Niet erg creatiefquote:Op maandag 29 mei 2023 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, je gebruikelijke oeuvre. Leuk hoor.
Bedankt.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, je gebruikelijke oeuvre. Leuk hoor.
Slimme strategie. Potje duurt uren.quote:
Ik ken het niet, maar is dit niet een of ander bejaardenspelletje?quote:
Dan ken je het.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar is dit niet een of ander bejaardenspelletje?
Scrabble. Maar dan populair in de tijd dat elke app zo'n beetje nieuw was.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar is dit niet een of ander bejaardenspelletje?
wtf is er in parijs? zit vol met Afrikanen en berberapen en dat soort volk. Heb ik niks mis mee. De gewone Fransman kan je daar niet vinden.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:33 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
@:KingRoland is wonen en werken in Parijs na je studie niks voor jou?
Nou, nou, nou.quote:Op maandag 29 mei 2023 21:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wtf is er in parijs? zit vol met Afrikanen en berberapen en dat soort volk. Heb ik niks mis mee. De gewone Fransman kan je daar niet vinden.
Bidden wel vaakquote:Op maandag 29 mei 2023 21:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wtf is er in parijs? zit vol met Afrikanen en berberapen en dat soort volk. Heb ik niks mis mee. De gewone Fransman kan je daar niet vinden.
Alleen is de gemiddelde Afrikaan of Berber niet pretentieus. Nu de Fransen nog.quote:Op maandag 29 mei 2023 21:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jinxquote:Op maandag 29 mei 2023 18:36 schreef Bezsen het volgende:
Bijna penalties bij Barnsley - Sheffield wednesday
@:AFCNiels @:Oriente @:tong80 @:PSVCL @:dombohetolifantje1 @:Scrummie @:Tarado @:onlogisch
Maat. 7 van de 11 van 'het eredivisie elftal van het seizoen' komen uit Rotterdam. Je reactie??quote:Op maandag 29 mei 2023 21:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit heeft een ultiem goed doel.quote:Op maandag 29 mei 2023 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
Kan iemand hier een gifje van maken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker!quote:Op maandag 29 mei 2023 22:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit heeft een ultiem goed doel.
Wie hoop jij dat er volgend seizoen voor de groep staat?quote:Op maandag 29 mei 2023 23:01 schreef AFCNiels het volgende:
Al hoop ik wel dat over een jaar iedereen Heitinga bijna vergeten is. Het aantal Feyenoordsupporters dat heel erg graag wil dat hij blijft, zegt wel genoeg.
Ik weet het allemaal niet meer, maar slechter dan dit kan bijna niet.quote:Op maandag 29 mei 2023 23:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie hoop jij dat er volgend seizoen voor de groep staat?
Ik ben benieuwd wat het volgende seizoen gaat brengen, op dit moment ben ik er nog niet gerust op. Ik vraag me vooral af waar die Duitser allemaal mee aan komt zetten.quote:Op maandag 29 mei 2023 23:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij conformeert je maar gelijk aan het spel van Ajax?
Nou ja ook dat kan niet slechter dan afgelopen jaar. Die Bassey is echt wel het feestnummer van het jaar geworden. Wat een clown is datquote:Op maandag 29 mei 2023 23:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat het volgende seizoen gaat brengen, op dit moment ben ik er nog niet gerust op. Ik vraag me vooral af waar die Duitser allemaal mee aan komt zetten.
Ach hij kostte maar 23 miljoenquote:Op maandag 29 mei 2023 23:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja ook dat kan niet slechter dan afgelopen jaar. Die Bassey is echt wel het feestnummer van het jaar geworden. Wat een clown is datDie kan je volledig afschrijven
Nelis. Jij moet gewoon deze UI houden.quote:Op maandag 29 mei 2023 23:18 schreef AFCNiels het volgende:
Ik wilde eigenlijk deze foto ook nog gebruiken voor de UI, maar dit gaat misschien wat ver.
[ afbeelding ]
Fairtrade?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:54 schreef KingRoland het volgende:
Zometeen chocoladebroodje bij de albert heijn halen
Dikzakquote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:54 schreef KingRoland het volgende:
Zometeen chocoladebroodje bij de albert heijn halen
Zeg maar het clublied van Feijenoord.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:27 schreef vrijgevochten het volgende:
We leggen leuke woorden en die komen steeds terug, gaat niet om te winst.
Zag een tijdje geleden documentaire over Remco Campert. Leuk om die oudjes nog te zien scrabbelen.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Scrabble. Maar dan populair in de tijd dat elke app zo'n beetje nieuw was.
En Tong?quote:
Echt genot die serie jaquote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:23 schreef Tarado het volgende:
Succession, jammer dat het voorbij is, mooie laatste aflevering.
@Tarado is inmiddels ook een oude van dagen die met pensioen is gok ik zoquote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
En Tong?
[..]
Echt genot die serie ja
Al moet ik het laatste seizoen nog kijken
Ik ook. Niet dat ik geen zeiksnor ben.quote:
Was het niet van plan, ben ook niet van de modeltreintjes of zo.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:13 schreef Bezsen het volgende:
[..]
@:tarado is inmiddels ook een oude van dagen die met pensioen is gok ik zo
Ook geen pattaya dingen?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was het niet van plan, ben ook niet van de modeltreintjes of zo.
quote:Op maandag 29 mei 2023 21:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Sinds covid niet meer in Thailand geweest.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk maar dat deed ik altijd al, part of the job
The Thai way or the highwayquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:12 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Sinds covid niet meer in Thailand geweest.
Eind 2019 wel veel geld verloren in een investering daar
Typisch Thailand!
Denk eind dit jaar weer
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:17 schreef Coco het volgende:
https://imgur.com/gallery/AZ5kTkw
klik
@:Oriente
@RamboDirk @Littlerabbit ter infoquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:15 schreef Bezsen het volgende:
De investering was niet een pigfarm in Isaan voor een vrouw.
Oh jaquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:49 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 710 4/6
⬛⬛⬛🟩⬛
🟩⬛⬛🟩⬛
🟩🟩⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 506 6/6
⬛⬛⬛⬛🟩⬛
🟨⬛⬛🟨⬛🟩
⬛⬛🟩🟨🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Netjes ouwe reus.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja
Woordle 710 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟩⬛
🟩⬛⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 506 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
🟨⬛⬛🟨🟨⬛
⬛⬛🟨🟨🟩🟩
⬛⬛⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Niet slecht al zeg ik het zelf
Gebakken tijgerbrood, frikandeau, belegen grap kaas en gesnipperde uitjes.quote:
Sterkte kerelquote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:36 schreef Tarado het volgende:
Straks een maat opzoeken in het ziekenhuis, altijd het gevoel dat ik een klein beetje doodga in zo'n ziekenhuis ook al is het maar op bezoek.
Wie gaat het gebruiken?quote:Op maandag 29 mei 2023 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
Kan iemand hier een gifje van maken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OUD / [OUD SC] Het boekenbankjequote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:10 schreef Charz het volgende:
Zindelijkheid training hier. Vandaag voor het eerst gepoept op het potje. Hij is nog geen twee jaar en zijn woordenschat is ook nog niet mega groot dus super trots!
Sefaquote:
Degene die je bezoekt waardeert je bezoek zeker.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:36 schreef Tarado het volgende:
Straks een maat opzoeken in het ziekenhuis, altijd het gevoel dat ik een klein beetje doodga in zo'n ziekenhuis ook al is het maar op bezoek.
Ik zag net weer wandelende Aziaten, in maillots ín loafers, met mondkapjes. Net een toneelstuk om naar te kijken.quote:
Ik ben tegen racisme.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag net weer wandelende Aziaten, in maillots ín loafers, met mondkapjes. Net een toneelstuk om naar te kijken.
@Coco wtfquote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag net weer wandelende Aziaten, in maillots ín loafers, met mondkapjes. Net een toneelstuk om naar te kijken.
Ja, wtf idd. Nu nog een mondkapje om. Geef die mensen een beetje lucht.quote:
Pietje Puk (een jaar lang)quote:
Het lijkt mij inderdaad een passende UI.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |