Oh FFS !!!quote:
is het omdat je de bekers lekkerder vind drinken of vind je dat wat in de beker zit 'de gewone' lekkerder is?quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Monique![]()
Vind het wel lekker. Maar liever de bekers
quote:
Nee, valt wel mee.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je dan nooit de neiging om mee te doen?
Jij raakt ook maar niet uitgefietstquote:
Ik durf Tong geen schop onder zijn hol te geven wat onderschrift betreftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik durf Tong geen schop onder zijn hol te geven wat onderschrift betreftZal ik het doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja graagquote:
Vind de smaak lekkerder wat in de bekers zitquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
is het omdat je de bekers lekkerder vind drinken of vind je dat wat in de beker zit 'de gewone' lekkerder is?
ik miste je al 'daarachter'
Ja het was ook lastigquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:17 schreef Shii het volgende:
Ik vond het lastig. Geen inspiratie en er waren al veel leuke onderschriften bij.
Ja dank jequote:
Alohaquote:
Dame Shii.quote:
Heer aloa.quote:
Ja hier he? godverdommequote:
Niet in DTS.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |