quote:
Ik zie ze hem de schuld geven van dat verbod op het huldigen van de Ajaxdamesquote:
Oh dat heb ik gemist...quote:Op donderdag 25 mei 2023 12:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie ze hem de schuld geven van dat verbod op het huldigen van de Ajaxdames
Met die fietsen, kan je welquote:
Eensquote:Op donderdag 25 mei 2023 12:13 schreef Lovely het volgende:
Tja denk dat ze daar wel eens gelijk in kunnen hebben
Maar wel balen voor het vrouwenelftal
Moi Lovy.quote:Op donderdag 25 mei 2023 12:13 schreef Lovely het volgende:
Tja denk dat ze daar wel eens gelijk in kunnen hebben
Maar wel balen voor het vrouwenelftal
Ik eet altijd de suikervrije en dan drop -fruit muntenquote:
quote:
Daar kan je lekker aan sabbelenquote:
Hey Monique.quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:11 schreef Monique___ het volgende:
En hallo hiero allen..
*steekt katjesdropjes in haar mond
Ook lekkerquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:11 schreef Monique___ het volgende:
En hallo hiero allen..
Ik heb nog wel wat muntjes liggenquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
had er nog graag wat muntdrop bij.. maar dan moet ik naar de winkel
Niet met volle mond bolkenquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:11 schreef Monique___ het volgende:
En hallo hiero allen..
Geloof van wel.. ik heb ze uit het zakje in een bakjequote:Op donderdag 25 mei 2023 13:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ohhh wil ik hebben
maar wel die van kleine.. van een ander merk vind ik ze niet lekker
Ohhh de lekkerstequote:Op donderdag 25 mei 2023 13:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Geloof van wel.. ik heb ze uit het zakje in een bakje
Ja dat is hier echt not donequote:Op donderdag 25 mei 2023 13:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zit te lachen
ja ik moet wel soms opletten dat ik alleen in dts bolk
Koop 2 zakjes, heb je morgen ook nog watquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ohhh de lekkerste![]()
![]()
moet nog even naar de winkel.. dan ga ik ze wel kopen.. al de hele dag zin in
quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:35 schreef Monique___ het volgende:
![]()
![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)se-politie-uitrukken
worden er sowieso 2.. katjes zijn op.. waren er niet meer veel en zakje muntjesquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Koop 2 zakjes, heb je morgen ook nog wat
Waarom moet ik nu aan mario denken die de DT wil hebben.quote:
Waarom heb ik jou zolang niet gesproken?quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan mario denken die de DT wil hebben.
Dan hadden ze moeten uitrukken voor een muizenplaag.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En er is geen DT meer.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heer Sode.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan hadden ze moeten uitrukken voor een muizenplaag.
Ik mag daar niet komen en jij bent weinig hier.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom heb ik jou zolang niet gesproken?
Dan kunnen we elkaar de hand schudden.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag daar niet komen en jij bent weinig hier.
Waarom hangt er een afbeelding van jou op het dartbord in de kantine te Haarlem?quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan hadden ze moeten uitrukken voor een muizenplaag.
Hey SBE, hoe is je gesprek gegaan of moet je nog op gesprek?quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom hangt er een afbeelding van jou op het dartbord in de kantine te Haarlem?
Zal er wel een paar teveel hebben laten zakken ofzo.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom hangt er een afbeelding van jou op het dartbord in de kantine te Haarlem?
Dag dame van van Sode.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:28 schreef notturna het volgende:
[..]
Hey SBE, hoe is je gesprek gegaan of moet je nog op gesprek?
Herkenbaarquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zit te lachen
ja ik moet wel soms opletten dat ik alleen in dts bolk
Gesprek is goed gegaan, duurde een uur. Dat is wel positief. Ze gingen nu evalueren over een tweede gesprek. Maar dat ze het al hadden over een tweede gesprek en met wie dat dan zal zijn is opzich positief. Maar ik ga nog niet juichen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:28 schreef notturna het volgende:
[..]
Hey SBE, hoe is je gesprek gegaan of moet je nog op gesprek?
Bolk.quote:
Ik duim voor je.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gesprek is goed gegaan, duurde een uur. Dat is wel positief. Ze gingen nu evalueren over een tweede gesprek. Maar dat ze het al hadden over een tweede gesprek en met wie dat dan zal zijn is opzich positief. Maar ik ga nog niet juichen.
quote:
Ze gebruiken Siemens NX als tekenprogramma en daar heb ik nooit mee gewerkt. Maar alles is aan te leren heb ik ze gezegd. Ik heb ook wel veel ervaringen in dingen die op de vacature aansluiten.quote:
Oh man, meteen al liegen op je eerste gesprekquote:Op donderdag 25 mei 2023 14:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze gebruiken Siemens NX als tekenprogramma en daar heb ik nooit mee gewerkt. Maar alles is aan te leren heb ik ze gezegd. Ik heb ook wel veel ervaringen in dingen die op de vacature aansluiten.
Welkom hierquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:11 schreef Monique___ het volgende:
En hallo hiero allen..
Ik heb toch ook geleerd om met jou om te gaan.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh man, meteen al liegen op je eerste gesprek
Wat bekrompen zeg.quote:Op donderdag 25 mei 2023 12:11 schreef chufi het volgende:
Ah gevonden
https://www.at5.nl/artike(...)diging-vrouwenelftal
OH, zover ben je nog lang nietquote:Op donderdag 25 mei 2023 15:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb toch ook geleerd om met jou om te gaan.
Badeendjes hebben gave's die anderen niet kunnen bevatten.quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
OH, zover ben je nog lang niet
Enig idee wanneer je wat hoort?
Dat geloof ikquote:Op donderdag 25 mei 2023 15:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Badeendjes hebben gave's die anderen niet kunnen bevatten.
Ik denk dat ik volgende week wel een reactie krijg. Ik weet niet of er nog andere sollicitanten zijn.
Wie?quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:26 schreef Domnivoor het volgende:
Ik lees net dat Greetje en Jan uit elkaar gaan![]()
[ afbeelding ]
Ohquote:Op donderdag 25 mei 2023 15:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken ze niet. Ik zie soms nieuws dat geen relevantie heeft.
Ja hoi, nou wil ik het weten ookquote:Op donderdag 25 mei 2023 15:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken ze niet. Ik zie soms nieuws dat geen relevantie heeft.
Hier rijdt net de tram voorbij.quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:26 schreef Domnivoor het volgende:
Ik lees net dat Greetje en Jan uit elkaar gaan![]()
[ afbeelding ]
Wie van beide is wie? En waarom heeft die man (quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou vooruit dan:
Mylene in SHO / Sterren in scheiding #29 Cut and print!
Dat hebben ze in Urk etcquote:Op donderdag 25 mei 2023 15:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie van beide is wie? En waarom heeft die man () oorbellen in?
Dat ze er zo onduidelijk uitzien dat je moet gokken of het man of vrouw isquote:
Je kan het wel zien tochquote:Op donderdag 25 mei 2023 15:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ze er zo onduidelijk uitzien dat je moet gokken of het man of vrouw is
Nou.. nee.. ik kan wel juichenquote:Op donderdag 25 mei 2023 15:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Welkom hier![]()
Kun je ook een beetje korfballen?
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie van beide is wie? En waarom heeft die man () oorbellen in?
Gaan we nou al weer korfballen?quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Helemaal goed. Dan ben jij de cheerleader van ons korfbalteam
Oh ja, natuurlijk, die wedstrijd.quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, we moeten oefenen voor de wedstrijd op 31 juni.
Dat wordt op de dag zelf bekend gemaakt.quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk, die wedstrijd.
Waar was dat ook al weer? En waarom?
Genoeg basket cases aanwezig hierquote:Op donderdag 25 mei 2023 15:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat wordt op de dag zelf bekend gemaakt.
Present.quote:
Ik heb vanmorgen een keer een een koffie meegenomen bij de appie die starbucks caramel macciato. Had ik beter niet kunnen doen. Morgen ga ik weerquote:
Had je de beker of het pak?quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen een keer een een koffie meegenomen bij de appie die starbucks caramel macciato. Had ik beter niet kunnen doen. Morgen ga ik weer
Ow zie nu dat er inderdaad een heel pak van te koop isquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je de beker of het pak?
Kost hier iets van 5 euro per dag.
Beker bij de balie, er stond niemand dus ik verveelde me. Wat is een pak dan?quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je de beker of het pak?
Kost hier iets van 5 euro per dag.
Soul is er nogal dol op.quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ow zie nu dat er inderdaad een heel pak van te koop is![]()
![]()
dat is lekker
quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Beker bij de balie, er stond niemand dus ik verveelde me. Wat is een pak dan?
quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Beker bij de balie, er stond niemand dus ik verveelde me. Wat is een pak dan?
oh wacht.. heb je warme koffie gehad?quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:33 schreef Soury het volgende:
Oh die moeten in een speciaal koffie apperraat.
Oh jéé lekker die gaat meequote:
Nee koude ik ga de deur niet uit zonder warme koffiequote:Op donderdag 25 mei 2023 16:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh wacht.. heb je warme koffie gehad?
dit is de koude koffie.. dat pak.. wat ook in die kleine bekertjes zit in de koeling
Die oorbellen hebben een functie ofzo.quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zat met diverse mensen uit Urk op de middelbare school en kan dit bevestigen
Meestal dragen de mannen kortere rokjes op dat voormalig eilandquote:Op donderdag 25 mei 2023 15:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ze er zo onduidelijk uitzien dat je moet gokken of het man of vrouw is
ik heb me dat weer afgeleerd..quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee koude ik ga de deur niet uit zonder warme koffie
Als je verzuipt betaald het je kist.quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Die oorbellen hebben een functie ofzo.
Als er een storm is, dan kunnen ze zich vastketenen aan hun vissersboot.quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Die oorbellen hebben een functie ofzo.
Moet jij niet gaan winnen?quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Als er een storm is, dan kunnen ze zich vastketenen aan hun vissersboot.
Ik drink nu thee 's morgens en ga wat lezen op het internet ect.... Ik zet pas later koffie omdat ik een sigaret kan uitstellen. Is niet lekker bij theequote:Op donderdag 25 mei 2023 16:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik heb me dat weer afgeleerd..
oke oke soms neem ik nog een mok koffie mee de auto in als ik haast heb
nee sigaretje + thee is een niet lekkere combiquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik drink nu thee 's morgens en ga wat lezen op het internet ect.... Ik zet pas later koffie omdat ik een sigaret kan uitstellen. Is niet lekker bij thee
Oh ja zoiets was dat ja maar dan moeten ze wel je lichaam vinden toch ?quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je verzuipt betaald het je kist.
Nee geen DTS clubje gewoon niet.quote:
Het boeit niemand echt niet dusquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk dat een hoop jou willen zien winnen
Ja ik ik ikquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk dat een hoop jou willen zien winnen
Dat spoelt wel ergens aan.Maar de oorbel oorbel stond garant voor de begravenis.quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja zoiets was dat ja maar dan moeten ze wel je lichaam vinden toch ?
Als je over DTS gaat zeiken mag je van mij opzouten. Maar ik maak de regels nietquote:
Je kunt zelf opzouten als het je niet aanstaat wat ik tikquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je over DTS gaat zeiken mag je van mij opzouten. Maar ik maak de regels niet
Ja apart maar er zijn er ook een hoop verzopen. Vraag me af hoeveel er terug zijn gevonden. Bijzonder volk welquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat spoelt wel ergens aan.Maar de oorbel oorbel stond garant voor de begravenis.
Ok schaapje meh....quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Je kunt zelf opzouten als het je niet aanstaat wat ik tik
maar dat is mijn mening en ik maak de regels , gelukkig, ook niet![]()
![]()
Mazi J Kwak.quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:48 schreef Mazikeen het volgende:
Ik ben altijd vrolijk, dus ik vind het ook leuk
Hebben we vanavond nog een live?quote:
Mooie benen.quote:
Darkraver misschien. Dj Jantje is laatst nog geweestquote:
Nou ONZ is rechts afquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
jij mag alle punten pakken nu
jij staat toch heel ver achter @:engine
Flink dronken toch?quote:
Hahahahahahaquote:
Ja geen idee, vast in een dronken buiquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
vraag me ondertussen af wie ze niet heeft gezien?
haha ook erbij zeggen: nu heb ik niet gedronken overigensquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:56 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hahahahahaha
ik kom overal als ik gedronken heb. Nu heb ik niet gedronken overigens
[..]
Ja geen idee, vast in een dronken bui
nee morgen werken en zaterdag ook. dus ik ga zaterdag avond biertjes drinkenquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha ook erbij zeggen: nu heb ik niet gedronken overigens![]()
Het is nog vroeg![]()
![]()
Ja ik zeg niet zomaar watquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zat met diverse mensen uit Urk op de middelbare school en kan dit bevestigen
Ik heb deze van jou gejat.quote:
Hey Nottumaquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:58 schreef notturna het volgende:
Zo mailassistent aangezet en nu lekker lang WEEKEND![]()
quote:
Jezusquote:
Dat moet je ook aan badeendjes overlaten.quote:
Deze is ook lekkerquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen een keer een een koffie meegenomen bij de appie die starbucks caramel macciato. Had ik beter niet kunnen doen. Morgen ga ik weer
Die van mij moet nog ff wachten.quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:58 schreef notturna het volgende:
Zo mailassistent aangezet en nu lekker lang WEEKEND![]()
Oehquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Deze is ook lekker
Starbucks Frappuccino salted caramel brownie #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi515733
quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Deze is ook lekker
Starbucks Frappuccino salted caramel brownie #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi515733
Trap je ze d’r vanavond extra vroeg eruit. Iets met zelfstudie, ofzoquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die van mij moet nog ff wachten.
Ja nu wel weer redelijk gelukkig. En met jou? Lang niet gezien hequote:
Klopt, zit meer in de lurkstandquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nu wel weer redelijk gelukkig. En met jou? Lang niet gezien he
Oja?quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat moet je ook aan badeendjes overlaten.
Had het in de bonus gekocht flesje en een bekerquote:
Heb je dan nooit de neiging om mee te doen?quote:
Moniquequote:Op donderdag 25 mei 2023 17:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]lovely
die heb ik nog niet gehad.. keer kopen om uit te proberen
Oh FFS !!!quote:
is het omdat je de bekers lekkerder vind drinken of vind je dat wat in de beker zit 'de gewone' lekkerder is?quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Monique![]()
Vind het wel lekker. Maar liever de bekers
quote:
Nee, valt wel mee.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je dan nooit de neiging om mee te doen?
Jij raakt ook maar niet uitgefietstquote:
Ik durf Tong geen schop onder zijn hol te geven wat onderschrift betreftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik durf Tong geen schop onder zijn hol te geven wat onderschrift betreftZal ik het doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja graagquote:
Vind de smaak lekkerder wat in de bekers zitquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
is het omdat je de bekers lekkerder vind drinken of vind je dat wat in de beker zit 'de gewone' lekkerder is?
ik miste je al 'daarachter'
Ja het was ook lastigquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:17 schreef Shii het volgende:
Ik vond het lastig. Geen inspiratie en er waren al veel leuke onderschriften bij.
Ja dank jequote:
Alohaquote:
Dame Shii.quote:
Heer aloa.quote:
Ja hier he? godverdommequote:
Niet in DTS.quote:
quote:
Ik vond je gister wel aardig scherp.quote:
Join the club.quote:
Daar drink ik op ,en ik heb je gemist.quote:
Ik heb mijn momentenquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond je gister wel aardig scherp.
Joh ik zat in het zelfde schuitje, het heeft bijna een jaar geduurd. Je bent welkom gast maar soms is je entourage wat heftigquote:
Moet je maar vaker hier komen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar drink ik op ,en ik heb je gemist.
Ik waardeer dat zeer myn beste.quote:
Al sinds oktober niet meer.quote:
Goed idee wel, gaan de topics misschien wat snellerquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet je maar vaker hier komen.
Ik kan jou prima hebben.Laten we het leuk houden.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh ik zat in het zelfde schuitje, het heeft bijna een jaar geduurd. Je bent welkom gast maar soms is je entourage wat heftig
Ze kunnen mijn reet kussen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Even mailen dan mag het vast wel weer. Of je moet veel notes hebben gekregen
Danny heeft zelf aangeven dat ze mails niet beantwoorden wat bans betreft. Tip zet in de header dat je wil betalenquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Even mailen dan mag het vast wel weer. Of je moet veel notes hebben gekregen
Zo is datquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan jou prima hebben.Laten we het leuk houden.
Ik weet niet SBE.Er is altijd een gesprek mogelijk...quote:
Ik heb ook lang een onzin ban gehad, maar na een mailtje kreeg ik weer een unban.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Danny heeft zelf aangeven dat ze mails niet beantwoorden wat bans betreft. Tip zet in de header dat je wil betalen
Lekker kontje hoor...quote:
Nadat ze mijn reet gekust hebben wil ik best wel in gesprek gaan.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet niet SBE.Er is altijd een gesprek mogelijk...
Ik had dat ook wel hoor zelfs een perm ban gehad. Ik heb nog alles qua notes enz. gelezen maar ik kwam er niet uit waarom. Ik ben niet heilig en schiet uit mijn slof maar de reden is niet te achterhalen. Apart welquote:
Ik wist hetquote:
Precies, dus misschien moet je even een beetje inbinden je eerste dag in dit subforumquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Je kunt zelf opzouten als het je niet aanstaat wat ik tik
maar dat is mijn mening en ik maak de regels , gelukkig, ook niet![]()
![]()
Ja grappig wel dat een paar dagen geleden in DTS nogal afgegeven werd op 40 plus door een aantal die hier nu vrolijk rond hupsenquote:
Maar dat schijnt dus niet meer te mogen.Kumbaya.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had dat ook wel hoor zelfs een perm ban gehad. Ik heb nog alles qua notes enz. gelezen maar ik kwam er niet uit waarom. Ik ben niet heilig en schiet uit mijn slof maar de reden is niet te achterhalen. Apart wel
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar dat schijnt dus niet meer te mogen.Kumbaya.
Iedereen is welkom, maar wel een beetje integreren enzoquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja grappig wel dat een paar dagen geleden in DTS nogal afgegeven werd op 40 plus door een aantal die hier nu vrolijk rond hupsen
Precies des te meer is gezellig maar bolken doe ja maar in ONZquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen is welkom, maar wel een beetje integreren enzo
Wie bedoel je integreert niet?quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gejank over bans en notes verwijder ik vanaf nu, dus stop er maar mee.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar dat schijnt dus niet meer te mogen.Kumbaya.
Ik heb het over niemand in het bijzonder, maar het bolken en ander DTS gedoe kan hier achterwege gelaten worden.quote:
Ik jank niet,maar doe fijn je best.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gejank over bans en notes verwijder ik vanaf nu, dus stop er maar mee.
Jij nietquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik jank niet,maar doe fijn je best.
Welke haat ?quote:
Ik heb geen haat tegenover DTS, maar je moet dingen wel gescheiden houden natuurlijkquote:
Dat vertel je mij nu pas.quote:
Opbokken met je gestook aloa, dat is helemaal nergens voor nodig.quote:
Ach ja is ook zo. Beetje bolk roepen en een emoticon plaatsen is idd niet leuk hier.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen haat tegenover DTS, maar je moet dingen wel gescheiden houden natuurlijk
Nu ga je dus wel door in de discussie.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Opbokken met je gestook aloa, dat is helemaal nergens voor nodig.
Heeft niks met haat te maken i guess, maar niet echt relevant in dit topicquote:
Jij snapt hetquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Ach ja is ook zo. Beetje bolk roepen en een emoticon plaatsen is idd niet leuk hier.
Snap ik ook wel
Nee, nou heb je het gedaan.quote:
quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Opbokken met je gestook aloa, dat is helemaal nergens voor nodig.
Duurt even maar dan heb je wel watquote:
Ik zag het ook niet als gestook maar ik heb wel je foto verscheurd en je brieven verbrand.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:50 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
Was niet als gestook bedoelt, maar zo komt het soms over bij me. En niet alleen hier
Vergeet de rum niet.quote:
Ik doe dat elke ochtend en 's avonds voor het slapen gaan, ik haat droge handen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:51 schreef Lovely het volgende:
Handen maar even weer ingesmeerd waren droog
Ja Koos.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag het ook niet als gestook maar ik heb wel je foto verscheurd en je brieven verbrand.
Groetjes van Henk.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag het ook niet als gestook maar ik heb wel je foto verscheurd en je brieven verbrand.
En blokjes kaas met een zilver uitje erop.quote:
Echt ? wat een gedoequote:Op donderdag 25 mei 2023 17:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe dat elke ochtend en 's avonds voor het slapen gaan, ik haat droge handen.
Goed idee wel, maar vergeet het ook vaakquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe dat elke ochtend en 's avonds voor het slapen gaan, ik haat droge handen.
En worst met een randjequote:Op donderdag 25 mei 2023 17:53 schreef notturna het volgende:
[..]
En blokjes kaas met een zilver uitje erop.
quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja ik was in de war met Henk Wijngaard
Hou op zegquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:53 schreef notturna het volgende:
[..]
En dat is dan mod.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht alquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel mijn gezicht dat kan wel eens droog zijn maar daar heb ik een embryo creme voorquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goed idee wel, maar vergeet het ook vaak
Is wel irritant idd ja
Nadat iemand me hier bijna 'uittrapt' als warm welkom zonder me te kennen? En dat op een eerste dag in een subforum.. daar vind ik ook wel wat vanquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, dus misschien moet je even een beetje inbinden je eerste dag in dit subforum
quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:53 schreef notturna het volgende:
[..]
Een worst-kaas-scenarioquote:
En vooral de mensen een warm welkom hetenquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meid ga jankenquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nadat iemand me hier bijna 'uittrapt' als warm welkom zonder me te kennen? En dat op een eerste dag in een subforum.. daar vind ik ook wel wat van![]()
![]()
Dat gaat een moord avond worden.quote:
En ik steun deze motie.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nadat iemand me hier bijna 'uittrapt' als warm welkom zonder me te kennen? En dat op een eerste dag in een subforum.. daar vind ik ook wel wat van![]()
![]()
Kun je bij de index zienquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Uh ik weet toch niet dat jij hier mod bent..
Geen idee wie waar mod is..
Oh die smeer ik elke ochtend na douchen in en ' s avonds ookquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel mijn gezicht dat kan wel eens droog zijn maar daar heb ik een embryo creme voor[ link | afbeelding ]
Je begon over een leuk DTS klubje dat gaat niet hier gebeurenquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
![]()
Monique is wel mijn dinnetje.quote:
Ja en nu?quote:
DJMO in een gele jas is ook wel welkomquote:
Begin jij nu ook al?quote:
Is dat die?quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
DJMO in een gele jas is ook wel welkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |