SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Coco op 28-05-2023 16:57:38 ]
Vorig jaar ook al.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:28 schreef DaMart het volgende:
Wel zonde om dit seizoen dan af te sluiten met een thuisnederlaag.
Wat was de gedachte achter dat tripje naar Ibiza in de eerste plaats?quote:Op zondag 28 mei 2023 16:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Op zich wel wat ik had verwacht na een week op Ibiza, nog steeds een stuk beter zijn maar iets minder scherp dan normaal.
Kortom, #wanbeleid dat Slot ze voor een wedstrijd weg liet gaan!!! #SlotOut
Zuipenquote:Op zondag 28 mei 2023 16:42 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Wat was de gedachte achter dat tripje naar Ibiza in de eerste plaats?
Zure nasmaak.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
Op deze manier afsluiten. Beetje een kater. Jammer hoor.
boeit niemandquote:Op zondag 28 mei 2023 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
Op deze manier afsluiten. Beetje een kater. Jammer hoor.
Ik vind dit geen topsportklimaatquote:Op zondag 28 mei 2023 16:45 schreef Pistolero het volgende:
Mensen die zich ook maar 1 seconde druk maken om zo'n to-taal nutteloos potje nadat je selectie een week lang zichzelf heeft zitten te bezatten op Ibiza.![]()
Jaaaaaa kampioenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twee weken gefeest.quote:
oke koningfloplandquote:Op zondag 28 mei 2023 17:21 schreef KingRoland het volgende:
Tegen vitesse verliezen lol
Gaat leuk worden volgend seizoen
Ga weg, man.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Goede wake-up call. Veel heeft meegezeten, nu weer even de bevestiging dat je opnieuw (net als vorig jaar) zoveel mogelijk moet verkopen en doorselecteren.
quote:Op zondag 28 mei 2023 17:33 schreef bbuddybb het volgende:
Zonder hem direct te benoemen, zegt Slot dat (o.a.) Szymanski niet goed genoeg is om door het midden te combineren. Daarom proberen we het constant over de flanken.
Ik zie graag een technische 10 erbij komen.
ja hoorquote:Op zondag 28 mei 2023 17:33 schreef bbuddybb het volgende:
Zonder hem direct te benoemen, zegt Slot dat (o.a.) Szymanski niet goed genoeg is om door het midden te combineren. Daarom proberen we het constant over de flanken.
Ik zie graag een technische 10 erbij komen.
Die buddy is absoluut geen lid van de Szymanski fanclub. Die grijpt alles aan om PoolGod naar buiten te werken.quote:
Ik word niet vrolijk van dit soort van Geel-scouting.quote:
in wat?quote:Op zondag 28 mei 2023 18:11 schreef bbuddybb het volgende:
Ik houd van Polen. Mooie vrouwen hebben ze die ook nog eens behoorlijk rondborstig kunnen zijn.
Maar onze Pool komt tekort.
Techniek en overzicht. Kwaliteit in de kleine ruimte.quote:
quote:Op zondag 28 mei 2023 18:14 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Techniek en overzicht. Kwaliteit in de kleine ruimte.![]()
Met alle respect, maar jij legt de lat sowieso vrij laag. Je had het onlangs nog over het terughalen van Wijnaldum...quote:
wat is zijn prijskaartje danquote:Op zondag 28 mei 2023 18:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik word niet vrolijk van dit soort van Geel-scouting.
Veel te duur voor een tweede spits en zo goed is hij ook weer niet.
9 miljoen.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat is zijn prijskaartje dan
en wat is te duur dan?
die bedragen kloppen nooit daarquote:Op zondag 28 mei 2023 18:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
9 miljoen.
https://www.transfermarkt.nl/ricardo-pepi/profil/spieler/627207
Ga hier zo stuk omquote:Op zondag 28 mei 2023 18:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
berghuis of bergneus in actie vanmiddag
quote:Op zondag 28 mei 2023 02:59 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik kan gewoonweg geen hekel hebben aan Berghuis. Het is een ontzettende kleuter, maar wel een hele authentieke gast, daar houd ik altijd van. Hoe apart je ook bent, authenticiteit heb ik altijd een zwak voor.
quote:Op zondag 28 mei 2023 04:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op het veld wel een beetje, het is ook hoe Dick het mooi omschreef een ‘jongen met buien’ maar na die Disney-docu snapte ik zijn frustratie wel, ook al ging Cor Pot weg zo’n seizoen hakt er wel in
En de reden dat ik een zwak voor hem heb -naast dat hij prettig is in de interviews- zijn vooral gewoon zijn voetballende kwaliteiten. Als je hem dan naast die ontzettend vermoeiende Klaassen en, ja wat kan hij wel eigenlijk, Taylor ziet staat op het middenveld denk ik direct terug hoe hij bij ons speelde![]()
Iets over z'n dochtertje blijkbaar.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ha wow wat pijnlijk dit.
Riep iemand dat ie moest werken voor z'n kk geld?
quote:Op zondag 28 mei 2023 18:42 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Chronisch een steekje los.
[..]
[..]
JA en dan moet je iemand total loss slaanquote:
Mwah, dat lijkt me niet klaasquote:Op zondag 28 mei 2023 18:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
JA en dan moet je iemand total loss slaan
Hardop lachenquote:Op zondag 28 mei 2023 18:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
tokkie gaat los, gras is groen.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:24 schreef Zipportal het volgende:
HMF poept het Ajax topic onder. Erg mooi.
Haha ik neem mijn woorden van vannacht even terug.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
das fijn.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:35 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Nog een minuutje of zeven, bijna thuis in Hillywwood
Is een echte Feyenoorder met zijn scheenbeschermersquote:Op zondag 28 mei 2023 19:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk.
Zal wel naar Spanje gaan ofzo.
quote:Op zondag 28 mei 2023 18:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ha wow wat pijnlijk dit.
Riep iemand dat ie moest werken voor z'n kk geld?
Of over Brubbie.quote:
Goed hèquote:Op zondag 28 mei 2023 19:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Of over Brubbie.
https://www.ad.nl/nederla(...)-uitschold~a6641592/
Ben benieuwd wat het idee is. Het lijkt erop dat hij wel erg veel moet kosten voor iemand die een aardig seizoen bij een degradant draait.quote:
Augsburg heeft 16 miljoen voor die gozer neergelegd, die zullen geen verlies willen lijden.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat het idee is. Het lijkt erop dat hij wel erg veel moet kosten voor iemand die een aardig seizoen bij een degradant draait.
Misschien hadden ze hem dan niet aan de degradant van de eredivisie moeten verhuren...quote:Op zondag 28 mei 2023 20:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Augsburg heeft 16 miljoen voor die gozer neergelegd, die zullen geen verlies willen lijden.
Hoezo? Heeft zich toch aardig in de kijker gespeeld sinds zowel Feyenoord als PSV interesse hebben?quote:Op zondag 28 mei 2023 20:37 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Misschien hadden ze hem dan niet aan de degradant van de eredivisie moeten verhuren...
Ik vind Psv en Feyenoord niet echt clubs om 16 miljoen voor de spits van Groningen (quote:Op zondag 28 mei 2023 20:40 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Hoezo? Heeft zich toch aardig in de kijker gespeeld sinds zowel Feyenoord als PSV interesse hebben?
12 goals bij de nummer laatst.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:42 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik vind Psv en Feyenoord niet echt clubs om 16 miljoen voor de spits van Groningen () te geven.
Meer een bevestiging dat je te weinig individuele kwaliteit hebt om zo'n potje op halve kracht te winnen. Doorselecteren moet je verder wel doen ja..types als Alireza daar moet je echt vanaf.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Goede wake-up call. Veel heeft meegezeten, nu weer even de bevestiging dat je opnieuw (net als vorig jaar) zoveel mogelijk moet verkopen en doorselecteren.
Dat is slechts de Nederlandse interesse. Hoe het internationaal zit durf ik niet te zeggen.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:42 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik vind Psv en Feyenoord niet echt clubs om 16 miljoen voor de spits van Groningen () te geven.
Ik blijf bij dit lijstje:quote:Op zondag 28 mei 2023 20:53 schreef aTypisch het volgende:
Lijkt mij een prima spits voor de rol van Danilo volgend jaar.
Dit idd. Gimenez blijft waarschijnlijk en wordt alleen maar beter, zolang je achter hem iemand hebt die beter is dan Danilo is het prima.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:53 schreef aTypisch het volgende:
Lijkt mij een prima spits voor de rol van Danilo volgend jaar.
Die conclusie kun je ook trekken ja. Voorin moet het echt beter.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Meer een bevestiging dat je te weinig individuele kwaliteit hebt om zo'n potje op halve kracht te winnen. Doorselecteren moet je verder wel doen ja..types als Alireza daar moet je echt vanaf.
quote:Op zondag 28 mei 2023 17:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |