Dat vertel je mij nu pas.quote:
Opbokken met je gestook aloa, dat is helemaal nergens voor nodig.quote:
Ach ja is ook zo. Beetje bolk roepen en een emoticon plaatsen is idd niet leuk hier.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen haat tegenover DTS, maar je moet dingen wel gescheiden houden natuurlijk
Nu ga je dus wel door in de discussie.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Opbokken met je gestook aloa, dat is helemaal nergens voor nodig.
Heeft niks met haat te maken i guess, maar niet echt relevant in dit topicquote:
Jij snapt hetquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Ach ja is ook zo. Beetje bolk roepen en een emoticon plaatsen is idd niet leuk hier.
Snap ik ook wel
Nee, nou heb je het gedaan.quote:
quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Opbokken met je gestook aloa, dat is helemaal nergens voor nodig.
Duurt even maar dan heb je wel watquote:
Ik zag het ook niet als gestook maar ik heb wel je foto verscheurd en je brieven verbrand.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:50 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
Was niet als gestook bedoelt, maar zo komt het soms over bij me. En niet alleen hier
Vergeet de rum niet.quote:
Ik doe dat elke ochtend en 's avonds voor het slapen gaan, ik haat droge handen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:51 schreef Lovely het volgende:
Handen maar even weer ingesmeerd waren droog
Ja Koos.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag het ook niet als gestook maar ik heb wel je foto verscheurd en je brieven verbrand.
Groetjes van Henk.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag het ook niet als gestook maar ik heb wel je foto verscheurd en je brieven verbrand.
En blokjes kaas met een zilver uitje erop.quote:
Echt ? wat een gedoequote:Op donderdag 25 mei 2023 17:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe dat elke ochtend en 's avonds voor het slapen gaan, ik haat droge handen.
Goed idee wel, maar vergeet het ook vaakquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe dat elke ochtend en 's avonds voor het slapen gaan, ik haat droge handen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |