Ze lijken me vrij serieus in hun overweging als je de video ziet.quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:41 schreef blackswangreen het volgende:
Lijkt me gewoon een knipoog naar S10. Dat is een letterlijke quote van haar, en ze zijn bevriend.
Het zijn twee dertigers (bijna veertigers)... of zij nou echt jongeren aanspreken weet ik niet. Maar ze mogen het insturen hoor, natuurlijk, waarom niet?quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:53 schreef Momo het volgende:
Ik sta hier best open voor met een goed nummer. Weer heel wat anders en iets wat jongeren waarschijnlijk aanspreekt.
De ervaring leert dat als een Nederlandse artiest een nummer zelf echt geschikt vindt voor het songfestival, het dat doorgaans niet is. Ze denken allemaal dat je op het songfestival met iets heel anders moet komen, wat je juist niet moet doen. Gewoon doen waar je goed in bent.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:48 schreef molloot200 het volgende:
Ik denk op zich ook niet dat leeftijd in dit geval zo veel uit moet maken als zij een knaller van een nummer hebben.
En ergens geloof ik ook wel dat ze een goed nummer hebbenHet is mijn stijl totaal niet, maar ik geloof niet dat deze twee met elk random nummer zich op zouden geven voor het ESF.
Dit dacht ik ookquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:14 schreef Meke het volgende:
Huh is het geen grap ofzo? Ze zien er allebei ook niet als zichzelf uit, maar misschien heb ik ze gewoon een paar jaar niet gezien. Het lijkt alsof ze een pruik op hebben
Klopt welquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:13 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De ervaring leert dat als een Nederlandse artiest een nummer zelf echt geschikt vindt voor het songfestival, het dat doorgaans niet is. Ze denken allemaal dat je op het songfestival met iets heel anders moet komen, wat je juist niet moet doen. Gewoon doen waar je goed in bent.
Ze zijn ook niet de jongsten meer he. Misschien zijn ze al aan de haarimplantaten.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:14 schreef Meke het volgende:
Huh is het geen grap ofzo? Ze zien er allebei ook niet als zichzelf uit, maar misschien heb ik ze gewoon een paar jaar niet gezien. Het lijkt alsof ze een pruik op hebben
Blijkbaar vond Armin dat nummer met Davina wél goed genoeg om uit te brengen, Hold On. Wat een slecht nummer is dat. Dan heb ik van het nummer met Jaap wel erg lage verwachtingen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Klopt wel
Hoop wel dat als zij het niet worden dat ze (in tegenstelling tot Jaap Reesema en Armin van Buuren) wel de ballen hebben om uit te brengen waar ze dan mee hadden gekomen. Zodat we kunnen vergelijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |