Geen idee, ik ken ze niet. Ik zie soms nieuws dat geen relevantie heeft.quote:
Ohquote:Op donderdag 25 mei 2023 15:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken ze niet. Ik zie soms nieuws dat geen relevantie heeft.
Ja hoi, nou wil ik het weten ookquote:Op donderdag 25 mei 2023 15:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken ze niet. Ik zie soms nieuws dat geen relevantie heeft.
Hier rijdt net de tram voorbij.quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:26 schreef Domnivoor het volgende:
Ik lees net dat Greetje en Jan uit elkaar gaan![]()
[ afbeelding ]
Wie van beide is wie? En waarom heeft die man (quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou vooruit dan:
Mylene in SHO / Sterren in scheiding #29 Cut and print!
Dat hebben ze in Urk etcquote:Op donderdag 25 mei 2023 15:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie van beide is wie? En waarom heeft die man () oorbellen in?
Dat ze er zo onduidelijk uitzien dat je moet gokken of het man of vrouw isquote:
Je kan het wel zien tochquote:Op donderdag 25 mei 2023 15:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ze er zo onduidelijk uitzien dat je moet gokken of het man of vrouw is
Nou.. nee.. ik kan wel juichenquote:Op donderdag 25 mei 2023 15:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Welkom hier![]()
Kun je ook een beetje korfballen?
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie van beide is wie? En waarom heeft die man () oorbellen in?
Helemaal goed. Dan ben jij de cheerleader van ons korfbalteamquote:
Gaan we nou al weer korfballen?quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Helemaal goed. Dan ben jij de cheerleader van ons korfbalteam
Ja, we moeten oefenen voor de wedstrijd op 31 juni.quote:
Oh ja, natuurlijk, die wedstrijd.quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, we moeten oefenen voor de wedstrijd op 31 juni.
Dat wordt op de dag zelf bekend gemaakt.quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk, die wedstrijd.
Waar was dat ook al weer? En waarom?
Genoeg basket cases aanwezig hierquote:Op donderdag 25 mei 2023 15:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat wordt op de dag zelf bekend gemaakt.
Present.quote:
Ik heb vanmorgen een keer een een koffie meegenomen bij de appie die starbucks caramel macciato. Had ik beter niet kunnen doen. Morgen ga ik weerquote:
Had je de beker of het pak?quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen een keer een een koffie meegenomen bij de appie die starbucks caramel macciato. Had ik beter niet kunnen doen. Morgen ga ik weer
Ow zie nu dat er inderdaad een heel pak van te koop isquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je de beker of het pak?
Kost hier iets van 5 euro per dag.
Beker bij de balie, er stond niemand dus ik verveelde me. Wat is een pak dan?quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je de beker of het pak?
Kost hier iets van 5 euro per dag.
Soul is er nogal dol op.quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ow zie nu dat er inderdaad een heel pak van te koop is![]()
![]()
dat is lekker
quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Beker bij de balie, er stond niemand dus ik verveelde me. Wat is een pak dan?
quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Beker bij de balie, er stond niemand dus ik verveelde me. Wat is een pak dan?
oh wacht.. heb je warme koffie gehad?quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:33 schreef Soury het volgende:
Oh die moeten in een speciaal koffie apperraat.
Oh jéé lekker die gaat meequote:
Nee koude ik ga de deur niet uit zonder warme koffiequote:Op donderdag 25 mei 2023 16:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh wacht.. heb je warme koffie gehad?
dit is de koude koffie.. dat pak.. wat ook in die kleine bekertjes zit in de koeling
Die oorbellen hebben een functie ofzo.quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zat met diverse mensen uit Urk op de middelbare school en kan dit bevestigen
Meestal dragen de mannen kortere rokjes op dat voormalig eilandquote:Op donderdag 25 mei 2023 15:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ze er zo onduidelijk uitzien dat je moet gokken of het man of vrouw is
ik heb me dat weer afgeleerd..quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee koude ik ga de deur niet uit zonder warme koffie
Als je verzuipt betaald het je kist.quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Die oorbellen hebben een functie ofzo.
Als er een storm is, dan kunnen ze zich vastketenen aan hun vissersboot.quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Die oorbellen hebben een functie ofzo.
Moet jij niet gaan winnen?quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Als er een storm is, dan kunnen ze zich vastketenen aan hun vissersboot.
Ik drink nu thee 's morgens en ga wat lezen op het internet ect.... Ik zet pas later koffie omdat ik een sigaret kan uitstellen. Is niet lekker bij theequote:Op donderdag 25 mei 2023 16:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik heb me dat weer afgeleerd..
oke oke soms neem ik nog een mok koffie mee de auto in als ik haast heb
nee sigaretje + thee is een niet lekkere combiquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik drink nu thee 's morgens en ga wat lezen op het internet ect.... Ik zet pas later koffie omdat ik een sigaret kan uitstellen. Is niet lekker bij thee
Oh ja zoiets was dat ja maar dan moeten ze wel je lichaam vinden toch ?quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je verzuipt betaald het je kist.
Nee geen DTS clubje gewoon niet.quote:
Het boeit niemand echt niet dusquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk dat een hoop jou willen zien winnen
Ja ik ik ikquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk dat een hoop jou willen zien winnen
Dat spoelt wel ergens aan.Maar de oorbel oorbel stond garant voor de begravenis.quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja zoiets was dat ja maar dan moeten ze wel je lichaam vinden toch ?
Als je over DTS gaat zeiken mag je van mij opzouten. Maar ik maak de regels nietquote:
Je kunt zelf opzouten als het je niet aanstaat wat ik tikquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je over DTS gaat zeiken mag je van mij opzouten. Maar ik maak de regels niet
Ja apart maar er zijn er ook een hoop verzopen. Vraag me af hoeveel er terug zijn gevonden. Bijzonder volk welquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat spoelt wel ergens aan.Maar de oorbel oorbel stond garant voor de begravenis.
Ok schaapje meh....quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Je kunt zelf opzouten als het je niet aanstaat wat ik tik
maar dat is mijn mening en ik maak de regels , gelukkig, ook niet![]()
![]()
Mazi J Kwak.quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:48 schreef Mazikeen het volgende:
Ik ben altijd vrolijk, dus ik vind het ook leuk
Hebben we vanavond nog een live?quote:
Mooie benen.quote:
Darkraver misschien. Dj Jantje is laatst nog geweestquote:
Nou ONZ is rechts afquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
jij mag alle punten pakken nu
jij staat toch heel ver achter @:engine
Flink dronken toch?quote:
Hahahahahahaquote:
Ja geen idee, vast in een dronken buiquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
vraag me ondertussen af wie ze niet heeft gezien?
haha ook erbij zeggen: nu heb ik niet gedronken overigensquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:56 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hahahahahaha
ik kom overal als ik gedronken heb. Nu heb ik niet gedronken overigens
[..]
Ja geen idee, vast in een dronken bui
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |