abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 zaterdag 20 mei 2023 @ 22:20:32 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_209223331
Niels van der Laan en Jeroen Woe, bekend van hitshow ‘De Kwis’, zijn vanaf zaterdagavond 16 maart weer wekelijks terug op tv met een nieuw satirisch programma ‘Even tot hier’. Samen met de Miguel Wiels Band, een ensemble van 7 zingende acteurs, een expert en een muzikale grootheid zal in rap tempo ál het nieuws van die week hun revue passeren. Ze proberen zich letterlijk een voorstelling te maken van de week.

Even tot hier is vanaf zaterdag 8 april wekelijks om 21:20 uur te zien bij BNNVARA op NPO 1.

Zeven afleveringen dit seizoen. :s)

Terugkijken: Hierr

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 20 mei 2023 @ 22:35:32 #2
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_209223624
Prima uitzending met een mooie variant op Het Dorp van Sonneveld.
En Imca Marina _O_
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 20 mei 2023 @ 22:40:59 #3
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_209223703
Die opname van bovenaf van het stadion van Groningen was trouwens niet vanuit die ballon maar met een drone gemaakt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 21 mei 2023 @ 01:04:10 #4
2651 svann
night-hawk
pi_209224766
Heel mooie uitzending.
Prima liedjes, verrassende flitsbezorger en de alwetende-bonus was leuk zonder langdradig te worden.

Imca Marina, altijd overal voor in. Zelfs vorig jaar Expeditie Robinson.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_209228480
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 mei 2023 22:40 schreef golfer het volgende:
Die opname van bovenaf van het stadion van Groningen was trouwens niet vanuit die ballon maar met een drone gemaakt.
Dat vermoedde ik ook al. Was veel te recht erboven. Een ballonvaarder is afhankelijk van de wind èn vliegt niet snel zo laag over de stad, en dan ook nog perfect over het stadion.
Somebody that I used to know
pi_209229669
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 22:35 schreef ZanneG het volgende:
De eerste vraag running gag wordt beter en beter, ik vind dat elke week weer enorm grappig.
En het gaat ook niet vervelen, wat mij betreft.

ooh, dat heb ik echt precies het tegenovergestelde. Vond het al nooit leuk, en vindt het alleen nog maar flauwer worden. Beetje een afgeleide/afkijkertje van De Lopende Band. Die vond ik overigens dan wel weer grappig. Misschien omdat het toen nog origineel was.
pi_209229726
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 14:41 schreef BlackLining het volgende:
'[...]

Het meest hilarische vind ik vaak dat je gewoon ziet dat iemand, en meestal is dat Niels, op eigen houtje een grap er tussendoor fietst _O_ En dan zie je Jeroen en Miguel energszins vertwijfeld kijken.

Had ie nou een paar afleverignen terug, over (alweer) de relatie van Dre Hazes.. "Tot de overheid, hoop je, ingrijpt". Dat was zo duidelijk off script, ik heb daar heel erg hard om gelachen :D. Ook om de reactie van Jeroen en Miguel.

Dat het je lukt om zo enigszins te freewheelen in een programma als dit zegt wel wat over hoe goed ze elkaar aanvullen.
Dit ja :D Soms heeft 'ie een grap en dan zie je Jeroen echt zo kijken van: 'hij maakt 'm gewoon'.

Die van jouw voorbeeld zegt me zo even niets, maar hij had idd een paar weken geleden zo'n moment. Weet niet meer waarover dat ging, en of we het dus eigenlijk over hetzelfde hebben, maar dat zijn wel de mooiste momenten van de show _O_

Ik vraag me trouwens wel af of Miguel die teksten überhaupt al wel een keer gehoord heeft. De laatste afleveringen moet hij zo vaak lachen, waarop je Jeroen dan weer een binnenpretje ziet hebben. Vooral rondom Champion-grappen, maar soms ook wel andere gevatte grappen.
pi_209230040
quote:
2s.gif Op zondag 21 mei 2023 16:01 schreef Postbus100 het volgende:

[..]
ooh, dat heb ik echt precies het tegenovergestelde. Vond het al nooit leuk, en vindt het alleen nog maar flauwer worden. Beetje een afgeleide/afkijkertje van De Lopende Band. Die vond ik overigens dan wel weer grappig. Misschien omdat het toen nog origineel was.
Ik vind dat het grappigste vd hele uitzending maar ik kan mij ook voorstellen dat anderen het saai vinden worden.

Ik moet nog terug kijken, ik hoop dat de vraag 1 grap in stijl wordt afgesloten dit seizoen.
pi_209230076
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 16:26 schreef ZanneG het volgende:

[..]
Ik vind dat het grappigste vd hele uitzending maar ik kan mij ook voorstellen dat anderen het saai vinden worden.

Ik moet nog terug kijken, ik hoop dat de vraag 1 grap in stijl wordt afgesloten dit seizoen.
Oooh, je wordt niet teleurgesteld.
pi_209230759
Waar ze wat mij betreft mee mogen stoppen of in een ander vaatje gieten is dat alwetende gedoe met die post it.
Rest niks meer aan doen *G*
  zondag 21 mei 2023 @ 18:22:41 #11
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_209237267
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 17:25 schreef Blues het volgende:
Waar ze wat mij betreft mee mogen stoppen of in een ander vaatje gieten is dat alwetende gedoe met die post it.
Rest niks meer aan doen *G*
Daar hebben ze elk seizoen wat anders voor :) zal wel weer wat moois worden.

Duurt wel lang joh, 11 november. En nou wil het toeval ook nog eens dat ik 11 november hoogstwaarschijnlijk dronken ben dus dan wordt het al 12 november.

Gelukkig zie ik ze over twee weken nog even in het theater _O_
De veestapel halveren. Timmerfrans I installeren. Urk afzinken en regenbogen schilderen.
pi_209421638
Ik baal echt dat ik pas sinds 3 seizoenen kijk. Het is echt mijn favo programma op TV. En denk dat de oude seizoenen terugkijken niet leuk is, omdat het een actualiteitenprogramma is
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 juni 2023 @ 16:51:03 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_209421672
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 16:48 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik baal echt dat ik pas sinds 3 seizoenen kijk. Het is echt mijn favo programma op TV. En denk dat de oude seizoenen terugkijken niet leuk is, omdat het een actualiteitenprogramma is
Ik heb ze pas recent ontdekt. :{

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_209422071
quote:
En denk dat de oude seizoenen terugkijken niet leuk is, omdat het een actualiteitenprogramma is
Jawel joh! Sommige onderwerpen misschien niet, omdat die het echt van de actualiteit moesten hebben. Maar het 1 minuut liedje en de andere liedjes zijn zo briljant, dat is altijd het terugkijken waard _O_
pi_209432816
De eerste twee seizoenen met die musicals waren ze duidelijk nog aan het zoeken naar een goed concept. Gek genoeg sinds de coronacrisis hebben ze gouden formule te pakken. Sindsdien zijn ze alleen maar beter geworden.
pi_209432830
Dit simpel liedje uit seizoen 2 was wel goed. Nog steeds actueel :P

woensdag 7 juni 2023 @ 17:07:55 #18
403253 Meke
after all this time? always.
pi_209433157
Ik heb deze nog regelmatig in m'n hoofd als het over adviezen van het kabinet gaat :D Zie dat 'ie zelfs nog van de Kwis is:

Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_209658219
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 17:07 schreef Meke het volgende:
Ik heb deze nog regelmatig in m'n hoofd als het over adviezen van het kabinet gaat :D Zie dat 'ie zelfs nog van de Kwis is:

Ik heb ook nog vaak dat lied van het kerstdiner in mijn hoofd. Die vind ik zo geniaal :D

pi_209658329
quote:
Jawel, da's lachen. Krijg je zo'n "oh ja, dat speelde toen!" idee. Ik ben tijdens corona aangehaakt en alles van daarvoor was qua concept iets minder, maar ik heb er alsnog hard om kunnen lachen.

Kan wel aanraden de afleveringen binnen een seizoen op volgorde terug te kijken.
De veestapel halveren. Timmerfrans I installeren. Urk afzinken en regenbogen schilderen.
  maandag 26 juni 2023 @ 20:52:14 #21
403253 Meke
after all this time? always.
pi_209658831
quote:
2s.gif Op maandag 26 juni 2023 20:10 schreef Postbus100 het volgende:

[..]
Ik heb ook nog vaak dat lied van het kerstdiner in mijn hoofd. Die vind ik zo geniaal :D

Bizar dat dat in 2015 (!) al een ding was en dat 'ie er nu nog zit :') _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_209658990
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 20:52 schreef Meke het volgende:

[..]
Bizar dat dat in 2015 (!) al een ding was en dat 'ie er nu nog zit :') _O-
Hahaha, ja he? Het is niet voor niets dat dit ding (met name rond Kerst) weer door m'n hoofd speelt :') En alles met dat laid-back-niets-aan-de-hand-toontje _O-
  Redactie Sport maandag 26 juni 2023 @ 21:04:33 #23
274204 crew  Mexicanobakker
Winnaar WIDM prono 2017
pi_209659055
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 16:40 schreef NailQueen het volgende:
De eerste twee seizoenen met die musicals waren ze duidelijk nog aan het zoeken naar een goed concept. Gek genoeg sinds de coronacrisis hebben ze gouden formule te pakken. Sindsdien zijn ze alleen maar beter geworden.
Ik vond die musicals wel tof, maar het was iets te traag.
Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny
pi_209663108
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 16:40 schreef NailQueen het volgende:
Als ik heel eerlijk ben denk ik dat wij wel afgehaakt zouden zijn ondertussen als het nog steeds met die musicals was. Het was wel aardig, zeker omdat de Alwetende meestal wel leuk neergezet werd, maar het was ook wel erg veel zang en dans. De huidige formule is inderdaad een gouden greep. De vaste onderdelen (Post-its doorlopen, 1 minuut liedje, gastartiest en eerste vraag altijd voor Jeroen) maken een mooie rode draad.

Maar net als bij veel dingen is Corona een zegen geweest voor ze. Enerzijds het niet meer kunnen hebben van het ensemble en anderzijds gebrek aan publiek als enige echt goed opgelost heeft ervoor gezorgd dat men bleef kijken of ging kijken. Het was een van de weinige humoristische actuele programma's die gewoon door bleef gaan, en daar was echt veel behoefte aan. Ze hadden ook het geluk dat geen live publiek en hun oplossing van schermen ook echt werkte, paste goed in het programma. Daar waar DWHN het ontzettend moeilijk had zonder publiek.
pi_209802173
Morgen extra uitzending? >:)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_209842929
Was er maar een programma die Kabinet Rutte in 1 minuut kan samenvatten. Het liefst met een klein pianootje en AABB rijmschema.
  maandag 10 juli 2023 @ 18:47:04 #27
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_209843287
quote:
10s.gif Op maandag 10 juli 2023 18:23 schreef NailQueen het volgende:
Was er maar een programma die Kabinet Rutte in 1 minuut kan samenvatten. Het liefst met een klein pianootje en AABB rijmschema.
Tijd voor webspecial.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Trouwste user 2022 dinsdag 11 juli 2023 @ 18:17:00 #28
7889 tong80
Spleenheup
pi_209854917
19.04-20.00 uur KUNSTSTOF

Een persoonlijk gesprek met een gast
uit de wereld van cultuur of media.

Niels van der Laan is cabaretier en
acteur.Hij kent groot succes met het
satirische tv-programma 'Even tot Hier'
(BNN/VARA),dat hij samen met Jeroen Woe
presenteert.

Met dit programma werd het duo
recent winnaar van de Ere Zilveren
Nipkowschijf en afgelopen jaar winnaar
van de Gouden Televizier Ring.

Presentatie:Gijs Groenteman.

Ik zou er ook in komen. Kreeg echter ruzie met oud-FOK!er en vriend presentator Frénk van der Linden. Jammer voor de luisteraars en fans van tong80. :{

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')