Ik heb ook lang een onzin ban gehad, maar na een mailtje kreeg ik weer een unban.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Danny heeft zelf aangeven dat ze mails niet beantwoorden wat bans betreft. Tip zet in de header dat je wil betalen
Lekker kontje hoor...quote:
Nadat ze mijn reet gekust hebben wil ik best wel in gesprek gaan.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet niet SBE.Er is altijd een gesprek mogelijk...
Ik had dat ook wel hoor zelfs een perm ban gehad. Ik heb nog alles qua notes enz. gelezen maar ik kwam er niet uit waarom. Ik ben niet heilig en schiet uit mijn slof maar de reden is niet te achterhalen. Apart welquote:
Ik wist hetquote:
Precies, dus misschien moet je even een beetje inbinden je eerste dag in dit subforumquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Je kunt zelf opzouten als het je niet aanstaat wat ik tik
maar dat is mijn mening en ik maak de regels , gelukkig, ook niet![]()
![]()
Ja grappig wel dat een paar dagen geleden in DTS nogal afgegeven werd op 40 plus door een aantal die hier nu vrolijk rond hupsenquote:
Maar dat schijnt dus niet meer te mogen.Kumbaya.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had dat ook wel hoor zelfs een perm ban gehad. Ik heb nog alles qua notes enz. gelezen maar ik kwam er niet uit waarom. Ik ben niet heilig en schiet uit mijn slof maar de reden is niet te achterhalen. Apart wel
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar dat schijnt dus niet meer te mogen.Kumbaya.
Iedereen is welkom, maar wel een beetje integreren enzoquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja grappig wel dat een paar dagen geleden in DTS nogal afgegeven werd op 40 plus door een aantal die hier nu vrolijk rond hupsen
Precies des te meer is gezellig maar bolken doe ja maar in ONZquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen is welkom, maar wel een beetje integreren enzo
Wie bedoel je integreert niet?quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen is welkom, maar wel een beetje integreren enzo
Gejank over bans en notes verwijder ik vanaf nu, dus stop er maar mee.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar dat schijnt dus niet meer te mogen.Kumbaya.
Ik heb het over niemand in het bijzonder, maar het bolken en ander DTS gedoe kan hier achterwege gelaten worden.quote:
Ik jank niet,maar doe fijn je best.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gejank over bans en notes verwijder ik vanaf nu, dus stop er maar mee.
Jij nietquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik jank niet,maar doe fijn je best.
Welke haat ?quote:
Ik heb geen haat tegenover DTS, maar je moet dingen wel gescheiden houden natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |