SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 mei 2023 12:07 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op zondag 28 mei 2023 12:07 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 28 mei 2023 12:07 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]en gewoon verder zwemmenSPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh dat is een ketting.. had niet goed gekeken dacht iets van de micquote:
Geen idee. Ik vind het geen gezicht.quote:Op zondag 28 mei 2023 12:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh dat is een ketting.. had niet goed gekeken dacht iets van de mic
maar hij heeft een zwart koord met ? wat hangt daar aan? toch geen sleutel he?
ow.. had deze gemistquote:Op zondag 28 mei 2023 12:19 schreef Hoempah het volgende:
[ link | afbeelding ]
15-05-23 | #2 | Isaac - een rozenkrans zegenen [09 min 35 sec]
-
Tekenend voor haar nivo...quote:Op zondag 28 mei 2023 12:19 schreef pingu66 het volgende:
Babbel wil super graag Gordon ontmoeten en met hem gaan stappen 🤮
Ja dat bedoel ik. Is leuk als je 16 bent maar dit is beschamend.quote:Op zondag 28 mei 2023 12:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ziet ook niet uit bij een 'volwassen' man
maar is dat niet gepland dan , dat ima daar komt draaien?quote:Op zondag 28 mei 2023 12:22 schreef Hoempah het volgende:
Ben je lekker aan het kletsen komt er iemand binnen en begint muziek te draaien
Muziek luister ik zelf wel heb ik hun niet voor nodig.quote:Op zondag 28 mei 2023 12:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hoe krijgen we nog saaiere streams...
klopt maar soms werd er nog eens gedanst of mee gedrumd etc..quote:Op zondag 28 mei 2023 12:24 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Muziek luister ik zelf wel heb ik hun niet voor nodig.
Dat mag niet meerquote:Op zondag 28 mei 2023 12:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
klopt maar soms werd er nog eens gedanst of mee gedrumd etc..
Soms niet, en best geinig dan om te zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 mei 2023 12:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Soms niet, en best geinig dan om te zien
Ouder filmpjejaa dat heb ik gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
was leuk
nee ik bedoel dan ook: het is saai dat ze niet meer mogen dansen, mee muziek maken etc
Er zal wel een niet al te spontane draaiboek in k5 liggen.quote:Op zondag 28 mei 2023 12:31 schreef Monique___ het volgende:
Snap niet goed dat ze opeens zo aan banden gelegd lijken te zijn.
Mss was de aanloop naar de laatste maanden echt een dikke vette pilot en opvulling.quote:Op zondag 28 mei 2023 12:31 schreef Monique___ het volgende:
Snap niet goed dat ze opeens zo aan banden gelegd lijken te zijn.
De vader van een ex waar hij goed mee is. Hij schreef iedere twee maanden brieven.quote:Op zondag 28 mei 2023 12:47 schreef Monique___ het volgende:
zit half naar het verhaal van jeff te luisteren wie zat er in de gevangenis die hij kent?
Ah toch de vader van een ex.quote:Op zondag 28 mei 2023 12:47 schreef engine het volgende:
[..]
De vader van een ex waar hij goed mee is. Hij schreef iedere twee maanden brieven.
Jeff wil niet zeggen waarom maar hij moest een jaar de bak in.quote:Op zondag 28 mei 2023 12:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ah toch de vader van een ex.
maar die had niemand vermoord.. maar wil je lang in nederland in de bak komen dan moet je toch wel heel wat uitgehaald hebben.
ja is wel een apart gesprek tussen hun.
Dat heeft hij een keer eerder verteld.quote:Op zondag 28 mei 2023 12:47 schreef Monique___ het volgende:
zit half maar het verhaal van jeff te luisteren wie zat er in de gevangenis die hij kent?
edit: zijn vader? of de vader van zijn ex?
Volgens mij pas in juni, daar hadden ze het gisteren over ik dacht 18 juniquote:Op zondag 28 mei 2023 12:10 schreef Monique___ het volgende:
Vanavond filosofisch gesprekje![]()
ze hadden het er gister al over, mirthe en erik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |