SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 mei 2023 12:07 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op zondag 28 mei 2023 12:07 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 28 mei 2023 12:07 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]en gewoon verder zwemmenSPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh dat is een ketting.. had niet goed gekeken dacht iets van de micquote:
Geen idee. Ik vind het geen gezicht.quote:Op zondag 28 mei 2023 12:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh dat is een ketting.. had niet goed gekeken dacht iets van de mic
maar hij heeft een zwart koord met ? wat hangt daar aan? toch geen sleutel he?
ow.. had deze gemistquote:Op zondag 28 mei 2023 12:19 schreef Hoempah het volgende:
[ link | afbeelding ]
15-05-23 | #2 | Isaac - een rozenkrans zegenen [09 min 35 sec]
-
Tekenend voor haar nivo...quote:Op zondag 28 mei 2023 12:19 schreef pingu66 het volgende:
Babbel wil super graag Gordon ontmoeten en met hem gaan stappen 🤮
Ja dat bedoel ik. Is leuk als je 16 bent maar dit is beschamend.quote:Op zondag 28 mei 2023 12:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ziet ook niet uit bij een 'volwassen' man
maar is dat niet gepland dan , dat ima daar komt draaien?quote:Op zondag 28 mei 2023 12:22 schreef Hoempah het volgende:
Ben je lekker aan het kletsen komt er iemand binnen en begint muziek te draaien
Muziek luister ik zelf wel heb ik hun niet voor nodig.quote:Op zondag 28 mei 2023 12:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hoe krijgen we nog saaiere streams...
klopt maar soms werd er nog eens gedanst of mee gedrumd etc..quote:Op zondag 28 mei 2023 12:24 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Muziek luister ik zelf wel heb ik hun niet voor nodig.
Dat mag niet meerquote:Op zondag 28 mei 2023 12:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
klopt maar soms werd er nog eens gedanst of mee gedrumd etc..
Soms niet, en best geinig dan om te zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 mei 2023 12:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Soms niet, en best geinig dan om te zien
Ouder filmpjejaa dat heb ik gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
was leuk
nee ik bedoel dan ook: het is saai dat ze niet meer mogen dansen, mee muziek maken etc
Er zal wel een niet al te spontane draaiboek in k5 liggen.quote:Op zondag 28 mei 2023 12:31 schreef Monique___ het volgende:
Snap niet goed dat ze opeens zo aan banden gelegd lijken te zijn.
Mss was de aanloop naar de laatste maanden echt een dikke vette pilot en opvulling.quote:Op zondag 28 mei 2023 12:31 schreef Monique___ het volgende:
Snap niet goed dat ze opeens zo aan banden gelegd lijken te zijn.
De vader van een ex waar hij goed mee is. Hij schreef iedere twee maanden brieven.quote:Op zondag 28 mei 2023 12:47 schreef Monique___ het volgende:
zit half naar het verhaal van jeff te luisteren wie zat er in de gevangenis die hij kent?
Ah toch de vader van een ex.quote:Op zondag 28 mei 2023 12:47 schreef engine het volgende:
[..]
De vader van een ex waar hij goed mee is. Hij schreef iedere twee maanden brieven.
Jeff wil niet zeggen waarom maar hij moest een jaar de bak in.quote:Op zondag 28 mei 2023 12:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ah toch de vader van een ex.
maar die had niemand vermoord.. maar wil je lang in nederland in de bak komen dan moet je toch wel heel wat uitgehaald hebben.
ja is wel een apart gesprek tussen hun.
Dat heeft hij een keer eerder verteld.quote:Op zondag 28 mei 2023 12:47 schreef Monique___ het volgende:
zit half maar het verhaal van jeff te luisteren wie zat er in de gevangenis die hij kent?
edit: zijn vader? of de vader van zijn ex?
Volgens mij pas in juni, daar hadden ze het gisteren over ik dacht 18 juniquote:Op zondag 28 mei 2023 12:10 schreef Monique___ het volgende:
Vanavond filosofisch gesprekje![]()
ze hadden het er gister al over, mirthe en erik
Ja maar een paar jaar.. ga je niet zooomaar de bak in.quote:Op zondag 28 mei 2023 12:49 schreef engine het volgende:
[..]
Jeff wil niet zeggen waarom maar hij moest een jaar de bak in.
Ja dat zei ik gisteren, in de keuken voordat ze gingen roken liep ze te kauwenquote:Op zondag 28 mei 2023 12:10 schreef Ebinas het volgende:
Gisteren had Bep een bal met kauwgum erin.
Iemand hier dacht haar al er op te zien kauwen.
Scherp gezien dus
Ja ik zag dat iemand dat gister schreef in de cos.. maar ik dacht gisterochtend van mirthe en erik te begrijpen dat er vandaag een gesprek was?quote:Op zondag 28 mei 2023 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij pas in juni, daar hadden ze het gisteren over ik dacht 18 juni
Raar is dit.quote:Op zondag 28 mei 2023 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij pas in juni, daar hadden ze het gisteren over ik dacht 18 juni
En ze zegt net dat mensen van mening veranderenquote:Op zondag 28 mei 2023 12:51 schreef engine het volgende:
Weet je wat ik ook een bijzonder filomeen vind hier....babbel lijkt soms haar eigen woorden te verzinnen.
Langere celstraffen zijn vaak witte boorden criminaliteitquote:Op zondag 28 mei 2023 12:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ah toch de vader van een ex.
maar die had niemand vermoord.. maar wil je lang in nederland in de bak komen dan moet je toch wel heel wat uitgehaald hebben.
ja is wel een apart gesprek tussen hun.
Nee.quote:
Mooi gelakte nageltjes heeft hij. Dat wel.quote:
Ik ga geen welles nietes spelletjes spelenquote:Op zondag 28 mei 2023 13:00 schreef engine het volgende:
[..]
Mooi gelakte nageltjes heeft hij. Dat wel.
Mannen en nagellak, ik vind het helemaal niets..quote:Op zondag 28 mei 2023 13:00 schreef engine het volgende:
[..]
Mooi gelakte nageltjes heeft hij. Dat wel.
Loopt voorquote:Op zondag 28 mei 2023 13:02 schreef Ebinas het volgende:
Oven klok op 13:01 exact mijn tijd hier.
Zit geen verschil meer tussen
Of hun klok klopt loopt voor
Daar kunnen ze rekening mee houden, alles b.v 10 minuten achter zetten.quote:Op zondag 28 mei 2023 13:02 schreef Ebinas het volgende:
Oven klok op 13:01 exact mijn tijd hier.
Zit geen verschil meer tussen
Of hun klok klopt loopt voor
blijft jammer dat we niks te zien kregen.quote:Op zondag 28 mei 2023 13:03 schreef maryo55 het volgende:
En toch kan je zeggen wat je wilt als ik haar en Jeff hoor praten vind ik haar toch wel een normaal eerlijk gesprek hebben. Ik heb echt het gevoel dat het spreken over Wendy een gepaalde reden heeft gehad, nadat ze samen dronken zijn geweest van de week is daar waarschijnlijk iets geweest.
Ze hebben geen idee wie er populair isquote:Op zondag 28 mei 2023 13:06 schreef Puzzie het volgende:
GJ zit diep bij Bep , alsof ze nog steeds niet weet waarom hij weg moest
fenomeen?quote:Op zondag 28 mei 2023 12:51 schreef engine het volgende:
Weet je wat ik ook een bijzonder filomeen vind hier....babbel lijkt soms haar eigen woorden te verzinnen.
Echt he, ondanks ik het vreemd vond van Mirthe, het meisje laat zich leiden door angst, lijkt het alsof Babs jaloers is op haar!quote:
En gebruik je mensen voor back-up.quote:Op zondag 28 mei 2023 13:14 schreef greysbones het volgende:
Vind dit heel logisch
Blijf je bij een groep die kleiner wordt
Of stap je over
ja en als zwevende.. kan dat ook weer in je nadeel werkenquote:Op zondag 28 mei 2023 13:14 schreef greysbones het volgende:
Vind dit heel logisch
Of stap je over
Heel menselijk ja!quote:Op zondag 28 mei 2023 13:14 schreef greysbones het volgende:
Vind dit heel logisch
Of stap je over
Ik denk dat als een mirthe zou overstappenquote:Op zondag 28 mei 2023 13:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En gebruik je mensen voor back-up.
Zoe door Ice en Bep?
Die snap ik even niet.quote:Op zondag 28 mei 2023 13:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat als een mirthe zou overstappen
Zoe er zomaar op kan komen een volgende keer
Ja Mirthe is iets wat apart maar wat Babbel allemaal over haar zegt achter haar rug om. Of over iedereen eigenlijk. Gaat nergens over. Die zet zichzelf zo te kijk afgelopen week.quote:Op zondag 28 mei 2023 13:14 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Echt he, ondanks ik het vreemd vond van Mirthe, het meisje laat zich leiden door angst, lijkt het alsof Babs jaloers is op haar!
Als mirthe naar team ice zou overstappenquote:Op zondag 28 mei 2023 13:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die snap ik even niet.
Wat is de bepalende rol van Mirthe hierin?
Dat ging niet zozeer over lengte maar dat ziet hij als sterkste tegenstander.quote:Op zondag 28 mei 2023 13:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Is hij de langste van de andere groep? Erik is toch ook wel lang?
Maar wat een mirthe over wendy zegt.. dat is dan toch net zo ergquote:Op zondag 28 mei 2023 13:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ja Mirthe is iets wat apart maar wat Babbel allemaal over haar zegt achter haar rug om. Of over iedereen eigenlijk. Gaat nergens over. Die zet zichzelf zo te kijk afgelopen week.
Mirthe is uiteindelijk niet beinvloedbaar.quote:Op zondag 28 mei 2023 13:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ja Mirthe is iets wat apart maar wat Babbel allemaal over haar zegt achter haar rug om. Of over iedereen eigenlijk. Gaat nergens over. Die zet zichzelf zo te kijk afgelopen week.
Och ja, zo.quote:Op zondag 28 mei 2023 13:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als mirthe naar team ice zou overstappen
Hebben nog steeds een meerderheid als zoe zou afvallen
Dit heb ik dan gemist, als dit idd zo is dan is het idd not done!quote:Op zondag 28 mei 2023 13:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar wat een mirthe over wendy zegt.. dat is dan toch net zo erg
Weet ikquote:Op zondag 28 mei 2023 13:18 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ging niet zozeer over lengte maar dat ziet hij als sterkste tegenstander.
Dat houdt het wel nog een beetje leuk met de eli'squote:Op zondag 28 mei 2023 13:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mirthe is uiteindelijk niet beinvloedbaar.
Op het laatste moment kan zij een move maken die je niet verwacht.
Denk dat is wat Bep nu weet
Het was een quote van Babbel net maar ook mee eensquote:Op zondag 28 mei 2023 13:21 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Eens, en anders Wendy, harde werker en eerlijk wat ik tot nu toe gezien heb van haar.
Vind mirthe heel veelquote:Op zondag 28 mei 2023 13:20 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dit heb ik dan gemist, als dit idd zo is dan is het idd not done!
Over het algemeen vind ik Mirthe de meest stabiele daar, en Wendy overigens ook!
Ah toch even gespiekt ondanks de 'waarschuwing'quote:Op zondag 28 mei 2023 13:21 schreef Ebinas het volgende:
Op 1 pulken ze weer aan elkaar.
Rugharen worden uit Mora getrokken
Babs weet ook dat mocht zij het tegen Mirthe moeten opnemen bij een fysieke proef, Babs al thuis is voor de proef gespeeld is.quote:Op zondag 28 mei 2023 13:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mirthe is uiteindelijk niet beinvloedbaar.
Op het laatste moment kan zij een move maken die je niet verwacht.
Denk dat is wat Bep nu weet
Dit dus, helemaal prima als dit met respect naar elkaar gebeurdquote:Op zondag 28 mei 2023 13:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind mirthe heel veel
Maar stabiel
Totaal niet![]()
Zoveel meningen zoveel mensen
Laat maar komen zeg ik dan...quote:Op zondag 28 mei 2023 13:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Babs weet ook dat mocht zij het tegen Mirthe moeten opnemen bij een fysieke proef, Babs al thuis is voor de proef gespeeld is.
Wil je toch een welles nietes spelletje doen?quote:
Absoluut nietquote:Op zondag 28 mei 2023 13:25 schreef engine het volgende:
[..]
Wil je toch een welles nietes spelletje doen?
Isaac mocht pertinent niet vertrekken en FEBO speelde easypeasy in op de koppigheid van GJquote:Op zondag 28 mei 2023 13:06 schreef Puzzie het volgende:
GJ zit diep bij Bep , alsof ze nog steeds niet weet waarom hij weg moest
Het is een quote van Babbel.quote:
Volgens mij is Rupert meeeters aan het verwijderen met dat schrapertjequote:Op zondag 28 mei 2023 13:21 schreef Ebinas het volgende:
Op 1 pulken ze weer aan elkaar.
Rugharen worden uit Mora getrokken
quote:Op zondag 28 mei 2023 13:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Isaac mocht pertinent niet vertrekken en FEBO speelde easypeasy in op de koppigheid van GJ
Ik snap niet dat Babs nu pas de rol van de FEBO zietquote:
Blijf erbij dat er in deze periode nog eentje zal gaan komen waarmee je dus meteen een duidelijk signaal afgeeftquote:
Als je alle eliminaties onder de loep neemt dan haal je daar een heleboel informatie uitquote:Op zondag 28 mei 2023 13:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Babs nu pas de rol van de FEBO ziet
at Eunice nu alleen in de keuken staat ( en Babs heeft aangeboden te helpen) is natuurlijk wel een resultaat van haar eigen actiesquote:Op zondag 28 mei 2023 13:30 schreef Monique___ het volgende:
babbel gaat eunice helpen om een appelietsding te bakken straks
als ze net zo goed helpt als nu met de lunch
Ze helpt vaak zatquote:Op zondag 28 mei 2023 13:30 schreef Monique___ het volgende:
babbel gaat eunice helpen om een appelietsding te bakken straks
als ze net zo goed helpt als nu met de lunch
Voor mijn gevoel doet ze dat al vanaf de allereerste dag hoorquote:Op zondag 28 mei 2023 13:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ze kan veren steken wat en waar ze maar wil maar het is en blijft een lichtgewichtquote:Op zondag 28 mei 2023 13:34 schreef greysbones het volgende:
Eunice steekt zichzelf inderdaad 100 veren in dr reet
Zo goed is ze
Precies datquote:Op zondag 28 mei 2023 13:36 schreef Puzzie het volgende:
Zolang we allemaal nog maar ff beseffen dat alle bewoners over elkaar lullen ..
De een wordt meer gezien, maar ze doen het allemaal , en ook allemaal net zo valsquote:Op zondag 28 mei 2023 13:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Precies dat
Ze doen het allemaal
De een meer dan een ander
Of de een meer op beeld dan een ander
Daar ben ik het niet mee eens. Ze zijn niet allemaal net zo vals. Daar vind ik wel verschil in zitten. Bern is bijvoorbeeld niet zo vals als Babbel is.quote:Op zondag 28 mei 2023 13:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De een wordt meer gezien, maar ze doen het allemaal , en ook allemaal net zo vals
Iedereen lult logischerwijs over mekaar maar al de rest presenteert zichzelf NIET als de huispsycholoog (met goede intenties)quote:Op zondag 28 mei 2023 13:36 schreef Puzzie het volgende:
Zolang we allemaal nog maar ff beseffen dat alle bewoners over elkaar lullen ..
Kan zijn dat hij niet zo is, anderzijds zien wij ook niet alles op de stream van wat zich daar afspeelt.quote:Op zondag 28 mei 2023 13:39 schreef engine het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Ze zijn niet allemaal net zo vals. Daar vind ik wel verschil in zitten. Bern is bijvoorbeeld niet zo vals als Babbel is.
Dat mensen verschillend zijn lijkt me logisch maar ik heb van de mensen die zogenaamd niet vals zijn ergere dingen gehoord dan andersomquote:Op zondag 28 mei 2023 13:39 schreef engine het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Ze zijn niet allemaal net zo vals. Daar vind ik wel verschil in zitten. Bern is bijvoorbeeld niet zo vals als Babbel is.
Dat ben ik met je eensquote:Op zondag 28 mei 2023 13:39 schreef engine het volgende:
[..]
Van Bern niet..quote:Op zondag 28 mei 2023 13:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat mensen verschillend zijn lijkt me logisch maar ik heb van de mensen die zogenaamd niet vals zijn ergere dingen gehoord dan andersom
Bern is alleen vals als hij het podium heeft , lekker slapquote:
Als hij zeker weet dat niemand wat terug zegtquote:Op zondag 28 mei 2023 13:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bern is alleen vals als hij het podium heeft , lekker slap
Slap maar niet vals.quote:Op zondag 28 mei 2023 13:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens!quote:Op zondag 28 mei 2023 13:39 schreef engine het volgende:
[..]
En daarbij ze hebben niets om over te praten. Ze zitten al 8 maanden zonder berichten van buiten waar ze over zouden kunnen praten. Minder mensen meer irritaties naar/over elkaar . Wendy had het een paar weken geleden op kantoor samen met Zoe en Sas ook over Babs. Iedereen kletst over iedereen.quote:Op zondag 28 mei 2023 13:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De een wordt meer gezien, maar ze doen het allemaal , en ook allemaal net zo vals
Dus wat betreft heeft hij dat mooi weten te verpakken, alleen dan iets durven doenquote:Op zondag 28 mei 2023 13:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als hij zeker weet dat niemand wat terug zegt
Ook dat idd ,. dat vergeten wij wel eens , en ze moeten tv maken, dat betekend dat er moet worden geroddeld etcquote:Op zondag 28 mei 2023 13:45 schreef maryo55 het volgende:
[..]
En daarbij ze hebben niets om over te praten. Ze zitten al 8 maanden zonder berichten van buiten waar ze over zouden kunnen praten. Minder mensen meer irritaties naar/over elkaar . Wendy had het een paar weken geleden op kantoor samen met Zoe en Sas ook over Babs. Iedereen kletst over iedereen.
Niets mis met zelfvertrouwen, alleen jammer dat het bij haar een beetje doorslaat..quote:Op zondag 28 mei 2023 13:41 schreef HappyCharly het volgende:
Daar was ik weer!
Wat heerlijk, dat zelfvertrouwen van Eunice.
Een beetje is dan nog een understatementquote:Op zondag 28 mei 2023 13:48 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Niets mis met zelfvertrouwen, alleen jammer dat het bij haar een beetje doorslaat..
quote:Op zondag 28 mei 2023 13:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bern is net zo goed vals , maar vaak achter de gordijnen zeg maarquote:Op zondag 28 mei 2023 13:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Achter klagen over een medespeler en hen vagen of zij niet kunnen helpen iemand eruit te werken vind ik ook vals. Ook de naam Judas kreeg hij niet voor niets, in plaats van Jasper aanspreken dat ei bakken eigenlijk niet de bedoeling was verlinkte hij hem liever achter z'n rug om .. Noem het slap of stiekem, ik vind het vergelijkbaar vals als die viool van 'm..
quote:Op zondag 28 mei 2023 13:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Achter klagen over een medespeler en hen vagen of zij niet kunnen helpen iemand eruit te werken vind ik ook vals. Ook de naam Judas kreeg hij niet voor niets, in plaats van Jasper aanspreken dat ei bakken eigenlijk niet de bedoeling was verlinkte hij hem liever achter z'n rug om .. Noem het slap of stiekem, ik vind het vergelijkbaar vals als die viool van 'm..
Zit je daarbinnen dan zou ik ook over iedereen m'n zegje doen maar dan wel op een wijze manier. Om bepaalde reacties uit te lokken zelfs soortgelijks over je eigen innercircle zolang het maar een specifiek doel betreft en je ermee niemand beschadigd.quote:Op zondag 28 mei 2023 13:45 schreef maryo55 het volgende:
[..]
En daarbij ze hebben niets om over te praten. Ze zitten al 8 maanden zonder berichten van buiten waar ze over zouden kunnen praten. Minder mensen meer irritaties naar/over elkaar . Wendy had het een paar weken geleden op kantoor samen met Zoe en Sas ook over Babs. Iedereen kletst over iedereen.
Dubbel , ik ben ook nog steeds van mening dat je daar zelf ook bij bent en dingen toelaatquote:Op zondag 28 mei 2023 13:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zit je daarbinnen dan zou ik ook over iedereen m'n zegje doen maar dan wel op een wijze manier. Om bepaalde reacties uit te lokken zelfs soortgelijks over je eigen innercircle zolang het maar een specifiek doel betreft en je ermee niemand beschadigd.
Kim ging er zelfs van bijtenquote:
Als jij je mond open doetquote:Op zondag 28 mei 2023 13:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zit je daarbinnen dan zou ik ook over iedereen m'n zegje doen maar dan wel op een wijze manier. Om bepaalde reacties uit te lokken zelfs soortgelijks over je eigen innercircle zolang het maar een specifiek doel betreft en je ermee niemand beschadigd.
Maar dan heb je ook wel meteen over viswijven terwijl (de slimme) Babs meer in de categorie valt van Isaacquote:Op zondag 28 mei 2023 13:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens
Wanda en Kim W was verschrikkelijk
Je hebt al je skills nodig om dit spel te winnenquote:Op zondag 28 mei 2023 13:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook wel meteen over viswijven terwijl (de slimme) Babs meer in de categorie valt van Isaac
[..]
Maar daarmee raak je meteen de kern van dit programma waarin alles staat of valt met de onderlinge verhoudingenquote:Op zondag 28 mei 2023 13:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als jij je mond open doet
Heb je altijd de kans iemand te raken cq te beschadigen
Afhankelijk van hoe gevoelig iemand daar in is
Het is toch ook waar ze op mikken..quote:Op zondag 28 mei 2023 14:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar daarmee raak je meteen de kern van dit programma waarin alles staat of valt met de onderlinge verhoudingen
Uiteindelijk gaat het erom dat je iedereen wegwerkt , de manier waarop is ieders eigen dingquote:Op zondag 28 mei 2023 14:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar daarmee raak je meteen de kern van dit programma waarin alles staat of valt met de onderlinge verhoudingen
Wil je winnen dan moet je allround zijn maar om daar te geraken is een kwestie van geluk waarbij alles goed valtquote:Op zondag 28 mei 2023 13:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt al je skills nodig om dit spel te winnen
En als dat soms vals is .. soit
En zorgen dat goed in de groep ligt ,, als je voor de winst gaatquote:Op zondag 28 mei 2023 14:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wil je winnen dan moet je allround zijn maar om daar te geraken is een kwestie van geluk waarbij alles goed valt
Vanwaar dan alle censuur? Of een scheldverbod? Is toch een bejaardensoos waar je naar kijkt?quote:Op zondag 28 mei 2023 14:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het erom dat je iedereen wegwerkt , de manier waarop is ieders eigen ding
Ja dat snap ik ook nietquote:Op zondag 28 mei 2023 14:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vanwaar dan alle censuur? Of een scheldverbod? Is toch een bejaardensoos waar je naar kijkt?
Mja ik hoorde het ,ik ben in shockquote:Op zondag 28 mei 2023 14:12 schreef greysbones het volgende:
Mirthe over een vrimibo op haar werk waar ze veel 0.0 had gedronken
Maar zich wel dronken voelde
Ja in NL is een 0.0 lang niet altijd echt alcoholvrij
[..]
Erik is ook een voorbeeld dat mensen vals kunnen) zijnquote:Op zondag 28 mei 2023 14:14 schreef Judiwi het volgende:
Belachelijk hoe Eric over Imadin praat. Dat hij niks snapt. En dat Eric liever zijn energie in mensen stopt die luisteren. Haha probeert Zoë naar zijn kamp over te krijgen .
Ethische Erikquote:Op zondag 28 mei 2023 14:14 schreef Judiwi het volgende:
Belachelijk hoe Eric over Imadin praat. Dat hij niks snapt. En dat Eric liever zijn energie in mensen stopt die luisteren. Haha probeert Zoë naar zijn kamp over te krijgen .
Ja! ik moest lachenquote:Op zondag 28 mei 2023 14:17 schreef greysbones het volgende:
Janet
Wat voor een pesalmen ken jij mirthe
Psalm janet psalm
Ik gok dat janet ook geen psycholoog kan uitsprekenquote:
Helemaal eens zo zie ik hem ookquote:Op zondag 28 mei 2023 13:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Hij werd in het begin zelfs NSB-er genoemdquote:Op zondag 28 mei 2023 14:29 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dus er is een reden voor alle bijnamen?![]()
![]()
Dat vind ik een belediging die een gele kaart verdiend.quote:Op zondag 28 mei 2023 14:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij werd in het begin zelfs NSB-er genoemd
Tja het mocht ook niet meerquote:Op zondag 28 mei 2023 14:31 schreef engine het volgende:
[..]
Dat vind ik een belediging die een gele kaart verdiend.
En Icequote:Op zondag 28 mei 2023 14:39 schreef Chanel5 het volgende:
over het stemmen, geen bedenktijd krijgen en een gele kaart pakken door te zeggen dat je wil spelen en de anderen dus op jou stemmen (oa een plan van Jeff)
Neuh, dat zeg ik niet, die van hem vind ik nog wel logisch, sommige anderen slaan inderdaad als Morarima met een kapotte drumstok nergens opquote:Op zondag 28 mei 2023 14:29 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dus er is een reden voor alle bijnamen?![]()
![]()
Ja dat gele kaart verhaalquote:Op zondag 28 mei 2023 14:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
over een stem tactiek van Jeff en Isaac
En hier word weer geroepen dat ze aan het roddelen is vast weer over Wendy of Mirthe. -knip- niet doenquote:
Dat zei ik , maar dan nog heb ik ook wel wat vraagtekens bij Bep momenteelquote:Op zondag 28 mei 2023 14:50 schreef maryo55 het volgende:
[..]
En hier word weer geroepen dat ze aan het roddelen is vast weer over Wendy of Mirthe. Blijkbaar vele Babshaters hier.
quote:Op zondag 28 mei 2023 14:50 schreef maryo55 het volgende:
[..]
En hier word weer geroepen dat ze aan het roddelen is vast weer over Wendy of Mirthe. -knip- niet doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 28-05-2023 17:01:26 ]
Erik is toch een beetje anti: niet-Nederlandsquote:Op zondag 28 mei 2023 14:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ethische Erik
Denk dat Imi slimmer is dan Erik
Ja... heeeeeeeel Canada deugde niet omdat hij besloot zijn vliegticket niet te gebruiken toen een evenement niet doorgingquote:Op zondag 28 mei 2023 15:31 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Erik is toch een beetje anti: niet-Nederlands
Boze Amerikanen muziekquote:Op zondag 28 mei 2023 15:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... heeeeeeeel Canada deugde niet omdat hij besloot zijn vliegticket niet te gebruiken toen een evenement niet doorging
quote:Op zondag 28 mei 2023 15:45 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Boze Amerikanen muziek
En heb hem vaker iets horen zeggen maar dan werd hij snel weggedraait
quote:Op zondag 28 mei 2023 14:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die mond van Zoë doet me iedere keer weer denken aan een blobfish
quote:
Iedereen heeft hier zijn voorkeur, dat is toch prima, maar om iemand dan meteen haters te noemen is nergens voor nodig.quote:Op zondag 28 mei 2023 14:50 schreef maryo55 het volgende:
[..]
En hier word weer geroepen dat ze aan het roddelen is vast weer over Wendy of Mirthe. Blijkbaar vele Babshaters hier.
Laat die mensen eruit, ze stompen helemaal afquote:Op zondag 28 mei 2023 15:50 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe: Oostblok en midden oosten is toch het zelfde?
Bern dacht van niet maar weet het niet zeker.
Even het foute woord doorgestreept. Beetje is echt geen passend woord in die zinquote:Op zondag 28 mei 2023 15:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat die mensen eruit, ze stompen helemaal af
Of zijn echt een beetje dom.
Ik dacht ik houd het een beetje mildquote:Op zondag 28 mei 2023 15:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Even het foute woord doorgestreept. Beetje is echt geen passend woord in die zin
Wat een heerlijke poëtische omschrijving en zo accuraatquote:Op zondag 28 mei 2023 16:18 schreef Rhosyn het volgende:
Janet. Die trekt elke dag minder kleren aan. Korte broek, met nadruk op kort. En BH shirt met borsten op haar middel.
Ze is aan het boogschieten. Ze kan er niks van.
Mirthe zegt gewoon alles wat in haar hersens komen hard op.quote:Op zondag 28 mei 2023 15:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat die mensen eruit, ze stompen helemaal af
Of zijn echt een beetje dom.
De souvenierswinkel is nog gesloten, nergens anders zijn schepnetten te koopquote:Op zondag 28 mei 2023 16:33 schreef pingu66 het volgende:
Waarom koopt Janet niet een paar goede BH's van die 500 euro?
Iets met wortel en kikker erwten en notenquote:Op zondag 28 mei 2023 16:37 schreef Rhosyn het volgende:
Ze hebben honger want ze praten over wat ze gaan eten. Ze weten het niet precies. (We zijn Jeffrey en Jasper en Janet)
Hst schijnt vega weekend te zijn en Eunice kookt.
omdat ze niet mag retourneren bij zalando als bh niet pastquote:Op zondag 28 mei 2023 16:33 schreef pingu66 het volgende:
Je kan het toch zelf op meten wat je maat is.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:44 schreef cinsan het volgende:
[..]
omdat ze niet mag retourneren bij zalando als bh niet past
ja maar is verschillend voor model van bhquote:Op zondag 28 mei 2023 16:45 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Je kan het toch zelf op meten wat je maat is.
als je het opmeet klopt dat gewoon voor elke BH. Zolang het maar geen ingewikkelde marlies dekkers met 800 touwtjes en riempjes is.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:47 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja maar is verschillend voor model van bh
gezel straks na ejvjl samen met zoe in hotter than my daughterquote:Op zondag 28 mei 2023 16:18 schreef Rhosyn het volgende:
Janet. Die trekt elke dag minder kleren aan. Korte broek, met nadruk op kort. En BH shirt met borsten op haar middel.
Ze is aan het boogschieten. Ze kan er niks van.
BH's kunnen volgens mij gewoon geretourneerd worden binnen de gestelde termijn.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:44 schreef cinsan het volgende:
[..]
omdat ze niet mag retourneren bij zalando als bh niet past
mag niks meer geretourneerd worden bij zalando , herhaaldelijk gehoord op streamquote:Op zondag 28 mei 2023 16:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
BH's kunnen volgens mij gewoon geretourneerd worden binnen de gestelde termijn.
normaal gesproken wel, maar k5 is te lui om dat te regelenquote:Op zondag 28 mei 2023 16:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
BH's kunnen volgens mij gewoon geretourneerd worden binnen de gestelde termijn.
Ze loopt altijd in de kleren van iedereen maar zelf iets kopen doet ze nietquote:Op zondag 28 mei 2023 16:33 schreef pingu66 het volgende:
quote:Op zondag 28 mei 2023 16:54 schreef cinsan het volgende:
[..]
mag niks meer geretourneerd worden bij zalando , herhaaldelijk gehoord op stream
Luie donders. Ik dacht dat ze gewoon konden retourneren.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:54 schreef cinsan het volgende:
[..]
mag niks meer geretourneerd worden bij zalando , herhaaldelijk gehoord op stream
Zalando doet daar niet moeilijk over maar "achter"quote:Op zondag 28 mei 2023 16:54 schreef cinsan het volgende:
[..]
En zulke figuren maken serieuze kans op één miljoen? Op basis waarvan?quote:Op zondag 28 mei 2023 15:50 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe: Oostblok en midden oosten is toch het zelfde?
Bern dacht van niet maar weet het niet zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |