SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
quote:Op maandag 22 mei 2023 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op haar insta denken verschillende supporters er al het zijne van
[ afbeelding ]
Man, wat zijn er toch veel leeghoofden in de wereld. Mensen die het leven eigenlijk helemaal niet aankunnen en zich niet kunnen inhouden. Wat een triestheid.quote:Op maandag 22 mei 2023 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op haar insta denken verschillende supporters er al het zijne van
[ afbeelding ]
Hou alsjeblieft op met Bosz. Overschatte kuttrainer.quote:Op maandag 22 mei 2023 11:49 schreef Aloulu het volgende:
Hij gaat weg![]()
Zwarte dag dit.
Peter Bosz als opvolger maar binnen halen dan? Ergens ook vertrouwen in Te Kloese.
quote:Op maandag 22 mei 2023 11:50 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Kenneth schrijft net als hij praat, stukje zwakbegaafdheid
is dit echt?quote:Op maandag 22 mei 2023 11:50 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Kenneth heeft ook een iPhone.quote:Op maandag 22 mei 2023 11:50 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben bang van wel makker. Zelfs klaas schrijft vlotter lopende zinnen.quote:
Omdat hij nog geen prijzen heeft gewonnen?quote:Op maandag 22 mei 2023 11:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Hou alsjeblieft op met Bosz. Overschatte kuttrainer.
Pascal Janssen dan?quote:Op maandag 22 mei 2023 11:51 schreef fetX het volgende:
Hou alsjeblieft op met Bosz. Overschatte kuttrainer.
Ik ben tegen Kenneth Taylorquote:Op maandag 22 mei 2023 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel makker. Zelfs klaas schrijft vlotter lopende zinnen.
Probleem is dat hij al eerder langs is geweest en we toen bijna failliet waren, en dat vergeten een hoop supporters niet. Zelf zou ik het wel eens willen zien, al heb ik begrip voor de weerstand.quote:Op maandag 22 mei 2023 11:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Omdat hij nog geen prijzen heeft gewonnen?
Hij weet z'n teams over het algemeen wel altijd aantrekkelijk voetbal te laten spelen. Volgens mij past dat wel in het verlengde van de speelstijl van Arne Slot.
hef jezelf opquote:
quote:Op maandag 22 mei 2023 11:50 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Als PSV Ruud, Ajax Sjonnie laat zitten en Feyenoord Sipke dooschuift maakt FC Twente zowaar een kans om kampioen te worden @Drizzt_DoUrden @trein2000quote:Op maandag 22 mei 2023 11:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja gestemd.
Dan gaat JohnnyGOD zelfs kampioen worden.
Hij is ook wel erg goed, een betere keuze kunnen ze bij Tottenham niet maken, al hoop ik dat ze hem alle tijd en ruimte geven. Als Feyenoord-fan ook best trots om te zien dat onze coach, spelers en directeur zo in trek zijn. Vroeger wilde ze onze troep nooit ergens hebben.quote:
ik vind haar eerder geschikt voor kenniet veelhor dan voor madsquote:
Ik care.quote:Op maandag 22 mei 2023 12:04 schreef Vis1980 het volgende:
Wat een non-nieuws ook. Dat ook aankondigen alsof het wereldnieuws is ook, man man man, who cares.
Jawel, daar was best het een en ander over te lezen, maar het werd inderdaad geen nationale verontwaardiging zoals bij die batterij. Ik denk wel dat het anders was geweest als het mis had gegaan, zo werkt het helaas met nationale verontwaardiging.quote:Op maandag 22 mei 2023 12:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom lees je trouwens nergens in de media iets over het opwachten afgelopen zaterdag van SC Feyenoord bij de Dijk, door ajax hooligans?
https://nos.nl/collectie/(...)afgelast-om-dreigingquote:Op maandag 22 mei 2023 12:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom lees je trouwens nergens in de media iets over het opwachten afgelopen zaterdag van SC Feyenoord bij de Dijk, door ajax hooligans?
Eens, ik zie graag eens een poging twee jaar achter elkaar kampioen worden, dat is ook een nieuwe topprestatie.quote:Op maandag 22 mei 2023 12:05 schreef Mestreech1990 het volgende:
Pfoe, dit is wel een erg snel vertrek. Je had toch liever gezien dat hij op zijn minst de Champions League nog ging spelen met Feyenoord. Hij is net twee seizoenen trainer geweest? Vooral als je het vergelijkt met het tijdperk ten Hag bij Ajax. Dan is dit toch wel ontzettend zonde.
Niet dat ik het met je oneens ben, maar heb je een alternatief?quote:Op maandag 22 mei 2023 12:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Peter Bosz is een raar, eng mannetje. Na een goede wedstrijd is hij overdreven negatief en na een slechte wedstrijd overdreven positief. Hij heeft zogenaamd altijd dingen gezien die de domme journalisten ontgaan zijn. Als je hem zou vertellen dat de aarde rond is dan heeft hij daar ongetwijfeld ook weer een hele "unieke" kijk op. Heel vermoeiond. Ik kan niet naar die man luisteren.
Ik denk dat deze, ondanks de verwoede pogingen vanuit jouw kant, niet echt gaat aanslaan maat. Maar bij deze dan weet je dagquote:
weet je dagquote:Op maandag 22 mei 2023 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat deze, ondanks de verwoede pogingen vanuit jouw kant, niet echt gaat aanslaan maat. Maar bij deze dan weet je dag
groetjes caland
Kenny is het het type dat houdt van een vinger in z’n kont.quote:
hij is al begonnen?quote:Op maandag 22 mei 2023 12:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Peter Bosz is een raar, eng mannetje. Na een goede wedstrijd is hij overdreven negatief en na een slechte wedstrijd overdreven positief. Hij heeft zogenaamd altijd dingen gezien die de domme journalisten ontgaan zijn. Als je hem zou vertellen dat de aarde rond is dan heeft hij daar ongetwijfeld ook weer een hele "unieke" kijk op. Heel vermoeiond. Ik kan niet naar die man luisteren.
Ik neem aan dat hij op 'pole position' staat.quote:
Wie zie jij graag komen als Slot gaat?quote:Op maandag 22 mei 2023 12:25 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij op 'pole position' staat.
hoop op hem of tomassonquote:Op maandag 22 mei 2023 12:25 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij op 'pole position' staat.
ron jansquote:Op maandag 22 mei 2023 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie zie jij graag komen als Slot gaat?
in het rijtje dat genoemd wordt is hij na Bosz de meest ervaren trainer in verschillende competities en in de Eredivisiequote:Op maandag 22 mei 2023 12:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is het track-record van Tomasson?
Julio Velázquez.quote:Op maandag 22 mei 2023 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie zie jij graag komen als Slot gaat?
daar is dit topic voorquote:Op maandag 22 mei 2023 12:29 schreef Vis1980 het volgende:
Ik weet te weinig over Tomasson als trainer, maar staat hij voor aanvallend voetbal? Zijn zijn spelers altijd fit?
Leuke voetballer, al was hij een enorme driftkikker. Maar ik weet niet waarom hij wordt genoemd zonder dat ook maar iemand weet waar hij voor staat.
Heeft het - na een pauze als hoofdtrainer - goed gedaan bij Malmö en Blackburn (als je op de resultaten af gaat).quote:Op maandag 22 mei 2023 12:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is het track-record van Tomasson?
bij excelsior waren ze ook erg tevreden maar hij ging toen te snel naar roda en faalde daar hardquote:Op maandag 22 mei 2023 12:30 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Heeft het - na een pauze als hoofdtrainer - goed gedaan bij Malmö en Blackburn (als je op de resultaten af gaat).
ja als je stabiliteit wil moet je niet die keuze makenquote:Op maandag 22 mei 2023 12:31 schreef Caland het volgende:
Peter Bosz staat na zijn technisch directeurschap en zijn schaamteloze openlijke sollicitaties richting Amsterdam deze maand al met 4-0 achter, gelukkig
Ik stel ook niet dat het niet mag, maar op naam alleen schieten we niets op. Ik ben echt werkelijk benieuwd naar wat voor trainer het is, vond hem als beginnende trainer in de Eredivisie niet sterk overkomen, maar dat mag als beginnend trainer.quote:
hij wordt aangesteld als coach dan, niet als beleidsmaker gelukkigquote:Op maandag 22 mei 2023 12:33 schreef onlogisch het volgende:
Het eerste waar ik bij Petertje Bosz aan denk ik de befaamde talentpools. Of kwam dat meer uit de koker van Wotte?
Wat iedereen altijd vergeet is dat die talentpools onderaan de streep juist meer geld hebben opgeleverd dan wanneer je dat niet zou hebben gedaan. Maar dat had meer te maken met de inhoud van die pools uiteindelijkquote:Op maandag 22 mei 2023 12:33 schreef onlogisch het volgende:
Het eerste waar ik bij Petertje Bosz aan denk ik de befaamde talentpools. Of kwam dat meer uit de koker van Wotte?
Swingers Rela.quote:
Laten we dat maar niet doenquote:Op maandag 22 mei 2023 12:59 schreef F.M.D. het volgende:
Gewoon Gio terughalen. Zelfde palmares als Slot (kampioen en europese finale) alleen wel een echte feyenoorder.
Het huidige aanbod kan ook een buitenlandse coach zijn. Liever een nieuwe Roger Schmidt dan Peter Boszquote:Op maandag 22 mei 2023 12:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja als je stabiliteit wil moet je niet die keuze maken
als je uit het huidige aanbod de meest internationaal ervaren man wil, dan wel
https://1908.nl/artikelen/vi-arne-slotquote:Feyenoord wil woensdag weten van Arne Slot of hij wel of niet aanblijft als hoofdtrainer van de Rotterdammers. Dat meldt Voetbal International maandagmiddag.
Die dag schuift Rafaela Pimenta, de zaakwaarneemster van Arne Slot, aan in De Kuip. Zij gaat samen met algemeen directeur Dennis te Kloese en Joris van Benthem om tafel om een overgang van de oefenmeester naar Tottenham Hotspur te bespreken.
Feyenoord op zijn beurt heeft ook een voorstel voor Pimenta. Slot, die tot medio 2025 vastlegt in Rotterdam, kan zijn succes verzilveren met een mega-contract.
In een eerder stadium zouden volgens het weekblad West Ham United en Brighton Hove & Albion al voorzichtig belangstelling hebben getoond in de oefenmeester. Slot zelf heeft bevestigt dat er altijd clubs zijn geweest die informeerden naar zijn situatie.
Toen Leeds United afgelopen winter concrete belangstelling toonde voor de geboren Bergentheimer, bleef Slot aan. Hij veroverde vier maanden later de landstitel met Feyenoord.
quote:Op maandag 22 mei 2023 13:13 schreef Scrummie het volgende:
Komt overigens uit dit artikel: https://www.vi.nl/pro/arne-slot-slachtoffer-van-zijn-eigen-succes
GELDWOLFquote:Dat er interesse is voor de kampioenenmaker, deert Feyenoord niet. Zo werkt het mechanisme. Maar de houding van met name Slots agent Rafaela Pimenta zorgt wel voor irritatie. Feyenoord kreeg geregeld signalen vanuit de markt. Klopte het dat de trainer beschikbaar is? Met andere woorden: Pimenta is actief de boer op gegaan met de trainer. Op zich niet verboden, maar wist Slot daar dan van? In een eerder stadium toonden West Ham United en Brighton Hove & Albion al voorzichtig belangstelling. Beide clubs hebben nog een trainer, maar regeren is vooruitzien. Slot zelf bevestigt dat er altijd wel clubs zijn geweest die informeerden naar zijn situatie.
Tijdens de winterstop was Leeds United nog heel concreet, toen wilde Slot bij Feyenoord blijven. Nu is dat anders. Volgens Slot zijn er nu eenmaal clubs naar wie je wel móét luisteren, dat geldt voor spelers én trainers. Door nu te zeggen dat hij zeker blijft, doet hij een belofte waaraan hij zich misschien wel niet kan houden. Maar door het niet uit te sluiten, geeft hij tegelijk ook een signaal dat hij open staat voor een nieuw avontuur. Bij Feyenoord hadden ze hun trainer wel wat loyaler verwacht.
Dat doet er ook niet echt toe zolang ze maar ervaring hebben.quote:Op maandag 22 mei 2023 12:28 schreef aTypisch het volgende:
in het rijtje dat genoemd wordt is hij na Bosz de meest ervaren trainer in verschillende competities en in de Eredivisie
of het een goede coach is weet niemand
Dat is toch die opvolgster van die pizzabakker?quote:Op maandag 22 mei 2023 13:17 schreef Caland het volgende:
Ook wel apart, een vrouwelijke zaakwaarnemer. Lekker woke.
Pimenta schijnt wel goed te zijn, ook zonder Mino.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:17 schreef Caland het volgende:
een mexicaanquote:Op maandag 22 mei 2023 13:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het huidige aanbod kan ook een buitenlandse coach zijn. Liever een nieuwe Roger Schmidt dan Peter Bosz
Geen idee, daar ben ik niet zo in thuis.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is toch die opvolgster van die pizzabakker?
Het is wel opgesplitst geloof ik, die Fortes Rodriquez is ook voor zichzelf begonnen.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is toch die opvolgster van die pizzabakker?
is daar ergens een website van die dat een beetje bijhoudt?quote:Op maandag 22 mei 2023 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is wel opgesplitst geloof ik, die Fortes Rodriquez is ook voor zichzelf begonnen.
Als hij met 0 punten na 4 wedstrijden wordt ontslagen kan hij zo op een stoeltje in NL plaatsnemen, bij Ajax, Feyenoord of PSV als daar wat vrij komt weerquote:Op maandag 22 mei 2023 13:26 schreef OProg het volgende:
Ik vraag me af of het afbreukrisico niet groter is bij Tottenham dan nog een jaar blijven en dan in de CL iets laten zien.
Tottenham rommelt al een tijd behoorlijk. Ook daar de selectie onduidelijk en geen CL. Als het dan wederom niet gaat lopen - en in Engeland ga je het niet winnen met de fysiek bijvoorbeeld zoals dat hier is gelukt - kom je weer buiten te staan. Dan is er wel een zak geld maar carrièretechnisch ook wel weer een probleem als coach die nog nooit in de CL iets heeft kunnen laten zien.
Zelfs Frank de Farmer kwam na een mislukt avontuur in Italië nog in de PL terecht.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Als hij met 0 punten na 4 wedstrijden wordt ontslagen kan hij zo op een stoeltje in NL plaatsnemen, bij Ajax, Feyenoord of PSV als daar wat vrij komt weer
Zie weinig afbreukrisico
Want een vrouwelijke zaakwaarnemer is per definitie woke...quote:Op maandag 22 mei 2023 13:17 schreef Caland het volgende:
Zo'n zaakwaarnemer hebben is op zich al wel een signaal dat je graag weg wilquote:Op maandag 22 mei 2023 13:29 schreef Kerftminister het volgende:
Die houdt gewoon Raiolas stijl aan. Die was ook altijd aan het shoppen en aan het proberen overal het maximale uit te vissen.
Heb jij ook een zaakwaarneemster? @Coco #dtvquote:Op maandag 22 mei 2023 13:17 schreef Caland het volgende:
zijn snelle vlucht van assistent bij cambuur naar hoofdcoach bij Feyenoord met het beste salaris tot nu toe verklapt dat ook wel een beetjequote:Op maandag 22 mei 2023 13:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo'n zaakwaarnemer hebben is op zich al wel een signaal dat je graag weg wil
Je zou bijna denken dat Arend Martijn ambitieus isquote:Op maandag 22 mei 2023 13:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zijn snelle vlucht van assistent bij cambuur naar hoofdcoach bij Feyenoord met het beste salaris tot nu toe verklapt dat ook wel een beetje
Ik heb @monkyyy in dienst.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb jij ook een zaakwaarneemster? @:coco #dtv
https://www.transfermarkt(...)terfirma/berater/282quote:Op maandag 22 mei 2023 13:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is daar ergens een website van die dat een beetje bijhoudt?
ben eigenlijk wel benieuwd naar die lijntjes
zal wel aan mij liggen maar ik heb vooral respect voor dat soort gastenquote:Op maandag 22 mei 2023 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat Arend Martijn ambitieus is![]()
Foei!
die hebben ook allesquote:Op maandag 22 mei 2023 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt(...)terfirma/berater/282
https://www.transfermarkt(...)enuebersicht/berater
Verder beetje zoekbalk als je zaakwaarnemer kent dan zie je het wel
Daar is hij toch helemaal niet mee bezig en stel dat hij ontslagen wordt bij Spurs, in NL kan hij overal terecht en hoogstwaarschijnlijk elders ook nog.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:26 schreef OProg het volgende:
Ik vraag me af of het afbreukrisico niet groter is bij Tottenham dan nog een jaar blijven en dan in de CL iets laten zien.
Tottenham rommelt al een tijd behoorlijk. Ook daar de selectie onduidelijk en geen CL. Als het dan wederom niet gaat lopen - en in Engeland ga je het niet winnen met de fysiek bijvoorbeeld zoals dat hier is gelukt - kom je weer buiten te staan. Dan is er wel een zak geld maar carrièretechnisch ook wel weer een probleem als coach die nog nooit in de CL iets heeft kunnen laten zien.
Wat is dit nou weer voor rare redenatie.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:36 schreef Vis1980 het volgende:
Slot vertelt elke week een ander verhaal tegen zijn spelers om ze telkens maximaal te motiveren en te overtuigen van hard werken = winnen en geluk. Nu ze kampioen zijn geworden kan het best zijn dat zijn verhalen gewoon op zijn. Dan is het tijd om weg te gaan. Ik hoop in ieder geval dat het woensdag duidelijk is en dat de afloop geen smerige boel wordt.
daarom ligt een contract voor het leven bijna op tafelquote:Op maandag 22 mei 2023 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor rare redenatie.
Zijn kleedkamerverhaaltjes zijn op.
Misschien probeer ik mij alvast neer te leggen bij een vertrek of zo.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor rare redenatie.
Zijn kleedkamerverhaaltjes zijn op.
Je zou voorzichtig kunnen stellen dat Arend Martijn zich daar aardig hard voor heeft gemaakt.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'tensions over signings Zerrouki and van den Belt'Wat heeft dat er nou weer mee te maken.
Die zijn op zijn aandringen gekomen.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'tensions over signings Zerrouki and van den Belt'Wat heeft dat er nou weer mee te maken.
De post even extra spannend gemaakt voor zoveel mogelijk click.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar kan je rustig 16 van maken idd.quote:
Ik las iets anders.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
De post even extra spannend gemaakt voor zoveel mogelijk click.
quote:
quote:However, it has been widely recognised that the Dutch club would look to recoup a fee in the region of £6million - a price linked to a release clause that kicks-in next summer - to free Slot from his contract.
However, Mail Sport has learned that the Dutch club will demand over that amount due to plans from Slot to bring coaches Marino Pusic and Sipke Hulsoff with him to north London.
6 miljoen pond ja. Dat is bijna 7 miljoen euro, en er staat "meer dan...", dus meer dan 7 miljoen euro.quote:
Moest het ook opzoeken, maar ze komt uit Brazilië, is de opvolger van Riola en heeft best wat aardig grote namen onder haar hoeddequote:Op maandag 22 mei 2023 13:17 schreef Caland het volgende:
Misschien kan ze die Simons naar ons brengen in ruil voor een kleine bijdrage.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:42 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Moest het ook opzoeken, maar ze komt uit Brazilië, is de opvolger van Riola en heeft best wat aardig grote namen onder haar hoedde
Erling Haaland Man City
Matthijs de Ligt Bayern Munich
Marco Verratti PSG
Gianluigi Donnarumma PSG
Paul Pobga Juventus
Ryan Gravenberch Bayern Munich
Denzel Dumfries Inter
Noussaid Mazraoui Bayern Munich
Moise Kean Juventus
Donyell Malen Dortmund
Andrea Pinamonti Sassuolo
Alessio Romagnoli Lazio
Xavi Simons PSV
Brian Brobbey Ajax
Justin Kluivert Valencia
Walter Benitez PSV
Own Wijndal Ajax
Calvin Stengs Antwerp
Myron Boadu Monaco
Zlatan Ibrahimovic AC Milan
[ afbeelding ]
Als de clausule 6mln is, dan vind ik het een aparte redenatie om er vanuit te gaan dat dit nu de kijkrichting is.quote:
Hij heeft het bij de meeste clubs helemaal niet goed gedaan.quote:Op maandag 22 mei 2023 11:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Omdat hij nog geen prijzen heeft gewonnen?
Hij weet z'n teams over het algemeen wel altijd aantrekkelijk voetbal te laten spelen. Volgens mij past dat wel in het verlengde van de speelstijl van Arne Slot.
Nee, ik bedoelde vanuit Slot zelf. Hij wordt altijd zo geroemd vanwege zijn duidelijkheid en dat hij spelers motiveert, maar dat praatje kun je ook niet elke dag maken als je het doel hebt behaald.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
daarom ligt een contract voor het leven bijna op tafel
Wel benieuwd naar of Slot vervelend gaat doen mocht Feyenoord 'no' gaan zeggen.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:47 schreef fetX het volgende:
6 miljoen gaat Te Kloese hopelijk toch niet doen.
"Over 6 miljoen pond" hé (is dus meer dan 7 miljoen euro).quote:Op maandag 22 mei 2023 13:47 schreef fetX het volgende:
Hij zal wel moeten, al komt er misschien wat bij.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:47 schreef fetX het volgende:
quote:Op maandag 22 mei 2023 13:50 schreef zoekeenleven het volgende:
Slot heeft natuurlijk na dat aanstekerincident allang besloten om bij Feyenoord te vertrekken, deze man gaat altijd voor alle prijzen. En de supporters houden hem tegen hierin.
Waarom zal hij wel moetenquote:Op maandag 22 mei 2023 13:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zal wel moeten, al komt er misschien wat bij.
Is dit een vrouw? Graag een rapportje @RamboDirkquote:Op maandag 22 mei 2023 13:42 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Moest het ook opzoeken, maar ze komt uit Brazilië, is de opvolger van Riola en heeft best wat aardig grote namen onder haar hoedde
Erling Haaland Man City
Matthijs de Ligt Bayern Munich
Marco Verratti PSG
Gianluigi Donnarumma PSG
Paul Pobga Juventus
Ryan Gravenberch Bayern Munich
Denzel Dumfries Inter
Noussaid Mazraoui Bayern Munich
Moise Kean Juventus
Donyell Malen Dortmund
Andrea Pinamonti Sassuolo
Alessio Romagnoli Lazio
Xavi Simons PSV
Brian Brobbey Ajax
Justin Kluivert Valencia
Walter Benitez PSV
Own Wijndal Ajax
Calvin Stengs Antwerp
Myron Boadu Monaco
Zlatan Ibrahimovic AC Milan
[ afbeelding ]
Doorgaan met een trainer die weg wil vind jij wel verstandig, dus tenzij die zaakwaarnemer ook komt praten over meer geld voor hem bij Feyenoord is het gewoon een kwestie van een bedrag.quote:
Toch wel opvallend inderdaad dat op dit moment de communicatie vanuit Slot toch een beetje tekort schietquote:Op maandag 22 mei 2023 13:54 schreef Vis1980 het volgende:
Het was eventjes geleden dat er onrust was in de club, maar door niet duidelijk te zijn en de grote kans dat er dus al lang contact geweest, buiten de club om, kun je niet anders dan concluderen dat Slot dit toch echt beter had kunnen handelen.
Het werkt wel twee kanten op, Slot verdient bakken vol met geld, voor Feyenoords doen, en heeft nog niet zo lang geleden zijn contract verlengd, met meer geld en een clausule. Daar hoorde een bepaalde zekerheid bij, daarom die clausule pas volgend jaar en dat extra salaris. Dat was coulant van Feyenoord en nog lijkt het op hard gespeeld te gaan worden. Jammer.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Doorgaan met een trainer die weg wil vind jij wel verstandig, dus tenzij die zaakwaarnemer ook komt praten over meer geld voor hem bij Feyenoord is het gewoon een kwestie van een bedrag.
Arne Slot aan zijn contract houden als hij eigenlijk écht weg wil is inderdaad verre van ideaal, maar als Te Kloese daarmee denkt het beste voor Feyenoord zélf eruit te halen dan moet hij dat vooral doen.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Doorgaan met een trainer die weg wil vind jij wel verstandig, dus tenzij die zaakwaarnemer ook komt praten over meer geld voor hem bij Feyenoord is het gewoon een kwestie van een bedrag.
Daar ben ik het wel mee eens hoor maar als dus blijkt dat hij die stap wil maken dan heb je als club weinig keus, dan behalve in de compensatie wat meer verlangen.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:57 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het werkt wel twee kanten op, Slot verdient bakken vol met geld, voor Feyenoords doen, en heeft nog niet zo lang geleden zijn contract verlengd, met meer geld en een clausule. Daar hoorde een bepaalde zekerheid bij, daarom die clausule pas volgend jaar en dat extra salaris. Dat was coulant van Feyenoord en nog lijkt het op hard gespeeld te gaan worden. Jammer.
Deze man gaat niet zozeer voor de prijzen, maar hij weet dat hij goed is en heeft ambitie om dat op een zo hoog mogelijk niveau te laten zien. Zeker omdat hij als speler vrij weinig voorstelde kan ik begrijpen dat hij als trainer het maximale wil bereiken.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:50 schreef zoekeenleven het volgende:
Slot heeft natuurlijk na dat aanstekerincident allang besloten om bij Feyenoord te vertrekken, deze man gaat altijd voor alle prijzen. En de supporters houden hem tegen hierin.
Nee joh, dat moet helemaal niet.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zal wel moeten, al komt er misschien wat bij.
Ja alsnog denk ik dat je toch wel minstens 10-12 miljoen er aan over moet kunnen houden en zelfs dat is niet eens veel. Benieuwd hoe graag Tottenham hem wil.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
"Over 6 miljoen pond" hé (is dus meer dan 7 miljoen euro).
Niettemin veel te weinig inderdaad. Mocht hij de hele staf willen meenemen mag daar wel 10 miljoen bij wat mij betreft.
Stel nou dat het allemaal waar is en hij dus echt naar Spurs wil en zij hem ook willen, die zijn bereid 6-7 miljoen te betalen, dat het dan afketst omdat Feyenoord 10 wil en dat Arne dan weer vrolijk aan het werk gaat bij Feyenoord?quote:Op maandag 22 mei 2023 14:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja alsnog denk ik dat je toch wel minstens 10-12 miljoen er aan over moet kunnen houden en zelfs dat is niet eens veel. Benieuwd hoe graag Tottenham hem wil.
Ook wel opvallend inderdaad. Hoe is het gesteld met de betrouwbaarheid van de Daily mail eigenlijk? Ben wel benieuwd hoe ik dat gerucht moet inschatten.quote:
Voor 10 miljoen komt het ook wel rond lijkt mij.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Stel nou dat het allemaal waar is en hij dus echt naar Spurs wil en zij hem ook willen, die zijn bereid 6-7 miljoen te betalen, dat het dan afketst omdat Feyenoord 10 wil en dat Arne dan weer vrolijk aan het werk gaat bij Feyenoord?
wikipedia ziet ze als niet betrouwbaar iigquote:Op maandag 22 mei 2023 14:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ook wel opvallend inderdaad. Hoe is het gesteld met de betrouwbaarheid van de Daily mail eigenlijk? Ben wel benieuwd hoe ik dat gerucht moet inschatten.
Het is bekend dat Arne Slot zich heel erg hard heeft gemaakt voor de komst van beide spelers in ieder geval. Maar het zou zeker opmerkelijk zijn als de rest van de scouting / technische leiding bij Feyenoord absoluut niet overtuigd zijn van beide aankopen.
Als hij dan met de pet ernaar gaat gooien staat dat ook niet mooi op zijn cv.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Stel nou dat het allemaal waar is en hij dus echt naar Spurs wil en zij hem ook willen, die zijn bereid 6-7 miljoen te betalen, dat het dan afketst omdat Feyenoord 10 wil en dat Arne dan weer vrolijk aan het werk gaat bij Feyenoord?
Als een club in Engeland het voor 4-6 miljoen laat hangen moet je je afvragen hoe graag ze hem willen. De opstelling van Feyenoord door hoog in de boom te gaan zitten zou volledig terecht zijn met een tweejarig contract. En dan ben je prima bereid mee te werken, maar wel voor het juiste bedrag.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij kan ook nog een arbitragezaak beginnen, dat wil je toch wel voorkomen lijkt me ,Ten Hag verdient 9 miljoen pond bij ManU, dat zijn toch wel bedragen hoor.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Voor 10 miljoen komt het ook wel rond lijkt mij.
Maar Feyenoord mag in principe Arne Slot gewoon aan zijn contract houden ja.
Dat zou inderdaad een motivatieprobleem of zelfs een arbeidsconflict kunnen opleveren ja.
Maar daar heeft Arne Slot uiteindelijk ook zichzelf mee. Die zal zich uiteindelijk ook gewoon weer moeten focussen op presteren omdat anders de clubs hierna niet meer in de rij zullen staan.
Feyenoord kan dan hooguit een reputatie krijgen van een club waar je lastig wegkomt als je een stap hogerop zou kunnen maken, nou ja, als dat het ergste is.
Trainers zijn geen spelers.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Als een club in Engeland het voor 4-6 miljoen laat hangen moet je je afvragen hoe graag ze hem willen. De opstelling van Feyenoord door hoog in de boom te gaan zitten zou volledig terecht zijn met een tweejarig contract. En dan ben je prima bereid mee te werken, maar wel voor het juiste bedrag.
Ten tijde van Zerrouki vond men het allemaal wel begrijpelijk hoe Streuer zich opstelde en nu zou dat vreemd zijn? Lijkt me vrij normale gang van zaken eigenlijk.
Slot is ook helemaal niet zo’n type. Heeft ook al aangegeven het echt geen straf te vinden bij Feyenoord te blijven en voor zijn gezin is het ook prima.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:11 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als hij dan met de pet ernaar gaat gooien staat dat ook niet mooi op zijn cv.
Vandaar dat Slot ook een flinke salarisverhoging toegeschoven krijgt vanuit Feyenoord, hier hoeft hij dan ook echt niet te klagen hoorquote:Op maandag 22 mei 2023 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij kan ook nog een arbitragezaak beginnen, dat wil je toch wel voorkomen lijkt me ,Ten Hag verdient 9 miljoen pond bij ManU, dat zijn toch wel bedragen hoor.
Dat zou ook wel een reden zijn voor Slot om die kant op te gaan. Hij heeft zich als voetballer niet bepaald financieel onafhankelijk gespeeld. Met deze transfer is hij financieel onafhankelijk maar ook zijn kinderen.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij kan ook nog een arbitragezaak beginnen, dat wil je toch wel voorkomen lijkt me ,Ten Hag verdient 9 miljoen pond bij ManU, dat zijn toch wel bedragen hoor.
Met die salarisverhoging van Feyenoord voor enkele miljoenen per jaar kan dat ook al hoor.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat zou ook wel een reden zijn voor Slot om die kant op te gaan. Hij heeft zich als voetballer niet bepaald financieel onafhankelijk gespeeld. Met deze transfer is hij financieel onafhankelijk maar ook zijn kinderen.
Dat is alsnog een fooitje in vergelijking met.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:15 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Vandaar dat Slot ook een flinke salarisverhoging toegeschoven krijgt vanuit Feyenoord, hier hoeft hij dan ook echt niet te klagen hoor
Dat klopt maar daarvan kun je wel financieel onafhankelijk worden. Maar goed snap ook wel dat het heel aantrekkelijk is om elders een stuk meer te verdienen nog even los van de veel grotere competitie en alles er omheen.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is alsnog een fooitje in vergelijking met.
Inderdaad, die salarisverhoging van Feyenoord moet minimaal richting 5 tot 6 miljoen per jaar wil het nog enigszins in de buurt kunnen komen van een Premier League salaris. Dat zou een salaris kunnen zijn waarbij hij misschien zou kunnen gaan twijfelen al kan hij bij Tottenham alsnog makkelijk 2 a 3 miljoen per jaar méér verdienen.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is alsnog een fooitje in vergelijking met.
Nee een trainer is veel meer vergelijkbaar met een normaal arbeidscontract, er wordt ook geen boekhoudwaarde aan een trainer gegeven zoals dat bij spelers wel is.quote:
Ik vind het ook een beetje dommig om te stellen dat je je voor een trainer niet hard op mag stellen in een onderhandeling. Dat is heel wat anders dan niet meewerken tenzij je 50+ miljoen gaat vragen uiteraard.quote:
Helemaal gezien je de helft mag wegdragen aan de ROVERHEIDquote:Op maandag 22 mei 2023 14:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, die salarisverhoging van Feyenoord moet minimaal richting 5 tot 6 miljoen per jaar wil het nog enigszins in de buurt kunnen komen van een Premier League salaris. Dat zou een salaris kunnen zijn waarbij hij misschien zou kunnen gaan twijfelen al kan hij bij Tottenham alsnog makkelijk 2 a 3 miljoen per jaar méér verdienen.
Maar die 3,5 miljoen per jaar waarover werd gesproken is dan echt veel te weinig.
Dit staat echt volledig los van hoe je je als club in de onderhandeling opstelt. Het is niet alsof je minder hard een onderhandeling in kunt gaan. Het gaat met name over de prijzen die er aan vasthangen die verschillend zijn.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee een trainer is veel meer vergelijkbaar met een normaal arbeidscontract, er wordt ook geen boekhoudwaarde aan een trainer gegeven zoals dat bij spelers wel is.
In Engeland is het belastingtarief voor hogere inkomens ook 45%, scheelt maar 4%quote:Op maandag 22 mei 2023 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Helemaal gezien je de helft mag wegdragen aan de ROVERHEID
We gaan het meemaken en het blijft speculeren maar hij heeft vanaf volgend seizoen een gelimiteerde som, als je die dan voor dit jaar verdubbelt en bij die van volgend jaar optelt ben je er al snel uit denk ik.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit staat echt volledig los van hoe je je als club in de onderhandeling opstelt. Het is niet alsof je minder hard een onderhandeling in kunt gaan. Het gaat met name over de prijzen die er aan vasthangen die verschillend zijn.
Ik denk eerlijk gezegd dat Slot het niet voor het geld doet, hij doet het denk ik meer om echt in de top aan de slag te kunnen.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, die salarisverhoging van Feyenoord moet minimaal richting 5 tot 6 miljoen per jaar wil het nog enigszins in de buurt kunnen komen van een Premier League salaris. Dat zou een salaris kunnen zijn waarbij hij misschien zou kunnen gaan twijfelen al kan hij bij Tottenham alsnog makkelijk 2 a 3 miljoen per jaar méér verdienen.
Maar die 3,5 miljoen per jaar waarover werd gesproken is dan echt veel te weinig.
Ik denk ook wel dat ze eruit gaan komen al is het alleen maar dat ze in Engeland niet zo snel van dit soort bedragen schrikken.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan het meemaken en het blijft speculeren maar hij heeft vanaf volgend seizoen een gelimiteerde som, als je die dan voor dit jaar verdubbelt en bij die van volgend jaar optelt ben je er al snel uit denk ik.
iedereen wilt meerquote:Op maandag 22 mei 2023 14:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Met die salarisverhoging van Feyenoord voor enkele miljoenen per jaar kan dat ook al hoor.
Nou ja, als het beginbod schijnbaar al meer dan 6,9 miljoen euro bedraagt dan moet er sowieso wel 10 miljoen uit te slepen zijn lijkt mij. Laat staan als hij ook nog eens enkele stafleden mee wilt nemen.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:35 schreef Mansjester het volgende:
Jullie overschatten echt hoeveel je voor jullie trainer kunt krijgen qua transfersom.
Inderdaad. Liever een jaar wachten en dan volgend seizoen ¤6 miljoen krijgen dan nu voor 8 of 10 miljoenquote:Op maandag 22 mei 2023 13:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als de clausule 6mln is, dan vind ik het een aparte redenatie om er vanuit te gaan dat dit nu de kijkrichting is.
Inderdaad, aangezien een vertrek (inclusief enkele stafleden) je ook zomaar 30 miljoen kan kosten.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad. Liever een jaar wachten en dan volgend seizoen ¤6 miljoen krijgen dan nu voor 8 of 10 miljoen
Krabby zei dat die wel graag voor het geld doet, als voetballer heeft die geen jackpot binnen geharkt, en nu als trainer is het zijn kans om wel de toekomst voor zijn kids en kleinkids binnen te harkenquote:Op maandag 22 mei 2023 14:23 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat Slot het niet voor het geld doet, hij doet het denk ik meer om echt in de top aan de slag te kunnen.
40-45 miljoen.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:40 schreef Vis1980 het volgende:
Het is aankomend seizoen van cruciaal belang dat we bij de eerste twee eindigen, wat is dat waard?
Ik denk eerder dat het tijdperk is aangebroken dat je ook voor trainers gewoon substantiële bedragen kunt vangen.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:35 schreef Mansjester het volgende:
Jullie overschatten echt hoeveel je voor jullie trainer kunt krijgen qua transfersom.
Dat is al een tijdje bezig zelfs.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het tijdperk is aangebroken dat je ook voor trainers gewoon substantiële bedragen kunt vangen.
Heel erg veel. Het startgeld in die nieuwe opzet is echt 40-45 miljoen ofzo.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:40 schreef Vis1980 het volgende:
Het is aankomend seizoen van cruciaal belang dat we bij de eerste twee eindigen, wat is dat waard?
Daarom, als zo'n Nagelsmann al voor 25 miljoen ging is de helft voor Slot en co. prima.quote:
Ja het verandert wel. Maar als voor Nagelsmann 20 mln wordt betaald krijgt Feyenoord echt niet meer dan de helft voor Slot.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het tijdperk is aangebroken dat je ook voor trainers gewoon substantiële bedragen kunt vangen.
Graham Potter van Brighton was ook al zoiets. Die heeft uiteindelijk 6 maanden bij Chelsea gezeten (lol)quote:Op maandag 22 mei 2023 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom, als zo'n Nagelsmann al voor 25 miljoen ging is de helft voor Slot en co. prima.
10-15 miljoen kan je prima vragen. Vind dat zelfs nog aan de onderkant voor een top 6 PL club.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja het verandert wel. Maar als voor Nagelsmann 20 mln wordt betaald krijgt Feyenoord echt niet meer dan de helft voor Slot.
Amorim 10 miljoen of zo.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Graham Potter van Brighton was ook al zoiets. Die heeft uiteindelijk 6 maanden bij Chelsea gezeten (lol)
hadden jullie maar een trainer...o wachtquote:Op maandag 22 mei 2023 14:35 schreef Mansjester het volgende:
Als Spurs bereid is om 15 miljoen te betalen terwijl er ook hele goede transfervrije trainers zijn ligt Slot wel heel goed in de markt zegquote:Op maandag 22 mei 2023 14:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Amorim 10 miljoen of zo.
Ergens tussen de 10-15 miljoen is niet heel onrealistisch.
Het is dan wel heel erg knap wat hij heeft gedaan met Feyenoord. Als hij dat ook voor elkaar krijgt bij Tottenham dan kan hij wel een hele grote meneer worden.quote:Op maandag 22 mei 2023 15:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Spurs bereid is om 15 miljoen te betalen terwijl er ook hele goede transfervrije trainers zijn ligt Slot wel heel goed in de markt zeg
Waarom zouden we dat ooit gunnen, we zijn stichting "doe een wens" niet.quote:Op maandag 22 mei 2023 15:07 schreef klaasweetalles het volgende:
15 miljoen lijkt me echt sterk als er nog een salaris van 10plus betaald moet gaan worden
Het ligt eraan wat Feyenoord met Slot wil
Gunnen ze hem een vertrek voor bewezen diensten de afgelopen 2 jaar dan denk ik dat het een afkoomsom wordt van 5-7 miljoen.
Ik denk dat dit wel tegenvalt, uitzonderingen hou je altijd maar een trainer heeft geen restwaarde wat een speler wel heeft.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Feyenoord Nee gaat zeggen weet je dat je volgend seizoen met een gefrustreerde trainer zitquote:Op maandag 22 mei 2023 15:19 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Waarom zouden we dat ooit gunnen, we zijn stichting "doe een wens" niet.
Die beweging is blijkbaar al een tijdje gaande.quote:Op maandag 22 mei 2023 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel tegenvalt, uitzonderingen hou je altijd maar een trainer heeft geen restwaarde wat een speler wel heeft.
Omdat een paar clubs gek doen? Noem het maar een beweging.quote:Op maandag 22 mei 2023 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Die beweging is blijkbaar al een tijdje gaande.
Nouja nagenoeg elk medium heeft het over een bedrag van rond de 10 momenteel.quote:Op maandag 22 mei 2023 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat een paar clubs gek doen? Noem het maar een beweging.
Qua bedrag lijkt me dat ook geen probleem.quote:Op maandag 22 mei 2023 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja nagenoeg elk medium heeft het over een bedrag van rond de 10 momenteel.
Ongeveer hetzelfde als Amorin (Braga->Sporting) en Rodgers (Celtic->Leicester). Lijkt me dus geen heel gek bedrag gezien Arend Martijn (nog) geen clausule heeft.
quote:Op maandag 22 mei 2023 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Qua bedrag lijkt me dat ook geen probleem.
Zou dat zo langzamerhand dus wel een beweging noemen. Of ontwikkelingquote:Duitse oefenmeester hekelt hoge afkoopsommen bij trainers: ‘Geen goede ontwikkeling’
Trainer Friedhelm Funkel van FC Köln vindt het een slechte zaak dat er tegenwoordig ook voor coaches flinke afkoopsommen worden betaald. ,,Dat vind ik geen goede ontwikkeling”, liet de 67-jarige voetbalveteraan weten. ,,Ik ben misschien wat ouderwets, maar ik vind nog steeds dat je contracten moet nakomen. Wij zijn en blijven rolmodellen.”
Funkel reageerde op een verrassende tendens in het Duitse profvoetbal. Borussia Dortmund nam trainer Marco Rose van Borussia Mönchengladbach over voor een bedrag van 5 miljoen euro. Adi Hütter op zijn beurt stapt voor 7,5 miljoen euro over van Eintracht Frankfurt naar Gladbach. Bayern München betaalde nog veel meer, naar verluidt zelfs meer dan 20 miljoen euro, voor Julian Nagelsmann die komende zomer overkomt van RB Leipzig.
Volgens Funkel, die na dit seizoen zijn loopbaan wil beëindigen, staat de 33-jarige Nagelsmann mede door zijn dure prijskaartje voor een zware opdracht in München. ,,Maar hij zal slagen bij Bayern. Ik ben bang dat die ploeg onder zijn leiding nog beter en agressiever zal gaan spelen. Ik weet nu al welke club de komende jaren kampioen van Duitsland wordt.”
Mwa, ik vind alleen Nagelsmann bijzonder, dat is echt een transfersom, de salarissen liggen ook hoog dus als je 2-3 jaar afkoopt zit je al snel aan dat soort bedragen zoals bij die anderen.quote:Op maandag 22 mei 2023 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Zou dat zo langzamerhand dus wel een beweging noemen. Of ontwikkeling
Dat ze gingen bellen was al wel bekend, dus ik neem aan dat je eigenlijk zegt dat het wel rond is.quote:
Of hij komt nog even z'n gelijk halen over de hele berichtgeving van de afgelopen dagenquote:Op maandag 22 mei 2023 15:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat ze gingen bellen was al wel bekend, dus ik neem aan dat je eigenlijk zegt dat het wel rond is.
Kan ook, niets is onmogelijk!quote:Op maandag 22 mei 2023 15:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Of hij komt nog even z'n gelijk halen over de hele berichtgeving van de afgelopen dagen
Dat zou betekenen dat het ook duurder wordt om de trainer eruit te trappen, maar op zich is de trainer gepromoveerd tot zo'n beetje de belangrijkste succesfactor (tenzij je absolute sterspelers als Messi of Mbappe hebt).quote:Op maandag 22 mei 2023 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Een trainerscarriere duurt veel langer dan die van een speler?quote:Op maandag 22 mei 2023 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel tegenvalt, uitzonderingen hou je altijd maar een trainer heeft geen restwaarde wat een speler wel heeft.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)na-aankondiging-fifaquote:'Langer verblijf Szymanski dichterbij na aankondiging FIFA'
Sebastian Szymanski lijkt een stap dichter bij een langer verblijf bij Feyenoord. De FIFA kondigde maandag aan dat de maatregelen om buitenlandse spelers in de Russische en Oekraïense competities te helpen, zullen blijven gelden. Dat houdt in dat Feyenoord Szymanski tegen nagenoeg dezelfde voorwaarden (tijdelijk) kan overnemen van Dinamo Moskou, stelt 1908.nl.
Hetzelfde medium stelde eerder al dat Feyenoord en Szymanski persoonlijk akkoord waren over een langer verblijf, maar dat eerst duidelijk moest worden wat de FIFA met de bestaande maatregelen zou doen. Maandag kondigde de bond aan dat deze zullen worden verlengd en aangepast om buitenlandse spelers in Rusland en Oekraïne te (blijven) helpen.
Een definitieve overname van Szymanski zou inmiddels wel uitgesloten zijn, wat betekent dat er nog twee mogelijkheden overblijven. Ten eerste zou Feyenoord de Pool opnieuw kunnen huren, tegen (nagenoeg) dezelfde voorwaarden als de huidige huurovereenkomst. Een andere optie is dat het contract van Szymanski wordt ontbonden, waarmee hij transfervrij de overstap naar Feyenoord zou kunnen maken.
Daarom, kan je wel stellen dat je ze niet kan afschrijven maar als je ziet hoeveel je bij kan schrijven door simpelweg een goede trainer.quote:Op maandag 22 mei 2023 15:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat het ook duurder wordt om de trainer eruit te trappen, maar op zich is de trainer gepromoveerd tot zo'n beetje de belangrijkste succesfactor (tenzij je absolute sterspelers als Messi of Mbappe hebt).
Dit is niet per definitie goed nieuws, je wil eigenlijk ook Szymanski kunnen overnemen met een contract. Feit is dat hij op dit moment geen transferwaarde vertegenwoordigt.quote:Op maandag 22 mei 2023 16:17 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
https://www.fr12.nl/nieuw(...)na-aankondiging-fifa
Mooi
Simpelweg een goede trainer en pak hem beet 15 goede aankopen. Het feit dat we pas sinds een jaar of 5 een functionerend scoutingsapparaat hebben heeft minstens zo'n groot aandeel in het succes als de trainer.quote:Op maandag 22 mei 2023 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom, kan je wel stellen dat je ze niet kan afschrijven maar als je ziet hoeveel je bij kan schrijven door simpelweg een goede trainer.
Zeg maar gerust twee/drie jaar. Dit is echt nog maar net.quote:Op maandag 22 mei 2023 16:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Simpelweg een goede trainer en pak hem beet 15 goede aankopen. Het feit dat we pas sinds een jaar of 5 een functionerend scoutingsapparaat hebben heeft minstens zo'n groot aandeel in het succes als de trainer.
Is het niet gek dat Slot zijn goede vriend John de Wolff niet mee wilt nemen? Bij de huldiging lijken die twee echt maatjes.quote:Op maandag 22 mei 2023 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom, kan je wel stellen dat je ze niet kan afschrijven maar als je ziet hoeveel je bij kan schrijven door simpelweg een goede trainer.
Die zit er alleen maar bij om ballen op te pompen en heel hard op zijn Rotterdams godverdomme te schreeuwen. Wat in de TS van een club als Feyenoord overigens een vrij nuttige functie is, maar je moet hem maar geen video-analyses laten doen.quote:Op maandag 22 mei 2023 16:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is het niet gek dat Slot zijn goede vriend John de Wolff niet mee wilt nemen? Bij de huldiging lijken die twee echt maatjes.
Ik vind hem wel sympathiek overkomen eigenlijk. Goede kledingkeuze ook.quote:Op maandag 22 mei 2023 16:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die zit er alleen maar bij om ballen op te pompen en heel hard op zijn Rotterdams godverdomme te schreeuwen. Wat in de TS van een club als Feyenoord overigens een vrij nuttige functie is, maar je moet hem maar geen video-analyses laten doen.
Neuh, die is CULTUURBEWAKER. Ik was er nooit zo’n fan van maar ligt zowaar goed in de spelersgroep.quote:Op maandag 22 mei 2023 16:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is het niet gek dat Slot zijn goede vriend John de Wolff niet mee wilt nemen? Bij de huldiging lijken die twee echt maatjes.
Die wil echt niet weg uit Rotterdamquote:Op maandag 22 mei 2023 16:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is ook een goede veldtrainer, maar het is wel iemand die je duidelijke instructies moet geven. Verder gewoon waardevol, ook voor het WAARBORGEN VAN DE CULTUURquote:Op maandag 22 mei 2023 16:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh, die is CULTUURBEWAKER. Ik was er nooit zo’n fan van maar ligt zowaar goed in de spelersgroep.
Schijnt dat Tottenham Hotspur zijn thuiswedstrijden in Guernsey speelt @Calandquote:Op maandag 22 mei 2023 14:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In Engeland is het belastingtarief voor hogere inkomens ook 45%, scheelt maar 4%
Tenzij ze in Engeland net als Nederland een speciaal belastingtarief kennen voor Buitenlandse toptalenten / topsporters en dergelijke (25%). Dan kan dat wel lucratief zijn.
''Als ik over de brug rijd, krijg ik nog iedere dag kippenvel. Dat gaat heel ver terug. Als klein jongetje ging ik al met mijn vader naar De Kuip.''quote:
Is ook wel fris boven op die brug hoor.quote:Op maandag 22 mei 2023 16:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
''Als ik over de brug rijd, krijg ik nog iedere dag kippenvel. Dat gaat heel ver terug. Als klein jongetje ging ik al met mijn vader naar De Kuip.''
Mooi man.![]()
![]()
@Guernseyisbestokequote:Op maandag 22 mei 2023 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Schijnt dat Tottenham Hotspur zijn thuiswedstrijden in Guernsey speelt @:caland
Er zitten nu op veel posities goede mensen. Niet alleen als het gaat om de technische staf, maar ook de scouting, medische staf en noem maar op. Daarom geloof ik er ook niet zo in dat het allemaal per definitie in elkaar zal donderen als Slot weg is. De selectie staat er bijvoorbeeld ook gewoon uitstekend voor met veel potentiële waarde. Dat het een aderlating is gaat natuurlijk niemand ontkennen.quote:Op maandag 22 mei 2023 16:34 schreef Elan het volgende:
Eigenlijk is het krankzinnig als je kijkt hoe volkomen debiel en willekeurig deze club bestuurd is decennia lang. Tot op het punt dat je bijna financieel ten onder bent gegaan tot drie keer toe
Hilversum wil ons slopuh!quote:Op maandag 22 mei 2023 17:01 schreef Scrummie het volgende:
Kuyt in relatiecrisis.
Gewoon twee keer Feyenoord gerelateerd onderwerp van gesprek bij zo'n juice kanaal vandaag, wat is dit.
#hollywoodaandemaas
Dat kon iedereen ook gewoon zien maar als je beweerde dat je met goed beleid gewoon ieder jaar mee kon doen om het kampioenschap werd je bijna voor gek verklaardquote:Op maandag 22 mei 2023 16:34 schreef Elan het volgende:
Eigenlijk is het krankzinnig als je kijkt hoe volkomen debiel en willekeurig deze club bestuurd is decennia lang. Tot op het punt dat je bijna financieel ten onder bent gegaan tot drie keer toe
Hij is juist best duidelijk, niemand heeft zich officieel gemeld dus hij hoeft nergens op te reageren en hij geeft ook niet aan dat hij blijft want voetbal. Maar heeft gewoon een contract bij Feyenoordquote:Op maandag 22 mei 2023 17:31 schreef bbuddybb het volgende:
Het is overigens wel geinig en ironisch dat Arne, die altijd is geprezen vanwege zijn communicatieve vaardigheden en duidelijkheid, juist nu vanuit allerlei hoeken wordt bekritiseerd om het feit dat hij alles behalve duidelijk is.
Hij doet het vooral zichzelf aan.
quote:FIFA geeft Feyenoord goede hoop op langer verblijf Szymanski
16.23,
Vandaag
6 Reacties
De FIFA heeft besloten om de huidige tijdelijke maatregelen omtrent de contracten van spelers in oorlogsgebied te verlengen. Dat houdt in dat spelers die onder contract staan in Oekraïne of Rusland hun contract opnieuw kunnen laten opschorten. Dat is ook goed nieuws voor Feyenoord.
Door de oorlogssituatie tussen Rusland en Oekraïne konden spelers het afgelopen seizoen hun contract laten opschorten, waardoor ze tijdelijk bij een andere club aan de gang konden. Na overleg tussen onder meer de FIFA, UEFA, ECA en FIFPRO, is besloten om de tijdelijke regelgeving te verlengen. Dat houdt in dat spelers in uitzonderlijke situaties, zoals een oorlogssituatie, het recht hebben om eenzijdig hun arbeidsovereenkomsten op te schorten.
Voor Feyenoord kan dat positief uitpakken. Door deze regelgeving hebben zij Sebastian Szymanski tijdelijk kunnen overnemen van Dinamo Moskou. De Rotterdammers hopen de Pool ook volgend seizoen nog binnenboord te kunnen houden, maar de afkoopsom vormde mogelijk een obstakel. Door het besluit van de FIFA is het ook komend seizoen mogelijk om hem onder gelijke voorwaarden te huren.
'De FIFA zal de situatie in Oekraïne en Rusland nauwlettend blijven volgen en zal ervoor zorgen dat het regelgevingskader waar nodig wordt aangepast', laat de FIFA weten in een officieel statement. Daarnaast is de regelgeving iets aangepast, waardoor geschorste spelers deze regels niet kunnen misbruiken en zijn de regels over de opleidingsvergoedingen iets genuanceerd.
?quote:Op maandag 22 mei 2023 17:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Wereldgozer vindt het erg jammer dat die twee nog ademen.
Hoewel dit in principe klopt, vind ik het wel heel makkelijk om jezelf te verschuilen achter het 'Ja maar ik heb nog een 2-jarig contract en niemand heeft zich nog gemeld bij Feyenoord!' Helemaal met de wetenschap dat hij achter de schermen en zonder medeweten van Feyenoord blijkbaar al weken via zijn zaakwaarnemer zit te leuren met Tottenham.quote:Op maandag 22 mei 2023 17:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is juist best duidelijk, niemand heeft zich officieel gemeld dus hij hoeft nergens op te reageren en hij geeft ook niet aan dat hij blijft want voetbal. Maar heeft gewoon een contract bij Feyenoord
Hij reageerde exact hetzelfde toen hem dagelijks werd gevraagd of hij niet in de Amsterdamse puinhopen wilde stappen dus rechtlijnig is hij wel
Het is nog steeds maar de vraag of ze echt doorpakken. Als Slot nu roept dat hij weg wil en ze gaan alsnog voor iemand anders heeft ook niemand daar wat aan.quote:Op maandag 22 mei 2023 17:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hoewel dit in principe klopt, vind ik het wel heel makkelijk om jezelf te verschuilen achter het 'Ja maar ik heb nog een 2-jarig contract en niemand heeft zich nog gemeld bij Feyenoord!' Helemaal met de wetenschap dat hij achter de schermen en zonder medeweten van Feyenoord al weken via zijn zaakwaarnemer zit te leuren met Tottenham.
Dit showtje voor de buhne is voor niemand goed.
'Ik heb nog een 2-jarig contract bij Feyenoord en heb het uitstekend naar mijn zin. Maar ik sta zeker ook open voor stap hogerop mocht er een mooie club voorbij komen. Mocht een club zich officeel bij Feyenoord melden dan ga ik samen met Dennis kijken hoe en wat. Tottenham heeft inderdaad contact opgenomen met mijn zaakwaarnemer, meer kan ik er niet over zeggen'quote:Op maandag 22 mei 2023 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is nog steeds maar de vraag of ze echt doorpakken. Als Slot nu roept dat hij weg wil en ze gaan alsnog voor iemand anders heeft ook niemand daar wat aan.
Het is alsof mensen voor het eerst een transfersoap meemaken ofzo
Dat is bijna letterlijk wat hij steeds roept?quote:Op maandag 22 mei 2023 18:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
'Ik heb nog een 2-jarig contract bij Feyenoord en heb het uitstekend naar mijn zin. Maar ik sta zeker ook open voor stap hogerop mocht er een mooie club voorbij komen. Mocht een club zich officeel bij Feyenoord melden dan ga ik samen met Dennis kijken hoe en wat. Tottenham heeft inderdaad contact opgenomen met mijn zaakwaarnemer, meer kan ik er niet over zeggen'
Alleen zoiets zou al veel duidelijker zijn dan de 100 variaties van hetzelfde antwoord die hij de afgelopen weken heeft gegeven. Natuurlijk gaat hij nog niet met 100% zekerheid zeggen of hij gaat of blijft, maar wees dan op zijn minst een klein beetje eerlijk en transparant over wat er speelt.
Fans die menen recht hebben op de juiste en volledige informatie. Stukje entitlement, leuke rubriek.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is bijna letterlijk wat hij steeds roept?
Seba wil zelf heel graag blijvenquote:Op maandag 22 mei 2023 17:57 schreef Vis1980 het volgende:
Ik had er nog niet zo over nagedacht, maar bij Rijnmond hadden ze een punt. Dat interview met TeKloese was gisterochtend en een uur daarvoor kwam ineens naar buiten dat Spurs hem benaderd zou hebben en dat hij nee heeft gezegd. Nu wil ik niet stellen dat het niet waar is, maar de timing is niet toevallig, zo net voor dat gesprek met Arne. Slot zelf ook gaf aan dat hij niets wist van Tottenham's vraag aan TeKloese.
Edit: En Szcymanski kan natuurlijk ook ergens anders gaan voetballen als hij gaan kan waar ie wil.
HIJ MOT MAAR GEWOON ZEGGEN WAT HIJ WILquote:Op maandag 22 mei 2023 18:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Fans die menen recht hebben op de juiste en volledige informatie. Stukje entitlement, leuke rubriek.
Ik ben het op dit punt eigenlijk eens met Pistolero maar dat zal wel betekenen dat ik het fout heb.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is bijna letterlijk wat hij steeds roept?
Je bent op veel vlakken best een verstandige jongen hoor.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben het op dit punt eigenlijk eens met Pistolero maar dat zal wel betekenen dat ik het fout heb.
Het is in ieder geval goed als er woensdag duidelijkheid is. Je wilt als club ook wel een week of 2-3 hebben voor een vervanger. Zo lang heb je eigenlijk niet voordat de start van het seizoen weer voor de deur staat.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:20 schreef Kerftminister het volgende:
Ik vind dat Slot echt nog geen woord verkeerd heeft gezegd. Al die sensationele journalistiek van dat krantje van Fallentijn kan ik ook niet serieus nemen. Verder logisch dat die zaakwaarnemer loopt te shoppen, maar je gaat me niet vertellen dat dat iets unieks is.
In theorie heeft Slot gelijk maar in het huidige medialandschap betekent niks zeggen = het verhaal wordt voor je ingevuld want ‘wat heb je anders te verbergen’. En Slot herhaalt wel heel vaak dat hij niks erover wil zeggen, dus dan wordt heel veel voor hem ingevuld. Heel vermoeiend natuurlijk, maar hij pakt het niet heel handig aan dat het zo’n soap is geworden, aan de andere kant is zijn voorzichtigheid begrijpelijk na AZ.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:20 schreef Kerftminister het volgende:
Ik vind dat Slot echt nog geen woord verkeerd heeft gezegd. Al die sensationele journalistiek van dat krantje van Fallentijn kan ik ook niet serieus nemen. Verder logisch dat die zaakwaarnemer loopt te shoppen, maar je gaat me niet vertellen dat dat iets unieks is.
Geen Steijn lijkt me. Dick Schreuder?quote:Op maandag 22 mei 2023 18:23 schreef fetX het volgende:
Peter Bosz en Ron Jans in ieder geval geen mogelijke opvolgers voor Slot, aldus FTM op 1908.nl![]()
Erg mooi
Bij die 2-3 Nederlandse opties zullen dan wel Steijn en Pascal Jansen zitten vermoed ik.
RvP is te verstandig om het nu te willen doen waarschijnlijk.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:23 schreef fetX het volgende:
Peter Bosz en Ron Jans in ieder geval geen mogelijke opvolgers voor Slot, aldus FTM op 1908.nl![]()
Erg mooi
Bij die 2-3 Nederlandse opties zullen dan wel Steijn en Pascal Jansen zitten vermoed ik.
Ik zie Steijn zelf naast Pascal Jansen als enige redelijk serieuze optie maar dat vul ik puur zelf inquote:
Ik hoop wel dat als het woensdag duidelijk wordt dat ie weggaat er geen negatieve reactie komt in De Kuip. Slot verdient een fantastisch afscheid met wat ie in 2 jaar bereikt heeft.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is in ieder geval goed als er woensdag duidelijkheid is. Je wilt als club ook wel een week of 2-3 hebben voor een vervanger. Zo lang heb je eigenlijk niet voordat de start van het seizoen weer voor de deur staat.
Steijn past niet in dezelfde filosofie als Slotquote:Op maandag 22 mei 2023 18:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zie Steijn zelf naast Pascal Jansen als enige redelijk serieuze optie maar dat vul ik puur zelf in.
Dick Schreuder, tsja. Waarom hij wel en Steijn niet?
Is dat zo? Ik vind eigenlijk dat hij best wel aanvallend speelt met Sparta maar moet ook eerlijk bekennen dat ik die club niet op de voet volg.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Steijn past niet in dezelfde filosofie als Slot
Jansen dan ook niet eigenlijk.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Steijn past niet in dezelfde filosofie als Slot
Gio zou vreemd zijn. Behoudende trainer.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:32 schreef Vis1980 het volgende:
Het zal wel Gio of Jansen zijn, Niet dat ik een goede optie weet.
Hoezo Jansen niet? Die wilde AZ toch juist omdat ie de assistent van Slot was en hetzelfde voetbal kon blijven spelen.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jansen dan ook niet eigenlijk.
Maar Jonk zal ook wel tussen de opties zitten.
Nee, journalisten herhalen de vraag vooral heel erg vaak en hij geeft dan hetzelfde antwoord.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En Slot herhaalt wel heel vaak dat hij niks erover wil zeggen
Presteert ook prima met het materiaal wat daar voorhanden is. Die hebben helemaal niet zo’n bijzonder team. Karlsson ook tijdje eruit geweest en best teruggevallen in niveau al lijkt hij het nu wel weer op te pikken.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoezo Jansen niet? Die wilde AZ toch juist omdat ie de assistent van Slot was en hetzelfde voetbal kon blijven spelen.
Volgens mij kwam al een paar keer ter sprake dat die twee eigenlijk niet op 1 lijn zaten destijds.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoezo Jansen niet? Die wilde AZ toch juist omdat ie de assistent van Slot was en hetzelfde voetbal kon blijven spelen.
https://www.voetbalprimeu(...)-league-manager.htmlquote:Op maandag 22 mei 2023 18:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Echt he. Maar @Pistolero is een klein kind, dus snap dat hem normaal gesproken alles voorgezegd wordt.quote:Op maandag 22 mei 2023 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is nog steeds maar de vraag of ze echt doorpakken. Als Slot nu roept dat hij weg wil en ze gaan alsnog voor iemand anders heeft ook niemand daar wat aan.
Het is alsof mensen voor het eerst een transfersoap meemaken ofzo
Dat boekje is al genoeg reden om niet met Jansen in zee te gaan, echt een heel vervelend figuur. En zoals @Scrummie al zegt zaten hij en Slot nou ook niet echt op een lijn.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)-league-manager.html
Die is bij Burnley al weg
Ah fijn dan gaat het zondag een keer niet over Slot maar over Nijhuis.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:44 schreef Scrummie het volgende:
Bas Nijhuis van de Bas Nijhuis show fluit zondag.
Altijd fijn dat ze die vermoeiende gozer voor een onbelangrijke pot hebben bewaard.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:44 schreef Scrummie het volgende:
Bas Nijhuis van de Bas Nijhuis show fluit zondag.
Puntenrecord vs. het kampioenschap van Gelderland met een halve selectie die een paar dagen aan het kaakschaatsen is geweest onder leiding van de Bas Nijhuis showquote:Op maandag 22 mei 2023 18:46 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Altijd fijn dat ze die vermoeiende gozer voor een onbelangrijke pot hebben bewaard.
Ik denk dat ik zelf ook maar een pilletje ga nemen.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Puntenrecord vs. het kampioenschap van Gelderland met een halve selectie die een paar dagen aan het kaakschaatsen is geweest onder leiding van de Bas Nijhuis show
Dat wordt genieten hoor
quote:Op maandag 22 mei 2023 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)-league-manager.html
Die is bij Burnley al weg
quote:"Wat ik in dat boekje bijhoud, is mijn ontwikkeling als coach. En de route, die ik heb benoemd als: On my way becoming a Premier League manager",
quote:Jansen vertelt dat basketballegende Michael Jordan een inspiratiebron is. "Ik heb een fotootje van hem als profielfoto en heb tijdens wedstrijden altijd gympen van zijn merk aan. Zijn drang om beter te worden en om een winnaar te zijn, inspireert."
Precies, omdat ie kaal is, van AZ komt en nogal vol van zichzelf is betekent het nou niet dat je de volgende Slot te pakken hebt.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Prima hoor, als je zoiets doet, maar ik zou dat lekker voor mezelf houden.
[..]
[..]
Ik heb ook een profielfoto van mijn grote voorbeeld.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Hou jij ook een persoonlijk boekje bij over hoe je Premier League trainer gaat worden?quote:Op maandag 22 mei 2023 20:45 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik heb ook een profielfoto van mijn grote voorbeeld.
Gewoon.
Nee zijn rechten staan in zijn contract.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:51 schreef Wicky15 het volgende:
Ik snap echt niks van sommige supporters die doen alsof Slot Feyenoord iets verplicht is![]()
Hij heeft twee jaar fantastisch werk geleverd. Als hij een stap wil maken is dat toch zijn goed recht.
Nu gelijkgespeeld, Juventus krijgt 10 punten aftrek, staat Roma toch op een Conference League plek in de competitie. KRVB daar johquote:Op maandag 22 mei 2023 20:05 schreef hhh38 het volgende:
Roma wéér achter
Uitslagen na die pot tegen ons:
1-3
1-1
1-1
0-2
0-0
1-2 (tussenstand)
Ze zullen de EL finale wel winnen
Ja ik zat die aflevering toen echt hardop lachend te bekijken. Wat zet je je dan voor lul zeg.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Andersom is Feyenoord Slot ook niets verplicht. Ze hebben 2 jaar lang alles gedaan om de beste omstandigheden voor hem te creëren, personeel en spelers gehaald die Slot wilde en nu heeft ie nog een 2 jarig contract.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:51 schreef Wicky15 het volgende:
Ik snap echt niks van sommige supporters die doen alsof Slot Feyenoord iets verplicht is![]()
Hij heeft twee jaar fantastisch werk geleverd. Als hij een stap wil maken is dat toch zijn goed recht.
Ik heb alle vertrouwen dat Dennis het beste gaat doen voor de club.quote:Op maandag 22 mei 2023 21:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Andersom is Feyenoord Slot ook niets verplicht. Ze hebben 2 jaar lang alles gedaan om de beste omstandigheden voor hem te creëren, personeel en spelers gehaald die Slot wilde en nu heeft ie nog een 2 jarig contract.
Hoop dat Te Kloese heel ver gaat om hem te behouden.
Eens hoorquote:Op maandag 22 mei 2023 21:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Andersom is Feyenoord Slot ook niets verplicht. Ze hebben 2 jaar lang alles gedaan om de beste omstandigheden voor hem te creëren, personeel en spelers gehaald die Slot wilde en nu heeft ie nog een 2 jarig contract.
Hoop dat Te Kloese heel ver gaat om hem te behouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 mei 2023 21:26 schreef onlogisch het volgende:
Het is offcieel. Slot gaat weg.humor om te lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
De leukste vond ik laatst "het is op je werk ook niet normaal is om met bekers bier bekogeld te worden".quote:Op maandag 22 mei 2023 21:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vind dat soort vergelijkingen altijd een beetje raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |