SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met het salaris dat hij nu bij Feyenoord heeft (en kan gaan krijgen als hij dat verbeterde contract tekent) is Arne al volledig financieel onafhankelijk en hoeven ook zijn kinderen zich de rest van hun leven geen zorgen te maken hoor.quote:Op zondag 21 mei 2023 01:03 schreef De_Pel het volgende:
Opmerkelijk dat zon beetje de belangrijkste reden die genoemd wordt voor Arne om te blijven zijn familie is. Als ik hem was, zou ik desnoods naar Ajax Cape Town gaan, als dat - ongeacht de resultaten - betekent dat mijn kinderen én kleinkinderen met 1 handtekening levenslang voorzien zijn van alle gemakken. Stel hij kan bij Spurs 6-8 miljoen per jaar pakken… ergste wat er kan gebeuren is dat ze hem er na een paar maanden uit flikkeren, en dan staat ie met 10 miljoen op zak gewoon weer bij de diploma uitreiking van Isa.
Feyenoord is kampioen najaarscompetitie, Ajax is kampioen voorjaarscompetitie. Winnaar van deze wedstrijd is kampioen algeheel Never mind, dat was de 0-15, ik verspreid nepnieuwsquote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:28 schreef onlogisch het volgende:
Iemand die de jeugd bij Feyenoord een beetje volgt?
Waarom vindt er nog een wedstrijd plaats tussen FeyenoordO14 en AjaxO14 volgende week? De competitie zit er op en het lijkt me geen beslissingswedstrijd daar Ajax 2 punten meer heeft?
wij zijn het AZ van Spursquote:Op zondag 21 mei 2023 08:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dennis te Kloese heeft al het goede voorbeeld gegeven door NEE te zeggen tegen Tottenham om daar TD te worden.
Nog even en ze kloppen aan voor onze kok.
Als ik bij die uitslagen kijk dan zie ik de meeste clubs ook 3 keer genoemd worden. Toen dacht ik even zou het net als in schotland dan 4x tegen elkaar zijn, maar er staan 35 uitslagen van 1 seizoen tov een stand waar er 14 staat. Ik ben ook lost.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:28 schreef onlogisch het volgende:
Iemand die de jeugd bij Feyenoord een beetje volgt?
Waarom vindt er nog een wedstrijd plaats tussen FeyenoordO14 en AjaxO14 volgende week? De competitie zit er op en het lijkt me geen beslissingswedstrijd daar Ajax 2 punten meer heeft?
Daar is niks goeds aan.quote:Op zondag 21 mei 2023 08:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Graag even verliezen van Emmen voor de goede zaak.
Hoezo is dat triest? Dat is toch gewoon hoe het werkt.quote:Op zondag 21 mei 2023 09:16 schreef Cara het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ljoenenbod-tottenham
De Kloese geeft dus toe persoonlijk een 'nee' te hebben verkocht aan Tottenham vorige week, een dag voor de kampioenswedstrijd.
Beetje triest van Tottenham eigenlijk wel, zelf een ongeorganiseerde teringzooi en dan maar proberen wat miljoenen naar de directeur én trainer te gooien.
Nou ja, het is niet per se normaal om in 1x de AD, trainer en sterspeler van een club te willen overnemen.quote:Op zondag 21 mei 2023 09:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoezo is dat triest? Dat is toch gewoon hoe het werkt.
Dit inderdaad, het geeft een failliet van je eigen organisatie aan, lekker makkelijk ook. Neem anders ook gelijk de grasgrootmeester van de Kuip mee want het gras ligt er zo fijn bij. Kost toch niks voor Tottenham.quote:Op zondag 21 mei 2023 09:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet per se normaal om in 1x de AD, trainer en sterspeler van een club te willen overnemen.
Maar wat is er precies triest aan? Wat gek dat ze op zoek zijn naar een goede trainer, directeur en speler(s). Toevallig loopt dat nu allemaal bij onsquote:Op zondag 21 mei 2023 09:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet per se normaal om in 1x de AD, trainer en sterspeler van een club te willen overnemen.
Wat @Cara zegt, het is al een paar jaar intern een teringbende bij Tottenham met slechte transfers, ontslagen trainers en ontevreden supporters.quote:Op zondag 21 mei 2023 09:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar wat is er precies triest aan? Wat gek dat ze op zoek zijn naar een goede trainer, directeur en speler(s). Toevallig loopt dat nu allemaal bij ons
Volgens @ZKA is het allemaal onzin inderdaadquote:Op zondag 21 mei 2023 10:02 schreef Scrummie het volgende:
Wel slim van de Spurs. De AD halen als 'TD', die goed samenwerkt met je beoogde trainer en daarmee direct de club stuurloos maakt waar je de trainer en een topspeler van wil overnemen.
Dat zal dan wel de 'London's calling' zijn geweest. Of niet, want @:ZKA zit weer goed los te gaan op Te Kloese
Goh.quote:Op zondag 21 mei 2023 10:07 schreef TweedeKlum het volgende:
De GKL geeft aan dat Spurs zich niet gemeld heeft voor Slot.
Ik ga straks terugkijken.quote:Op zondag 21 mei 2023 10:22 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind het een prima verhaal waarom er nog geen TD is.
Welke topspeler?quote:Op zondag 21 mei 2023 10:02 schreef Scrummie het volgende:
Wel slim van de Spurs. De AD halen als 'TD', die goed samenwerkt met je beoogde trainer en daarmee direct de club stuurloos maakt waar je de trainer en een topspeler van wil overnemen.
Dat zal dan wel de 'London's calling' zijn geweest. Of niet, want @:ZKA zit weer goed los te gaan op Te Kloese
ipv de positie snel in te vullen wacht hij op de ideale kandidaatquote:Op zondag 21 mei 2023 10:22 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind het een prima verhaal waarom er nog geen TD is.
Dat is niet verboden, dat heb ik ook een beetje met Ajax namelijk.quote:Op zondag 21 mei 2023 10:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit soort theorieën moet ik wel een beetje om lachen
quote:Op zondag 21 mei 2023 10:35 schreef Pisces29 het volgende:
Het wordt ook steeds leuker om de Apotheker terug te zien.
Jammer dat de schaterlach van Kokcu niet lieten zien.quote:Op zondag 21 mei 2023 10:35 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op zondag 21 mei 2023 10:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit soort theorieën moet ik wel een beetje om lachen
Handhaving heeft 'm woensdagavond van het balkon gehaald, zo van het is nu wel mooi geweest.quote:Op zondag 21 mei 2023 10:35 schreef Pisces29 het volgende:
Tottenham ziet ons dus als een soort van AZ, interessant.quote:Op zondag 21 mei 2023 08:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dennis te Kloese heeft al het goede voorbeeld gegeven door NEE te zeggen tegen Tottenham om daar TD te worden.
Nog even en ze kloppen aan voor onze kok.
Hanckoquote:Op zondag 21 mei 2023 10:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]ze hebben interesse in Slot en Te Kloese
klein sprongetje naar interesse in een speler als Kokcu of Hancko
het gaat toch over topspelers van feyenoord?quote:Op zondag 21 mei 2023 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hanckoja hoor en Kokcu vind ik wel goed hoor en ook klaar voor een stap hogerop maar om te denken dat hij de topspeler is die Spurs naar een hoger plan moet brengen, dat is wel lachwekkend.
Dat staat toch nergens? Hij bedoelt topspeler van Feyenoord lijkt me.quote:Op zondag 21 mei 2023 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hanckoja hoor en Kokcu vind ik wel goed hoor en ook klaar voor een stap hogerop maar om te denken dat hij de topspeler is die Spurs naar een hoger plan moet brengen, dat is wel lachwekkend.
Hancko vind ik niet minder dan die Sanchez destijds en daar legde Spurs ook 40 miljoen voor op tafel.quote:Op zondag 21 mei 2023 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja natuurlijk joh, altijd makkelijk zo'n jijbak als je geen argumenten meer hebt maar stel dat Spurs Kokcu zou willen waarom moeten ze dat dan op die manier doen, gewoon een goed bod en het is klaar als hij zelf ook wil.quote:Op zondag 21 mei 2023 10:44 schreef aTypisch het volgende:
tarado zijn 'kan niet veel zijn want feyenoord' act is ook wel grappig nu
stukje lezen wat je wil lezen
Ja dat was wel een beetje geluk qua transfersom, snel was hij wel.quote:Op zondag 21 mei 2023 10:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hancko vind ik niet minder dan die Sanchez destijds en daar legde Spurs ook 40 miljoen voor op tafel.
Klopt Hancko kan je in Europa wel bij bijna elke club neerzetten.quote:Op zondag 21 mei 2023 10:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat staat toch nergens? Hij bedoelt topspeler van Feyenoord lijkt me.
Denk overigens dat Hancko die stap ook prima zou kunnen maken. Die is echt heel erg goed.
Of hij speelt is dan wel bij de selectie zal zitten is een tweede.quote:Op zondag 21 mei 2023 10:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt Hancko kan je in Europa wel bij bijna elke club neerzetten.
Dat was dan ook vermoeiend gedrag.quote:Op zondag 21 mei 2023 10:53 schreef Scrummie het volgende:
Na een aantal weken het Ajax topic te terroriseren door een aantal, krijgen we de bal nu terug gekaatst.
Lul niet zo stom, Hancko is echt een prima speler maar dit neem je zelf toch ook niet serieus?quote:Op zondag 21 mei 2023 10:53 schreef Scrummie het volgende:
Na een aantal weken het Ajax topic te terroriseren door een aantal, krijgen we de bal nu terug gekaatst.
Hancko zou zo meekunnen bij Spurs.quote:Op zondag 21 mei 2023 10:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lul niet zo stom, Hancko is echt een prima speler maar dit neem je zelf toch ook niet serieus?
Hancko is wel echt een goede speler hoor. Die zou vrij eenvoudig kunnen aansluiten bij het niveau van Spurs.quote:Op zondag 21 mei 2023 10:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lul niet zo stom, Hancko is echt een prima speler maar dit neem je zelf toch ook niet serieus?
Het is geen toeval dat Slot bij AZ vandaan komt en ze nu weer een prima trainer hebben.quote:Op zondag 21 mei 2023 10:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tottenham ziet ons dus als een soort van AZ, interessant.
Roept @:elan ook al een aantal jaar dat Feyenoord Tottenham op alle fronten voorbij is?
Komt zo vast nog met 'kampioen van de armoede' of zo iets geks. Jaloezie.quote:Op zondag 21 mei 2023 10:44 schreef aTypisch het volgende:
tarado zijn 'kan niet veel zijn want feyenoord' act is ook wel grappig nu
stukje lezen wat je wil lezen
Ze zijn inmiddels ook een middenmoter bijna maar er zit daar wel wat meer fout dan alleen een lcv.quote:
hancko is een topspeler voor feyenoord, daar ging het overquote:Op zondag 21 mei 2023 10:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat moet je altijd nog maar afwachten, Eredivisie of PL is al zo vaak a total different cookie gebleken.quote:Op zondag 21 mei 2023 11:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hancko is wel echt een goede speler hoor. Die zou vrij eenvoudig kunnen aansluiten bij het niveau van Spurs.
Jansen is helemaal niet zo’n goede trainer.quote:Op zondag 21 mei 2023 11:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is geen toeval dat Slot bij AZ vandaan komt en ze nu weer een prima trainer hebben.
Zijn eerste twee wedstrijden waren best aardig...ik hoor de commentator nog zeggen: 'neusje voor de goal'.quote:Op zondag 21 mei 2023 11:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ah, Bozenik sluit niet meer aan in de voorbereiding.
Dat had ik vanaf dag 1 allang gezien. @:Gurneyisbestoke
Maar de Sanchez vergelijking gaat wel mank. Dat was een spannend, zeer jong talent en dat hij er vervolgens weinig van bleek te kunnen kan gebeuren.quote:Op zondag 21 mei 2023 11:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hancko is wel echt een goede speler hoor. Die zou vrij eenvoudig kunnen aansluiten bij het niveau van Spurs.
quote:Op zondag 21 mei 2023 11:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hancko is een topspeler voor feyenoord, daar ging het over
de rest heeft tarado er bij bedacht
Onder andere.quote:Op zondag 21 mei 2023 10:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt Hancko kan je in Europa wel bij bijna elke club neerzetten.
quote:Op zondag 21 mei 2023 11:01 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Komt zo vast nog met 'kampioen van de armoede' of zo iets geks. Jaloezie.
quote:Op zondag 21 mei 2023 11:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hancko is een topspeler voor feyenoord, daar ging het over
de rest heeft tarado er bij bedacht
Slot is vooralsnog beter maar zijn beide vakidioten die goed liggen hun spelersgroep.quote:Op zondag 21 mei 2023 11:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jansen is helemaal niet zo’n goede trainer.
Behoorlijk uit zijn verband gerukt door Ajax ShowTime. Want hij beweert in feite het tegenovergestelde gezien zijn quote in dat artikel.quote:
Hij noemt ons dus niet kampioen van de armoede maar Ajax wel armoede.quote:'Als er in het verleden eens een andere club kampioen werd dan Ajax, dan repten ze in de media altijd snel over de kampioen van de armoede', vervolgt De Kromme. 'Als je de meeste punten hebt, ben je de terechte landskampioen, maar Ajax zakt echt door de ondergrens. Armoede wat mij betreft.'
Je praat maar gewoon normal over zo'n icoon.quote:Op zondag 21 mei 2023 11:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry. Ik wist niet dat je compleet woest werd
Ja ik zou ook niet zo gauw de Sanchez-vergelijking maken, Hancko is misschien wel het allersaaiste ‘talent’ wat nog in ons voordeel werkt want nu raak je hem hopelijk niet kwijt. Zelfs met de absolute top zou hij meekunnen maar dan wel als (nuttige) bankspeler denk ik, vandaar ook de opmerking dat je hem in principe bij elke club in Europa kan neerzetten.quote:Op zondag 21 mei 2023 11:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar de Sanchez vergelijking gaat wel mank. Dat was een spannend, zeer jong talent en dat hij er vervolgens weinig van bleek te kunnen kan gebeuren.
Tevens is Tottenham nou niet de wereldtop waar hier toch een soort over werd gehint.
[..]
[..]
Onder andere.
Makkelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je verlaagt je niveau echt ontzettend met dit soort posts, maar goed je reageert op atypisch die goed is in dat uitlokken, ik tuin er ook wel eens in. Maar het mag een tandje minder.quote:
Ik zou Pascal Jansen een prima opvolger vinden van Slot mocht hij gaan.quote:Op zondag 21 mei 2023 11:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is geen toeval dat Slot bij AZ vandaan komt en ze nu weer een prima trainer hebben.
Liever niet. Ik vind dat nou helemaal niks. Vorig seizoen 5e geworden met AZ en dit seizoen is het wel beter, maar ook niet speciaal. Toen AZ in de Kuip kwam hebben ze die hele partij alleen maar met hun kontje in de zestien gehangen, terwijl we op een gegeven moment met Taabouni en Dilrosun op het middenveld speelden. Nul aanvallende intenties.quote:Op zondag 21 mei 2023 11:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou Pascal Jansen een prima opvolger vinden van Slot mocht hij gaan.
Ligt eraan welke Sjaak.quote:Op zondag 21 mei 2023 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geweldige speler maar de rest is niveau Sjaak.
Vijfde is helemaal niet zo’n gekke plek voor AZ.quote:Op zondag 21 mei 2023 11:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Liever niet. Ik vind dat nou helemaal niks. Vorig seizoen 5e geworden met AZ en dit seizoen is het wel beter, maar ook niet speciaal. Toen AZ in de Kuip kwam hebben ze die hele partij alleen maar met hun kontje in de zestien gehangen, terwijl we op een gegeven moment met Taabouni en Dilrosun op het middenveld speelden. Nul aanvallende intenties.
Sjaak vind ik ook een prachtige kerel dat soort iconen doe je niet af als seniele idioten. Zelfs als ze zich zo gedragen bij tijd en wijlen.quote:Op zondag 21 mei 2023 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geweldige speler maar de rest is niveau Sjaak.
Ik kan Sjaak Swart goed hebben ja. Volgens mij is dat een hartstikke leuke vent.quote:Op zondag 21 mei 2023 11:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Sjaak vind ik ook een prachtige kerel dat soort iconen doe je niet af als seniele idioten. Zelfs als ze zich zo gedragen bij tijd en wijlen.
Slot is wel echt de Pep Guardiola van de eredivisie ik zou hem wel een kans geven, wel eens dat Slotbal nog aanvallender is. Maar het oogt bij AZ allemaal erg verzorgd qua spel. En ook zeker niet saai.quote:Op zondag 21 mei 2023 11:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Liever niet. Ik vind dat nou helemaal niks. Vorig seizoen 5e geworden met AZ en dit seizoen is het wel beter, maar ook niet speciaal. Toen AZ in de Kuip kwam hebben ze die hele partij alleen maar met hun kontje in de zestien gehangen, terwijl we op een gegeven moment met Taabouni en Dilrosun op het middenveld speelden. Nul aanvallende intenties.
Lekker schaamteloze Sjaak die DVD’tjes van zichzelf uitdeelt op een kringverjaardag. Arrogantiegenot.quote:Op zondag 21 mei 2023 11:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Sjaak vind ik ook een prachtige kerel dat soort iconen doe je niet af als seniele idioten. Zelfs als ze zich zo gedragen bij tijd en wijlen.
Een wedstrijdje eruit pikken tegen een kwalitatief sterker team is ook wel een beetje flauw.quote:Op zondag 21 mei 2023 11:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Slot is wel echt de Pep Guardiola van de eredivisie ik zou hem wel een kans geven, wel eens dat Slotbal nog aanvallender is. Maar het oogt bij AZ allemaal erg verzorgd qua spel. En ook zeker niet saai.
Toen ie destijds voor de grap de microfoon in zijn handen gedrukt kreeg om het ‘hand in hand’ in te zetten en hij het zonder enige twijfel gewoon doet, heerlijk was dat.quote:Op zondag 21 mei 2023 11:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kan Sjaak Swart goed hebben ja. Volgens mij is dat een hartstikke leuke vent.
Dat filmpje over de Graafschap was ergens ook gewoon prachtig.
quote:Op zondag 21 mei 2023 11:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Slot blijft gewoonIs Tomasson eigenlijk een aanvallende trainer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was meer ter illustratie dan als sluitend bewijs natuurlijk, dat moet altijd kunnen. Jansen denkt gewoon een stuk defensiever na over het spel dan Slot, ik denk niet dat het een heel goede match zou zijn met Feyenoord.quote:Op zondag 21 mei 2023 11:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Een wedstrijdje eruit pikken tegen een kwalitatief sterker team is ook wel een beetje flauw.
Dat valt volgens mij wel mee. Maar als De Wolf netjes notities heeft gemaakt het hele seizoen moet dat vast goed komen.quote:Op zondag 21 mei 2023 11:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Is Tomasson eigenlijk een aanvallende trainer?
Ik vind AZ eigenlijk best aanvallend en goed voetbal spelen. De wedstrijd tegen Feyenoord was daar nou niet een goed voorbeeld van. Ze zijn nu wel redelijk op en het is kwalitatief wel een slag minder daar dus hetzelfde als bij ons kun je sowieso niet verwachten.quote:Op zondag 21 mei 2023 11:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was meer ter illustratie dan als sluitend bewijs natuurlijk, dat moet altijd kunnen. Jansen denkt gewoon een stuk defensiever na over het spel dan Slot, ik denk niet dat het een heel goede match zou zijn met Feyenoord.
Bij Blackburn niet echt, waarbij gezegd werd dat Tomasson zich ook in de steek gelaten voelde mbt welke spelers er gehaald werden waardoor hij zijn gewenste aanvallende systeem niet kon implementeren. Hij is uiteindelijk naar een defensief systeem gewisseld waar hij nog bijna de play-offs mee heeft gehaald (op doelsaldo misgelopen).quote:Op zondag 21 mei 2023 11:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Is Tomasson eigenlijk een aanvallende trainer?
Ik vind Tomasson een enorme held maar heb er verder geen zicht op hoe hij het doet als trainer los van de eindklasseringen.quote:Op zondag 21 mei 2023 11:38 schreef hhh38 het volgende:
Ik zou eigenlijk bewust géén trainer met een Feyenoord verleden willen. Die heeft automatisch veel te veel onverdiend krediet.
Ik weet niet, als je als trainer Slot moet opvolgen is wat krediet bij voorbaat juist wel prettig denk ik.quote:Op zondag 21 mei 2023 11:38 schreef hhh38 het volgende:
Ik zou eigenlijk bewust géén trainer met een Feyenoord verleden willen. Die heeft automatisch veel te veel onverdiend krediet.
Sjaak is gewoon Sjaakquote:Op zondag 21 mei 2023 11:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker schaamteloze Sjaak die DVD’tjes van zichzelf uitdeelt op een kringverjaardag. Arrogantiegenot.
Mwa hij speelt wel echt behoudender met AZ, liefste heb je iemand die continueert hoe Slot speelt maar ik vraag me af of die persoon wel te vinden is op de level waar wij trainers zoeken.quote:Op zondag 21 mei 2023 11:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Een wedstrijdje eruit pikken tegen een kwalitatief sterker team is ook wel een beetje flauw.
Lekker elke wedstrijd 2-3 tegengoals genotquote:Op zondag 21 mei 2023 11:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Bosz zou zo iemand kunnen zijn maar die laat zijn ploegen weliswaar aanvallend spelen maar is daarin tegelijk ook wel vaak heel erg naïef.
Ik wil gewoon een situatie voorkomen zoals bij Ajax waar Schreuder veel te lang bleef zitten omdat niemand hem durfde te ontslaan. Als het een verkeerde keus blijkt te zijn moet je ook gewoon je conclusies trekken.quote:Op zondag 21 mei 2023 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet niet, als je als trainer Slot moet opvolgen is wat krediet bij voorbaat juist wel prettig denk ik.
Ja precies, zal nooit vergeten hoe hij als trainer van Heracles met 4 aanvallers en 3 verdedigers in De Kuip aantradquote:Op zondag 21 mei 2023 11:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Lekker elke wedstrijd 2-3 tegengoals genot
Mjah, oké. Het is nu al twee seizoenen dat ik bij AZ niet iets heb van, zo, maar het is zeker wel een degelijke trainer. Uit de Eredivisie zie ik Steijn zeker als een optie. Het is op zich jammer dat hij alleen nog de kans heeft gehad bij de lager geklasseerde clubs waardoor de overstap enorm lijkt. Maar als je het over een aanvallend ingestelde trainer hebt die een duidelijke taal spreekt, dan zie ik Steijn als eerste kandidaat (in Nederland).quote:Op zondag 21 mei 2023 11:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind AZ eigenlijk best aanvallend en goed voetbal spelen. De wedstrijd tegen Feyenoord was daar nou niet een goed voorbeeld van. Ze zijn nu wel redelijk op en het is kwalitatief wel een slag minder daar dus hetzelfde als bij ons kun je sowieso niet verwachten.
Vind hem uit de Eredivisie de enige echte optie. Steijn misschien, maar die heeft het alleen laten zien bij de -normaal gesproken- wat lager geklasseerde clubs.
Ik neem aan dat men wel weet dat het wrijving zal opleveren met een deel van het legioen.quote:Op zondag 21 mei 2023 11:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja precies, zal nooit vergeten hoe hij als trainer van Heracles met 4 aanvallers en 3 verdedigers in De Kuip aantrad![]()
Gok dat ze hem wel zullen polsen mocht Slot vertrekken.
Dat laatste heb ik nu wat meer hoop op na Te Kloese vandaag. Nog een goed jaar voor Sparta en dan mag Steijn het volgend jaar proberenquote:Op zondag 21 mei 2023 11:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mjah, oké. Het is nu al twee seizoenen dat ik bij AZ niet iets heb van, zo, maar het is zeker wel een degelijke trainer. Uit de Eredivisie zie ik Steijn zeker als een optie. Het is op zich jammer dat hij alleen nog de kans heeft gehad bij de lager geklasseerde clubs waardoor de overstap enorm lijkt. Maar als je het over een aanvallend ingestelde trainer hebt die een duidelijke taal spreekt, dan zie ik Steijn als eerste kandidaat (in Nederland).
Maar ik denk nu toch wel dat Slot blijft eigenlijk.
Ik denk dat dat meer resultaat was van een verrotte structuur dan onterecht krediet bij Schreuder eigenlijk. En hem ontslaan heeft nou ook niet bepaald geholpen, sindsdien voetbalt Ajax alleen maar schaamtelozerquote:Op zondag 21 mei 2023 11:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een situatie voorkomen zoals bij Ajax waar Schreuder veel te lang bleef zitten omdat niemand hem durfde te ontslaan. Als het een verkeerde keus blijkt te zijn moet je ook gewoon je conclusies trekken.
Ik heb liever een buitenlandse trainer dan Steijnquote:Op zondag 21 mei 2023 11:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mjah, oké. Het is nu al twee seizoenen dat ik bij AZ niet iets heb van, zo, maar het is zeker wel een degelijke trainer. Uit de Eredivisie zie ik Steijn zeker als een optie. Het is op zich jammer dat hij alleen nog de kans heeft gehad bij de lager geklasseerde clubs waardoor de overstap enorm lijkt. Maar als je het over een aanvallend ingestelde trainer hebt die een duidelijke taal spreekt, dan zie ik Steijn als eerste kandidaat (in Nederland).
Maar ik denk nu toch wel dat Slot blijft eigenlijk.
Die selectie is ook gewoon niet zo geweldig al vinden ze dat daar nog moeilijk toegeven.quote:Op zondag 21 mei 2023 11:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer resultaat was van een verrotte structuur dan onterecht krediet bij Schreuder eigenlijk. En hem ontslaan heeft nou ook niet bepaald geholpen, sindsdien voetbalt Ajax alleen maar schaamtelozer
Ik schat hem wel hoog in maar je ziet aan van Nistelrooy, Van Bommel en Heitinga even los van hun kwaliteiten dat bij een topclub instappen gewoon niet zo eenvoudig is.quote:Op zondag 21 mei 2023 11:45 schreef Vis1980 het volgende:
Zou Van Persie een beetje meeschrijven met Slot?
Nee ik bedoel ook niet dat de oorzaak hetzelfde is, maar meer dat met onterecht krediet dat soort beslissingen ook uitgesteld worden.quote:Op zondag 21 mei 2023 11:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer resultaat was van een verrotte structuur dan onterecht krediet bij Schreuder eigenlijk. En hem ontslaan heeft nou ook niet bepaald geholpen, sindsdien voetbalt Ajax alleen maar schaamtelozer
weinig Ajacieden die dat moeilijk vinden hoorquote:Op zondag 21 mei 2023 11:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Die selectie is ook gewoon niet zo geweldig al vinden ze dat daar nog moeilijk toegeven.
Mwah, een goede trainer had er meer uitgekregen, ze staan ook als een kip zonder kop op het veld te sjokken, dan ziet iedere speler er slecht uit. Beetje wat wij in 20/21 hadden.quote:Op zondag 21 mei 2023 11:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Die selectie is ook gewoon niet zo geweldig al vinden ze dat daar nog moeilijk toegeven.
Geen idee hoe hij als trainer is maar als speler zat hij ook wel snel hoog in zijn emotie, dat moet je als trainer nou net niet doen na een nederlaag bij de aasgieren van de media dan ben je binnen no time een parodie op jezelf en totaal ongeloofwaardig.quote:Op zondag 21 mei 2023 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik schat hem wel hoog in maar je ziet aan van Nistelrooy, Van Bommel en Heitinga even los van hun kwaliteiten dat bij een topclub instappen gewoon niet zo eenvoudig is.
Ja daar hebben Pep, Klopp of Mourinho totaal geen last van inderdaadquote:Op zondag 21 mei 2023 11:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen idee hoe hij als trainer is maar als speler zat hij ook wel snel hoog in zijn emotie, dat moet je als trainer nou net niet doen na een nederlaag bij de aasgieren van de media dan ben je binnen no time een parodie op jezelf en totaal ongeloofwaardig.
Die zitten al aan de absolute top van hun vakgebied dus die kunnen zich dat wat meer permitteren maar oké ik vind van Slot juist knap dat hij eigenlijk altijd zijn beheersing weet te houden.quote:Op zondag 21 mei 2023 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja daar hebben Pep, Klopp of Mourinho totaal geen last van inderdaad
Tuurlijk zat daar wel wat meer in maar als je de selecties naast elkaar legt is het ook allemaal niet heel raar hoe het is gelopen.quote:Op zondag 21 mei 2023 11:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, een goede trainer had er meer uitgekregen, ze staan ook als een kip zonder kop op het veld te sjokken, dan ziet iedere speler er slecht uit. Beetje wat wij in 20/21 hadden.
https://www.ad.nl/nederla(...)-arne-slot~a31eead6/quote:Feyenoord-directeur Dennis te Kloese slaat zelf aanbod van Tottenham af en gaat in op situatie van Arne Slot
Hoewel het bij Feyenoord vooral gaat over een mogelijk vertrek van Arne Slot naar Tottenham Hotspur, blijkt de Engelse club het oog (ook) te hebben laten vallen op Dennis te Kloese. De algemeen directeur is benaderd om in Londen als technisch directeur aan de slag te gaan, maar heeft daar resoluut ‘nee’ tegen gezegd.
We hebben bij Feyenoord aan den lijve kunnen ondervinden wat voor leugen dat is.quote:Op zondag 21 mei 2023 12:08 schreef Vis1980 het volgende:
Ook blij dat het geen Kuyt werd, maar Slot. Moet je toch niet aan denken en dan lees ik net nog: 'een trainer is zo goed als zijn materiaal', wat echt de grootst mogelijke onzin is.
Dirk was het daar alsnog niet mee eens trouwens.quote:Op zondag 21 mei 2023 12:13 schreef Vis1980 het volgende:
Arnesen: 'In eerste instantie wilde ik me conformeren aan de beloftes die waren gedaan, alleen was het een beetje onduidelijk. Ik heb met Dirk lange gesprekken gevoerd, soms heftig. Hij had Feyenoord Onder-19 getraind. Ik zei: "Dirk, doe het niet, ga eerst ervaring opdoen." Ik weet toch hoe het werkt? Het trainerschap is een ervaringsvak. Gaat het fout, is je carrière voorbij voordat-ie goed en wel begonnen is.'
Hij heeft Dirk, samen met rvc, eruit geluld, terwijl hij een toezegging zou hebben gehad.
Sorry als dit al oud en voorbijgekomen was.
Hij mag Arnesen dankbaar zijn.quote:Op zondag 21 mei 2023 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dirk was het daar alsnog niet mee eens trouwens.
Wat heeft ZKA gezegd?quote:Op zondag 21 mei 2023 12:03 schreef De_Pel het volgende:
Sow koekoek @:ZKA effe goed voor lul gezet door DennisGod
Je weet bij wie je het leest. Als je daar nu nog steeds in gelooft ben je echt af.quote:Op zondag 21 mei 2023 12:08 schreef Vis1980 het volgende:
Ook blij dat het geen Kuyt werd, maar Slot. Moet je toch niet aan denken en dan lees ik net nog: 'een trainer is zo goed als zijn materiaal', wat echt de grootst mogelijke onzin is.
Oh zeker, maar Arnesen maakt er natuurlijk wel een mooi verhaal van. Feitelijk kwam hij gewoon een gemaakte afspraak niet na, godzijdankquote:
Zonder Gimenez, hancko en kokcu was slot inderdaad geen kampioen gewordenquote:Op zondag 21 mei 2023 12:22 schreef Scrummie het volgende:
Een trainer is zo goed als zijn materiaal als de trainer niet zo goed is. Zo.
Ik weet dat sommigen hier vinden dat we die jongen met rust moet laten, maar ik ga er toch wel heel goed op en hij vraagt er ergens ook wel een beetje om me zijn felle reacties altijd.quote:Op zondag 21 mei 2023 12:03 schreef De_Pel het volgende:
Misschien hem ook wat minder een podium geven, inhoudelijk klopt het eigenlijk ook al een tijdje niet meer zo omdat hij zich laat kleuren door persoonlijke vetes en zaakwaarnemers. En dat ‘laten we zka voor joker zetten hahahaha!’ mag wmb helemaal afgelopen zijn want het lokt alleen maar gedoe uit.quote:Op zondag 21 mei 2023 12:03 schreef De_Pel het volgende:
En Dirk maar denken dat hij Dick Advocaat zou opvolgenquote:Op zondag 21 mei 2023 12:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens. Zonder Frank geen ADO voor Dirk.
het is pas besproken als ik het besproken hebquote:Op zondag 21 mei 2023 12:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat is vanmorgen allemaal al besproken toen jij nog in bed lag te stinken.
Praat maar mooi met jezelf.quote:Op zondag 21 mei 2023 12:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het is pas besproken als ik het besproken heb
Gewoon normaal gedrag.quote:Op zondag 21 mei 2023 13:10 schreef Zipportal het volgende:
Erehaag in Emmen. Er wordt ook gesproeid.
Stadse fratsen van Excelsior.quote:Op zondag 21 mei 2023 13:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon normaal gedrag.
Dat verdient ansich al 3 punten @:Excelsior
Ambtenaren moet je over het algemeen niet al te serieus nemen.quote:Op zondag 21 mei 2023 13:12 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat Emmen degradeert. Schijtdorp
Al besproken.quote:Op zondag 21 mei 2023 13:12 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
neequote:
Ik hoorde dat Timber als rechtsback gaat spelenquote:Op zondag 21 mei 2023 13:21 schreef bbuddybb het volgende:
Opstelling is nog niet bekend? Kasanwirjo is de meest voor de hand liggende vervanger van Pedersen, lijkt mij.
waarom zou je eigenlijk met een rechts back moeten gaan spelen met deze tegenstanderquote:Op zondag 21 mei 2023 13:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Timber als rechtsback gaat spelen
Dat zou ik heel gek vinden.quote:Op zondag 21 mei 2023 13:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Timber als rechtsback gaat spelen
dank - teruggekeken en wat fijn om zo'n duidelijke taal te hebben.quote:Op zondag 21 mei 2023 10:05 schreef Scrummie het volgende:
Te Kloese nu overigens bij Goedemorgen Eredivisie.
Slot en Timber moeten daar nog over om tafel he, vorige week nog geschreven. Seasonplanning vindt na het seizoen plaats. Nu feeststemming.quote:Op zondag 21 mei 2023 13:29 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Als Wieffer centraal komt te spelen dan kan dat verhaaltje van @:zka dat ze Timber als inverted back zien ook wel de prullenbak in
De 3-4-3 van Klaas is ook nog steeds een optie met deze namen
Die is nog volop aan het feesten na dit topseizoen voor hem.quote:Op zondag 21 mei 2023 13:21 schreef bbuddybb het volgende:
Opstelling is nog niet bekend? Kasanwirjo is de meest voor de hand liggende vervanger van Pedersen, lijkt mij.
quote:Op zondag 21 mei 2023 13:12 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
er moeten wat correcties paatsvinden in deze tekstquote:
Ik juist dat hij in ieder geval wel heeft gesproken met Tottenham. Los van wat hij uiteindelijk gaat doen.quote:Op zondag 21 mei 2023 14:18 schreef Document1 het volgende:
Na dat interview met slot net op espn ben ik overtuigd. Hij. Gaat. Blijven.
Ik vond het wel heel opmerkelijk dat hij zei dat hij gewoon met Tottenham had mogen praten (in theorie dan want hij heeft het niet echt gedaan!). En dat dat ook schering en inslag is.quote:Op zondag 21 mei 2023 14:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik juist dat hij in ieder geval wel heeft gesproken met Tottenham. Los van wat hij uiteindelijk gaat doen.
Slot heeft niet met tottenham gesprokenquote:Op zondag 21 mei 2023 14:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vond het wel heel opmerkelijk dat hij zei dat hij gewoon met Tottenham had mogen praten (in theorie dan want hij heeft het niet echt gedaan!). En dat dat ook schering en inslag is.
Leuk en aardig dat hij dat zegt, maar dat mag dus simpelweg niet als Tottenham zich niet heeft gemeld...
Ja, dat dus.quote:Op zondag 21 mei 2023 14:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vond het wel heel opmerkelijk dat hij zei dat hij gewoon met Tottenham had mogen praten (in theorie dan want hij heeft het niet echt gedaan!). En dat dat ook schering en inslag is.
Leuk en aardig dat hij dat zegt, maar dat mag dus simpelweg niet als Tottenham zich niet heeft gemeld...
Die had dit met een beetje meer vertrouwen van Slot kunnen meemaken, als hij Wieffer ziet spelen denkt hij ‘hier had ik kunnen staan’quote:
dat blijkt inderdaadquote:Op zondag 21 mei 2023 14:40 schreef snabbi het volgende:
[..]
tja vorige week was er ook contact, dat maakt het nog geen pingel
Ja, maar bovenop een enkel gaan staan is dus geen pingel.quote:Op zondag 21 mei 2023 14:40 schreef snabbi het volgende:
[..]
tja vorige week was er ook contact, dat maakt het nog geen pingel
Relevantere vraag: is Wieffer snel genoeg voor de CV-positie?quote:Op zondag 21 mei 2023 14:37 schreef snabbi het volgende:
Wieffer nu echt als verdediger ipv Timber op rechts.
Ik vraag me ook af of Timber wel snel genoeg is voor een back positie?
terecht ja, gek dat rasmussen niet speelt ofzo? of was die geblesseerd?quote:Op zondag 21 mei 2023 14:47 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Relevantere vraag: is Wieffer snel genoeg voor de CV-positie?
Prima snel genoeg, maar hij kan voor die plek nog niet goed genoeg positie kiezen.quote:Op zondag 21 mei 2023 14:47 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Die is linksquote:Op zondag 21 mei 2023 14:48 schreef snabbi het volgende:
[..]
terecht ja, gek dat rasmussen niet speelt ofzo? of was die geblesseerd?
Mooi hequote:Op zondag 21 mei 2023 14:48 schreef Pistolero het volgende:
Allemaal onderdeel van het plan om Emmengoden in de eredivisie te houden en walgelijke kutclub Excelsior naar de KKD te sturen.
Het was hier inderdaad een moment waarbij hij niet stapte en m kwijt was, maar het is sowieso geen sprinter hoor.quote:Op zondag 21 mei 2023 14:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Prima snel genoeg, maar hij kan voor die plek nog niet goed genoeg positie kiezen.
Dat ligt in Ibiza, tussen de lege flessen.quote:
Wieffer is extreem traagquote:Op zondag 21 mei 2023 14:47 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Komt wel goed vandaagquote:Op zondag 21 mei 2023 14:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Boeit verder ook niet zoveel maar zou toch wel graag die 85 punten halen
Trauner is ook geen sprinter. Maar met gevoel voor ruimte en positie kiezen kan je dat meestal wel oplossen.quote:Op zondag 21 mei 2023 14:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het was hier inderdaad een moment waarbij hij niet stapte en m kwijt was, maar het is sowieso geen sprinter hoor.
En dan gaan ze nog naar Ibizaquote:Op zondag 21 mei 2023 14:55 schreef fetX het volgende:
Het is wel heel duidelijk dat ze een paar feestjes hebben gehad
O, ik dacht dat ze al geweest waren. Het is feest, champagne en die aantal procenten die je extra kan brengen als het ergens om gaat.quote:
in jouw geval zijn die verbanden terechtquote:Op zondag 21 mei 2023 14:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ga er niks over zeggen. Anders trekt Gurney weer verbanden.
Het is de druk.quote:
Ik zie jou op het pleintje straks. Moordlustige user.quote:Op zondag 21 mei 2023 14:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
in jouw geval zijn die verbanden terecht
quote:
Dankzij deze post.quote:
Blijft een kutspeler.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:02 schreef Pistolero het volgende:
Idrissi gonna Idrissi.
Wat een kutspeler toch ook. @:fetx
Ik ben het met je eens hoor, mocht je me verkeerd begrijpen.quote:
Dat zou betekenen dat Arne er nog is.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:04 schreef klaasweetalles het volgende:
iK HOOP op nog een seizoen met idrissi
zonder idrissi was je geen kampioen geworden
Niet zijn dag inderdaad. Dus hij zal ook wel scoren straks.quote:
je moet wat als tv station, irritante geluidseffecten bij onnodige beeld dingetjes enzoquote:Op zondag 21 mei 2023 15:05 schreef Caland het volgende:
DE ONTKNOPING
Het is bijna op geen enkele positie nog spannend
Volgens mij hield hij in toen hij het fluitje hoorde. Dat hoop ik maar in ieder geval.quote:
Had ‘ie ook niet meer gered.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens mij hield hij in toen hij het fluitje hoorde. Dat hoop ik maar in ieder geval.
Die moet je alleen centraal achterin zetten de laatste twintig minuten als de tegenstander al stuk is gespeeld.quote:
De sprint niet, maar die bal komt vlak langs hem. Die kon hij makkelijk onderscheppen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |