En worst met een randjequote:Op donderdag 25 mei 2023 17:53 schreef notturna het volgende:
[..]
En blokjes kaas met een zilver uitje erop.
quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja ik was in de war met Henk Wijngaard
Hou op zegquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:53 schreef notturna het volgende:
[..]
En dat is dan mod.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht alquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel mijn gezicht dat kan wel eens droog zijn maar daar heb ik een embryo creme voorquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goed idee wel, maar vergeet het ook vaak
Is wel irritant idd ja
Nadat iemand me hier bijna 'uittrapt' als warm welkom zonder me te kennen? En dat op een eerste dag in een subforum.. daar vind ik ook wel wat vanquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, dus misschien moet je even een beetje inbinden je eerste dag in dit subforum
quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:53 schreef notturna het volgende:
[..]
Een worst-kaas-scenarioquote:
En vooral de mensen een warm welkom hetenquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen is welkom, maar wel een beetje integreren enzo
Meid ga jankenquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nadat iemand me hier bijna 'uittrapt' als warm welkom zonder me te kennen? En dat op een eerste dag in een subforum.. daar vind ik ook wel wat van![]()
![]()
Dat gaat een moord avond worden.quote:
En ik steun deze motie.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nadat iemand me hier bijna 'uittrapt' als warm welkom zonder me te kennen? En dat op een eerste dag in een subforum.. daar vind ik ook wel wat van![]()
![]()
Kun je bij de index zienquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Uh ik weet toch niet dat jij hier mod bent..
Geen idee wie waar mod is..
Oh die smeer ik elke ochtend na douchen in en ' s avonds ookquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel mijn gezicht dat kan wel eens droog zijn maar daar heb ik een embryo creme voor[ link | afbeelding ]
Moord in maanlicht 🌝quote:
Je begon over een leuk DTS klubje dat gaat niet hier gebeurenquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
![]()
Monique is wel mijn dinnetje.quote:
Ja en nu?quote:
DJMO in een gele jas is ook wel welkomquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |