Normaal gesproken.quote:Op zondag 28 mei 2023 14:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Leo 'Timber, ja doelpunt, nee net naast' Oldenburger
Even Heerenveen helpen. Lekker man.quote:
2014/2015 ofzo?quote:
Omdat ze er niks van kunnen, wat dacht jij dan?quote:Op zondag 28 mei 2023 14:42 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom zien we weinig van 020 in dit schakelprogramma
Of je hebt een speciaal plekje in zijn hart veroverd, waarom hij jou apart noemt.quote:Op zondag 28 mei 2023 14:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat FA GGMM mij geen heer vindt zie ik overigens als groot compliment.
Eerste actie al in dit schakelprogramma.quote:Op zondag 28 mei 2023 14:42 schreef klaasweetalles het volgende:
ik dacht ook zoietsquote:Op zondag 28 mei 2023 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat ze er niks van kunnen, wat dacht jij dan?
Alles is een groot compliment.quote:Op zondag 28 mei 2023 14:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Of je hebt een speciaal plekje in zijn hart veroverd, waarom hij jou apart noemt.
Kies zelf maar wat je liever hebt.
Waarschijnlijk omdat het een kutwedstrijd is, net als de rest van het seizoen.quote:Op zondag 28 mei 2023 14:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Volgend jaar? Dat is wel een heel vroege voorspelling.quote:
Ik neem graag een risicoquote:Op zondag 28 mei 2023 14:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgend jaar? Dat is wel een heel vroege voorspelling.
waren geen 100 procent kansenquote:
Vreselijke ventquote:Op zondag 28 mei 2023 14:48 schreef BaksteenMongool het volgende:
Leo Driessen zat er weer helemaal naast met dat incidentje met Suguwara en Simons![]()
![]()
Ben blij dat die man er mee ophoudt.
ziet eruit als een zware alcoholistquote:Op zondag 28 mei 2023 14:53 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Toine ziet eruit alsof hij onder een brug slaapt.
Ik wist geeneens dat De Guzman nog speelde.quote:Op zondag 28 mei 2023 14:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gaan helemaal kapot, Sparta staat ook voor
Samequote:Op zondag 28 mei 2023 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wist geeneens dat De Guzman nog speelde.
Moet je een beetje geluk bij hebben.quote:Op zondag 28 mei 2023 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij vond dat geen 100% kans van Gimenez met 1 speler op de doellijn op afstand?
Driessen heeft er mogelijk nog minder verstand van dan ik...quote:Op zondag 28 mei 2023 15:04 schreef BaksteenMongool het volgende:
Leo Driessen vindt dat wij uitermate dankbaar mogen zijn dat wij in de Eredivisie een speler als Simons 'mogen' aanschouwen.![]()
![]()
![]()
![]()
PSV moet nu dus niet verliezen.quote:
quote:Op zondag 28 mei 2023 15:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Driessen heeft er mogelijk nog minder verstand van dan ik...
PSV heeft het nog in eigen hand!quote:Op zondag 28 mei 2023 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV moet nu dus niet verliezen.
Enige wat kan is dat AZ wat moraal verliest.
Omdat Ajax nog kan verliezen.quote:Op zondag 28 mei 2023 15:06 schreef GGMM het volgende:
Als AZ hoort dat Ajax voorstaat waarom zouden ze dan nog hun best doen
Kijk naar Dortmund gisteren.quote:Op zondag 28 mei 2023 15:06 schreef GGMM het volgende:
Omdat het pas min 33 is. Plus ook al stond ajax 20-0 voor. Als sportman wil je gewoon winnenquote:Op zondag 28 mei 2023 15:06 schreef GGMM het volgende:
karpervissen?quote:
Ben benieuwd hoe lang de Verstappen hype nog duurt. En dan doel ik op de adoratie in Nederland, niet op zijn prestaties.quote:Op zondag 28 mei 2023 15:10 schreef over_hedge het volgende:
f1. Waar je voor de race begint vaak al weet wie er wint. Spannend wel
Zolang die blijft winnenquote:Op zondag 28 mei 2023 15:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang de Verstappen hype nog duurt. En dan doel ik op de adoratie in Nederland, niet op zijn prestaties.
Monaco staat voor een half oogje aan, daar was de race natuurlijk gisteren al.quote:
Dat is gespeeld.quote:Op zondag 28 mei 2023 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Monaco staat voor een half oogje aan, daar was de race natuurlijk gisteren al.
Water is nat, Immers mist een kansquote:Op zondag 28 mei 2023 15:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klaas snapt het allemaal niet zo
Jammer Klaas, je zat er hier lelijk naast!quote:
quote:Op zondag 28 mei 2023 15:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klaas snapt het allemaal niet zo
Eerlijk is eerlijk. Hij blijft de havard act wel lang volhoudenquote:
Ik ken wel meer users die acts lang volhouden.quote:Op zondag 28 mei 2023 15:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk. Hij blijft de havard act wel lang volhouden
Namen en rugnummersquote:Op zondag 28 mei 2023 15:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ken wel meer users die acts lang volhouden.
Of hij drinkt even een Coca Cola zero.quote:Op zondag 28 mei 2023 15:19 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat Roland er niet is (die is naar de kerk)
Of hij is aan het werk.quote:Op zondag 28 mei 2023 15:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Of hij drinkt even een Coca Cola zero.
Ik neem aan dat deze post over Ajax gaat.quote:Op zondag 28 mei 2023 15:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Verschrikkelijk slecht zijn en toch voor staan. Wat een weelde.
Vanzelfsprekend. Liever had ik met een biertje in Amsterdam gestaan, maar ik moet straks werken terwijl ik al twee dagen naar de tering ben.quote:
Aan die spelers te zien, is het nog niet echt tot ze doorgedrongen.quote:Op zondag 28 mei 2023 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Heeft Cambuur door dat ze al gedegradeerd zijn?
Op zondag werken wens je niemand toe.quote:Op zondag 28 mei 2023 15:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Liever had ik met een biertje in Amsterdam gestaan, maar ik moet straks werken terwijl ik al twee dagen naar de tering ben.
Ja daarom vanaf nu als je post, graag aangeven om welke wedstrijd gaat.quote:Op zondag 28 mei 2023 15:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Er zijn meerdere opties aanwezig vanmiddag...
PSV staat virtueel tweede.quote:
ja denk je?quote:Op zondag 28 mei 2023 15:37 schreef over_hedge het volgende:
Heb het idee dat alvarez dit beter had kunnen oplossen
madquote:Op zondag 28 mei 2023 15:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Je hoorde op het schakelkanaal die kneuzen in Alkmaar al juichen dus wist je al hoe laat het was
“Je moet dan scherp zijn, dat mis je, dan krijg je een goal tegen. Dat weet je”quote:Op zondag 28 mei 2023 15:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
John heeft ze weer goed neergezet
Zeg maar niksquote:Op zondag 28 mei 2023 15:44 schreef klaasweetalles het volgende:
als het 3-1 zou worden zou ik go az zeggen....
De conference league bedoel je?quote:
@Mexicanobakker is hier niet gerust op.quote:Op zondag 28 mei 2023 15:44 schreef klaasweetalles het volgende:
als het 3-1 zou worden zou ik go az zeggen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |