Als hij zeker weet dat niemand wat terug zegtquote:Op zondag 28 mei 2023 13:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bern is alleen vals als hij het podium heeft , lekker slap
Slap maar niet vals.quote:Op zondag 28 mei 2023 13:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens!quote:Op zondag 28 mei 2023 13:39 schreef engine het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Ze zijn niet allemaal net zo vals. Daar vind ik wel verschil in zitten. Bern is bijvoorbeeld niet zo vals als Babbel is.
En daarbij ze hebben niets om over te praten. Ze zitten al 8 maanden zonder berichten van buiten waar ze over zouden kunnen praten. Minder mensen meer irritaties naar/over elkaar . Wendy had het een paar weken geleden op kantoor samen met Zoe en Sas ook over Babs. Iedereen kletst over iedereen.quote:Op zondag 28 mei 2023 13:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De een wordt meer gezien, maar ze doen het allemaal , en ook allemaal net zo vals
Dus wat betreft heeft hij dat mooi weten te verpakken, alleen dan iets durven doenquote:Op zondag 28 mei 2023 13:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als hij zeker weet dat niemand wat terug zegt
Ook dat idd ,. dat vergeten wij wel eens , en ze moeten tv maken, dat betekend dat er moet worden geroddeld etcquote:Op zondag 28 mei 2023 13:45 schreef maryo55 het volgende:
[..]
En daarbij ze hebben niets om over te praten. Ze zitten al 8 maanden zonder berichten van buiten waar ze over zouden kunnen praten. Minder mensen meer irritaties naar/over elkaar . Wendy had het een paar weken geleden op kantoor samen met Zoe en Sas ook over Babs. Iedereen kletst over iedereen.
Niets mis met zelfvertrouwen, alleen jammer dat het bij haar een beetje doorslaat..quote:Op zondag 28 mei 2023 13:41 schreef HappyCharly het volgende:
Daar was ik weer!
Wat heerlijk, dat zelfvertrouwen van Eunice.
Een beetje is dan nog een understatementquote:Op zondag 28 mei 2023 13:48 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Niets mis met zelfvertrouwen, alleen jammer dat het bij haar een beetje doorslaat..
quote:Op zondag 28 mei 2023 13:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bern is net zo goed vals , maar vaak achter de gordijnen zeg maarquote:Op zondag 28 mei 2023 13:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Achter klagen over een medespeler en hen vagen of zij niet kunnen helpen iemand eruit te werken vind ik ook vals. Ook de naam Judas kreeg hij niet voor niets, in plaats van Jasper aanspreken dat ei bakken eigenlijk niet de bedoeling was verlinkte hij hem liever achter z'n rug om .. Noem het slap of stiekem, ik vind het vergelijkbaar vals als die viool van 'm..
quote:Op zondag 28 mei 2023 13:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Achter klagen over een medespeler en hen vagen of zij niet kunnen helpen iemand eruit te werken vind ik ook vals. Ook de naam Judas kreeg hij niet voor niets, in plaats van Jasper aanspreken dat ei bakken eigenlijk niet de bedoeling was verlinkte hij hem liever achter z'n rug om .. Noem het slap of stiekem, ik vind het vergelijkbaar vals als die viool van 'm..
Zit je daarbinnen dan zou ik ook over iedereen m'n zegje doen maar dan wel op een wijze manier. Om bepaalde reacties uit te lokken zelfs soortgelijks over je eigen innercircle zolang het maar een specifiek doel betreft en je ermee niemand beschadigd.quote:Op zondag 28 mei 2023 13:45 schreef maryo55 het volgende:
[..]
En daarbij ze hebben niets om over te praten. Ze zitten al 8 maanden zonder berichten van buiten waar ze over zouden kunnen praten. Minder mensen meer irritaties naar/over elkaar . Wendy had het een paar weken geleden op kantoor samen met Zoe en Sas ook over Babs. Iedereen kletst over iedereen.
Dubbel , ik ben ook nog steeds van mening dat je daar zelf ook bij bent en dingen toelaatquote:Op zondag 28 mei 2023 13:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zit je daarbinnen dan zou ik ook over iedereen m'n zegje doen maar dan wel op een wijze manier. Om bepaalde reacties uit te lokken zelfs soortgelijks over je eigen innercircle zolang het maar een specifiek doel betreft en je ermee niemand beschadigd.
Kim ging er zelfs van bijtenquote:
Als jij je mond open doetquote:Op zondag 28 mei 2023 13:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zit je daarbinnen dan zou ik ook over iedereen m'n zegje doen maar dan wel op een wijze manier. Om bepaalde reacties uit te lokken zelfs soortgelijks over je eigen innercircle zolang het maar een specifiek doel betreft en je ermee niemand beschadigd.
Maar dan heb je ook wel meteen over viswijven terwijl (de slimme) Babs meer in de categorie valt van Isaacquote:Op zondag 28 mei 2023 13:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens
Wanda en Kim W was verschrikkelijk
Je hebt al je skills nodig om dit spel te winnenquote:Op zondag 28 mei 2023 13:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook wel meteen over viswijven terwijl (de slimme) Babs meer in de categorie valt van Isaac
quote:Op zondag 28 mei 2023 13:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar daarmee raak je meteen de kern van dit programma waarin alles staat of valt met de onderlinge verhoudingenquote:Op zondag 28 mei 2023 13:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als jij je mond open doet
Heb je altijd de kans iemand te raken cq te beschadigen
Afhankelijk van hoe gevoelig iemand daar in is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |