Normaal gesproken.quote:Op zondag 28 mei 2023 14:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Leo 'Timber, ja doelpunt, nee net naast' Oldenburger
Even Heerenveen helpen. Lekker man.quote:
2014/2015 ofzo?quote:
Omdat ze er niks van kunnen, wat dacht jij dan?quote:Op zondag 28 mei 2023 14:42 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom zien we weinig van 020 in dit schakelprogramma
Of je hebt een speciaal plekje in zijn hart veroverd, waarom hij jou apart noemt.quote:Op zondag 28 mei 2023 14:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat FA GGMM mij geen heer vindt zie ik overigens als groot compliment.
Eerste actie al in dit schakelprogramma.quote:Op zondag 28 mei 2023 14:42 schreef klaasweetalles het volgende:
ik dacht ook zoietsquote:Op zondag 28 mei 2023 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat ze er niks van kunnen, wat dacht jij dan?
Alles is een groot compliment.quote:Op zondag 28 mei 2023 14:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Of je hebt een speciaal plekje in zijn hart veroverd, waarom hij jou apart noemt.
Kies zelf maar wat je liever hebt.
Waarschijnlijk omdat het een kutwedstrijd is, net als de rest van het seizoen.quote:Op zondag 28 mei 2023 14:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Volgend jaar? Dat is wel een heel vroege voorspelling.quote:
Ik neem graag een risicoquote:Op zondag 28 mei 2023 14:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgend jaar? Dat is wel een heel vroege voorspelling.
Hopelijk zien we vaak een JAAAAA vanmiddagquote:
waren geen 100 procent kansenquote:
Vreselijke ventquote:Op zondag 28 mei 2023 14:48 schreef BaksteenMongool het volgende:
Leo Driessen zat er weer helemaal naast met dat incidentje met Suguwara en Simons![]()
![]()
Ben blij dat die man er mee ophoudt.
ziet eruit als een zware alcoholistquote:Op zondag 28 mei 2023 14:53 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Toine ziet eruit alsof hij onder een brug slaapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |