Dit ging toch gewoon over de woningmarkt?quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:40 schreef CoolGuy het volgende:
[modbreak]klaar met dat offtopic gedoe[/modbreak]
Niet dat ik weet, wel diverse aparte topics over beleggen en sparen:quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:56 schreef capricia het volgende:
Is er ook een soort investeringstopic, ergens? Overlap spaargeld, beurs en crypto.
Wat een triest figuur ben je ookquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:15 schreef r_one het volgende:
Ik vraag het niet snel maar .... r_one in WGR / Mag ik filmen in het openbare gedeelte van Het gemeentehuis mag deze dicht?
Ik bedoelde het iig niet zo. Ik bedoelde te zeggen dat ik hetprima vindt dat men inhoudelijk reageert, maar dat het me niet uitmaakte of ze argumenten boor dan wel tegen geven. Was beetje matig geformuleerd. Maar topic dicht gooien terwijl opmerkingen die mij letterlijk voor mongool uitschelden gewoon 3 dagen blijven staan is wel triest hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:33 schreef FlippingCoin het volgende:
maar je was toch niet op zoek naar inhoudelijke opmerkingen, wat is het euvel dan?
Dit dus :pquote:
Elke keer? Je hebt één keer een topic geopend in WGR.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:36 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het iig niet zo. Ik bedoelde te zeggen dat ik hetprima vindt dat men inhoudelijk reageert, maar dat het me niet uitmaakte of ze argumenten boor dan wel tegen geven. Was beetje matig geformuleerd. Maar topic dicht gooien terwijl opmerkingen die mij letterlijk voor mongool uitschelden gewoon 3 dagen blijven staan is wel triest hoor.
Dit dus :p
Wat is WGR verworden tot KLB 2.0 zeg. Elke keer als ik een topic open is er geen inhoudelijke opmerking te bekennen en is het alleen TS bashen.
Pot .... ketel ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Elke keer? Je hebt één keer een topic geopend in WGR.
Dat was een bericht van een andere user. Vond het wel waarquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Elke keer? Je hebt één keer een topic geopend in WGR.
Fixedquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:12 schreef Alpha0 het volgende:
WGR / Geen gegroepeerd overzicht geldstromen via de bank
Moet zijn:
Geen gegroepeerd overzicht geldstromen via de bank
Denk 't niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:54 schreef Charged het volgende:
WGR / Hoe word ik workaholic?
Denk dat hier wel een slotje op mag?
Ik heb m'n lolletje wel gehad.
Done.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:46 schreef Alpha0 het volgende:
Kan deze naar WGR?
WGR / Dubieus econometrisch model maakt werknemers arm
Je lijkt minister "Ik hoor geen vraag, voorzitter" Faber welquote:Op zondag 13 april 2025 19:32 schreef baskick het volgende:
Wat is het doel van WGR / Geld terugkrijgen van Amazon? Ik lees geen vraag alleen een rant. Meer KLB dan WGR zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |