechter van geworden.quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:22 schreef TheVulture het volgende:
Het is dat het voor Ajax gunstig is dat Roma dit wint, maar wat een kutelftal is dat toch
Nee joh. Je bent in de war met Gudelj. Matic was alleen in de EL finale tegen Ajax goed.quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft nog bij Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |