Ik denk het wel.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:37 schreef Dotteke het volgende:
Isaac wordt er een beetje moedeloos van, ik weet niet zeker of hij het over Jeff heeft, ik vermoed het wel
Babette ook eigenlijk best jammer ik heb zoiets laat ze het zelf uitzoeken kijken wat er dan gebeurd.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Hij legt ook uit dat hij er meestal tussenspringt (ook buiten)
Há, welnee, elke klootzak die zich te kakken zet vind Isaac eigen voordeel.. Sjeffie gaat straks huillihuilii bij hem doen, let maar opquote:Op zondag 21 mei 2023 18:37 schreef Dotteke het volgende:
Isaac wordt er een beetje moedeloos van, ik weet niet zeker of hij het over Jeff heeft, ik vermoed het wel
Da's waarquote:Op zondag 21 mei 2023 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette ook eigenlijk best jammer ik heb zoiets laat ze het zelf uitzoeken kijken wat er dan gebeurd.
Maar zij neemt de hele discussie over.
100% bro 100%quote:Op zondag 21 mei 2023 18:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Há, welnee, elke klootzak die zich te kakken zet vind Isaac eigen voordeel.. Sjeffie gaat straks huillihuilii bij hem doen, let maar op
ooit eens hoorde ik hem zeggen dat het hem alles niks kon schelen wat er in die loods gebeurde. Het enige wat hij wilde was zijn sport promoten. dat heeft hij gedaan...tijd om te vertrekken nu danquote:Op zondag 21 mei 2023 18:39 schreef Silves het volgende:
Jappie voorzichtig Jef aan het bashen..ik wacht op de dag dat hij een fittie heeft met Jef of iemand anders, het menneke die zich blijft verschuilen achter de meiden daar.
Maar hoezo draaien ze het weg? Zou er dan geen kaart moeten volgen? Anders kan je het toch gewoon tonen?quote:Op zondag 21 mei 2023 18:37 schreef Dotteke het volgende:
Nou ja , Wanda schijnt nog wel trek in Jappie te hebben, ook al woont ze nu metquote:Op zondag 21 mei 2023 18:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
ooit eens hoorde ik hem zeggen dat het hem alles niks kon schelen wat er in die loods gebeurde. Het enige wat hij wilde was zijn sport promoten. dat heeft hij gedaan...tijd om te vertrekken nu dan
Zoals Jeff praat dan loop je beter gewoon wegquote:Op zondag 21 mei 2023 18:41 schreef Ebinas het volgende:
Bep is "de rijdende babbelbox"
Jappie wil gelijk even patent aanvragen op dit idee
De tranen stonden al de hele tijd in haar ogen als je goed keekquote:Op zondag 21 mei 2023 18:43 schreef engine het volgende:
Knap hoor Jeff. Een meisje aan het huilen gemaakt.
Nahh... ZooWie kan 'm hebben ze is een even grote BullShit Ratelteef als Sjeffiequote:Op zondag 21 mei 2023 18:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoals Jeff praat dan loop je beter gewoon weg
Ja wat een triest figuur.quote:
dat zat ik net ook te denkenquote:Op zondag 21 mei 2023 18:48 schreef Silves het volgende:
Zou Jef weten, dat Zooi met jan en alleman alles heeft besproken om hem eruit te wippen?
Doe dan joh want dan pak je geelquote:Op zondag 21 mei 2023 18:46 schreef Ebinas het volgende:
Jeff dreigen: daag me niet uit, want ik jank echt het raam eruit
Te triest voor woordenquote:
Had hij het maar gedaanquote:Op zondag 21 mei 2023 18:46 schreef Ebinas het volgende:
Jeff dreigen: daag me niet uit, want ik jank echt het raam eruit
Dat zou bep doen met Eunice koken maar ja die is Jeff aan het temmenquote:Op zondag 21 mei 2023 18:43 schreef Dotteke het volgende:
Eunice heeft gekookt, ze is bezig met het eten opscheppen, weet niet wie met haar gekookt heeft
En ja hoor daar huilt Zoë
ja maar hoe moet je dan je ei kwijt....'lief dagboek'quote:Op zondag 21 mei 2023 18:50 schreef Ebinas het volgende:
Alle 3 hebben naar gedrag.
Jeff onredelijk maar uit zijn onvrede ook recht in je gezicht.
En die andere twee achter je rug om.
Mot het van alle 3 niet
Zag je die gespierdepanlat staanquote:
quote:Op zondag 21 mei 2023 18:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja maar hoe moet je dan je ei kwijt....'lief dagboek'
op de juiste kop drukkenquote:Op zondag 21 mei 2023 18:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja maar hoe moet je dan je ei kwijt....'lief dagboek'
Er is voor iedereen opgeschept hoor.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:53 schreef chufi het volgende:
Zo de Bro's hebben weer hun borden tot de max. gevuld ....
Eunice kan best wel lekker koken denk ik, jammer dat ze zo´n verrot karakter heeft.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:53 schreef Ebinas het volgende:
Marciano vindt het echt lekker man, hij houdt van rijst
[ afbeelding ]
Er zit frustratie in de rest daar ook, maar die hebben via "Goede Opvoeding" geleerd daar mee om te gaan..., gelukkig zijn er daar nog mensen totaal geen interesse hebben in Geld Winnen en daar voor hun plezier hun grote kop in allerlei ruzies te douwen, opdat deze mensen blijven om óók dat geld te pakkenquote:Op zondag 21 mei 2023 18:51 schreef Kakadylo het volgende:
Er zit gewoon enorme frustratie in die jongen en dan gaat ie tekeer als een hondsdolle puber
Zou ie het van Jappie weten? Heeft zelfs op Kim gestemd!quote:Op zondag 21 mei 2023 18:48 schreef Silves het volgende:
Zou Jef weten, dat Zooi met jan en alleman alles heeft besproken om hem eruit te wippen?
ik denk dat hij gewoon gaat zeggen dat dit bonenprut is en geen chili con carnequote:Op zondag 21 mei 2023 18:56 schreef pingu66 het volgende:
de man van het principe: er hoort GEEN rijst bij chili con carne.PUNT!!
Eet nu chili con carne MET rijst
Enge ogen heeft zequote:Op zondag 21 mei 2023 18:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Heeft Zoe een sponsor gevonden in Edding 3000?
[ afbeelding ]
Jeff is bio polair, misschien is hij daarom soms onberekenbaar?quote:Op zondag 21 mei 2023 18:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er zit frustratie in de rest daar ook, maar die hebben via "Goede Opvoeding" geleerd daar mee om te gaan..., gelukkig zijn er daar nog mensen totaal geen interesse hebben in Geld Winnen en daar voor hun plezier hun grote kop in allerlei ruzies te douwen, opdat deze mensen blijven om óók dat geld te pakken![]()
Jaja.. en Sprookjes bestaan echt
Klaar met de poppenkast,Jeff. Tandjes op elkaar en gaan....quote:Op zondag 21 mei 2023 18:57 schreef Ebinas het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit
[ afbeelding ]
Dat had ZooWie al 3 maanden geleden door.. dat is waarschijnlijk de reden dat ze zich staande hieldquote:Op zondag 21 mei 2023 18:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jeff is bio polair, misschien is hij daarom soms onberekenbaar?
Bi-polair.hoe kom je daar bij?quote:Op zondag 21 mei 2023 18:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jeff is bio polair, misschien is hij daarom soms onberekenbaar?
quote:Op zondag 21 mei 2023 18:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Heeft Zoe een sponsor gevonden in Edding 3000?
[ afbeelding ]
'Maak jezelf boos, moet presteren, cmonnnnyaaahh...'quote:Op zondag 21 mei 2023 18:57 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
Als hij de boze man speelt kom je er ook niet tussen, die blijft maar schreeuwen hoe goed hij wel niet is en nu al de winnaar en iedereen weg gaat stemmen.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:57 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
die zijn ogen voorspellen niks goeds komt nog wel een uitbarstingquote:Op zondag 21 mei 2023 18:57 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
Doet er niet toe, bonen mét rijst zijn een no go.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik denk dat hij gewoon gaat zeggen dat dit bonenprut is en geen chili con carne
Hij maakt het zichzelf echt heel moeilijk.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:02 schreef cinsan het volgende:
[..]
die zijn ogen voorspellen niks goeds komt nog wel een uitbarsting
dadelijk alle mietjes weer: 'ik voel me niet veilig, hij doet eng'quote:Op zondag 21 mei 2023 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeffie met zijn bekende "Ik ga weg" Blik ?![]()
[ afbeelding ]
Doet hij voor de beeldvorming, de kijkers willen ook wat.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Klaar met de poppenkast,Jeff. Tandjes op elkaar en gaan....
Hij mag het eten van Jeff hebben maar dan wel in ruil voor bierquote:
ik eet het ook niet met rijst, dubbele koolhydraten en ik vind het niet lekker. Als mensen er rijst bij willen moeten ze dat vooral doen.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Doet er niet toe, bonen mét rijst zijn een no go.
ik eet t ook nooit met rijstquote:Op zondag 21 mei 2023 19:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik eet het ook niet met rijst, dubbele koolhydraten en ik vind het niet lekker. Als mensen er rijst bij willen moeten ze dat vooral doen.
dat weet je toch dat het een herhaling is, na 3 minuten weet ik het wel: het gaat 9 van de 10 keer nergens overquote:Op zondag 21 mei 2023 19:03 schreef KinKiJan het volgende:
Had ik geweten dat het zo lang zou duren en vooral herhalen en zeveren was, was ik er niet aan begonnen, maar goed Jeff's tirade staat in het filmpjes topic
Ook weer zo. Maar normaal gesproken draaien ze het wegquote:Op zondag 21 mei 2023 19:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat weet je toch dat het een herhaling is, na 3 minuten weet ik het wel: het gaat 9 van de 10 keer nergens over
Zijn blik mag dan erg boos lijken, die gelakte nageltjes maken hem weer poesy.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeffie met zijn bekende "Ik ga weg" Blik ?![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |