Ja, dat wordt wel een probleem. Wij hebben ook een handgrasmaaier, dus dat wordt heel hard werken.quote:Op zondag 14 mei 2023 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik gebruik het ook als excuus om niet te maaien deze maand. Maar hoe doe je dat in juni? Want mijn manuel maaier trekt gras van 10+ cm echt niet
Met de zeis.quote:Op zondag 14 mei 2023 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik gebruik het ook als excuus om niet te maaien deze maand. Maar hoe doe je dat in juni? Want mijn manuel maaier trekt gras van 10+ cm echt niet
Ik lig/zit er graag in. Veel liever dan in een stoel op een terras en in perkjes kun je niet liggen. Dus voor mij voegt het wel wat toe.quote:Op zondag 14 mei 2023 12:12 schreef etuiedelapiel het volgende:
Waarom zou een mens nog gras in de tuin willen hebben?
Het voegt werkelijkheid niets toe
Lijkt me ook wel gaaf om eens te proberen. Tijdje terug waren we bij oude vrienden van mijn opa en oma op bezoek in Belgiė, beiden richting de 90 en fysiek nog wel goed, maar niet zo goed dat ze hun grote tuin nog echt bij kunnen houden. Dat is dus helemaal aan het verwilderen, maar eigenlijk best wel op een leuke manier, met wat boompjes en fors gras en weet ik het wat allemaal, leuk om doorheen te wandelenquote:Op zondag 14 mei 2023 12:13 schreef Donna het volgende:
Wij maaien ongeveer de helft van ons gras niet. Iets meer dan een half voetbalveld. Er groeit van alles, zo leuk!
En de konijnen genieten ook van de paardenbloem bladeren die er nu in overvloed staan.
quote:Op zondag 14 mei 2023 12:12 schreef etuiedelapiel het volgende:
Waarom zou een mens nog gras in de tuin willen hebben?
Deze reactie voegt ook niks toe, je had immers ook de eerste kunnen bewerken.quote:Op zondag 14 mei 2023 12:12 schreef etuiedelapiel het volgende:
Waarom zou een mens nog graag in de tuin willen hebben?
-Halve banen maaien. Ofquote:Op zondag 14 mei 2023 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op zondag 14 mei 2023 12:12 schreef etuiedelapiel het volgende:
Waarom zou een mens nog graag in de tuin willen hebben?
Beestjes moeten gewoon lekker in het bos vertoeven, niet in mijn tuin.quote:Op zondag 14 mei 2023 12:57 schreef Candaasje het volgende:
Ik maai hier helemaal niet. Beetje snoeien hier en daar, maar dat is het. De tuin ontplof wel enigszins, maar het is veel te leuk om elke paar dagen weer allerlei nieuwe plantjes en bloemen te zien verschijnen![]()
En het is beter voor alle beestjes
Cavia's, konijnen, geiten, schapen inzettenquote:Op zondag 14 mei 2023 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
@CherryLips mag ik je caafs een dagje lenen voor mn grasveld?quote:Op zondag 14 mei 2023 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Cavia's, konijnen, geiten, schapen inzetten
Nu ben ik wel nieuwsgierig hoe dat eruit zietquote:Op zondag 14 mei 2023 12:57 schreef Candaasje het volgende:
Ik maai hier helemaal niet. Beetje snoeien hier en daar, maar dat is het. De tuin ontplof wel enigszins, maar het is veel te leuk om elke paar dagen weer allerlei nieuwe plantjes en bloemen te zien verschijnen![]()
En het is beter voor alle beestjes
Zoiets (vandaag is het gelukkig weer wat zonniger), en dat dan door heel de tuin heenquote:Op zondag 14 mei 2023 15:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nu ben ik wel nieuwsgierig hoe dat eruit ziet
Dit is wel coolquote:Op donderdag 18 mei 2023 13:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Zoiets (vandaag is het gelukkig weer wat zonniger), en dat dan door heel de tuin heen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar eerlijkheid gebiedt te zeggen dat we nog een tuinplan moeten maken en we wel weer moeten snoeien.
Dus het gaat uiteindelijk wel iets minder wild worden. Echter nooit strak getrimd. Ik vind het veel te leuk om zoals zojuist twee bijen uit het insectenhuisje te zien komen kruipen. En de konijnen zijn dol op het zevenblad, paardenstekken en melkdistel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |