Ja, dus het hele teamquote:Op zondag 28 mei 2023 16:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh nee, Die hebben Max de vrije hand gegeven
Ultra mooiquote:Op zondag 28 mei 2023 16:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Olav kan hij in elk geval Nederlandse zinnen formuleren.
55 rondjes rijden op banden die maar 42 horen mee te gaan, ondanks dat gewoon uit blijven lopen.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:52 schreef PS. het volgende:
[..]
Nou geweldig zeg, van P1 naar P1 zonder maar 1x moeite te hoeven doen.
Prima besluit om niet te stoppen, maar dat is vooral van het team
Dat met de regen was inderdaad wel mooi. Jammer van het besluit van AMquote:Op zondag 28 mei 2023 16:54 schreef Jane het volgende:
Dat was leuker en spannender dan de uitslag doet vermoeden.
Er is ondanks de regen niks gebeurdquote:Op zondag 28 mei 2023 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor Monaco een redelijk leuke race.
Voor Monaco met regen een redelijk saaie race.
Was ook niet heel raar om te oefenenquote:
Nee toch nietquote:
quote:Op zondag 28 mei 2023 16:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
55 rondjes rijden op banden die maar 42 horen mee te gaan, ondanks dat gewoon uit blijven lopen. -Dat is sowieso heel netjes gedaan.
Netjes en kalm blijven tijdens regen terwijl je op slicks staat. - Dat deed iedereen
Met inters ieder rondje uitlopen. -Iedeeen had inters, en natuurlijk loopt hij uit, dat doet hij het hele seizoen al, maar dat is niet bijzonder maar.
In een paar bochten 2 tiende gepakt in de Q. -Inderdaad netjes.
Yup, geweldig gedaan inderdaad
Strategisch wel een interessant moment waarop de regen kwam.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Er is ondanks de regen niks gebeurd
Geen VSC, geen rood, geen crashes
1 uitvaller.
Hoop near-misses en wat drift acties.
Maar het was wel leuk
18:30 start racequote:Op zondag 28 mei 2023 16:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoe laat is dat rondjes rijden vanavond?
Die is me een partij vernederd in twee races met zijn WK-ambities.quote:
Dan heb je Alan McNish nog niet gehoordquote:
Stroll was wel een crashquote:Op zondag 28 mei 2023 16:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Er is ondanks de regen niks gebeurd
Geen VSC, geen rood, geen crashes
1 uitvaller.
Hoop near-misses en wat drift acties.
Maar het was wel leuk
"Uitroepteken, dubbelepuntkomma, vraagteken!"quote:
Ja tijdens de training.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan heb je Alan McNish nog niet gehoord
Of Limmyquote:Op zondag 28 mei 2023 16:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan heb je Alan McNish nog niet gehoord
Niet gehoord vandaag. Wel een ironische ultra.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Uitroepteken, dubbelepuntkomma, vraagteken!"
17.00u dan maar, heb er afgelopen weekenden niks van mee gekregen.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
18:30 start race
17:00 uur start uitzending
Die moet nog een paar rondjesquote:
Nu al?quote:Op zondag 28 mei 2023 16:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
18:30 start race
17:00 uur start uitzending
Porsche Supercup is al geweest. Larry heeft niet gewonnen.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:59 schreef RAVW het volgende:
Zo nu op naar de overwinning in de Porsche cup en Veekay in de Indy 500![]()
Waar?quote:
Max valt op oudere vrouwenquote:Op zondag 28 mei 2023 17:00 schreef Evenstar het volgende:
Geri en Max kunnen het ook wel goed vinden volgens mij
Eigenlijk toen Twente - Ajax gespeeld was werd het even leuk, best een prima timingquote:
Sinds vorige week was het kampioenschap al wel beslist, maar dat je dan vandaag zo'n wanprestatie neerzet is ronduit schandalig.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die is me een partij vernederd in twee races met zijn WK-ambities.
Kleine airbags.quote:
En het gepruts van Ferrariquote:Op zondag 28 mei 2023 17:01 schreef Nattekat het volgende:
Mercedes haalt AM bijna in in het kampioenschap door het gepruts van Stroll
Indy 500? Ca 3 uur.quote:
Nee, willekeurige leestekens achter elkaar zetten in een zin is een ding van Olav.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet gehoord vandaag. Wel een ironische ultra.
Aston Martin had beter Stroll kunnen dumpen en moeten rijden met Alonso en Vettelquote:Op zondag 28 mei 2023 17:01 schreef Nattekat het volgende:
Mercedes haalt AM bijna in in het kampioenschap door het gepruts van Stroll
Komt omdat iemand er ..... ach laat ook maar.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:02 schreef LTVDK het volgende:
Wel leuk om te zien dat het podium gewoon gezellig met elkaar gaan lopen babbelen
ook met Ocon was het babbeltje primaquote:Op zondag 28 mei 2023 17:02 schreef LTVDK het volgende:
Wel leuk om te zien dat het podium gewoon gezellig met elkaar gaan lopen babbelen
Dat is toch altijd zo als er geen Mercedes bij is?quote:Op zondag 28 mei 2023 17:02 schreef LTVDK het volgende:
maar niet vandaagquote:Op zondag 28 mei 2023 17:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, willekeurige leestekens achter elkaar zetten in een zin is een ding van Olav.
Dat is vannacht pas, na het diner dansantquote:Op zondag 28 mei 2023 17:03 schreef heywoodu het volgende:
Nou, prins onderspuiten. Zal wel weer niemand durven.
Ja daarom, gok dat hij en Max het wel weer hebben bijgelegdquote:Op zondag 28 mei 2023 17:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ook met Ocon was het babbeltje prima
Als Lance niet rijdt steekt Lawrence er geen geld in. En dan doen ze ook niet mee voor de punten. Tragisch lot voor dat team wel.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:02 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Aston Martin had beter Stroll kunnen dumpen en moeten rijden met Alonso en Vettel
Vind het juist opvallend dat in zo'n race Stroll zomaar uitvalt, normaal scoort die juist heel goed in zo'n chaosquote:Op zondag 28 mei 2023 17:02 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Aston Martin had beter Stroll kunnen dumpen en moeten rijden met Alonso en Vettel
Wel dikke tetten.quote:
Dat is vaker zo als hamilton er niet tussen zitquote:Op zondag 28 mei 2023 17:02 schreef LTVDK het volgende:
Moet ie flink wat tweede plekken rijden om Max te helpen de voorsprong veilig te stellen, dan kunnen cadeautjesquote:Op zondag 28 mei 2023 17:04 schreef PzKpfw het volgende:
Zou mooi zijn als Alonso nog een paar races kan winnen dit seizoen. Echt een gouden kerel is dat.
Eerste keer dat de FOM het voor het zeggen heeftquote:Op zondag 28 mei 2023 17:05 schreef Evenstar het volgende:
Gelukkig is dit nog maar de eerste GP in Monaco, niet gek dat er wat fout gaat .....
Ze hadden het even nodig, denk ik. Voetjes op de grond.quote:
Alles is om de hoek in Monacoquote:Op zondag 28 mei 2023 17:10 schreef Jane het volgende:
Moet Max ver lopen naar huis of woont hij hier om de hoek?
Ik denk dat hij moet, met al die Mexicaantjes achter zich en het machismo zal hij wel niet toe kunnen geven dat Verstappen sneller is en is hij het misschien zelf nog gaan geloven ook, maar ja, daar krijg je brokkenmakers van.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Sinds vorige week was het kampioenschap al wel beslist, maar dat je dan vandaag zo'n wanprestatie neerzet is ronduit schandalig.
Edit: ah kut, verkeerde topic.
Geen geld voor?quote:Op zondag 28 mei 2023 17:10 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik zou ze alle 3 doen, hun mij waarschijnlijk niet.
Gewoon liftknopje indrukken en omhoog? Het meeste reizen ze daar op en neer toch?quote:Op zondag 28 mei 2023 17:10 schreef Jane het volgende:
Vrij dikke polsen die ene. Daar houd ik niet van.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:10 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik zou ze alle 3 doen, hun mij waarschijnlijk niet.
Die kan met de fiets naar huisquote:Op zondag 28 mei 2023 17:10 schreef Jane het volgende:
Precies dit.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik denk dat hij moet, met al die Mexicaantjes achter zich en het machismo zal hij wel niet toe kunnen geven dat Verstappen sneller is en is hij het misschien zelf nog gaan geloven ook, maar ja, daar krijg je brokkenmakers van.
Het wordt allemaal veel eenvoudiger wanneeer hij gewoon zegt dat normaalgesproken Verstappen sneller is maar dat hij klaar zit om van een fout of omstandigheden te profiteren. Dan wordt het hem nog gegund ook mocht dat het geval zijn.
Mja, ik ben er geweest. Toch behoorlijk klimmen als je die berg op moet.quote:
Ondergaat ze met net zoveel enthousiasme en beleving op d'r gezicht als tijdens het podium.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:09 schreef JohnBercow het volgende:
Prinses Charlene krijgt vanavond de volle laag van Albert
Denk eerder andersom gezien die armen van Charlene.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:09 schreef JohnBercow het volgende:
Prinses Charlene krijgt vanavond de volle laag van Albert
Hij gaat met Kelly op en neer.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gewoon liftknopje indrukken en omhoog? Het meeste reizen ze daar op en neer toch?
Of ze heeft er personeel voorquote:Op zondag 28 mei 2023 17:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ondergaat ze met net zoveel enthousiasme en beleving op d'r gezicht als tijdens het podium.
Ja ja jij zit gewoon te dagdromenquote:
Ja maar dat die dan alsnog geklasseerd wordt ipv een DNFquote:
Klopt, als je x% van de race-afstand gedaan hebt heb je 'm 'uitgereden'. Leuk voor de statistieken.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar dat die dan alsnog geklasseerd wordt ipv een DNF
Welke onzin? Het is toch gewoon algemeen bekend dat pa Stroll dat team gekocht heeft om zijn zoon een stoeltje te geven?quote:Op zondag 28 mei 2023 17:13 schreef Nattekat het volgende:
Als AM niet tweede wordt dit jaar, en ze houden Stroll, dan weet je meteen wat voor onzin daar gaande is.
Papa is de baas he. Dus Stroll blijft daar nog wel even rijden al laat Alonso nog zo hard zien wat er voor potentieel in die auto zit.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:13 schreef Nattekat het volgende:
Als AM niet tweede wordt dit jaar, en ze houden Stroll, dan weet je meteen wat voor onzin daar gaande is.
Ja, maar dan weet je het zekerquote:Op zondag 28 mei 2023 17:15 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Welke onzin? Het is toch gewoon algemeen bekend dat pa Stroll dat team gekocht heeft om zijn zoon een stoeltje te geven?
Eerst ff wachten op het eten (wordt nu voor me gemaaktquote:Op zondag 28 mei 2023 17:15 schreef Nattekat het volgende:
Indy500 op het open kanaal
Weer eens ouderwets F1 Cafe kijken voor de nabeschouwing
quote:Op zondag 28 mei 2023 17:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Dit jaar geen kerstkaartje voor Charles vanuit huize Lando.
Denk het niet, gezien het budgetplafond. Volgens mij monteren ze wel een andere stuurinrichting, zodat ze de hairpin kunnen halen, maar verder niets.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:15 schreef fietsie het volgende:
Zouden ze nu speciaal voor een circuit als dit bijzondere onderdelen rondom de aandrijflijn en wielophanging plaatsen? Misschien iets zwaarder spul, of van buigzamer materiaal? Om de muur-kusjes te vangen?
Oh, Superquote:
Oeiquote:Op zondag 28 mei 2023 17:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dit was gisteren na afloop van de kwali ja.
Ik denk dat je het dan eigenlijk helemaal opnieuw moet ontwerpen omdat op dat niveau alles met elkaar te maken heeft.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:15 schreef fietsie het volgende:
Zouden ze nu speciaal voor een circuit als dit bijzondere onderdelen rondom de aandrijflijn en wielophanging plaatsen? Misschien iets zwaarder spul, of van buigzamer materiaal? Om de muur-kusjes te vangen?
Met een groep ongemakkelijke Duitsers graag!quote:Op zondag 28 mei 2023 17:22 schreef PirE het volgende:
Zou Ottmar Szafnauer straks weer een BWT-feestje hebben in de lokale Burger King vestiging?
Ja da's ook wel weer zo.... iets gaf me het gevoel dat die RB nu wel erg veel dwarse klappen kon hebben..quote:Op zondag 28 mei 2023 17:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik denk dat je het dan eigenlijk helemaal opnieuw moet ontwerpen omdat op dat niveau alles met elkaar te maken heeft.
Als het een 'rechte' klap is, dus haaks op de muur kunnen die auto best veel hebben. Het gaat meestal fout als ze er in hoek tegenaan komen, dan is die ophanging te stijf dat die niet mee kan buigen en afbreektquote:Op zondag 28 mei 2023 17:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja da's ook wel weer zo.... iets gaf me het gevoel dat die RB nu wel erg veel dwarse klappen kon hebben..
Ik ga eten bestellenquote:Op zondag 28 mei 2023 17:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eerst ff wachten op het eten (wordt nu voor me gemaakt) en dan met het bord op schoot voorbeschouwing Indy500
Na het eten de race
En Max de prutser die Grosjean hier van de baan roste?quote:Op zondag 28 mei 2023 17:20 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ocon blijft voor mij altijd die prutser die de leider in de wedstrijd van de baan roste.
quote:Op zondag 28 mei 2023 17:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En Max de prutser die Grosjean hier van de baan roste?
Prima toch? Wat ga je bestellen?quote:
een haakse tik vinden versnellingsbakken vaak niet zo erg leukquote:Op zondag 28 mei 2023 17:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het een 'rechte' klap is, dus haaks op de muur kunnen die auto best veel hebben. Het gaat meestal fout als ze er in hoek tegenaan komen, dan is die ophanging te stijf dat die niet mee kan buigen en afbreekt
Ze waren ook helemaal dwars. Is de klap niet helemaal dwars maar ook een beetje frontaal dan gaat ophanging er meteen aan. Het grootste risico met die dwarse klappen is dat de aandrijfas de versnellingsbak beschadigt, dat lijkt me allemaal een stuk minder fragiel dan de ophangingen.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja da's ook wel weer zo.... iets gaf me het gevoel dat die RB nu wel erg veel dwarse klappen kon hebben..
etenquote:
Gezien de lokale pizzaria heeft besloten dat ze niet meer bezorgen onder de ¤20, bestaan mijn opties uit BurgerMe, een gore pizza van de Dominos, of heel duur en fancy van de lokale Griek. Dus denk dat het een burger wordt.quote:
Niet twee pizza’s bestellenquote:Op zondag 28 mei 2023 17:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gezien de lokale pizzaria heeft besloten dat ze niet meer bezorgen onder de ¤20, bestaan mijn opties uit BurgerMe, een gore pizza van de Dominos, of heel duur en fancy van de lokale Griek. Dus denk dat het een burger wordt.
Als er iemand anders wint, dan graag Alonso.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:21 schreef SiGNe het volgende:
Zou het Red Bull gaan lukken om elke race te winnen met een van de twee wagens?
Of gaan er andere teams ook nog een race winnen?
bestellen bij lokale pizzaria en dan ophalenquote:Op zondag 28 mei 2023 17:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gezien de lokale pizzaria heeft besloten dat ze niet meer bezorgen onder de ¤20, bestaan mijn opties uit BurgerMe, een gore pizza van de Dominos, of heel duur en fancy van de lokale Griek. Dus denk dat het een burger wordt.
Snap de overweging. Smakelijk alvast!quote:Op zondag 28 mei 2023 17:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Scheelt ook wel dat ze op Monaco niet zo hard rijdenquote:Op zondag 28 mei 2023 17:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
een haakse tik vinden versnellingsbakken vaak niet zo erg leuk
Maar dan moet ik ophalen, dat verpest het hele idee van eten bestellenquote:Op zondag 28 mei 2023 17:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
bestellen bij lokale pizzaria en dan ophalen
euh nah voor normaal eten heb ik dat graag over.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dan moet ik ophalen, dat verpest het hele idee van eten bestellen
Nee Perez niet nee, maar Max wel.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scheelt ook wel dat ze op Monaco niet zo hard rijden
en Amber heeft gelijkquote:Op zondag 28 mei 2023 17:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Meeste overwinningen bij RBR.
2000 rondes ad leiding.
Over Perez en anderen de schuld geven?quote:
uhuhquote:Op zondag 28 mei 2023 17:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Over Perez en anderen de schuld geven?
Niks mis met de lokale Griek. Zit zelfs dichterbij dan de pizzeriaquote:Op zondag 28 mei 2023 17:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed een diepvriespizza halenquote:Op zondag 28 mei 2023 17:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh nah voor normaal eten heb ik dat graag over.
Moet je alsnog de deur voor uitquote:Op zondag 28 mei 2023 17:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed een diepvriespizza halen
Ik heb er vaak genoeg gegetenquote:Op zondag 28 mei 2023 17:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niks mis met de lokale Griek. Zit zelfs dichterbij dan de pizzeria
quote:Op zondag 28 mei 2023 17:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Eten is klaar, ik schakel naar de Indy
Liever Alo van iemand van Ferrari of Mercedes inderdaad.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Als er iemand anders wint, dan graag Alonso.
Ik zal niet de enige zijn die zo denkt, vermoed ik.
lief dagboek.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Eten is klaar, ik schakel naar de Indy
als jij een diepvriespiza gaat vergelijken met een pizza van de pizzeria dan snap ik wel dat die pizzeria niet je voorkeur heeft.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed een diepvriespizza halen
Nee, tuurlijk niet, maar nu betaal ik voor het gemak, niet omdat ik per see een lekkere pizza wil.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
als jij een diepvriespiza gaat vergelijken met een pizza van de pizzeria dan snap ik wel dat die pizzeria niet je voorkeur heeft.
Ditquote:
quote:Op zondag 28 mei 2023 18:04 schreef Peterselieman het volgende:
De stats van Max zijn bizar. Sinds begin 2021 29 van de 50 races gewonnen.
Drogba.quote:
quote:Op zondag 28 mei 2023 17:33 schreef fietsie het volgende:
Hoe lang duurt het doorgaans tot de samenvatting op Youtube staat? Dan kan ik ook even wat zien
Van YT mensen moet je geen hersencellen verwachten.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:12 schreef Jane het volgende:
Op YT lijken veel mensen te denken dat Alonso dit had gewonnen als AM gelijk de goede banden er onder gezet had. Die snappen dus niet dat Max/RB deze race heeft gewonnen door die mediums zo lang te rekken. Dan zit je echt naar een hele andere wedstrijd te kijken.
Van Reddit ook niet altijdquote:Alonso did a 126,6 second lap on mediums while Ocon, at the same time, put did a 102,4 second lap. Alonso would've gained *at least* 20 seconds...
Laatste 5 races vast en zekerquote:Op zondag 28 mei 2023 17:21 schreef SiGNe het volgende:
Zou het Red Bull gaan lukken om elke race te winnen met een van de twee wagens?
Of gaan er andere teams ook nog een race winnen?
Dan had hij nog steeds achter Max gezeten.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:12 schreef Jane het volgende:
Op YT lijken veel mensen te denken dat Alonso dit had gewonnen als AM gelijk de goede banden er onder gezet had. Die snappen dus niet dat Max/RB deze race heeft gewonnen door die mediums zo lang te rekken. Dan zit je echt naar een hele andere wedstrijd te kijken.
Comment sections zijn ook niet de plek voor intelligente meningen.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:12 schreef Jane het volgende:
Nee, het was nek-aan-nek geweest.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan had hij nog steeds achter Max gezeten.
Dat denk ik niet. Dan had Alonso 10s moeten winnen op zijn intermediates voordat Max naar binnen ging.quote:
Het gat was 20,9 op het moment dat Max naar binnen ging.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Dan had Alonso 10s moeten winnen op zijn intermediates voordat Max naar binnen ging.
Volgens mij was het maar 20.9 seconden omdat Max een momentje had voor de tunnel in die laatste ronde voor zijn pitstop.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gat was 20,9 op het moment dat Max naar binnen ging.
Dat was een keyboard player, geen dj.quote:
Nou ja, het momentje was ook gekomen als Alonso op inters stondquote:Op zondag 28 mei 2023 18:59 schreef Blik het volgende:
[..]
Volgens mij was het maar 20.9 seconden omdat Max een momentje had voor de tunnel in die laatste ronde voor zijn pitstop.
quote:Op zondag 28 mei 2023 18:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 mei 2023 18:59 schreef Blik het volgende:
[..]
Volgens mij was het maar 20.9 seconden omdat Max een momentje had voor de tunnel in die laatste ronde voor zijn pitstop.
De stint van Alonso op mediums telt dan niet, he? Het zou een wissel naar intermediates geweest zijn, en dan zou Max eerder naar binnen zijn gegaan als Alonso snel dichterbij gekomen zou zijn.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nop, om 3 redenen:quote:Op zondag 28 mei 2023 19:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De stint van Alonso op mediums telt dan niet, he? Het zou een wissel naar intermediates geweest zijn, en dan zou Max eerder naar binnen zijn gegaan als Alonso snel dichterbij gekomen zou zijn.
.
Heb het net even teruggekeken, maar Max was al zeker een paar secondes in de pit toen het verschil werd weergegeven. Denk dat het verschil dus wel degelijk wat groter was dan die 21 secondes. Daarnaast was op circuit-layout te zien dat Alonso de pit inreed en dat Max toen al bijna de pit uit zou gaan rijden.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gat van Alonso ging van 9,3 naar 26,1, dus dat was de pitstop delta. Was echt nooit gelukt.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:19 schreef Blik het volgende:
[..]
Heb het net even teruggekeken, maar Max was al zeker een paar secondes in de pit toen het verschil werd weergegeven. Denk dat het verschil dus wel degelijk wat groter was dan die 21 secondes. Daarnaast was op circuit-layout te zien dat Alonso de pit inreed en dat Max toen al bijna de pit uit zou gaan rijden.
Zou me verbazen als Alonso voor Max uit was gekomen
De vraag is toch wel of hij met inters een snellere outlap had gehad dan nu? Maar alsnog lijkt me dat kansloos jaquote:Op zondag 28 mei 2023 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gat van Alonso ging van 9,3 naar 26,1, dus dat was de pitstop delta. Was echt nooit gelukt.
Ja, tuurlijk. Ocon liep 10 seconden in op Leclerc, Alonso liep nu maar 5 seconden in op Verstappen. Verschil is dat het alweer veel harder regende toen Leclerc in S2 reed, en dat ook S3 tegen die tijd vrij nat was. Zijn onboard en die van Max zijn echt een wereld van verschil.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De vraag is toch wel of hij met inters een snellere outlap had gehad dan nu? Maar alsnog lijkt me dat kansloos ja
1. Kwalificatiequote:Op zondag 28 mei 2023 20:08 schreef THEFXR het volgende:
met Perez zat ik op zes botsingen, klopt dat of waren het er meer?
2x muurquote:Op zondag 28 mei 2023 20:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1. Kwalificatie
2. Met Magnussen
3. Met Russell
4. Na Russell
???
dacht ook nog met Strollquote:Op zondag 28 mei 2023 20:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1. Kwalificatie
2. Met Magnussen
3. Met Russell
4. Na Russell
???
Oja, klopt. Maar goed, die met Stroll en die van Russell kan je hem niet echt aanrekenen.quote:
"MaAr Ik KaN oOk EcHt WeL kAmPiOeN wOrDeN"quote:Op zondag 28 mei 2023 20:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1. Kwalificatie
2. Met Magnussen
3. Met Russell
4. Na Russell
???
Vind dit wel leuk om te zien zoquote:Op zondag 28 mei 2023 23:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Oude Alonso is een relaxte Alonso.
Huh wat?quote:Op zondag 28 mei 2023 21:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Stuk teruggekeken, onderhoudend wel. Verstappen rijdt uiteraard iedereen weer aan gruzelementen dit seizoen maar dat is geen nieuws.
Stroll kan er echt helemaal niets van.
Nuancering, Lance Stroll kan er niets van... op stratencircuits.quote:Op zondag 28 mei 2023 23:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Huh wat?
Een van zijn coureurs stond gewoon weer op het podium.
Dan hadden we wellicht niet eens doorgehad wat er mogelijk is met die AM. Net zoals je je achteraf kunt afvragen of de Haas destijds echt zo beroerd was, of dat het vooral Mick en Nikita waren die het niveau niet haalden.quote:Op zondag 28 mei 2023 23:54 schreef Sabata het volgende:
Het is heel heel goed, dat Alonso nu voor AM rijdt, want anders hadden we Stroll uit zitten kafferen dat hij met zoveel geld en zo'n goede auto niets voor elkaar krijgt. Het is maar goed dát Alonso podiums pakt, want anders had Lawrence het allang opgegeven en voor komend seizoen de boeken dicht gedaan.
Er rijden er nog 18 mee. Dan moet de AM nog veel beter zijn als de Mercedes van 2014-2018.quote:Op maandag 29 mei 2023 08:29 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dan hadden we wellicht niet eens doorgehad wat er mogelijk is met die AM. Net zoals je je achteraf kunt afvragen of de Haas destijds echt zo beroerd was, of dat het vooral Mick en Nikita waren die het niveau niet haalden.
Voor papa Stroll moet het wel dubbel zijn. Enerzijds de successen, anderzijds moet toch ergens het besef doordringen dat z'n zoon geen wereldtop is. Als het doel is om z'n zoon WK te maken, dan moet er dus én een waanzinnig goede auto komen én een mindere teamgenoot. Dat tweede is tot nu toe in ieder geval niet gelukt, dat eerste gaat wel de goede kant op.
Ja, je zou dan een Brawn-achtige situatie moeten hebben, waarin AM iets heeft ontdekt dat de rest gemist heeft en wat bovendien niet binnen een paar races aanpasbaar is.quote:Op maandag 29 mei 2023 09:08 schreef daNpy het volgende:
[..]
Er rijden er nog 18 mee. Dan moet de AM nog veel beter zijn als de Mercedes van 2014-2018.
Maar neem toch m'n petje voor pa Stroll af, dat het met Lance niet gaat lukken ok maar ondertussen wel een hele serieuze speler aan het worden en met Honda in 26 ook weer goed doorgepakt.quote:Op maandag 29 mei 2023 09:08 schreef daNpy het volgende:
[..]
Er rijden er nog 18 mee. Dan moet de AM nog veel beter zijn als de Mercedes van 2014-2018.
pas vanaf dat de regen begon te komen werd het interessant, daarvoor was het weer dodelijk saai afgezien van de laatste minuten van de kwalificatie.quote:Op maandag 29 mei 2023 10:16 schreef Nattekat het volgende:
Al met al moet ik wel zeggen dat dit de beste race van het seizoen was
Jij en ik hebben dan een hele andere race gezien.quote:Op maandag 29 mei 2023 10:18 schreef Tokus het volgende:
[..]
pas vanaf dat de regen begon te komen werd het interessant, daarvoor was het weer dodelijk saai afgezien van de laatste minuten van de kwalificatie.
Ja preciesquote:Op maandag 29 mei 2023 10:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij en ik hebben dan een hele andere race gezien.
Zelfs vooraan. Pas toen AM het in het putje gooide door naar mediums te gaan, had Verstappen die overwinning echt binnen. Elk moment daarvoor bestond gewoon het risico dat die mediums echt op waren, dat ie moest stoppen en dat er dan iets gebeurt voordat Alonso stopt. Tactisch was er gewoon spanning.quote:Op maandag 29 mei 2023 10:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja precies
Echt veel inhaalacties,
Veel domme do or die acties
Heb echt genoten!!!
Ja als je een paar miljard kan weggooien aan F1 mag je dat ook wel een beetje verwachten. Williams deed het met minder.quote:Op maandag 29 mei 2023 09:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar neem toch m'n petje voor pa Stroll af, dat het met Lance niet gaat lukken ok maar ondertussen wel een hele serieuze speler aan het worden en met Honda in 26 ook weer goed doorgepakt.
Dat betekent wel dat èn Verstappen eerder pit èn Alonso dan mazzel heeft met een incident. Maar goed, door de regendreiging en in Monaco is die kans realistisch.quote:Op maandag 29 mei 2023 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs vooraan. Pas toen AM het in het putje gooide door naar mediums te gaan, had Verstappen die overwinning echt binnen. Elk moment daarvoor bestond gewoon het risico dat die mediums echt op waren, dat ie moest stoppen en dat er dan iets gebeurt voordat Alonso stopt. Tactisch was er gewoon spanning.
Had Alonso er niet voor gezeten als hij bij zijn stop naar inters was gegaan?quote:Op maandag 29 mei 2023 10:36 schreef XL het volgende:
[..]
Dat betekent wel dat èn Verstappen eerder pit èn Alonso dan mazzel heeft met een incident. Maar goed, door de regendreiging en in Monaco is die kans realistisch.
Meer dan met Alonso was Verstappen bezig niets aan het toeval overlaten en dat met een overmacht die we zelden zien
Precies. Dat is wat Monaco zo uniek maakt, op elk ander circuit had ie gewoon al gepit ruim voor de regen.quote:Op maandag 29 mei 2023 10:36 schreef XL het volgende:
Maar goed, door de regendreiging en in Monaco is die kans realistisch.
Dat zullen we nooit weten. Verstappen verloor 2 seconden in de eerste sector tov Leclerc die ook nog op slicks reed, dus die heeft het lekker rustig aan gedaan nadat Alonso binnen kwam. Alonso had nog 3 seconden moeten winnen om het spannend te maken.quote:Op maandag 29 mei 2023 10:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Had Alonso er niet voor gezeten als hij bij zijn stop naar inters was gegaan?
Volgens Horner was het dan super super close geworden.quote:Op maandag 29 mei 2023 10:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Max zijn strategie was super conservatief. Meestal wint de aanvallende keuze. De stop van Alonso was perfect getimed voor inters. Alleen hij gooit er slicks onderquote:Op maandag 29 mei 2023 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zullen we nooit weten. Verstappen verloor 2 seconden in de eerste sector tov Leclerc die ook nog op slicks reed, dus die heeft het lekker rustig aan gedaan nadat Alonso binnen kwam. Alonso had nog 3 seconden moeten winnen om het spannend te maken.
Prachtig al die herhalingen van de actie.quote:Op maandag 29 mei 2023 09:56 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Mag ik nog even een compliment geven aan de tv productie dit jaar in Monaco? Voor het eerst dat Monaco niet zelf de registratie doet, maar gewoon het eigen F1 team. Ziet er een stuk beter uit, en heli shots!We haten vaak op de regie maar de algehele beelden zijn er wel op vooruit gegaan!
Ongelofelijk hoe Aston Martin het gisteren verkloot heeft voor zichzelf. Wellicht hadden ze nog niet gewonnen, maar dan hadden ze in elk geval een grotere kans gehad.quote:Op maandag 29 mei 2023 11:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Max zijn strategie was super conservatief. Meestal wint de aanvallende keuze. De stop van Alonso was perfect getimed voor inters. Alleen hij gooit er slicks onder
Ik heb niet de indruk dat hij aan het weggooien is sinds koop FI, voorlopig is het gewoon een investering die toeneemt in waarde.quote:Op maandag 29 mei 2023 10:31 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja als je een paar miljard kan weggooien aan F1 mag je dat ook wel een beetje verwachten. Williams deed het met minder.
Nee, een seconde 5 minimaal er nog achterquote:Op maandag 29 mei 2023 10:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als alonso naar inters was gegaan, max ook maar 1 remfoutje had gemaakt en ergens rechtdoor was geschoten was het klaar.quote:Op maandag 29 mei 2023 11:33 schreef opgebaarde het volgende:
Ik begrijp niet waarom mensen doen alsof Alonso had kunnen winnen als hij meteen naar Inters was overgestapt. Hij had in die ene ronde toch geen 13 seconden goed kunnen maken
Door die budgetcap is de verwachting dat een aantal teams zelfs winst zouden (kunnen) maken.quote:Op maandag 29 mei 2023 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat hij aan het weggooien is sinds koop FI, voorlopig is het gewoon een investering die toeneemt in waarde.
Nu vraag je het onmogelijke.quote:Op maandag 29 mei 2023 11:34 schreef Mickytjuh het volgende:
max ook maar 1 remfoutje had gemaakt en ergens rechtdoor was geschoten was het klaar.
Volgens mij samen afgesproken.quote:Op maandag 29 mei 2023 11:32 schreef PS. het volgende:
Ik zat net even de onboard terug te kijken van Alonso met die bandenwissel, valt me op hoe rustig hij eigenlijk is. Hij zeurt niet eens
Ja het team zegt dat hij naar mediums gaat, hij zegt daar niks op. Na 2 bochten zegt hij ''maybe intermediate'' gevolgd door ''Inters next lap''quote:
Alles is een groot feest voor die man. Na jaren aankloten in de marge rijdt-ie eindelijk weer voor de podia. Kan hem het schelen dat-ie naast de winst grijpt.quote:Op maandag 29 mei 2023 11:40 schreef PS. het volgende:
[..]
En dat allemaal op een hele rustige toon, ben dat niet gewend van hem
Wat heeft het teams verprutst? Het was toch alleen Sainz die echt de fout in ging?quote:Op maandag 29 mei 2023 11:40 schreef Vliegbaard het volgende:
Wat mij vooral bij blijft is eigenlijk hoe Ferrari hier weer totaal verprutst. Wat een afgang dat team zeg. Echt zonde voor de sport.
Ze haalden Sainz te snel binnen nadat Ocon gepit was meen ik.quote:Op maandag 29 mei 2023 11:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat heeft het teams verprutst? Het was toch alleen Sainz die echt de fout in ging?
Noem één scenario waarbij deze strategie had kunnen werken.quote:Op maandag 29 mei 2023 11:49 schreef PS. het volgende:
Dat dus het verschil in 3 ronden. Ergens snap ik het besluit van Aston Martin wel. Red Bull had alleen beter gegokt. (of betere weermannen)
Als Red Bull naar Inters was gegaan en de regen had niet doorgezet en weer naar slicks had moeten wisselen terwijl Alonso door reed?quote:Op maandag 29 mei 2023 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Noem één scenario waarbij deze strategie had kunnen werken.
Als de baan niet zoveel natter werd ging het nog best prima dus. Dan had RB veel verloren op de inters waarschijnlijk. Maar kennelijk wist de rest allang dat de regen wel door zou zetten.quote:Op maandag 29 mei 2023 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Noem één scenario waarbij deze strategie had kunnen werken.
Precies, het was gewoon een gokje, waarschijnlijk gingen ze toch uit van de 2e plek, dus dan kun je het wel gokken met zoveel voorsprong op P3.quote:Op maandag 29 mei 2023 11:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als Red Bull naar Inters was gegaan en de regen had niet doorgezet en weer naar slicks had moeten wisselen terwijl Alonso door reed?
Zo heeft Senna ook een keer Monaco gewonnen.
RB was nooit naar inters gegaan als het niet had doorgezet. Toen ze gingen was het al veel en veel te nat.quote:Op maandag 29 mei 2023 11:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als Red Bull naar Inters was gegaan en de regen had niet doorgezet en weer naar slicks had moeten wisselen terwijl Alonso door reed?
Zo heeft Senna ook een keer Monaco gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |