Gewoon gegaan voor het avontuur op het eiland en wat geld meenemen.....Geef ze geen ongelijk..quote:Op zondag 25 juni 2023 22:49 schreef Pap89 het volgende:
Wordt gewoon echt boos op die linkse kut finalisten. 30+ kisten en dan 4 openen, wat een mongol
Ik denk dat dat gevraagd wordt door de productie. Anders is het spel zo voorbij.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:10 schreef Karina het volgende:
Dat redeneren is zo grappig, alsof je het KUNT beredeneren.
Hetzelfde pathetische gelul inderdaad.quote:Op zondag 25 juni 2023 23:55 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, hij deed me een beetje aan Maarten van der Weijden denken
quote:Op zondag 25 juni 2023 20:54 schreef Karina het volgende:
Ze moet het niet op volgorde doen dat is moeilijker.
Het was wel heel erg makkelijk, want alles stond ook nog eens op alfabetische volgorde. Best knap als je de eerste ronde niet fluitend door komt.quote:
Slechts 15% in België toch?quote:Op zondag 25 juni 2023 22:14 schreef Dutch_view het volgende:
Weet Matthias wel hoeveel % kansspelbelasting er is
Ik vroeg mij dus af of ze de blokken niet van achter naar voren mochten plaatsen. Dat vermindert de kans dat je de stenen laat vallen omdat je dan langer de tijd hebt voor stenen die verder weg liggen. En als je ze al laat omvallen is het waarschijnlijk een kleiner deel.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:05 schreef GereDathan het volgende:
Ik vond het wel een aardig seizoen, zaten leuke spellen in. Ook de laatste met de domino stenen, hoe frustrerend moet dat geweest zijn.
Nee, dat mocht uiteraard niet. Dan was het hele idee van het spel weggeweest, waarom zou je die bal dan nog moeten wegduwen elke keer.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:23 schreef Cirilico het volgende:
Ik vroeg mij dus af of ze de blokken niet van achter naar voren mochten plaatsen. Dat vermindert de kans dat je de stenen laat vallen omdat je dan langer de tijd hebt voor stenen die verder weg liggen. En als je ze al laat omvallen is het waarschijnlijk een kleiner deel.
Volgens mij maakt dat niet uit, de Nederlandse Belastingdienst wil graag centjes zien, dan is het NL tarief geldend.quote:
Wint ie niet gewoon in België dan? :pquote:Op maandag 3 juli 2023 00:29 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Volgens mij maakt dat niet uit, de Nederlandse Belastingdienst wil graag centjes zien, dan is het NL tarief geldend.
Als hij pech heeft moet hij ook nog 15% afdragen aan de Belgische dienst
Voor 1 van hen. Nou Wauw.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:11 schreef Cirilico het volgende:
Vanaf 9 september dus Million Dollar Desert, met iets andere regels, waaronder de kans om nog terug te keren in het spel.
https://www.tvgids.nl/nie(...)-van-start-sbs-talpa
Ja, op puur geluk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:06 schreef Dutch_view het volgende:
En de eindwinnaar gaat zeker weer met 10.000 euro naar huis
quote:Over Million Dollar Desert, dat maandagavond van start gaat, is heftig nieuws naar buitengekomen: één van de deelnemers is overleden. Dennis van der Geest, de presentator van het programma, reageert geschrokken in Shownieuws.
“We zitten in een appgroep met alle kandidaten en ik zag gisteren opeens het nieuws voorbij komen”, vertelt Dennis zichtbaar aangeslagen. “Daar was ik wel even stil van. Ik geloof het gewoon niet. We hebben allemaal intensief met Narwas samengewerkt; het is een ongelooflijk mooie kerel, grote vent en kijkt goed uit zijn ogen. Hij komt uit Irak en wilde hier heel graag aan meedoen. Hij sprak mij gelijk aan.”
Narwas vond het geweldig in de woestijn en noemde het één van zijn mooiste avonturen in zijn leven, weet Dennis te vertellen. In een statement van Talpa wordt duidelijk dat Narwas alsnog te zien zal zijn in de serie. Dit is in overleg met zijn familie besproken. Het is niet bekend wat er is gebeurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er doen maar 30 mensen mee.quote:Op maandag 9 september 2024 13:50 schreef GereDathan het volgende:
Tjah, er overlijden dagelijks vele mensen. Niet zo gek dat dat je dat eens meemaakt als je met een groep van 100 op stap bent. Herinner mij van jaren terug ook nog het overlijden van Frédérique Huydts die te zien was in de Mol terwijl ze al overleden was (en ook de winnares bleek te zijn).
Natuurlijk verschrikkelijk voor alle dierbaren van Narwas, dat is niet zo moeilijk. Ook voor dierbaren opgedaan tijdens de opnames van dit programma. Dat hij mag rusten in vrede.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:35 schreef superniger het volgende:
Wat een opgefokt mannetje die Nawras.Waarom zou het niet mogen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog niet gekeken, ging er vanuit dat het concept gelijk was aan Million Dollar Island waar ze met 100 heengingen. Maar dan nog, de essentie is dat het helaas gebeurd in het leven.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:35 schreef superniger het volgende:
Wat een opgefokt mannetje die Nawras.Ik vind het zelf lastig om naar hem te kijken. Want ik voel de ergernis maar vind het niet fijn om kwaad te spreken over doden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder stoor ik me nu al aan Roderick. Komt op mij over als iemand die zichzelf hele wat vindt en vooral van aandacht houdt.
Maar we zullen zien. Ik kijk pas 20 min.
Edit: wel een hele verbetering om die 70 achtergrondmensen er dit keer niet bij te doen. Hopelijk zorgt dit voor een meer dynamisch programma.Hotapnyc
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |