Beste bewoners.quote:
Babette denkt ook dat ze leuk is.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:05 schreef Rhosyn het volgende:
Mirthe wordt ondervraagd over dat ze overal aan moet ruiken.
Eigenlijk maken ze haar belachelijk.
Babette zegt dat Mirthe goed bij Erik past. Mirthe ruiken en Erik likken.
Mirthe vindt dat niet leuk.
Tja, ze moeten het zelf bijhouden, dus eigen schuld.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:07 schreef Rhosyn het volgende:
Nu hebben ze het er over dat het overal in die loods vies is.
De badkamer, de wc's en het kantoor.
De laatste maand sowiesoquote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:11 schreef Ebinas het volgende:
Ze denken dat het aantal (5) die mee moeten als iemand mgr wilt worden verlaagd zal worden.
Ik hoop eik dat dan die vrijstelling vervalt zo dicht op het einde
Ik hoop echt snel.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
De laatste maand sowieso
Maar de ene laatste weet ik niet
Ik erger me op het moment aan alles aan haarquote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:16 schreef Sestra666 het volgende:
ik erger me zo aan zoe dr wimpers en wenkies
Preciesquote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik erger me op het moment aan alles aan haar
Dat brood loopt intussen vanzelf naar de slaapkamer.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:16 schreef Ebinas het volgende:
Er is blijkbaar brood en beleg oid op de slaapkamer.
Bep zit brood te eten.
(of ze hebben het snel nog gepakt)
Als hij de rubiks cube al binnen 30 seconden kon oplossen was het niet de moeite waard geweest om te kopen denk ikquote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:14 schreef greysbones het volgende:
Bern is bezig met een Rubiks cube
Met gebruiksaanwijzing
Misschien lag het wel naast de karbonade van janetquote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:17 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat brood loopt intussen vanzelf naar de slaapkamer.
Ja ben benieuwd naar dat ding of die er nog ligtquote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien lag het wel naast de karbonade van janet
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:19 schreef greysbones het volgende:
Jappie is een echte man
Die doet of hij half dood gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |