Ik denk het wel.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:37 schreef Dotteke het volgende:
Isaac wordt er een beetje moedeloos van, ik weet niet zeker of hij het over Jeff heeft, ik vermoed het wel
Babette ook eigenlijk best jammer ik heb zoiets laat ze het zelf uitzoeken kijken wat er dan gebeurd.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Hij legt ook uit dat hij er meestal tussenspringt (ook buiten)
Há, welnee, elke klootzak die zich te kakken zet vind Isaac eigen voordeel.. Sjeffie gaat straks huillihuilii bij hem doen, let maar opquote:Op zondag 21 mei 2023 18:37 schreef Dotteke het volgende:
Isaac wordt er een beetje moedeloos van, ik weet niet zeker of hij het over Jeff heeft, ik vermoed het wel
Da's waarquote:Op zondag 21 mei 2023 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette ook eigenlijk best jammer ik heb zoiets laat ze het zelf uitzoeken kijken wat er dan gebeurd.
Maar zij neemt de hele discussie over.
100% bro 100%quote:Op zondag 21 mei 2023 18:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Há, welnee, elke klootzak die zich te kakken zet vind Isaac eigen voordeel.. Sjeffie gaat straks huillihuilii bij hem doen, let maar op
ooit eens hoorde ik hem zeggen dat het hem alles niks kon schelen wat er in die loods gebeurde. Het enige wat hij wilde was zijn sport promoten. dat heeft hij gedaan...tijd om te vertrekken nu danquote:Op zondag 21 mei 2023 18:39 schreef Silves het volgende:
Jappie voorzichtig Jef aan het bashen..ik wacht op de dag dat hij een fittie heeft met Jef of iemand anders, het menneke die zich blijft verschuilen achter de meiden daar.
Maar hoezo draaien ze het weg? Zou er dan geen kaart moeten volgen? Anders kan je het toch gewoon tonen?quote:Op zondag 21 mei 2023 18:37 schreef Dotteke het volgende:
Nou ja , Wanda schijnt nog wel trek in Jappie te hebben, ook al woont ze nu metquote:Op zondag 21 mei 2023 18:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
ooit eens hoorde ik hem zeggen dat het hem alles niks kon schelen wat er in die loods gebeurde. Het enige wat hij wilde was zijn sport promoten. dat heeft hij gedaan...tijd om te vertrekken nu dan
Zoals Jeff praat dan loop je beter gewoon wegquote:Op zondag 21 mei 2023 18:41 schreef Ebinas het volgende:
Bep is "de rijdende babbelbox"
Jappie wil gelijk even patent aanvragen op dit idee
De tranen stonden al de hele tijd in haar ogen als je goed keekquote:Op zondag 21 mei 2023 18:43 schreef engine het volgende:
Knap hoor Jeff. Een meisje aan het huilen gemaakt.
Nahh... ZooWie kan 'm hebben ze is een even grote BullShit Ratelteef als Sjeffiequote:Op zondag 21 mei 2023 18:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoals Jeff praat dan loop je beter gewoon weg
Ja wat een triest figuur.quote:
dat zat ik net ook te denkenquote:Op zondag 21 mei 2023 18:48 schreef Silves het volgende:
Zou Jef weten, dat Zooi met jan en alleman alles heeft besproken om hem eruit te wippen?
Doe dan joh want dan pak je geelquote:Op zondag 21 mei 2023 18:46 schreef Ebinas het volgende:
Jeff dreigen: daag me niet uit, want ik jank echt het raam eruit
Te triest voor woordenquote:
Had hij het maar gedaanquote:Op zondag 21 mei 2023 18:46 schreef Ebinas het volgende:
Jeff dreigen: daag me niet uit, want ik jank echt het raam eruit
Dat zou bep doen met Eunice koken maar ja die is Jeff aan het temmenquote:Op zondag 21 mei 2023 18:43 schreef Dotteke het volgende:
Eunice heeft gekookt, ze is bezig met het eten opscheppen, weet niet wie met haar gekookt heeft
En ja hoor daar huilt Zoë
ja maar hoe moet je dan je ei kwijt....'lief dagboek'quote:Op zondag 21 mei 2023 18:50 schreef Ebinas het volgende:
Alle 3 hebben naar gedrag.
Jeff onredelijk maar uit zijn onvrede ook recht in je gezicht.
En die andere twee achter je rug om.
Mot het van alle 3 niet
Zag je die gespierdepanlat staanquote:
quote:Op zondag 21 mei 2023 18:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja maar hoe moet je dan je ei kwijt....'lief dagboek'
op de juiste kop drukkenquote:Op zondag 21 mei 2023 18:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja maar hoe moet je dan je ei kwijt....'lief dagboek'
Er is voor iedereen opgeschept hoor.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:53 schreef chufi het volgende:
Zo de Bro's hebben weer hun borden tot de max. gevuld ....
Eunice kan best wel lekker koken denk ik, jammer dat ze zo´n verrot karakter heeft.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:53 schreef Ebinas het volgende:
Marciano vindt het echt lekker man, hij houdt van rijst
[ afbeelding ]
Er zit frustratie in de rest daar ook, maar die hebben via "Goede Opvoeding" geleerd daar mee om te gaan..., gelukkig zijn er daar nog mensen totaal geen interesse hebben in Geld Winnen en daar voor hun plezier hun grote kop in allerlei ruzies te douwen, opdat deze mensen blijven om óók dat geld te pakkenquote:Op zondag 21 mei 2023 18:51 schreef Kakadylo het volgende:
Er zit gewoon enorme frustratie in die jongen en dan gaat ie tekeer als een hondsdolle puber
Zou ie het van Jappie weten? Heeft zelfs op Kim gestemd!quote:Op zondag 21 mei 2023 18:48 schreef Silves het volgende:
Zou Jef weten, dat Zooi met jan en alleman alles heeft besproken om hem eruit te wippen?
ik denk dat hij gewoon gaat zeggen dat dit bonenprut is en geen chili con carnequote:Op zondag 21 mei 2023 18:56 schreef pingu66 het volgende:
de man van het principe: er hoort GEEN rijst bij chili con carne.PUNT!!
Eet nu chili con carne MET rijst
Enge ogen heeft zequote:Op zondag 21 mei 2023 18:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Heeft Zoe een sponsor gevonden in Edding 3000?
[ afbeelding ]
Jeff is bio polair, misschien is hij daarom soms onberekenbaar?quote:Op zondag 21 mei 2023 18:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er zit frustratie in de rest daar ook, maar die hebben via "Goede Opvoeding" geleerd daar mee om te gaan..., gelukkig zijn er daar nog mensen totaal geen interesse hebben in Geld Winnen en daar voor hun plezier hun grote kop in allerlei ruzies te douwen, opdat deze mensen blijven om óók dat geld te pakken![]()
Jaja.. en Sprookjes bestaan echt
Klaar met de poppenkast,Jeff. Tandjes op elkaar en gaan....quote:Op zondag 21 mei 2023 18:57 schreef Ebinas het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit
[ afbeelding ]
Dat had ZooWie al 3 maanden geleden door.. dat is waarschijnlijk de reden dat ze zich staande hieldquote:Op zondag 21 mei 2023 18:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jeff is bio polair, misschien is hij daarom soms onberekenbaar?
Bi-polair.hoe kom je daar bij?quote:Op zondag 21 mei 2023 18:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 mei 2023 18:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Heeft Zoe een sponsor gevonden in Edding 3000?
[ afbeelding ]
'Maak jezelf boos, moet presteren, cmonnnnyaaahh...'quote:Op zondag 21 mei 2023 18:57 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
Als hij de boze man speelt kom je er ook niet tussen, die blijft maar schreeuwen hoe goed hij wel niet is en nu al de winnaar en iedereen weg gaat stemmen.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:57 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
die zijn ogen voorspellen niks goeds komt nog wel een uitbarstingquote:Op zondag 21 mei 2023 18:57 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
Doet er niet toe, bonen mét rijst zijn een no go.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik denk dat hij gewoon gaat zeggen dat dit bonenprut is en geen chili con carne
Hij maakt het zichzelf echt heel moeilijk.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:02 schreef cinsan het volgende:
[..]
die zijn ogen voorspellen niks goeds komt nog wel een uitbarsting
dadelijk alle mietjes weer: 'ik voel me niet veilig, hij doet eng'quote:Op zondag 21 mei 2023 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeffie met zijn bekende "Ik ga weg" Blik ?![]()
[ afbeelding ]
Doet hij voor de beeldvorming, de kijkers willen ook wat.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Klaar met de poppenkast,Jeff. Tandjes op elkaar en gaan....
Hij mag het eten van Jeff hebben maar dan wel in ruil voor bierquote:
ik eet het ook niet met rijst, dubbele koolhydraten en ik vind het niet lekker. Als mensen er rijst bij willen moeten ze dat vooral doen.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Doet er niet toe, bonen mét rijst zijn een no go.
ik eet t ook nooit met rijstquote:Op zondag 21 mei 2023 19:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik eet het ook niet met rijst, dubbele koolhydraten en ik vind het niet lekker. Als mensen er rijst bij willen moeten ze dat vooral doen.
dat weet je toch dat het een herhaling is, na 3 minuten weet ik het wel: het gaat 9 van de 10 keer nergens overquote:Op zondag 21 mei 2023 19:03 schreef KinKiJan het volgende:
Had ik geweten dat het zo lang zou duren en vooral herhalen en zeveren was, was ik er niet aan begonnen, maar goed Jeff's tirade staat in het filmpjes topic
Ook weer zo. Maar normaal gesproken draaien ze het wegquote:Op zondag 21 mei 2023 19:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat weet je toch dat het een herhaling is, na 3 minuten weet ik het wel: het gaat 9 van de 10 keer nergens over
Zijn blik mag dan erg boos lijken, die gelakte nageltjes maken hem weer poesy.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Babs had toch twee kratten gegeven? Zijn die al op dan?quote:Op zondag 21 mei 2023 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Te triest voor woorden
En wedden dat Zoë hem straks biertjes gaat even
quote:Op zondag 21 mei 2023 19:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook weer zo. Maar normaal gesproken draaien ze het weg
slijmpoging bij Sas misluktquote:Op zondag 21 mei 2023 19:10 schreef Ebinas het volgende:
Wie wat bewaard heeft wat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het nogal wat om hier voor arts te spelen en mensen allerlei stickers op te plakken en te zeggen dat Jeff Bipolair is. Dat zijn gedrag niet alledaags is, prima, ze zitten ook niet in een normale omgeving. Ik vind dit persoonlijk niet kunnen.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ons ben zuunigquote:Op zondag 21 mei 2023 19:10 schreef Ebinas het volgende:
Wie wat bewaard heeft wat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die overige 15 doen nog steeds "normaal" het is maar waar je eigen acceptatie grenzen liggenquote:Op zondag 21 mei 2023 19:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat om hier voor arts te spelen en mensen allerlei stickers op te plakken en te zeggen dat Jeff Bipolair is. Dat zijn gedrag niet alledaags is, prima, ze zitten ook niet in een normale omgeving. Ik vind dit persoonlijk niet kunnen.
`het is weekend, morgen kan hij het aanvragen dan is het weekend voor bij. `maar dat doet hij nietquote:Op zondag 21 mei 2023 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe ie tegen Kim deed had ook twee van zulke extreme kanten en op zulke momenten acteert ie echt niet hoor. Sowieso is dat bij veel van die situaties een excuus om achteraf een altijd kloppend verhaal te hebben en jezelf gelijk te geven. En dan moet je nog nagaan dat 80% niet in beeld is gebracht en ze zelfs een hele dag bijzonder opzichtig van alle streams zijn gebanned.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:00 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Bi-polair.hoe kom je daar bij?
[/quoteo
Dat hoorde ik Zoe zeggen en werd door anderen beaamd in een van de laatste filmpjes hier. Zijn gedrag lijkt daar ook erg veel op.
Schijnbaarquote:Op zondag 21 mei 2023 19:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs had toch twee kratten gegeven? Zijn die al op dan?
Meer een mietjuhquote:Op zondag 21 mei 2023 19:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zijn blik mag dan erg boos lijken, die gelakte nageltjes maken hem weer poesy.
Het is extreem in wisselen van stemming.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hoe ie tegen Kim deed had ook twee van zulke extreme kanten en op zulke momenten acteert ie echt niet hoor. Sowieso is dat bij veel van die situaties een excuus om achteraf een altijd kloppend verhaal te hebben en jezelf gelijk te geven. En dan moet je nog nagaan dat 80% niet in beeld is gebracht en ze zelfs een hele dag bijzonder opzichtig van alle streams zijn gebanned.
vrijdag was goed te zien hoe het werkt bij zoe. dat ging over of het avondeten wel of niet uitgesteld moest worden. Ze liep van hot naar her en verdraaide iedere keer net een beetje wat er was gezegdquote:Op zondag 21 mei 2023 19:18 schreef KinKiJan het volgende:
Over dat Jeff/Zoe/Babs gedoe..
Zoe gaat wel degelijk regelmatig naar Babs (Wendy en Ice) om goedkeuring/bevestiging voor haar eigen beleid te vragen. Als iemand Zoe dan om uitleg gevraagd wordt gooit ze die 3 gerust onder de bus met hier en daar een leugentje.
Zoe zegt wel dat ze niet moeilijk deed over het bier van zijn kookdag, dat is onzin, ze heeft er ook 2 dagen over zitten zeveren bij iedereen die op kantoor kwam, waarij het verhaal ook steeds weer wat anders werd.
Drank voor Isaak regelde Zoe zonder dat hij ervan wist of erom gevraagd had. Voortrekken is in deze misschien een groot woord, maar die indruk wekt ze er wel mee.
Maar hij stond er als een stampvoetende kleuter z'n punt te maken, want kom op, komt ie nou echt wat te kort? Dat had zoveel anders gekund
Zoe is wat dat betreft de ergste slang, duurt het langst voordat je die door hebt.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:18 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe gaat wel degelijk regelmatig naar Babs (Wendy en Ice) om goedkeuring/bevestiging voor haar eigen beleid te vragen. Als Zoe dan om uitleg gevraagd wordt gooit ze die 3 gerust onder de bus met hier en daar een leugentje.
Zoe zegt wel dat ze niet moeilijk deed over het bier van zijn kookdag, dat is onzin, ze heeft er ook 2 dagen over zitten zeveren bij iedereen die op kantoor kwam, waarbij het verhaal ook steeds weer wat anders werd.
Drank voor Isaak regelde Zoe zonder dat hij ervan wist of erom gevraagd had. Voortrekken is in deze misschien een groot woord, maar die indruk wekt ze er wel mee.
Maar hij stond er als een stampvoetende kleuter z'n punt te maken, want kom op, komt ie nou echt wat te kort? Dat had zoveel anders gekund
Dat soort dingen gaan mij allemaal veel te ver en ik ben ook niet opgeleid om diagnoses te stellen. Wel vind ik zijn gedrag niet normaal en denk ik dat hij een probleem heeft. Het is geen gezond gedrag.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het is extreem in wisselen van stemming.
En zijn uitbarstingen zitten vol van frustratie, maar bipolair is wel van een andere orde.
Dan zijn er perioden van manie en depressie. En die duren langer en gaan veel verder dan wat Jeff een paar minuten laat zien.
Mee eens dat hij een probleem heeft.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:23 schreef engine het volgende:
[..]
Dat soort dingen gaan mij allemaal veel te ver en ik ben ook niet opgeleid om diagnoses te stellen. Wel vind ik zijn gedrag niet normaal en denk ik dat hij een probleem heeft. Het is geen gezond gedrag.
OMG, wat een vervelende gast die alleen maar naar zichzelf luistert. Dat de rest nog de moeite neemt iets te vertellen aan hem. Die gozer lijdt ook nog eens aan grootheidswaanzin!quote:Op zondag 21 mei 2023 19:03 schreef KinKiJan het volgende:
Had ik geweten dat het zo lang zou duren en vooral herhalen en zeveren was, was ik er niet aan begonnen, maar goed Jeff's tirade staat in het filmpjes topic
Ja Babs heeft het wel door, dat bleek laatst in een gesprek dat ze over haar had (nadat die leugen van klagen over de muziek door Eunice uitkwam). Maar ze houdt haar toch het hand boven haar hoofd. Denk dat ze Zoe gewoon als useful idiot ziet. En (waarschijnlijk) Wendy ook..quote:Op zondag 21 mei 2023 19:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zoe is wat dat betreft de ergste slang, duurt het langst voordat je die door hebt.
Ongeschuldige kleuter spelen, je hulp vragen maar ondertussen.
Daar kan je wel eens heel erg gelijk in hebbenquote:Op zondag 21 mei 2023 19:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja Babs heeft het wel door, dat bleek laatst in een gesprek dat ze over haar had (nadat die leugen van klagen over de muziek door Eunice uitkwam). Maar ze houdt haar toch het hand boven haar hoofd. Denk dat ze Zoe gewoon als useful idiot ziet. En (waarschijnlijk) Wendy ook..
Ik ken het ook niet uit persoonlijke ervaringen dus kan er niet over meepraten.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mee eens dat hij een probleem heeft.
Maar van nabij ken ik 2 mensen die bipolair zijn en dat is echt van een andere orde.
En zó is dat.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik eet het ook niet met rijst, dubbele koolhydraten en ik vind het niet lekker. Als mensen er rijst bij willen moeten ze dat vooral doen.
Rupi heeft wel vaker van die opmerkingen die, naar mijn mening, over de grens gaan....quote:Op zondag 21 mei 2023 19:26 schreef Ebinas het volgende:
Wendy zegt dat Rupi een gat heeft in zijn broek.
Rupi: oh waar
Ja zegt wendy daar gaat ze het niet aanwijzen.
Rupi: lik het maar even aan
Lijkt keer op keer dezelfde langspeelplaat.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat weet je toch dat het een herhaling is, na 3 minuten weet ik het wel: het gaat 9 van de 10 keer nergens over
En het zal ook wel weer verschillen in gradaties, net als met veel "diagnoses"quote:Op zondag 21 mei 2023 19:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ken het ook niet uit persoonlijke ervaringen dus kan er niet over meepraten.
maar zou wendy dan echt niets doorhebben?quote:Op zondag 21 mei 2023 19:28 schreef Kakadylo het volgende:
Met zulke 'geweldige vriendinnen' als Zoe en Babs heb je geen vijanden meer nodig als je dus Wendy bent
Eric is wél een erg dankbare eter!quote:Op zondag 21 mei 2023 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
Nou niet gaan likken Erik...![]()
[ afbeelding ]
Zoe zei zelfs even in een tussenzinnetje dat Wendy jaloers is omdat zijzelf Isaac heeft en Babs Tianoquote:Op zondag 21 mei 2023 19:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar zou wendy dan echt niets doorhebben?
Dahaagquote:Op zondag 21 mei 2023 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Was niet fraai inderdaadquote:Op zondag 21 mei 2023 19:29 schreef Kakadylo het volgende:
Heb het niet eens meegekregen en enkel hier gelezen maar hoe (!) ze daarstraks over haar spraken is gewoon schandelijk
Stel je niet aan. In een van de filmpjes hebben ze het er over en ik meen mij te herinneren dat ik het Jeff zelf wel eens heb horen zeggen. Niet overal een drama van maken zeg!quote:Op zondag 21 mei 2023 19:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat om hier voor arts te spelen en mensen allerlei stickers op te plakken en te zeggen dat Jeff Bipolair is. Dat zijn gedrag niet alledaags is, prima, ze zitten ook niet in een normale omgeving. Ik vind dit persoonlijk niet kunnen.
Ik heb er al wel regelmatig mensen in zien liggen.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft Tiano al een beetje genoten van "zijn" cabana
Dus gaan we hier een diagnose stellen, waar artsen jaren voor gestudeerd hebben. Wist niet dat die hier ook op het forum zaten.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die overige 15 doen nog steeds "normaal" het is maar waar je eigen acceptatie grenzen liggen
Dat is ook zo.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hoe ie tegen Kim deed had ook twee van zulke extreme kanten en op zulke momenten acteert ie echt niet hoor. Sowieso is dat bij veel van die situaties een excuus om achteraf een altijd kloppend verhaal te hebben en jezelf gelijk te geven. En dan moet je nog nagaan dat 80% niet in beeld is gebracht en ze zelfs een hele dag bijzonder opzichtig van alle streams zijn gebanned.
Dat bedoel.. ook nu zit ie er een beetje afwezig bij ..quote:Op zondag 21 mei 2023 19:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik heb er al wel regelmatig mensen in zien liggen.
Maar hem nog niet
Ja dat laatste vond ik ook vreemd.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat bedoel.. ook nu zit ie er een beetje afwezig bij ..
Wat wij hier doen is kroegpraat met af en toe een serieuze ondertoonquote:Op zondag 21 mei 2023 19:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dus gaan we hier een diagnose stellen, waar artsen jaren voor gestudeerd hebben. Wist niet dat die hier ook op het forum zaten.
Hij overdrijft nu eenmaal graag, maar Zoe is hierin ook niet zo onschuldig als ze zich voordoet.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:18 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe gaat wel degelijk regelmatig naar Babs (Wendy en Ice) om goedkeuring/bevestiging voor haar eigen beleid te vragen. Als Zoe dan om uitleg gevraagd wordt gooit ze die 3 gerust onder de bus met hier en daar een leugentje.
Zoe zegt wel dat ze niet moeilijk deed over het bier van zijn kookdag, dat is onzin, ze heeft er ook 2 dagen over zitten zeveren bij iedereen die op kantoor kwam, waarbij het verhaal ook steeds weer wat anders werd.
Helemaal mee eens. Jeff kan goed lullen maar dat betekent niet dat hij altijd gelijk heeft. Hij lult er altijd wel een verhaal aan, ja dat wel. Hij heeft zichzelf gewoon vaak niet onder controle en komt met agressieve schreeuwpartijen. Het is echt tokkie gedrag.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ik heb sinds die Fake Corona "crisis" geen hoge pet meer op van zowat álle "Gestudeerde Artsen "quote:Op zondag 21 mei 2023 19:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dus gaan we hier een diagnose stellen, waar artsen jaren voor gestudeerd hebben. Wist niet dat die hier ook op het forum zaten.
Laat Isaac dat maar niet horen.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe zei zelfs even in een tussenzinnetje dat Wendy jaloers is omdat zijzelf Isaac heeft en Babs Tiano
Tx, ik nog steeds niet.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hier wel geluid op 2 moest 'm wel harder zetten
O, die voert lange gesprekken terwijl het water blijft doorstromen. Geen probleem, meneer de Mol betaald de rekening wel.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:35 schreef chufi het volgende:
Zoe staat nog steeds onder de douche... warm water genoeg zo te zien
Voor de laatste keer, ik stel geen diagnose hier, het werd verteld in een van de filmpjes. En nu wil ik er niets meer over horen, jezus.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maak je niet druk, ik ben al weg. Herinner me een post van Deissy, het moest allemaal wat positiever. Nou ik merk er weinig van.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Voor de laatste keer, ik stel geen diagnose hier, het werd verteld in een van de filmpjes. En nu wil ik er niets meer over horen, jezus.
Commentaar is zelden positief, hoe kom je daar nou bij, elke menig en zelfs COS diagnoses tellen mee.. het is maar hoeveel je er van hebben kanquote:Op zondag 21 mei 2023 19:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maak je niet druk, ik ben al weg. Herinner me een post van Deissy, het moest allemaal wat positiever. Nou ik merk er weinig van.
En zijn acts worden steeds beter...( even wat positiefs )quote:Op zondag 21 mei 2023 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeffie zoekt het wel op.. maar dat zal wel toeval zijn dat precies die andere twee óók in de badkamer zijn![]()
Van mij mag 'ie zo Bi-Polair zijn als de pest.. maar een gluiperige Trol is het zeker, en daar hoef ik gelukkig géén Medisch Diploma voor te hebben![]()
[ afbeelding ]
Typisch Babette je vriendin erdoor halen en zo weer lief doen als ze wil mutsen met. Wendyquote:Op zondag 21 mei 2023 20:01 schreef Kakadylo het volgende:
'Dat snapt zij niet...' aldus Babs met een fluisterstem waarna Zoe 'Ja ja ja ja...' (gekonkel over Wendy)
Maar zo doet ze dus bij iedereenquote:Op zondag 21 mei 2023 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Typisch Babette je vriendin erdoor halen en zo weer lief doen als ze wil mutsen met. Wendy
Klopt het is gewoon een achterbaks mens. Hopelijk gaan ze haar eens doorkrijgenquote:
Dit vind ik echt heel erg kwalijk van bep.quote:Op zondag 21 mei 2023 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Typisch Babette je vriendin erdoor halen en zo weer lief doen als ze wil mutsen met. Wendy
Ja, dat siert haar niet.quote:Op zondag 21 mei 2023 20:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit vind ik echt heel erg kwalijk van bep.
Daar waar Isaac na die stemmen van GJ gas terug nam blijft het voor Babs een hobbyquote:
Is hij weer bezig?quote:Op zondag 21 mei 2023 20:09 schreef woxxel het volgende:
Jeff heeft ook altijd gelijk. Iedereen is dom. #grootheidswaanzin
Verbeter de wereld, begin bij jezelfquote:Op zondag 21 mei 2023 19:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maak je niet druk, ik ben al weg. Herinner me een post van Deissy, het moest allemaal wat positiever. Nou ik merk er weinig van.
Wat mij dan weer altijd doet verbazen is dat niemand hem op zulke woorden terugpakt met een paar simpele opmerkingenquote:Op zondag 21 mei 2023 20:09 schreef woxxel het volgende:
Jeff heeft ook altijd gelijk. Iedereen is dom. #grootheidswaanzin
Nou ik zag wel dat ice xich aan het opvreten was. Hij zei tegen jap dat hij voorspelt dat t verkeerd zal aflopen. Een rode kaart of z'n neus stoten.quote:Op zondag 21 mei 2023 20:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat mij dan weer altijd doet verbazen is dat niemand hem op zulke woorden terugpakt met een paar simpele opmerkingen
Klopt, laten we het er maar op houden dat alle Sjeffie-Uitbarstingen Nominatie-gerelateerd zijn en voortvloeien uit onderdrukte angst...quote:Op zondag 21 mei 2023 20:18 schreef Kakadylo het volgende:
Ze laten hem maar gaan en daarna maken ze het weer goed want de setting is er nu eenmaal niet naar om ruzie te hebben
en de volgende eliminatie komt hij weer niet op de stipquote:Op zondag 21 mei 2023 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, laten we het er maar op houden dat alle Sjeffie-Uitbarstingen Nominatie-gerelateerd zijn en voortvloeien uit onderdrukte angst...![]()
Disclaimer ; Dit is géén medisch oordeel, slechts een burgerlijke observatie
Een moderator mag een oordeel hebben over users, anders zijn we vrij nutteloos.quote:Op zondag 21 mei 2023 20:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Echt en dit van een mod?? Een persoonlijke aanval.
Zodra iemand wint zou het de cirkel rondmaken als diegene Jeff wegstuurt want de allerlaatste blijft nog steeds dus Jerroldquote:Op zondag 21 mei 2023 20:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
en de volgende eliminatie komt hij weer niet op de stip
Er zijn nog wel een paar sjapjanussen die eruit gespeeld kunnen worden om de Alfa Figuranten veilig te houden tot een maand voor de Finalequote:Op zondag 21 mei 2023 20:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zodra iemand wint zou het de cirkel rondmaken als diegene Jeff wegstuurt want de allerlaatste blijft nog steeds dus Jerrold
Je hebt gelijk, ze lijken ook wel een beetje op elkaar hè.quote:
Van buiten denk ik.quote:Op zondag 21 mei 2023 20:46 schreef Judiwi het volgende:
Snap niet waar al die vliegen vandaan komen.
Ik wilde nog Siameesje opperen, maar dat was ook foutquote:Op zondag 21 mei 2023 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ze lijken ook wel een beetje op elkaar hè.
ja, maar als je ze naast elkaar ziet, ziet een pimpelmeesje er net uit als een koolmeesje wat te warm gewassen isquote:Op zondag 21 mei 2023 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ze lijken ook wel een beetje op elkaar hè.
Pimpelmees, koolmees heeft 'n zwart hoedje op tot de ogen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haske foutquote:Op zondag 21 mei 2023 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde nog Siameesje opperen, maar dat was ook fout
Dat is wel een mooi ezelsbruggetje jaquote:Op zondag 21 mei 2023 20:48 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, maar als je ze naast elkaar ziet, ziet een pimpelmeesje er net uit als een koolmeesje wat te warm gewassen is![]()
pimpelmeesje is dus kleiner en veel lichter van kleuren
Er zitten er ook wel veel daar. Ook als ze niet in beeld zijn hoor je ze vaak op de achtergrond als ze buiten zijn.quote:Op zondag 21 mei 2023 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel een mooi ezelsbruggetje ja
Ik vind het grappig dat de regie die vogeltjes regelmatig oppikt.
2 jaar geleden hier op balkon (6 hoog) nog 'n nestje met pimpelmeesjes, 4 jongen zien uitvliegenquote:Op zondag 21 mei 2023 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel een mooi ezelsbruggetje ja
Ik vind het grappig dat de regie die vogeltjes regelmatig oppikt.
Dan blijf ik nog even bij het gebarentaal oefenen, waar je er een paar toch telkens mee bezig ziet.quote:Op zondag 21 mei 2023 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
Er zitten er ook wel veel daar. Ook als ze niet in beeld zijn hoor je ze vaak op de achtergrond als ze buiten zijn.
Nu niet want Babbel is aan het krijsen.
Mooiquote:Op zondag 21 mei 2023 20:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
2 jaar geleden hier op balkon (6 hoog) nog 'n nestje met pimpelmeesjes, 4 jongen zien uitvliegen
Wadan?quote:Op zondag 21 mei 2023 20:52 schreef Kakadylo het volgende:
Isaac heeft met een rake sneer Jeff weggejaagd want is boos weggelopen waarna iedereen in een deuk
![]()
Ik wilde er net iets over zeggenquote:Op zondag 21 mei 2023 20:54 schreef Judiwi het volgende:
Verschrikkelijk die wenkbrauwen zo donker bij Wendy. Jammer te donker voor haar gezicht.
Zoiets moet je eigenlijk zelf zien want gaat om het moment maar het kwam neer op een speciale koelkast voor Jeffquote:
Vind Wendy meestal een leuke meid, maar als ik haar dan op tv (grootbeeld) zie heeft ze echt een heel raar gezicht.quote:Op zondag 21 mei 2023 20:54 schreef Judiwi het volgende:
Verschrikkelijk die wenkbrauwen zo donker bij Wendy. Jammer te donker voor haar gezicht.
Soms ziet ze er leuk uit maar soms ook niet.quote:Op zondag 21 mei 2023 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind Wendy meestal een leuke meid, maar als ik haar dan op tv (grootbeeld) zie heeft ze echt een heel raar gezicht.
Die donkere wenkbrauwen bij Babs en Zoë vind ik ook niet mooi. `het is zo onnatuurlijk
Aan wie laat ze dit nu zien? Nog ruzie met Bern?quote:Op zondag 21 mei 2023 20:54 schreef 5thencounter het volgende:
SeikSas doet een Vulcan "" Live Long and Fuck Them All"
Da's niet helemaal goed geloof ik ..![]()
[ afbeelding ]
Niet echt meer, ze doet nog een beetje hard to get , een maandelijks SeikSas Showtjequote:Op zondag 21 mei 2023 20:58 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Aan wie laat ze dit nu zien? Nog ruzie met Bern?
Oké thanks.quote:Op zondag 21 mei 2023 21:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet echt meer, ze doet nog een beetje hard to get , een maandelijks SeikSas Showtje
Die wenkiesquote:Op zondag 21 mei 2023 20:58 schreef engine het volgende:
[..]
Soms ziet ze er leuk uit maar soms ook niet.
[ afbeelding ]
denk het niet , anders zou ze nu niet meekaartenquote:Op zondag 21 mei 2023 20:58 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Aan wie laat ze dit nu zien? Nog ruzie met Bern?
quote:Op zondag 21 mei 2023 21:05 schreef engine het volgende:
Brandnetelneukers
Geile gore geitenwollensokkenneukers
Die vraag wordt al tientallen jaren gesteld..quote:Op zondag 21 mei 2023 21:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoe komen ze eigenlijk aan zoveel rokers? Ik ken niemand die rooktdat is toch een uitstervende gewoonte?
weet je waar die zeiklul recht op heeft op een exitquote:Op zondag 21 mei 2023 21:03 schreef woxxel het volgende:
Hij gaat nog ff door met zaniken tegen morri in de kas.
Hij wil waar hij recht op heeft..bier
Wat ie ermee bereikt is juist het tegenovergesteldequote:Op zondag 21 mei 2023 21:06 schreef engine het volgende:
"ze zetten zichzelf voor lul"
En hij heeft het zelf gewoon niet door
Mora denkt alleen maar aan haar boot want die mag niet zinken aangezien zijzelf dan de eerste isquote:
Touché,quote:Op zondag 21 mei 2023 21:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die vraag wordt al tientallen jaren gesteld..![]()
Toch blijven ze continue in RSL'n 30 tot 50% rokers casten.. geeft leuk afzeik TV , meer kan ik er niet van maken
Vegan, en Milieu Extremisten doen het ook wel leuk ..
Ze kunnen ook natuurlijke "gewone mensen " casten...
Doen ze niet
Ruzie toch nog niet echt over, lijkt me, als je ze zo ziet zitten.quote:Op zondag 21 mei 2023 21:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neej... ze zitten precies 4 seconde en liepen weer weg
[ afbeelding ]
Klopt die vertaling echt? Gaat dan toch niet goed tussen die 2.quote:Op zondag 21 mei 2023 21:25 schreef 5thencounter het volgende:
Bern oefend met SeikSas ..
Vertaald
Rot.. Een.. Keer ... Op.. met.. Je .. Gez... de rest kon ik niet zien![]()
Oeii..
[ afbeelding ]
En nu zonder pen of potlood, maar met de vingers kunnen ze geheimtaal doorgeven.quote:Op zondag 21 mei 2023 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
Ik kan me nog herinneren.. de tijd dat potood & papier verkettert werd in de loods... Gods Toorn op diegene die Letters schreef op een papiertje, om zo "geheime berichten" te kunnen wisselen ...![]()
[ afbeelding ]
Wat een loeder is het toch ookquote:
quote:Op zondag 21 mei 2023 21:27 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Klopt die vertaling echt? Gaat dan toch niet goed tussen die 2.
Het zou voor Bern wel goed zijn... Sasha is echt een humeurkillerquote:Op zondag 21 mei 2023 21:25 schreef 5thencounter het volgende:
Vertaald
Oeii..
[ afbeelding ]
Ik begrijp niet dat hij niet zat wordt van haar gedrag, wat een raar, eng mens en hij blijft haar leuk vinden, onbegrijpelijk.quote:Op zondag 21 mei 2023 21:27 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Klopt die vertaling echt? Gaat dan toch niet goed tussen die 2.
Ik zie: ik z...quote:Op zondag 21 mei 2023 21:25 schreef 5thencounter het volgende:
Vertaald
Oeii..
[ afbeelding ]
Is die nu nog steeds aan het oefenen hoe die een tattoo moet tekenen met strakke lijnen?quote:Op zondag 21 mei 2023 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
Ik kan me nog herinneren.. de tijd dat potood & papier verkettert werd in de loods... Gods Toorn op diegene die Letters schreef op een papiertje, om zo "geheime berichten" te kunnen wisselen ...![]()
[ afbeelding ]
hmmm oke, ze is niet van het achter haar rug...wat doet die valse troel zelf dan????quote:Op zondag 21 mei 2023 21:29 schreef KinKiJan het volgende:
Babs: "Met hem, kan ik gewoon hard tegen hem praten. Hij praat ook hard, niet in volume maar wat ie zegt, het moet er gewoon uit dat gif en dan wordt het steeds rustiger en dan is het ook goed. Het maakt me niet uit. Ik heb nog liever dat mensen zo tegen me praten dan dat ik het gevoel heb dat dat achter mijn rug is"
Neen, 'Babs' is geen typo, dit zegt ze net echt ..
Tatoowen.. welnee, die eikel is de zoveelste hebbe hebbe wille maar er geen zak mee doen.. Nou ja je kent Utopia .. zodra er geld is , Oorlog voeren, zeiken mekkeren, janken, en rotzooi kopequote:Op zondag 21 mei 2023 21:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is die nu nog steeds aan het oefenen hoe die een tattoo moet tekenen met strakke lijnen?
Dacht al, te lange zin voor die paar gebaren.quote:Op zondag 21 mei 2023 21:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zie: ik z...
Hij gebaart niet strak.
is geintje van user hierquote:Op zondag 21 mei 2023 21:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zie: ik z...
Hij gebaart niet strak.
Maar je mag dus niet in een andere taal praten maar gebarentaal sporen ze juist aanquote:Op zondag 21 mei 2023 21:25 schreef 5thencounter het volgende:
Vertaald
Oeii..
[ afbeelding ]
Nou ja,, misschien heb je daar het punt van die sheet die ze hebben.. zoals ik al zei, ik hoop op 24 uur gebarentaal.. praten Gele Kaart + 10.000 uit de Potquote:Op zondag 21 mei 2023 21:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar je mag dus niet in een andere taal praten maar gebarentaal sporen ze juist aan
Lekker consequent.quote:Op zondag 21 mei 2023 21:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar je mag dus niet in een andere taal praten maar gebarentaal sporen ze juist aan
Oeh dat zou n toffe opdracht zijn!!quote:Op zondag 21 mei 2023 21:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja,, misschien heb je daar het punt van die sheet die ze hebben.. zoals ik al zei, ik hoop op 24 uur gebarentaal.. praten Gele Kaart + 10.000 uit de Pot
Zoiets zat ik vanmiddag ook al te bedenken, dan zou de prijzenpot flink leeglopen.quote:Op zondag 21 mei 2023 21:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja,, misschien heb je daar het punt van die sheet die ze hebben.. zoals ik al zei, ik hoop op 24 uur gebarentaal.. praten Gele Kaart + 10.000 uit de Pot
Daarom wil ze ook geen manager worden.quote:Op zondag 21 mei 2023 21:39 schreef Kakadylo het volgende:
Babbel loopt speels tussendoor en is overal en nergens maar neemt nooit verantwoordelijkheid en blijft in die adviseursrol
Als ze het doet dan is het vanwege de vrijstelling en daarmee dus ticket richting de finalequote:
Als ze maar niet net zo lang wachten als die hoelahoep die kregen, en dagen lang geen moer wisten wat te doenquote:Op zondag 21 mei 2023 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoiets zat ik vanmiddag ook al te bedenken, dan zou de prijzenpot flink leeglopen.
Hij klinkt ook als Jw. Het maakt hem allemaal niet uit blablabla.quote:Op zondag 21 mei 2023 21:09 schreef Kakadylo het volgende:
Als Jeff zo'n groot genie zou zijn geweest dan was ie niet meegegaan in het plan tegen JW want die stond juist aan zijn kant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |