Ontharingscreme FTW!quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als ik Wendy was zou ik er per ongeluk Pblond in smeren
Ik zag het al, Wendy moest eens weten hoe ze over haar praten, dan deed ze dit vast niet.quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:50 schreef Limbus het volgende:
[..]
Bij Zoë terwijl zij vanmiddag geen tijd voor Wendy had
Tja, niet mijn prijzenpot, ze doen maarquote:Op woensdag 31 mei 2023 17:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Daar heeft ze wel een punt.
Klopt geen bal van
Oh op die manier.quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja, niet mijn prijzenpot, ze doen maar
Maar bedoelde meer dat Rupert de stelling gooide, maar het komt van Babs af. Had Babs het zelf gedaan, had dit gesprek over Rupert niet plaatsgevonden
deed bep ook met stelling voor pruiken voor morrie en te gelijk voor peukenquote:Op woensdag 31 mei 2023 17:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja, niet mijn prijzenpot, ze doen maar
Maar bedoelde meer dat Rupert de stelling gooide, maar het komt van Babs af. Had Babs het zelf gedaan, had dit gesprek over Rupert niet plaatsgevonden
Dit ja, eerder zei Wendy dat ze het volgende week zou doen, maar nu is ze toch weer in de weer, terwijl ze als stront wordt behandeld.quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:54 schreef Ebinas het volgende:
Wendy is gek dat ze dit nog voor haar doet.
Nu nog verf op haar rokje ook.
quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:06 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë zit te vertellen dat ze ergens al 6 jaar werkte...... iedereen na haar kreeg een vast contract (zeker 5 man) alleen zij niet......
Zou ze zich nou helemaal niet afvragen waarom zij het niet kreeg???
Beter goed gejat dan slecht verzonnenquote:Op woensdag 31 mei 2023 17:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wel gejat.
Ere wie ere toekomt.
@:Greysbones tikte het, en ik wist zo snel niets
Ik denk dat Wendy half door heeft hoe erg ze over haar pratenquote:Op woensdag 31 mei 2023 18:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit ja, eerder zei Wendy dat ze het volgende week zou doen, maar nu is ze toch weer in de weer, terwijl ze als stront wordt behandeld.
Maar de bouwvakkers vonden haar leuk.quote:
wie?quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:06 schreef spapaars het volgende:
Niet de slimste die er is, maar ze doet haar best.
Zit niet meer kwaad in dan wat belangstelling vragen.
Raar wel.quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:16 schreef xsaskiax het volgende:
Dit is toch weer apart, Erik wil de boodschappen in de kast zetten, zegt Zoë: laat maar Erik, dat doe ik met Jeff samen!!!
rupi is wel haar grote uitpakvriendje..quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Raar wel.
Net ook met pakketjes uitpakken, daar stond Bern bij.
En vervolgens roept ze Rupi
Of ananas in de drankquote:Op woensdag 31 mei 2023 18:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja, ik heb gelijk de focus op drank daar![]()
Maar dat kan ook in de ananas
Die luilak, doet toch nooit iets, behalve schelden en banjeren?quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:20 schreef Monique___ het volgende:
wie staat weer de zware dingen in te ruimen..
[ afbeelding ]
Nee bier niet getver.quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of ananas in de drank![]()
Al is dat in bier niet zo'n aanrader
Lijkt ze nog meer op een fake geisha.quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:11 schreef Dotteke het volgende:
Jemig Zoë gaat zo te zien haar haren zwart verven
Omdat anderen niet aan de boodschappen mogen zitten van Zoequote:Op woensdag 31 mei 2023 18:20 schreef Monique___ het volgende:
[ afbeelding ]
schijnen mooi doorquote:Op woensdag 31 mei 2023 18:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee bier niet getver.
Maar voor bij de poolparty ananas, drank, rietje en parapluutje erin.
Ik begrijp alleen dat Marciano liever witte bakpakken heeft
Ja kijk die Marciano eens sjouwen, straks gaat hij door zijn rugquote:Op woensdag 31 mei 2023 18:20 schreef Monique___ het volgende:
[ afbeelding ]
Pina colada'squote:Op woensdag 31 mei 2023 18:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee bier niet getver.
Maar voor bij de poolparty ananas, drank, rietje en parapluutje erin.
Ik begrijp alleen dat Marciano liever witte bakpakken heeft
Godsamme van een trutje.quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:22 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zoe had een verrassing voor haar Icy Spicy ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |