maar dan wel in bloklettersquote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:34 schreef spapaars het volgende:
Beste bewoners.
Jullie gaan om de beurt de Dikke van Dale met handgebaren voorlezen.
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:23 schreef greysbones het volgende:
@:Aardbeienmoes
@:Kinkijan
@:Freshfruit
@:Puzzie
Zoe naar huis en zij mag iemand meenemenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Spannend
Zou mooi zijn als er dan ook maar 1x vrijstelling is voor mgr
kan niet, ze is vrijgesteld helaasquote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zoe naar huis en zij mag iemand meenemen
Ja voor 1x toch maar, en dat is al geweestquote:
hmmmmm een saaiequote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zoe naar huis en zij mag iemand meenemen
Nou dat wordt dan een dikke flop, want er hebben maar een paar kort geoefendquote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:41 schreef greysbones het volgende:
Gewoon de gebaren opdracht
Niks spannends
Ik hoor je niet, ik hoor je nietquote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:41 schreef greysbones het volgende:
Gewoon de gebaren opdracht
Niks spannends
De meesten kunnen hetquote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou dat wordt dan een dikke flop, want er hebben maar een paar kort geoefend
We wachten maar afquote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
De meesten kunnen het
Janet is er slecht in
Zoe heb ik niet zien oefenen
Met Mirthe heb ik haar gezien (want ook dit deed ze niet zelfstandig)quote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
De meesten kunnen het
Janet is er slecht in
Zoe heb ik niet zien oefenen
En ook zo voorbereid ook op maar weer eens een verdienopdracht.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:48 schreef Ebinas het volgende:
Ze doet het er echt om, die korte rokjes.
[ afbeelding ]
Het komt niet uit haar longenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:50 schreef xdiashalizx het volgende:
Die hoest van Morie gaat echt door merg en been!!
Ik snap niet dat zij daar niets voor heeft, puffer om in elk geval haar longblaasjes te beschermen, dat hoesten is echt een aanslag op je longen.
komt niet van haar longen zegt morriequote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:50 schreef xdiashalizx het volgende:
Die hoest van Morie gaat echt door merg en been!!
Ik snap niet dat zij daar niets voor heeft, puffer om in elk geval haar longblaasjes te beschermen, dat hoesten is echt een aanslag op je longen.
Bern ook?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:52 schreef Ebinas het volgende:
De K1 kamer lijkt me wel het meest lachen als die als groep door gaan tot het einde
Het zou ook liplezen kunnen worden, die meid is voorbereid.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:48 schreef Ebinas het volgende:
Ze doet het er echt om, die korte rokjes.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |