Ik denk het wel.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:37 schreef Dotteke het volgende:
Isaac wordt er een beetje moedeloos van, ik weet niet zeker of hij het over Jeff heeft, ik vermoed het wel
Babette ook eigenlijk best jammer ik heb zoiets laat ze het zelf uitzoeken kijken wat er dan gebeurd.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Hij legt ook uit dat hij er meestal tussenspringt (ook buiten)
Há, welnee, elke klootzak die zich te kakken zet vind Isaac eigen voordeel.. Sjeffie gaat straks huillihuilii bij hem doen, let maar opquote:Op zondag 21 mei 2023 18:37 schreef Dotteke het volgende:
Isaac wordt er een beetje moedeloos van, ik weet niet zeker of hij het over Jeff heeft, ik vermoed het wel
Da's waarquote:Op zondag 21 mei 2023 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette ook eigenlijk best jammer ik heb zoiets laat ze het zelf uitzoeken kijken wat er dan gebeurd.
Maar zij neemt de hele discussie over.
100% bro 100%quote:Op zondag 21 mei 2023 18:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Há, welnee, elke klootzak die zich te kakken zet vind Isaac eigen voordeel.. Sjeffie gaat straks huillihuilii bij hem doen, let maar op
ooit eens hoorde ik hem zeggen dat het hem alles niks kon schelen wat er in die loods gebeurde. Het enige wat hij wilde was zijn sport promoten. dat heeft hij gedaan...tijd om te vertrekken nu danquote:Op zondag 21 mei 2023 18:39 schreef Silves het volgende:
Jappie voorzichtig Jef aan het bashen..ik wacht op de dag dat hij een fittie heeft met Jef of iemand anders, het menneke die zich blijft verschuilen achter de meiden daar.
Maar hoezo draaien ze het weg? Zou er dan geen kaart moeten volgen? Anders kan je het toch gewoon tonen?quote:Op zondag 21 mei 2023 18:37 schreef Dotteke het volgende:
Nou ja , Wanda schijnt nog wel trek in Jappie te hebben, ook al woont ze nu metquote:Op zondag 21 mei 2023 18:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
ooit eens hoorde ik hem zeggen dat het hem alles niks kon schelen wat er in die loods gebeurde. Het enige wat hij wilde was zijn sport promoten. dat heeft hij gedaan...tijd om te vertrekken nu dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |