ja en net zeggen: ' ik neem wel een risico zo he.. 'quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:35 schreef xsaskiax het volgende:
Sjezus en Zoë maar rondlopen, aandachttrekken...... je zou bijna denken dat ze hoopt dat die handdoek afvalt.....je moet er niet aan denken!
ik zie haar nog staan iemand beoordelen in hotter than my daughter...qua uiterlijk is ze er nu zelf rijp voor. Na de loods weer gepamperd door mams, paps, oma en raakt ze in de vergetelheid, misschien nog een tik op de neus van de vriendin van isaac. Waarschijnlijk denkt zij dat ze wereldberoemd is en haar een toekomst met isaac staat te wachten. eigenlijk heb ik geen idee en wil er ook niet aan denkenquote:Op woensdag 31 mei 2023 17:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ga maar niet nadenken over wat van haar terecht gaat komen
Ik ga voor de vergetelheid.quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zie haar nog staan iemand beoordelen in hotter than my daughter...qua uiterlijk is ze er nu zelf rijp voor. Na de loods weer gepamperd door mams, paps, oma en raakt ze in de vergetelheid, misschien nog een tik op de neus van de vriendin van isaac. Waarschijnlijk denkt zij dat ze wereldberoemd is en haar een toekomst met isaac staat te wachten. eigenlijk heb ik geen idee en wil er ook niet aan denken
ik denk dat ook, moet natuurlijk wel in de buurt van isaac gebeuren danquote:Op woensdag 31 mei 2023 17:35 schreef xsaskiax het volgende:
Sjezus en Zoë maar rondlopen, aandachttrekken...... je zou bijna denken dat ze hoopt dat die handdoek afvalt.....je moet er niet aan denken!
Praat even namens mijzelf want ook Janet heeft zo een of andere Harry aan de haak aangezien tokkiekerels in overvloedquote:
quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:39 schreef xsaskiax het volgende:
whahahahaha Eunice: Marciano krijgt een buikje he, had hij in het begin niet
Janet: ja dat vind ik bij jou ook!!! Je wordt mollig!!
pffffffff natuurlijk heeft Eunice smoesjes
Ik zag bij terug kijken vanmiddag van de tv serie dat Rupert aan het mopperen was op Imadiddin.quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:36 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Das meer dan 1 boek tegelijk he!?
Ze propt het toch zelf in haar mond?quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag bij terug kijken vanmiddag van de tv serie dat Rupert aan het mopperen was op Imadiddin.
Eunice voelt zich ploffen. Haar hormonen werken niet goed en ze is terug aan de pillen.
Ze wordt dik door het eten daar
ze ligt nog te soppen op de tuinstoel/bankquote:Op woensdag 31 mei 2023 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Is Eunice al weer gekalmeerd of heeft ze al hulp gehad van het 1 of ander?
Dan volgt er een SLquote:Op woensdag 31 mei 2023 17:35 schreef xsaskiax het volgende:
quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:39 schreef xsaskiax het volgende:
Vraagt ze weer om aandacht ja? Ga dan tuthola!quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:42 schreef Dotteke het volgende:
Eunice voelt zich opgesloten in een vet lichaam, ze voelt zich als een michaline mannetje en kan niet eens bukken.
Ik kan beter naar huis gaan, zegt ze tegen Janet
Ja graag! Weg met dat mormelquote:Op woensdag 31 mei 2023 17:42 schreef Dotteke het volgende:
Eunice voelt zich opgesloten in een vet lichaam, ze voelt zich als een michaline mannetje en kan niet eens bukken.
Heel goed ideequote:Op woensdag 31 mei 2023 17:42 schreef Dotteke het volgende:
Is een regelrechte roep om aandacht want het is al een eenling daar die door de groep is afgestotenquote:Op woensdag 31 mei 2023 17:43 schreef xsaskiax het volgende:
Eunice zegt voor het eerst vandaag iets zinnigs: het is tijd om naar huis te gaan!!!
Ga dannnnnnnn
quote:
ZIe toch liever eerst andere gaan, Babette Jeffrey, Zoë, Isaac, Marcianoquote:Op woensdag 31 mei 2023 17:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vraagt ze weer om aandacht ja? Ga dan tuthola!
quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:44 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë: KWF staat voor Kinder Wereld Kankerfonds!
Nee! Ik ben Babette fan, en Zoë is grappig. En Isaac, Jeff en Marciano zijn lekker om op af te gevenquote:Op woensdag 31 mei 2023 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
ZIe toch liever eerst andere gaan, Babette Jeffrey, Zoë, Isaac, Marciano
Haha goeie opmerking van Janetquote:Op woensdag 31 mei 2023 17:39 schreef xsaskiax het volgende:
Je kan zeggen wat je wil maar hij voert tenminste geen act op en staat waarvoor ie staatquote:Op woensdag 31 mei 2023 17:46 schreef Monique___ het volgende:
jeff gaat niet stoppen met roken: heb ik niet nodig
Elke keer als Babet langsloopt, peuk opstekenquote:Op woensdag 31 mei 2023 17:46 schreef Monique___ het volgende:
jeff gaat niet stoppen met roken: heb ik niet nodig
Ja dat is ook het fijne aan Jeffquote:Op woensdag 31 mei 2023 17:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil maar hij voert tenminste geen act op en staat waarvoor ie staat
Zoequote:Op woensdag 31 mei 2023 17:47 schreef Dotteke het volgende:
Wendy gaat weer haren verven, ik weet niet bij wie
Ach dat gaat ze niet lang volhouden vermoed ik zoquote:Op woensdag 31 mei 2023 17:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Elke keer als Babet langsloopt, peuk opsteken
Ik geef het 1 feestje, dan toch maar een borrel en bij een borrel hoort een peuk...quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ach dat gaat ze niet lang volhouden vermoed ik zo
Bij Zoë terwijl zij vanmiddag geen tijd voor Wendy hadquote:Op woensdag 31 mei 2023 17:47 schreef Dotteke het volgende:
Wendy gaat weer haren verven, ik weet niet bij wie
quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik geef het 1 feestje, dan toch maar een borrel en bij een borrel hoort een peuk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |