quote:
Ik zie ze hem de schuld geven van dat verbod op het huldigen van de Ajaxdamesquote:
Oh dat heb ik gemist...quote:Op donderdag 25 mei 2023 12:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie ze hem de schuld geven van dat verbod op het huldigen van de Ajaxdames
Met die fietsen, kan je welquote:
Eensquote:Op donderdag 25 mei 2023 12:13 schreef Lovely het volgende:
Tja denk dat ze daar wel eens gelijk in kunnen hebben
Maar wel balen voor het vrouwenelftal
Moi Lovy.quote:Op donderdag 25 mei 2023 12:13 schreef Lovely het volgende:
Tja denk dat ze daar wel eens gelijk in kunnen hebben
Maar wel balen voor het vrouwenelftal
Ik eet altijd de suikervrije en dan drop -fruit muntenquote:
quote:
Daar kan je lekker aan sabbelenquote:
Hey Monique.quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:11 schreef Monique___ het volgende:
En hallo hiero allen..
*steekt katjesdropjes in haar mond
Ook lekkerquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:11 schreef Monique___ het volgende:
En hallo hiero allen..
Ik heb nog wel wat muntjes liggenquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
had er nog graag wat muntdrop bij.. maar dan moet ik naar de winkel
Niet met volle mond bolkenquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:11 schreef Monique___ het volgende:
En hallo hiero allen..
Geloof van wel.. ik heb ze uit het zakje in een bakjequote:Op donderdag 25 mei 2023 13:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ohhh wil ik hebben
maar wel die van kleine.. van een ander merk vind ik ze niet lekker
Ohhh de lekkerstequote:Op donderdag 25 mei 2023 13:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Geloof van wel.. ik heb ze uit het zakje in een bakje
Ja dat is hier echt not donequote:Op donderdag 25 mei 2023 13:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zit te lachen
ja ik moet wel soms opletten dat ik alleen in dts bolk
Koop 2 zakjes, heb je morgen ook nog watquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ohhh de lekkerste![]()
![]()
moet nog even naar de winkel.. dan ga ik ze wel kopen.. al de hele dag zin in
quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:35 schreef Monique___ het volgende:
![]()
![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)se-politie-uitrukken
worden er sowieso 2.. katjes zijn op.. waren er niet meer veel en zakje muntjesquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Koop 2 zakjes, heb je morgen ook nog wat
Waarom moet ik nu aan mario denken die de DT wil hebben.quote:
Waarom heb ik jou zolang niet gesproken?quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan mario denken die de DT wil hebben.
Dan hadden ze moeten uitrukken voor een muizenplaag.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En er is geen DT meer.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heer Sode.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan hadden ze moeten uitrukken voor een muizenplaag.
Ik mag daar niet komen en jij bent weinig hier.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom heb ik jou zolang niet gesproken?
Dan kunnen we elkaar de hand schudden.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag daar niet komen en jij bent weinig hier.
Waarom hangt er een afbeelding van jou op het dartbord in de kantine te Haarlem?quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan hadden ze moeten uitrukken voor een muizenplaag.
Hey SBE, hoe is je gesprek gegaan of moet je nog op gesprek?quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom hangt er een afbeelding van jou op het dartbord in de kantine te Haarlem?
Zal er wel een paar teveel hebben laten zakken ofzo.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom hangt er een afbeelding van jou op het dartbord in de kantine te Haarlem?
Dag dame van van Sode.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:28 schreef notturna het volgende:
[..]
Hey SBE, hoe is je gesprek gegaan of moet je nog op gesprek?
Herkenbaarquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zit te lachen
ja ik moet wel soms opletten dat ik alleen in dts bolk
Gesprek is goed gegaan, duurde een uur. Dat is wel positief. Ze gingen nu evalueren over een tweede gesprek. Maar dat ze het al hadden over een tweede gesprek en met wie dat dan zal zijn is opzich positief. Maar ik ga nog niet juichen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:28 schreef notturna het volgende:
[..]
Hey SBE, hoe is je gesprek gegaan of moet je nog op gesprek?
Bolk.quote:
Ik duim voor je.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gesprek is goed gegaan, duurde een uur. Dat is wel positief. Ze gingen nu evalueren over een tweede gesprek. Maar dat ze het al hadden over een tweede gesprek en met wie dat dan zal zijn is opzich positief. Maar ik ga nog niet juichen.
quote:
Ze gebruiken Siemens NX als tekenprogramma en daar heb ik nooit mee gewerkt. Maar alles is aan te leren heb ik ze gezegd. Ik heb ook wel veel ervaringen in dingen die op de vacature aansluiten.quote:
Oh man, meteen al liegen op je eerste gesprekquote:Op donderdag 25 mei 2023 14:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze gebruiken Siemens NX als tekenprogramma en daar heb ik nooit mee gewerkt. Maar alles is aan te leren heb ik ze gezegd. Ik heb ook wel veel ervaringen in dingen die op de vacature aansluiten.
Welkom hierquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:11 schreef Monique___ het volgende:
En hallo hiero allen..
Ik heb toch ook geleerd om met jou om te gaan.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh man, meteen al liegen op je eerste gesprek
Wat bekrompen zeg.quote:Op donderdag 25 mei 2023 12:11 schreef chufi het volgende:
Ah gevonden
https://www.at5.nl/artike(...)diging-vrouwenelftal
OH, zover ben je nog lang nietquote:Op donderdag 25 mei 2023 15:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb toch ook geleerd om met jou om te gaan.
Badeendjes hebben gave's die anderen niet kunnen bevatten.quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
OH, zover ben je nog lang niet
Enig idee wanneer je wat hoort?
Dat geloof ikquote:Op donderdag 25 mei 2023 15:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Badeendjes hebben gave's die anderen niet kunnen bevatten.
Ik denk dat ik volgende week wel een reactie krijg. Ik weet niet of er nog andere sollicitanten zijn.
Wie?quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:26 schreef Domnivoor het volgende:
Ik lees net dat Greetje en Jan uit elkaar gaan![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |