Beste bewoners.quote:
Babette denkt ook dat ze leuk is.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:05 schreef Rhosyn het volgende:
Mirthe wordt ondervraagd over dat ze overal aan moet ruiken.
Eigenlijk maken ze haar belachelijk.
Babette zegt dat Mirthe goed bij Erik past. Mirthe ruiken en Erik likken.
Mirthe vindt dat niet leuk.
Tja, ze moeten het zelf bijhouden, dus eigen schuld.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:07 schreef Rhosyn het volgende:
Nu hebben ze het er over dat het overal in die loods vies is.
De badkamer, de wc's en het kantoor.
De laatste maand sowiesoquote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:11 schreef Ebinas het volgende:
Ze denken dat het aantal (5) die mee moeten als iemand mgr wilt worden verlaagd zal worden.
Ik hoop eik dat dan die vrijstelling vervalt zo dicht op het einde
Ik hoop echt snel.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
De laatste maand sowieso
Maar de ene laatste weet ik niet
Ik erger me op het moment aan alles aan haarquote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:16 schreef Sestra666 het volgende:
ik erger me zo aan zoe dr wimpers en wenkies
Preciesquote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik erger me op het moment aan alles aan haar
Dat brood loopt intussen vanzelf naar de slaapkamer.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:16 schreef Ebinas het volgende:
Er is blijkbaar brood en beleg oid op de slaapkamer.
Bep zit brood te eten.
(of ze hebben het snel nog gepakt)
Als hij de rubiks cube al binnen 30 seconden kon oplossen was het niet de moeite waard geweest om te kopen denk ikquote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:14 schreef greysbones het volgende:
Bern is bezig met een Rubiks cube
Met gebruiksaanwijzing
Misschien lag het wel naast de karbonade van janetquote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:17 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat brood loopt intussen vanzelf naar de slaapkamer.
Ja ben benieuwd naar dat ding of die er nog ligtquote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien lag het wel naast de karbonade van janet
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:19 schreef greysbones het volgende:
Jappie is een echte man
Die doet of hij half dood gaat
Zou wel heel erg niet des FEBO s zijnquote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:23 schreef xsaskiax het volgende:
Eliminatie??? aan de ligging van de stippen zou je denken van wel
Die gooien ze er nu nog niet in.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:24 schreef Sestra666 het volgende:
keuzes maken? geld of blijven? spannonddddddd
Zou ook niet eerlijk zijn.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:25 schreef Monique___ het volgende:
ow hopelijk geen eliminatie vandaag... zowie kan nog niet wieberen
Dan moet zoe geen vrijstelling hebbenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:26 schreef xsaskiax het volgende:
Dubbele eliminatie, om en om een kistje open maken zou leuk zijn
Rustaghhquote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:27 schreef Sestra666 het volgende:
shut up allemaal pf... duurt t nog langer
neeeeee geen vrijstelling meer !!!quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moet zoe geen vrijstelling hebben
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:30 schreef KinKiJan het volgende:
Jammer voor GJ dat ie dit gokje niet meer kan wagen
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Opper Oempa Loempa heeft weer dienst.
Was dat niet een BB opdracht?quote:
Jullie hebben verdiend 0 euroquote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:39 schreef Ebinas het volgende:
Bep: wat zijn dat? Paperclips? sleutels?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja jason moest dat doen.. kist waar weer een kist inzat etc.. met heel heeeel veeel sleutels werd hij toen opgesloten..quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:40 schreef Ebinas het volgende:
Marciano vraagt of ze allemaal van hetzelfde merk zijn
Er is nog brood voor een week ofzoquote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:43 schreef Ebinas het volgende:
25 euro weg. Is niet erg zegt Zoe![]()
[ afbeelding ]
Echt?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:43 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:43 schreef schizolientje het volgende:
gaat nog wel een poosje duren, hup de zon in
Wat vindt je van mijn nieuwe jurrrrk?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:43 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
2.5 minuutquote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:45 schreef Kakadylo het volgende:
Je kunt je afvragen of dit wel de juiste tactiek was aangezien het dan op geluk aan zou komen mocht het lukken. Mijn eerste gedachte zou juist zijn om eens nader naar al die sleuteltjes te gaan kijken en of je daaruit de oplossing zou kunnen afleiden.
Je hebt maar tweeënhalf minuut.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:45 schreef Kakadylo het volgende:
Je kunt je afvragen of dit wel de juiste tactiek was aangezien het dan op geluk aan zou komen mocht het lukken. Mijn eerste gedachte zou juist zijn om eens nader naar al die sleuteltjes te gaan kijken en of je daaruit de oplossing zou kunnen afleiden.
Of er zit dus een addertje onder het gras aangezien teveel sleutels vergeleken met de tijdsduurquote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
2.5 minuut
Om uit honderd sleutels de goede te halen
Is puur geluk
Dat dacht ik ook. Een sleutel met 3 haakjes doet het niet dus dan kies je een andere..of zoiets.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:45 schreef Kakadylo het volgende:
Tis een BB opdrachtquote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Of er zit dus een addertje onder het gras aangezien teveel sluiters vergeleken met de tijdsduur
Wel een leuke opdrachtquote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:47 schreef Verida het volgende:
Wel een heel andere opdracht weer,, hier kun je je niet op voorbereidenEn leuk dat ze weer in duo's moeten.
en in ieder geval iets wat lang duurt.
Zo doen vaak maar watquote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Een sleutel met 3 haakjes doet het niet dus dan kies je een andere..of zoiets.
Niet dat Janet daar op komt. Die ging zelfs een paar keer bukken. Om sleutels op te rapen?
Dat is het enige interessante aan de opdracht. Mensen die denken sterk, fit of slim te zijn hebben evenveel kans als de mindere goden daar.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:47 schreef Verida het volgende:
Wel een heel andere opdracht weer,, hier kun je je niet op voorbereidenEn leuk dat ze weer in duo's moeten.
en in ieder geval iets wat lang duurt.
Tis wel allemaal een beetje geleend jaquote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:48 schreef Ebinas het volgende:
ook min of meer uit BB
Hengel maken
Maar wel leuk
Gelukkig hoeft Zoe deze niet te doenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:49 schreef greysbones het volgende:
Een hengel maken
Vissen
En de juiste sleutel pakken
Geen geldquote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:49 schreef Ebinas het volgende:
5 schotels max liften volgens mij
Krap de tijd dan hoor
Mag ik verwachtingen hebben ja?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis een BB opdracht
Niks geen addertje
quote:
Komt er een nieuw seizoen ?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:54 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk is dit de opmaat voor een nieuw seizoen met betere opdrachten die er ook nog eens TV waardig uit zien. En niet van die gehuurde opblaas units.
niet als je 1 per keer doet. 2 of meer iets uit elkaarquote:
Ja dat is wel leuk om te doenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:00 schreef schizolientje het volgende:
daar zijn ze achter leuk mee bezig geweest om t te verzinnen en uitvoeren
Hebben ze 9 maanden op lopen broedenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:00 schreef schizolientje het volgende:
daar zijn ze achter leuk mee bezig geweest om t te verzinnen en uitvoeren
Ze is er ook niet voor het geld...quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:00 schreef Kakadylo het volgende:
Maar ze vindt het niet erg om te gaan hoor want dan is het maar zo
Maak er een twaalfjarige van en het klopt meteenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:04 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe lijkt op dat Engelse prinsje zoontje van Prince William) dat allemaal bekken trekt en zit te bewegen en wiebelen tijdens een ceremonie
Thanks voor de mention nog.quote:
Anders kwam ze niet boven dat blok uit.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:08 schreef Kakadylo het volgende:
Heb je een (verdien)opdracht doe je hakken aan
En voor 2 vegetariërs heeft ze er nu 3 over. Gewoon gemeen van haar, anders hadden ze genoeg alternatief voor 2 maaltijden.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd naar dat ding of die er nog ligt![]()
Gisteren nog even naar het filmpje gekeken (had ik opgevraagd).
Het is echt jatten.
Want na gejat, gaat ze pas doorgeven hoeveel er over waren
Ze hoeven geen hindernisbaan af te leggenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:08 schreef Kakadylo het volgende:
Heb je een (verdien)opdracht doe je hakken aan
Nee die was anders lekquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze hoeven geen hindernisbaan af te leggen
Vind die bril haar wel leuk staan.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe nog geen tijd gehad om haar haar te doen zo te zien
Nou he, ik heb hem nog nooit zien lachen...quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:15 schreef KinKiJan het volgende:
Die opper oempa loempa kijkt altijd zo 'vrolijk'
Gelijk even opslaan in het collectief geheugen daarquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:16 schreef Kakadylo het volgende:
Eunice heeft een vervelende uitstraling en brengt geen woord uit dus beter leest ze eens een 'buuk'
Wiequote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:18 schreef Kakadylo het volgende:
Dit soort opdrachten met sleuteltjes zou wel iets voor Alicia zijn geweest denk ik
Ik ook...quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:18 schreef Charmian het volgende:
wat een klotevragen...ik weet niks = geschikt voor de loods
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:18 schreef Charmian het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |