SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Snap ik. Het is een Pelikaan als je dat niet herkend had..quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:14 schreef livelink het volgende:
Ik moet wel echt heel erg wennen aan je nieuwe UI, Bomenverzameling.
Ja, maar niet op zijn voordeligst gefotografeerd.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Snap ik. Het is een Pelikaan als je dat niet herkend had..
quote:
Nee, dat is zo, maar ik was zo flabbergasted dat ik echt onbedaarlijk in de lach schoot die overging in de slappe lach..quote:
Ik heb er een keer ruzie mee gehadquote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je lachte hem keihard uit?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb er een keer ruzie mee gehad
En dus gevangen met een hengel, de sukkel
Nee, het was zielig, ik was op de atlantische oceaan aan het vissen en dat beest was irritant op de boot aanwezig. Toen greep hij mijn aas die ik al aan de haak had. Was nog best een gedoequote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ooit ging er in de pauze van zijn optreden een bejaard echtpaar naar huis.
Ze hadden immers kaartjes besteld voor een Nederlandse zanger
Zijn praatje tussendoor is toch echt wel in verstaanbaar Nederlands.quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juin uit Eigen Tuin!
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik vond dit een echt lekker nummer. Had ik niet verwacht van iets met MJ.quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:23 schreef DJ11 het volgende:
Echt bizar... ik heb vandaag overwogen om dit nummer te gaan draaien. Uiteindelijk niet gedaan.
Patrick Cowley - Menergy
Dank je.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo slapen. Dank Melting voor de fijne muziek.
Have fun morgen in Kaatsheuvel
Fijne avond nog
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Als je gras wilt wegmaaien, er is er in ons dorp genoeg.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:24 schreef DJ11 het volgende:
Gelukkig maar, anders had ik Melting nog meer gras voor de voeten weggemaaid.
Welterusten Symphonic. Melting morgen alweer naar de Kaatsheuvel?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo slapen. Dank Melting voor de fijne muziek.
Have fun morgen in Kaatsheuvel
Fijne avond nog
F&F / Maai Mei Nietquote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:25 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Als je gras wilt wegmaaien, er is er in ons dorp genoeg.
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:25 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Als je gras wilt wegmaaien, er is er in ons dorp genoeg.
Ja, morgen laatste keer spullen wegbrengen voor het werk.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten Symphonic. Melting morgen alweer naar de Kaatsheuvel?
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:26 schreef livelink het volgende:
Cock Robin - Remember the promise you've made
Heb ik ooit als ringtone gehadquote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Als ik dit nummer hoor, grijp ik nog steeds naar mijn telefoon. Terwijl ik eigenlijk geen ringtone meer heb, want gekoppeld aan mijn horloge en die begint te trillen wanneer ik gebeld word.
Nederlandse muziek was vroeger zo slecht nog niet. Vele malen dan de populaire bagger van nu.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Van Nederlandse makelij.
[ afbeelding ]
Klopt. Heel soms maak ik een uitzondering.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:43 schreef DJ11 het volgende:
Het is alleen geen Top 40-hit geweest. Schande dit
Vooruit. Ik sta dit toe omdat ze twee nummer-1-hits hebben gehad en nog een ander heel bekend liedje hebben geschreven.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Heel soms maak ik een uitzondering.
Schande dat Melting het draait of dat het geen hit is geweest?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:43 schreef DJ11 het volgende:
Het is alleen geen Top 40-hit geweest. Schande dit
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:48 schreef DJ11 het volgende:
Ah, natuurlijk: Winter In America. Door ehhhh... Nietrené Nietfroger.
Dat -ie van z'n format afwijktquote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:48 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Schande dat Melting het draait of dat het geen hit is geweest?
Heel verstandig. Je was vanmorgen ook te vroeg op.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:50 schreef livelink het volgende:
Ik ga afsluiten. Mijn bed is me aan het roepen, geloof ik.
Trustenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:50 schreef livelink het volgende:
Ik ga afsluiten. Mijn bed is me aan het roepen, geloof ik.
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:52 schreef DJ11 het volgende:
Deze kwam eerder vanavond al ter sprake.
Rozalla - Everybody's Free
En om 04.00 belde mijn dochter me uit bed omdat ze zonder sleutel voor de deur stond.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Heel verstandig. Je was vanmorgen ook te vroeg op.
Slaap lekker.
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:52 schreef livelink het volgende:
[..]
En om 04.00 belde mijn dochter me uit bed omdat ze zonder sleutel voor de deur stond.
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:53 schreef livelink het volgende:
Ik luister Rozella even af. Ga ik met een positieve vibe richting bed.
Nee hoor. Ik ben niet zo'n mopperige moeder. Eerder een mopperige partner.quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben niet zo'n mopperige moeder. Eerder een mopperige partner.
Ja, als je Journey draait moet ik natuurlijk wel blijven luisteren.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:53 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hierna nog maar 2 liedjes overigens.
Maar voel je niet verplicht om deze af te luisteren hoor.
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, als je Journey draait moet ik natuurlijk wel blijven luisteren.
Welkom bij het voorlatatse nummer, Mad.quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oh nog 1 nummer, dan blijf ik daar wel op wachten
Helemaal goed, vandaag Osnabrück en de enorm grote en mooie dierentuin daar bezocht.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom bij het voorlatatse nummer, Mad.
Hoe is je vakantie?
Goed om te horen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helemaal goed, vandaag Osnabrück en de enorm grote en mooie dierentuin daar bezocht.
Morgen is er een wijnfeest in het stadje hier…
Ja, dat doe ik bij deze. Nogmaals bedankt en fijne nacht nog allemaalquote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:56 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dan haak je bij de laatste toch gewoon af.
Slaap lekker.quote:Op zondag 28 mei 2023 00:00 schreef MadMaster het volgende:
OK, toch 1 nummer beluisterd.
Met Vanessa ga ik de boel weer afsluiten…
Dank, welterusten!
quote:Op zondag 28 mei 2023 00:00 schreef DJ11 het volgende:
Melting, bedankt voor weer veel fijne muziek
Livelink, welterusten!
MadMaster, fijne vakantie nog
Bomenverzameling, waai ze
Zorro28, tot de volgende keer
Jij ook bedankt!quote:Op zondag 28 mei 2023 00:02 schreef Melting het volgende:
Allemaal bedankt voor het luisteren.
En tot een volgende keer.
Slaap lekker.
[ afbeelding ]
Nou ga ik twijfelen of het vandaag wel een vrije dag isquote:
quote:Op maandag 29 mei 2023 06:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou ga ik twijfelen of het vandaag wel een vrije dag is
quote:Op maandag 29 mei 2023 06:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou ga ik twijfelen of het vandaag wel een vrije dag is
Het is maandag. Maar de meeste zijn gewoon vrij.quote:Op maandag 29 mei 2023 08:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Goedemorgen![]()
Hier staat al iemand een half uur tegels te zagen ergens![]()
Echt wat bezielt mensen op zondag?
Dat heeft zulke mooie bloemetjes en ruikt ook lekker.quote:Op maandag 29 mei 2023 10:56 schreef livelink het volgende:
Bij mij begint het kattenkruid de boel aardig over te nemen
[ afbeelding ]
Ja, het val zwaar.quote:
Zware dagen dus.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, het val zwaar.
En dan te bedenken dat ik vandaag, morgen en overmorgen hele dagen met EWC (Europese ondernemingsraad ) van ons bedrijf bezig ben.
Ja, wat zat er in dat busje, Melting? Heb je gewoon rookwaren naar binnengesmokkeld met alle gevolgen van dien?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:22 schreef Symphonic het volgende:
https://www.nu.nl/300687/(...)-in-de-efteling.html
Dat ziet er niet best uit Melting
Wat leuk om te doen. Zat net even te kijken op wiewaswie, maar vond alleen een vermelding van mijn opa met een bidprentje.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Naar aanleiding van iets op tv over turfstekers zijn we in onze familiegeschiedenissen gedoken (de familie van mijn opa bestond grotendeels generaties lang uit veenarbeiders). Eerst wat dingen online bekeken, er zijn familieleden die veel in kaart hebben gebracht en toen hebben we via de site www.wiewaswie.nl wat huwelijksaktes enzo gevonden, eerst van mijn familie en toen die van Symph en die heeft ook een heel boek en zo hebben we er uiteindelijk een doos met foto’s bijgepakt. Ik pikte overal de vader van Symph uit, met z’n oren
Nee inderdaad.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:22 schreef Symphonic het volgende:
https://www.nu.nl/300687/(...)-in-de-efteling.html
Dat ziet er niet best uit Melting
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, wat zat er in dat busje, Melting? Heb je gewoon rookwaren naar binnengesmokkeld met alle gevolgen van dien?
Ze zijn anders wel de sigaar…quote:Op woensdag 31 mei 2023 04:46 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik was daar niet, gisteren.
Gelukkig is de schade beperkt gebleven.
Goede avond en welkom.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:09 schreef livelink het volgende:
Goedenavond Melting. Sorry, ik moest nog even eten.
Hoe was je vergaderdag?quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond en welkom.
Eten moet ook gebeuren.
Dit was mijn 3e dag op rij. Ik ben op.quote:
Dat snap ikquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit was mijn 3e dag op rij. Ik ben op.
Uit 1983.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:16 schreef livelink het volgende:
Zo, als dit geen jaren-80 nummer is.
Ik ken het wel vaag, maar weet even echt niet hoe of wat.
Ja, ik hobbel ook van incident naar incident lijkt het. Zonder interessante dingen tussendoor.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:17 schreef Melting het volgende:
Maar het is wel interessant. En dat houdt je op de been.
Kwamen alleen deze week nog 3 spoedgevallen tussendoor, en die moesten op woensdag en donderdag nog even opgelost worden.
Nu weet ik het bijna zeker.... dat ik de maanden juni, juli en augustus op vrijdag vrij ga nemen.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik hobbel ook van incident naar incident lijkt het. Zonder interessante dingen tussendoor.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:21 schreef livelink het volgende:
Maar dit is Meatloaf. Dat weet ik dan wel. Nowhere to go (zoiets)
Je hebt geen concurrentie dus er staat geen druk op.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:21 schreef livelink het volgende:
Ik ben vanavond niet in vorm qua raden, merk ik.
Lang geleden dat ik deze nog eens hoorde.quote:
Ik heb recent nog het hele album weer eens opgezet.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik deze nog eens hoorde.
Heb je dat op cd, of op lp?quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb recent nog het hele album weer eens opgezet.
CD. Ik doe eigenlijk niet meer aan lp's. Ik snap de nostalgie, maar vind het toch een beetje een dure grap.quote:
Ik snap dat ook niet hoor. Ik ben altijd veel te bang voor krassen geweest en vind een cd fijner luisteren.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
CD. Ik doe eigenlijk niet meer aan lp's. Ik snap de nostalgie, maar vind het toch een beetje een dure grap.
Goedenavond Symph. Heb ik je verjaardag nu uiteindelijk gemist trouwens?quote:
Vorige jaar misschien. Dit jaar nog niet.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond Symph. Heb ik je verjaardag nu uiteindelijk gemist trouwens?
Met de sigaret op de foto. Stoerdoenerij of echt verslaafd?quote:
Ik gok stoerdoenerij.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Met de sigaret op de foto. Stoerdoenerij of echt verslaafd?
Ah, ik dacht echt dat Symph in mei jarig was. Zal dan wel juni zijn.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Vorige jaar misschien. Dit jaar nog niet.
Nee die komt nog, volgende week zondagquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond Symph. Heb ik je verjaardag nu uiteindelijk gemist trouwens?
quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, ik dacht echt dat Symph in mei jarig was. Zal dan wel juni zijn.
Dat is niet zo heel gek.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:51 schreef Symphonic het volgende:
Leuk nummer dit, maar ik vergeet steeds hoe het heet
Ow ja, dat was het.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel gek.
[ afbeelding ]
Klinkt niet verkeerd inderdaad.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow ja, dat was het.
Echt een heel fijn nummer dit
quote:
Goede avond Ddm.quote:
Die man zou nooit meer gedraaid moeten mogen worden.quote:
Er zijn daar meerdere graven die drukbezocht zijnquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:18 schreef Melting het volgende:
Ben een paar jaar geleden bij haar graf geweest.
Toch bijzonder dat er nog steeds elke dag bloemen bijgelegd worden.
Lijkt me sowieso heel bijzonder om op die begraafplaats rond te lopenquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:18 schreef Melting het volgende:
Ben een paar jaar geleden bij haar graf geweest.
Toch bijzonder dat er nog steeds elke dag bloemen bijgelegd worden.
Klopt.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Er zijn daar meerdere graven die drukbezocht zijn
Dat is het zeker.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso heel bijzonder om op die begraafplaats rond te lopen
quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:22 schreef Symphonic het volgende:
Ik dacht even dat dit boots was, maar dat is het niet.
Is dit wel Nancy Sinatra?
Kan wel in de volgende slipstream-show van DJ11quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:22 schreef Symphonic het volgende:
Ik dacht even dat dit boots was, maar dat is het niet.
Is dit wel Nancy Sinatra?
quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Kan wel in de volgende slipstream-show van DJ11
quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:30 schreef livelink het volgende:
Is trouwens wel triest als dat de beste zomer van je leven was.
Oh ja, ik denk altijd dat het Kit Haynes is.quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, ik denk altijd dat het Kit Haynes is.
Nou, Symph had het gewoon goed. Kit Hain is de zangeres, maar de band heet Marshall Hain.quote:
Het heeft in het eerste jaar zelfs in de top2000 gestaan.quote:
Maar Symph zei Haines..... je moet de winst niet te snel weggeven hè?quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, Symph had het gewoon goed. Kit Hain is de zangeres, maar de band heet Marshall Hain.
Met die klok alleen kun je nog alle kanten uit, ja.quote:
Ja, die zit ook in Fool's Overture van Supertramp.quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:45 schreef Symphonic het volgende:
Is dit Patricia Paaij?
Die kan ook niet zo goed zingen
En wij hadden vroeger thuis ook zo’n klok, brrrquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die zit ook in Fool's Overture van Supertramp.
Oh echt? Thuis lijkt het me erg, maar in zo'n nummer vind ik het wel wat hebben.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En wij hadden vroeger thuis ook zo’n klok, brrr
Ik hou helemaal niet van dit nummer.quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van dit nummer.
Ik hoor de Stones sowieso graagquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van dit nummer.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoor de Stones sowieso graag
leo sayer more than i can say
Dat is lief.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:51 schreef livelink het volgende:
Leo Sayer - Love you more than I can say
quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is lief.![]()
(sorry, kon het niet laten)
Hij hing in de woonkamer naast de telefoon, dus elk kwartier herrie en op het hele uur kon je echt ff je gesprek onderbrekenquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh echt? Thuis lijkt het me erg, maar in zo'n nummer vind ik het wel wat hebben.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is lief.![]()
(sorry, kon het niet laten)
Wij hadden ook zo’n rotding en in Portugal hadden mijn ouders er zelfs tweequote:Op donderdag 1 juni 2023 20:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij hing in de woonkamer naast de telefoon, dus elk kwartier herrie en op het hele uur kon je echt ff je gesprek onderbreken
Welkom Fogel, bij het voorlaatste nummer van vandaag.quote:
Alweer!quote:
Ik heb er gelukkig geen last van.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:57 schreef livelink het volgende:
Mexico roept kennelijk lange uithalen op
Jongens, vergeten we die laatste werkdag niet?quote:
Nee hoor.... daarom zei ik ook bijna.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Jongens, vergeten we die laatste werkdag niet?
Liever wel. Veelste veel vergaderingen morgen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Jongens, vergeten we die laatste werkdag niet?
Crazy88?quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:00 schreef Melting het volgende:
Morgen hebben we een pv uitje.
Gaan we door de stad wandelen en Crazy 88 doen.
Dan is het ook wel zoiets als dit..... walk on!
Ben benieuwd naar het resultaat.quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:03 schreef Fogel het volgende:
Zaterdag ga ik mijn nieuwe tap (Lindr KONTAKT 40/K) testen, kan prima onder genot van muziek
Maar wat is er dan morgen geregeld als er weer een storing is? Oprechte vraag.quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:00 schreef Melting het volgende:
Morgen hebben we een pv uitje.
Gaan we door de stad wandelen en Crazy 88 doen.
Dan is het ook wel zoiets als dit..... walk on!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |