Ontharingscreme FTW!quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als ik Wendy was zou ik er per ongeluk Pblond in smeren
Ik zag het al, Wendy moest eens weten hoe ze over haar praten, dan deed ze dit vast niet.quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:50 schreef Limbus het volgende:
[..]
Bij Zoë terwijl zij vanmiddag geen tijd voor Wendy had
Tja, niet mijn prijzenpot, ze doen maarquote:Op woensdag 31 mei 2023 17:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Daar heeft ze wel een punt.
Klopt geen bal van
Oh op die manier.quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja, niet mijn prijzenpot, ze doen maar
Maar bedoelde meer dat Rupert de stelling gooide, maar het komt van Babs af. Had Babs het zelf gedaan, had dit gesprek over Rupert niet plaatsgevonden
deed bep ook met stelling voor pruiken voor morrie en te gelijk voor peukenquote:Op woensdag 31 mei 2023 17:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja, niet mijn prijzenpot, ze doen maar
Maar bedoelde meer dat Rupert de stelling gooide, maar het komt van Babs af. Had Babs het zelf gedaan, had dit gesprek over Rupert niet plaatsgevonden
Dit ja, eerder zei Wendy dat ze het volgende week zou doen, maar nu is ze toch weer in de weer, terwijl ze als stront wordt behandeld.quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:54 schreef Ebinas het volgende:
Wendy is gek dat ze dit nog voor haar doet.
Nu nog verf op haar rokje ook.
quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:06 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë zit te vertellen dat ze ergens al 6 jaar werkte...... iedereen na haar kreeg een vast contract (zeker 5 man) alleen zij niet......
Zou ze zich nou helemaal niet afvragen waarom zij het niet kreeg???
Beter goed gejat dan slecht verzonnenquote:Op woensdag 31 mei 2023 17:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wel gejat.
Ere wie ere toekomt.
@:Greysbones tikte het, en ik wist zo snel niets
Ik denk dat Wendy half door heeft hoe erg ze over haar pratenquote:Op woensdag 31 mei 2023 18:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit ja, eerder zei Wendy dat ze het volgende week zou doen, maar nu is ze toch weer in de weer, terwijl ze als stront wordt behandeld.
Maar de bouwvakkers vonden haar leuk.quote:
wie?quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:06 schreef spapaars het volgende:
Niet de slimste die er is, maar ze doet haar best.
Zit niet meer kwaad in dan wat belangstelling vragen.
Raar wel.quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:16 schreef xsaskiax het volgende:
Dit is toch weer apart, Erik wil de boodschappen in de kast zetten, zegt Zoë: laat maar Erik, dat doe ik met Jeff samen!!!
rupi is wel haar grote uitpakvriendje..quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Raar wel.
Net ook met pakketjes uitpakken, daar stond Bern bij.
En vervolgens roept ze Rupi
Of ananas in de drankquote:Op woensdag 31 mei 2023 18:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja, ik heb gelijk de focus op drank daar![]()
Maar dat kan ook in de ananas
Die luilak, doet toch nooit iets, behalve schelden en banjeren?quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:20 schreef Monique___ het volgende:
wie staat weer de zware dingen in te ruimen..
[ afbeelding ]
Nee bier niet getver.quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of ananas in de drank![]()
Al is dat in bier niet zo'n aanrader
Lijkt ze nog meer op een fake geisha.quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:11 schreef Dotteke het volgende:
Jemig Zoë gaat zo te zien haar haren zwart verven
Omdat anderen niet aan de boodschappen mogen zitten van Zoequote:Op woensdag 31 mei 2023 18:20 schreef Monique___ het volgende:
[ afbeelding ]
schijnen mooi doorquote:Op woensdag 31 mei 2023 18:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee bier niet getver.
Maar voor bij de poolparty ananas, drank, rietje en parapluutje erin.
Ik begrijp alleen dat Marciano liever witte bakpakken heeft
Ja kijk die Marciano eens sjouwen, straks gaat hij door zijn rugquote:Op woensdag 31 mei 2023 18:20 schreef Monique___ het volgende:
[ afbeelding ]
Pina colada'squote:Op woensdag 31 mei 2023 18:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee bier niet getver.
Maar voor bij de poolparty ananas, drank, rietje en parapluutje erin.
Ik begrijp alleen dat Marciano liever witte bakpakken heeft
Godsamme van een trutje.quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:22 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zoe had een verrassing voor haar Icy Spicy ..
Mss eunice een gevenquote:Op woensdag 31 mei 2023 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pina colada's![]()
Blijkbaar heeft Marciano een bepaald idee van een poolparty en horen daar witte badpakken bij
En hij neemt het maar wat graag aan blijkbaar?quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:22 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En hij neemt het maar wat graag aan blijkbaar?
Haar logica is werkelijk niet te volgen..... ze wil Jeffrey weg roept ze bij hoog en bij laag..... als puntje bij paaltje komt rent ze altijd naar Jeffrey voor hulp (en hij blijft haar maar steunen en het voor haar opnemen.... hoe dan??)quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat anderen niet aan de boodschappen mogen zitten van Zoe
Al draag een aap 'n gouden ring.......quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:27 schreef Charmian het volgende:
nog even verder zeuren over zoe: wie trekt er nou een witte trui aan als je je haar gaat verven. ze lijkt een alien uit star trek met dat haar nog in de verf en die make-up rommel op d'r smoel
Vorige week toen hij geen bier kreeg bleef hij haar niet steunen hoor, toen was Zoe een 22-jarig kutkind volgens Jeffreyquote:Op woensdag 31 mei 2023 18:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Haar logica is werkelijk niet te volgen..... ze wil Jeffrey weg roept ze bij hoog en bij laag..... als puntje bij paaltje komt rent ze altijd naar Jeffrey voor hulp (en hij blijft haar maar steunen en het voor haar opnemen.... hoe dan??)
Ja inderdaad, ze is net een alien nuquote:Op woensdag 31 mei 2023 18:27 schreef Charmian het volgende:
nog even verder zeuren over zoe: wie trekt er nou een witte trui aan als je je haar gaat verven. ze lijkt een alien uit star trek met dat haar nog in de verf en die make-up rommel op d'r smoel
Als dat lekt zie je het op elke kleur, behalve zwart dan.quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:27 schreef Charmian het volgende:
Waarom niet?quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:29 schreef Charmian het volgende:
waarom heeft sjenet een veter om d'r nek?
van het boodschappen geld betaald dusquote:Op woensdag 31 mei 2023 18:22 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Uitzonderingen bevestigen de regelquote:Op woensdag 31 mei 2023 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vorige week toen hij geen bier kreeg bleef hij haar niet steunen hoor, toen was Zoe een 22-jarig kutkind volgens Jeffrey
ik vind het stomquote:
en ze heeft gewoon minimaal 1 zwart shirt (die met die kamasutra standjes)quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als dat lekt zie je het op elke kleur, behalve zwart dan.
Ja, lijkt ze zo al op nu vast nog meer.quote:
2 grote ego s bij elkaarquote:Op woensdag 31 mei 2023 18:47 schreef KinKiJan het volgende:
Isaac: "We zijn in een andere fase beland. En ik denk ook in een fase maat die uiteindelijk in ons voordeel kan gaan werken. Want ze schieten zichzelf allemaal eh, vanzelf links en rechts. Je ziet al namen vallen, van mensen, en dan praten ze alleen maar, je ziet al verschuivingen je ziet al aan hoe men al praat links en rechts. Kijk, wij banjeren als vanaf het begin eigenlijk, en zij gaan nu banjeren eigenlijk. Nu valt hun movement op bij anderen."
Jeff: "Ook alleen om hun eigen hachje te redden"
Isaac: "Ja! Heheh! Dat doet iedereen hier!"
Vooral dat laatste, en daar horen die 2 ook zeker bij.quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:47 schreef KinKiJan het volgende:
Isaac: "We zijn in een andere fase beland. En ik denk ook in een fase maat die uiteindelijk in ons voordeel kan gaan werken. Want ze schieten zichzelf allemaal eh, vanzelf links en rechts. Je ziet al namen vallen, van mensen, en dan praten ze alleen maar, je ziet al verschuivingen je ziet al aan hoe men al praat links en rechts. Kijk, wij banjeren als vanaf het begin eigenlijk, en zij gaan nu banjeren eigenlijk. Nu valt hun movement op bij anderen."
Jeff: "Ook alleen om hun eigen hachje te redden"
Isaac: "Ja! Heheh! Dat doet iedereen hier!"
Yup iedereen is zij ook. Isaac speelt het sluw, hij zegt 'wij banjeren' maar hij laat anderen voor hem banjeren.quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vooral dat laatste, en daar horen die 2 ook zeker bij.
Vooral Isaac speelt al vanaf dag 1 een spelletje daar.
kind is niet wijs omdat zo te doen, ik hoop dat die verf in d'r gezichtshaar blijft hangen > vrouw met de baardquote:
quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik sla ff over als je het niet erg vind
Ach een beejte make-up overheenquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
kind is niet wijs omdat zo te doen, ik hoop dat die verf in d'r gezichtshaar blijft hangen > vrouw met de baard
van make up jaquote:
Janet heeft er met haar tarreljatten aan gezetenquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Het ziet er wel gewoon uit als hutspot met worst toch.
Flink stapels alleen weer
Nu niet meer met 'n kwast aanbrengen maar met 'n vachtrollerquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach een beejte make-up overheen
quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nu niet meer met 'n kwast aanbrengen maar met 'n vachtroller
Vind ik wel aan de late kantquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Rond een uurtje of half acht is toch een vrij normale tijd?
Zal tot einde van programma zo blijven, zelfs als ze nog met 6 man over blijven denk ikquote:
oh ja, dar heeft ze genoeg vanquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach een beejte make-up overheen
Waterproef make-up gaat niet weg met waterquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:12 schreef greysbones het volgende:
en zelfs onder de douche spoelt die make up meuk dus niet weg
Allemaal waterproof, je kan er mee slapen, zwemmen, douchenquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:12 schreef greysbones het volgende:
Denk dat je er nog een staalborstel op stuk zou kunnen poetsenquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:12 schreef greysbones het volgende:
Geluk gaf ze aan bij het uitspoelen onder de kraan dat ze toch haar make-up moest doenquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:12 schreef greysbones het volgende:
Ze heeft Edding2000 eyeliner etc, die is permanentquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal tot einde van programma zo blijven, zelfs als ze nog met 6 man over blijven denk ik
Beter zou zijn een week zonder al dat plamuur maarjaquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:13 schreef Limbus het volgende:
Krijgt dat gezicht ook weer eens een wasbeurt sinds lange tijd
echt smerig veelquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
van make up ja
kun je zien hoeveel ze er op smeert
Een jaar is nog beterquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beter zou zijn een week zonder al dat plamuur maarja
Edding is toch creatieve stiften? Ik heb knutselspul daarvanquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze heeft Edding2000 eyeliner etc, die is permanent
quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:13 schreef Limbus het volgende:
Krijgt dat gezicht ook weer eens een wasbeurt sinds lange tijd
niet van nature dan, volgens mij is het ook die zelfbruiner die ze er vande week opsmeerde of weet ik veel wat het was, babs zat nog weg te vegen.quote:
tis echt geen porumquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
niet van nature dan, volgens mij is het ook die zelfbruiner die ze er vande week opsmeerde of weet ik veel wat het was, babs zat nog weg te vegen.
je gaat door voor 'n doos waterverfquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Edding is toch creatieve stiften? Ik heb knutselspul daarvan
Dat is wel erg langquote:
True, kan die even weer ademenquote:
nee, volgens mij is ze los gegaan vanaf het moment dat ze vorig jaar dat beautypakket hadden gekregen. in ieder geval met die nepwimpersquote:
Zo warm is toch niet?quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:17 schreef Limbus het volgende:
Hutspot met 26 graden ? is bij mij winterkost
ik ga zo aan de stamp van witlof...eigenlijk is het gewoon agvquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:17 schreef Limbus het volgende:
Hutspot met 26 graden ? is bij mij winterkost
quote:
Welke gek geeft zich dan ook opquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:15 schreef greysbones het volgende:
Mirthe heeft niet van
als ze hier uit is
wauw wat een cool jaar
Hier in het zuiden wel 😎quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zo warm is toch niet?
Maar ik zou ook niet eten
Het gaat om die 1000 euroquote:
Lekker hoor, hier maar 19/20 gradenquote:
Kan zij ook al niet rekenen?quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het gaat om die 1000 euro
mirthe wil het wel
Noorden hé vaak een stil frisserquote:
reken er maar wel opquote:
Volgens mij praten we langs mekaar heenquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
reken er maar wel op
dat het gaat gebeuren
waar heb jij het over danquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Volgens mij praten we langs mekaar heen
Alweer nietquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:22 schreef greysbones het volgende:
Ice wil ook wel 1000
maar dan moet het ook klaar zijn
en dan moet er niks meer uit de pot gaan
de achterkant zit onder de vlekkenquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:24 schreef spapaars het volgende:
Nu kijk eens, het ziet er geslaagd uit, en geen vlekken op haar witte kleding.
Paintshop Pro 2023quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Droogt vanzelf weer wit op.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
de achterkant zit onder de vlekken
Zie ze het vaak even in de oven/magnetron zettenquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Droogt vanzelf weer wit op.
3 moeten er nog eten, zou het niet lekker vinden zo afgekoeld.
Ik vind dit eigenlijk ook wel heel erg triestquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:27 schreef Ebinas het volgende:
"t is toch eik best zielig ook als je dit jezelf aan doet
Hoe is het mogelijk
Ja dit doe je niet omdat je trots bent op jezelf, als is het maar een klein beetje.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk ook wel heel erg triest
Ik zou de oude kleding achter laten en m'n koffer vullen met nieuwquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:28 schreef Kakadylo het volgende:
Als ze kleding mogen meenemen dan kunnen ze voor iedereen een hele garderobe bestellen want x1 merk je nauwelijks
ik denk dat je dit doet omdat je een heel laag zelfbeeld hebt en/of je wilt verstoppen achter je laag schmink.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja dit doe je niet omdat je trots bent op jezelf, als is het maar een klein beetje.
Of zelfverzekerd
Ze wil ook (logischerwijs) niet sporten omdat je dan bepaalde kleding moet dragen waardoor flashbacks naar vroegerquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja dit doe je niet omdat je trots bent op jezelf, als is het maar een klein beetje.
Of zelfverzekerd
OJa ook wel eens van gehoord idd.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik denk dat je dit doet omdat je een heel laag zelfbeeld hebt en/of je wilt verstoppen achter je laag schmink.
En meteen dan maar acht horloges om je pols want je weet maar nooit hoe laat dat het isquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zou de oude kleding achter laten en m'n koffer vullen met nieuw
Zeg dat nou niehiett, ik heb 'n klokkenticquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En meteen dan maar acht horloges om je pols want je weet maar nooit hoe laat dat het is
daar heeft ze het tijdens die podcast toch iets over verteld? ook dat ze geplaagd werd en zo. Maar op 1 of andere manier vertrouw of geloof ik haar niet. vooral omdat ze zo makkelijk kan liegen. complex kind eigenlijk welquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik denk dat je dit doet omdat je een heel laag zelfbeeld hebt en/of je wilt verstoppen achter je laag schmink.
Relax Rolex manquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zeg dat nou niehiett, ik heb 'n klokkentic
Babette van de week wel over minder poeder en zo gebruiken zodat het iets natuurlijker leekquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:38 schreef Snensie het volgende:
Ja joh teken die afschuwelijke wenkbrauwen nog eens bij Zoë. En niemand die haar de waarheid verteld over haar make-up.
En toch is ze daar flink afgevallen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
OJa ook wel eens van gehoord idd.
Triest
Kan ze niet beter naar huis?quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:52 schreef Dotteke het volgende:
Sas is misselijk van de hoofdpijn ze wil het licht uit
Ja niet mooi zoquote:
Ja die zijn ook geverfd, het is nu moeilijk om terug te gaan naar een andere kleurquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:58 schreef Deisyy het volgende:
Zijn die extensions ook geverfd? Anders kunnen die er niet meer in nu.
Jammer, ze kan beter die extensions weg gooien en een stuk van heur haar laten knippen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die zijn ook geverfd, het is nu moeilijk om terug te gaan naar een andere kleur
Volgens mij heeft ze nog niemand weggespeeld, dat deed de rest tijdens haar aanwezigheidquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze heeft er al 24 (van de 40) soort van 'weggespeeld'
da wil ze nieeeeequote:Op woensdag 31 mei 2023 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer, ze kan beter die extensions weg gooien en een stuk van heur haar laten knippen.
880k uitkeren? Hoe verkoop je dat? Is 10x Utopia of BB! Waar blijft dat addertje?quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:00 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze nog niemand weggespeeld, dat deed de rest tijdens haar aanwezigheid
Terwijl Babs (ook) kapster isquote:Op woensdag 31 mei 2023 20:04 schreef FreshFruit het volgende:
Wendy die ze zo enorm haat is wel goed genoeg om haar haar te doen.
Een Ice type.quote:
Inflatiequote:Op woensdag 31 mei 2023 20:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
880k uitkeren? Hoe verkoop je dat? Is 10x Utopia of BB! Waar blijft dat addertje?
De Ebbing 900quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:07 schreef greysbones het volgende:
zoe kan ook gewoon watervaste stift pakken
voor de wenkbrauwen
ik denk dat ze heeeeel ver van een Ice type zitquote:
Meen je dat nou?quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:07 schreef greysbones het volgende:
zoe kan ook gewoon watervaste stift pakken
voor de wenkbrauwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
jeetje D je loopt wel achterquote:Op woensdag 31 mei 2023 20:09 schreef D. het volgende:
Babette wil een leren jasje kopen, als aandenken.
Ze zijn vergeten dat ze niets mee mochten nemen?
Babs wil hetquote:Op woensdag 31 mei 2023 20:11 schreef Kakadylo het volgende:
Hoe heet die stelling? 'Krijg toch allemaal de klere?'
quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
je gaat door voor 'n doos waterverf![]()
Dat is gezegd, of dat is een aanname? (van hen, of men)quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
jeetje D je loopt wel achter
kleding mogen ze meenemen
Geloof dat kleding daar niet onder valt, meer spullen als gitaren, drumstellen, zwembaden en biljarten mogen niet mee.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:09 schreef D. het volgende:
Babette wil een leren jasje kopen, als aandenken.
Ze zijn vergeten dat ze niets mee mochten nemen?
dat is gezegdquote:Op woensdag 31 mei 2023 20:11 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is gezegd, of dat is een aanname? (van hen, of men)
Geen aanname,greys heeft gelijk.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:11 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat is daar gezegd. Erik kwam daarmee aanzetten toen ze voor het eerst voor zo'n bon gingen en de manager van toen (weet niet welke) zei dat achter had gezegd dat de kleding mee mochtquote:Op woensdag 31 mei 2023 20:11 schreef D. het volgende:
[..]
Raar. Dus een jasje van 600 euro mag mee naar huis, maar een gitaar van 80 euro moet achterblijven?quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geloof dat kleding daar niet onder valt, meer spullen als gitaren, drumstellen, zwembaden en biljarten mogen niet mee.
Wil je bepaalde mensen wegjagen dan wellicht zelfs een briljant ideequote:Op woensdag 31 mei 2023 20:13 schreef D. het volgende:
[..]
Raar. Dus een jasje van 600 euro mag mee naar huis, maar een gitaar van 80 euro moet achterblijven?
Dan is het wachten op een stelling voor 10K p.p. Zalando
Je jaagt ze niet weg, maar het zorgt vast wel voor wat leuke streamsquote:Op woensdag 31 mei 2023 20:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wil je bepaalde mensen wegjagen dan wellicht zelfs een briljant idee
Ik had het wel geweten.Ze doen daar meerdere spullen bestellen.Maar ik had 1 duur item gekocht.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:13 schreef D. het volgende:
[..]
Raar. Dus een jasje van 600 euro mag mee naar huis, maar een gitaar van 80 euro moet achterblijven?
Patek Philippe.quote:
Karma is A Bitch, ze komt er nog wel achterquote:Op woensdag 31 mei 2023 20:16 schreef pingu66 het volgende:
Babs weer Wendy afzeiken bij Ice.
Wat is het toch een vuil secreet.
Met zulke 'vriendinnen' heb je niet eens vijanden nodigquote:Op woensdag 31 mei 2023 20:16 schreef pingu66 het volgende:
Babs weer Wendy afzeiken bij Ice.
Wat is het toch een vuil secreet.
Is dat een recent standpunt?quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:18 schreef pingu66 het volgende:
Ik hoop dat Ice bij zijn standpunt blijft en eigenlijk babbet wil lozen
Gooi een stelling.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:20 schreef greysbones het volgende:
het potje poeder is weer leeg
moet weer gekocht worden
Isaac ziet Babs echt wel als een bedreiging hoor want ze kan net als hijzelf mensen meekrijgen en een groep oprichtenquote:Op woensdag 31 mei 2023 20:18 schreef pingu66 het volgende:
Ik hoop dat Ice bij zijn standpunt blijft en eigenlijk babbet wil lozen
En ze heeft Tiano,dat kan hij niet goed hebben.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Isaac ziet Babs echt wel als een bedreiging hoor want ze kan net als hijzelf mensen meekrijgen en een groep oprichten
Vandaar z'n interesse in het poederloederquote:Op woensdag 31 mei 2023 20:20 schreef greysbones het volgende:
het potje poeder is weer leeg
moet weer gekocht worden
Tiano was ie eerder al kwijt aan Kim en daarna Martinquote:Op woensdag 31 mei 2023 20:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En ze heeft Tiano,dat kan hij niet goed hebben.
Dat zijn spullen voor iedereen, je kan het vragen, maar het wordt niet je eigendom.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:13 schreef D. het volgende:
[..]
En maar denken dat ze 'populair' bezig isquote:Op woensdag 31 mei 2023 20:16 schreef greysbones het volgende:
Jeetje babs
wat voel je je beter dan een ander
Zal Jeff blij mee zijn.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:25 schreef xsaskiax het volgende:
Van de week werd gezegd dat ze alleen kleding mee mogen nemen, dat alle 'gekochte' spullen als biljart, tafeltennistafel, zwembad e.d. toebehoren aan de winnaar, die daar dan belasting over moet betalen.
Ze hadden het er toen over dat de winnaar die spullen dan na betalen van belasting weer kan/mag verkopen of zoiets.
Het kwam er op neer dat alles wat uit de prijzenpot betaald is, en zich nog in de loods bevindt op de laatste dag, eigendom zal zijn van de winnaar.
Dat bedoel ik dus.quote:
quote:
Ik zou Erik het biljart geven als troostprijs.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:37 schreef Kakadylo het volgende:
Overigens zou ik wel een presentje voor iedereen kopen en als je het vervolgens in de prullenbak flikkert ook goed
Het is sowieso al "zijn" biljartquote:Op woensdag 31 mei 2023 20:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou Erik het biljart geven als troostprijs.
En dan JW de ballen en de keu`s.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is sowieso al "zijn" biljart
Zo kun je bij iedereen wel wat passend bedenken jaquote:Op woensdag 31 mei 2023 20:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou Erik het biljart geven als troostprijs.
Twee mannen die ik het dus helemaal niet zou gunnenquote:
dat doet ze vakerquote:Op woensdag 31 mei 2023 20:42 schreef mootie het volgende:
Wendy nu ook sporten met Mirthe en de bro’s.
Wat doet zij nouquote:Op woensdag 31 mei 2023 20:42 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Poedersuiker op de pannenkoek, да
Dat is toch wel heel leuk.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zo kun je bij iedereen wel wat passend bedenken ja
ze zei net dat ze olga moeten roepen vanaf nuquote:
Geef Jeff hierna Heineken en hij wil alleen nog maar Pittquote:
48 uur wakker blijven met 1 ei op 'n lepel houden, leuke opdracht voor Zoe d'r poeder.quote:
Iets met gebarentaal zeker?quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:48 schreef greysbones het volgende:
we krijgen een verdienopdracht morgen
aldus zoe
nee joh duurt veeeel te lang voor onsquote:Op woensdag 31 mei 2023 20:51 schreef Kakadylo het volgende:
Eigenlijk zou je een eli moeten doen waarbij je 72 uur moet wakker blijven
Doe dan t/m Zondag, 96 uur op 1 been staan met z'n allenquote:Op woensdag 31 mei 2023 20:51 schreef Kakadylo het volgende:
Eigenlijk zou je een eli moeten doen waarbij je 72 uur moet wakker blijven
En dat mag niet van Babette?quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:09 schreef greysbones het volgende:
Babs bij Ice
dat Wendy op rood wil staan
48 valt te doen maar bij 72 is het gevaarlijkquote:Op woensdag 31 mei 2023 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee joh duurt veeeel te lang voor ons
gewoon 1 om 11 uur savonds
Geloof er niet zo heel veel van eerlijk gezegdquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:16 schreef cinsan het volgende:
op fb zegt flauwe plezant , haar neef werkt bij ejvjl , komt vannacht om 3 uur eliminatie , geen overleg , rond 6 uuur verlaat er iemand de loods![]()
en gij gelooft datquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:16 schreef cinsan het volgende:
op fb zegt flauwe plezant , haar neef werkt bij ejvjl , komt vannacht om 3 uur eliminatie , geen overleg , rond 6 uuur verlaat er iemand de loods![]()
ik ook niet moest er wel om lachenquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geloof er niet zo heel veel van eerlijk gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |