SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Snap ik. Het is een Pelikaan als je dat niet herkend had..quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:14 schreef livelink het volgende:
Ik moet wel echt heel erg wennen aan je nieuwe UI, Bomenverzameling.
Ja, maar niet op zijn voordeligst gefotografeerd.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Snap ik. Het is een Pelikaan als je dat niet herkend had..
quote:
Nee, dat is zo, maar ik was zo flabbergasted dat ik echt onbedaarlijk in de lach schoot die overging in de slappe lach..quote:
Ik heb er een keer ruzie mee gehadquote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je lachte hem keihard uit?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb er een keer ruzie mee gehad
En dus gevangen met een hengel, de sukkel
Nee, het was zielig, ik was op de atlantische oceaan aan het vissen en dat beest was irritant op de boot aanwezig. Toen greep hij mijn aas die ik al aan de haak had. Was nog best een gedoequote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ooit ging er in de pauze van zijn optreden een bejaard echtpaar naar huis.
Ze hadden immers kaartjes besteld voor een Nederlandse zanger
Zijn praatje tussendoor is toch echt wel in verstaanbaar Nederlands.quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juin uit Eigen Tuin!
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik vond dit een echt lekker nummer. Had ik niet verwacht van iets met MJ.quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:23 schreef DJ11 het volgende:
Echt bizar... ik heb vandaag overwogen om dit nummer te gaan draaien. Uiteindelijk niet gedaan.
Patrick Cowley - Menergy
Dank je.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo slapen. Dank Melting voor de fijne muziek.
Have fun morgen in Kaatsheuvel
Fijne avond nog
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Als je gras wilt wegmaaien, er is er in ons dorp genoeg.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:24 schreef DJ11 het volgende:
Gelukkig maar, anders had ik Melting nog meer gras voor de voeten weggemaaid.
Welterusten Symphonic. Melting morgen alweer naar de Kaatsheuvel?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo slapen. Dank Melting voor de fijne muziek.
Have fun morgen in Kaatsheuvel
Fijne avond nog
F&F / Maai Mei Nietquote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:25 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Als je gras wilt wegmaaien, er is er in ons dorp genoeg.
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:25 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Als je gras wilt wegmaaien, er is er in ons dorp genoeg.
Ja, morgen laatste keer spullen wegbrengen voor het werk.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten Symphonic. Melting morgen alweer naar de Kaatsheuvel?
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:26 schreef livelink het volgende:
Cock Robin - Remember the promise you've made
Heb ik ooit als ringtone gehadquote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Als ik dit nummer hoor, grijp ik nog steeds naar mijn telefoon. Terwijl ik eigenlijk geen ringtone meer heb, want gekoppeld aan mijn horloge en die begint te trillen wanneer ik gebeld word.
Nederlandse muziek was vroeger zo slecht nog niet. Vele malen dan de populaire bagger van nu.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Van Nederlandse makelij.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |