Dat vermoedde ik ook al. Was veel te recht erboven. Een ballonvaarder is afhankelijk van de wind èn vliegt niet snel zo laag over de stad, en dan ook nog perfect over het stadion.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 22:40 schreef golfer het volgende:
Die opname van bovenaf van het stadion van Groningen was trouwens niet vanuit die ballon maar met een drone gemaakt.
ooh, dat heb ik echt precies het tegenovergestelde. Vond het al nooit leuk, en vindt het alleen nog maar flauwer worden. Beetje een afgeleide/afkijkertje van De Lopende Band. Die vond ik overigens dan wel weer grappig. Misschien omdat het toen nog origineel was.quote:Op zondag 14 mei 2023 22:35 schreef ZanneG het volgende:
De eerste vraag running gag wordt beter en beter, ik vind dat elke week weer enorm grappig.
En het gaat ook niet vervelen, wat mij betreft.
Dit jaquote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:41 schreef BlackLining het volgende:
'[...]
Het meest hilarische vind ik vaak dat je gewoon ziet dat iemand, en meestal is dat Niels, op eigen houtje een grap er tussendoor fietstEn dan zie je Jeroen en Miguel energszins vertwijfeld kijken.
Had ie nou een paar afleverignen terug, over (alweer) de relatie van Dre Hazes.. "Tot de overheid, hoop je, ingrijpt". Dat was zo duidelijk off script, ik heb daar heel erg hard om gelachen. Ook om de reactie van Jeroen en Miguel.
Dat het je lukt om zo enigszins te freewheelen in een programma als dit zegt wel wat over hoe goed ze elkaar aanvullen.
Ik vind dat het grappigste vd hele uitzending maar ik kan mij ook voorstellen dat anderen het saai vinden worden.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:01 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
ooh, dat heb ik echt precies het tegenovergestelde. Vond het al nooit leuk, en vindt het alleen nog maar flauwer worden. Beetje een afgeleide/afkijkertje van De Lopende Band. Die vond ik overigens dan wel weer grappig. Misschien omdat het toen nog origineel was.
Oooh, je wordt niet teleurgesteld.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:26 schreef ZanneG het volgende:
[..]
Ik vind dat het grappigste vd hele uitzending maar ik kan mij ook voorstellen dat anderen het saai vinden worden.
Ik moet nog terug kijken, ik hoop dat de vraag 1 grap in stijl wordt afgesloten dit seizoen.
Daar hebben ze elk seizoen wat anders voorquote:Op zondag 21 mei 2023 17:25 schreef Blues het volgende:
Waar ze wat mij betreft mee mogen stoppen of in een ander vaatje gieten is dat alwetende gedoe met die post it.
Rest niks meer aan doen
Ik heb ze pas recent ontdekt.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:48 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik baal echt dat ik pas sinds 3 seizoenen kijk. Het is echt mijn favo programma op TV. En denk dat de oude seizoenen terugkijken niet leuk is, omdat het een actualiteitenprogramma is
Jawel joh! Sommige onderwerpen misschien niet, omdat die het echt van de actualiteit moesten hebben. Maar het 1 minuut liedje en de andere liedjes zijn zo briljant, dat is altijd het terugkijken waardquote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:48 schreef Epistaxiophobia het volgende:
En denk dat de oude seizoenen terugkijken niet leuk is, omdat het een actualiteitenprogramma is
Ik heb ook nog vaak dat lied van het kerstdiner in mijn hoofd. Die vind ik zo geniaalquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:07 schreef Meke het volgende:
Ik heb deze nog regelmatig in m'n hoofd als het over adviezen van het kabinet gaatZie dat 'ie zelfs nog van de Kwis is:
Jawel, da's lachen. Krijg je zo'n "oh ja, dat speelde toen!" idee. Ik ben tijdens corona aangehaakt en alles van daarvoor was qua concept iets minder, maar ik heb er alsnog hard om kunnen lachen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:48 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik baal echt dat ik pas sinds 3 seizoenen kijk. Het is echt mijn favo programma op TV. En denk dat de oude seizoenen terugkijken niet leuk is, omdat het een actualiteitenprogramma is
Bizar dat dat in 2015 (!) al een ding was en dat 'ie er nu nog zitquote:Op maandag 26 juni 2023 20:10 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog vaak dat lied van het kerstdiner in mijn hoofd. Die vind ik zo geniaal![]()
Hahaha, ja he? Het is niet voor niets dat dit ding (met name rond Kerst) weer door m'n hoofd speeltquote:Op maandag 26 juni 2023 20:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Bizar dat dat in 2015 (!) al een ding was en dat 'ie er nu nog zit![]()
Ik vond die musicals wel tof, maar het was iets te traag.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:40 schreef NailQueen het volgende:
De eerste twee seizoenen met die musicals waren ze duidelijk nog aan het zoeken naar een goed concept. Gek genoeg sinds de coronacrisis hebben ze gouden formule te pakken. Sindsdien zijn ze alleen maar beter geworden.
Als ik heel eerlijk ben denk ik dat wij wel afgehaakt zouden zijn ondertussen als het nog steeds met die musicals was. Het was wel aardig, zeker omdat de Alwetende meestal wel leuk neergezet werd, maar het was ook wel erg veel zang en dans. De huidige formule is inderdaad een gouden greep. De vaste onderdelen (Post-its doorlopen, 1 minuut liedje, gastartiest en eerste vraag altijd voor Jeroen) maken een mooie rode draad.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:40 schreef NailQueen het volgende:
De eerste twee seizoenen met die musicals waren ze duidelijk nog aan het zoeken naar een goed concept. Gek genoeg sinds de coronacrisis hebben ze gouden formule te pakken. Sindsdien zijn ze alleen maar beter geworden.
Tijd voor webspecial.quote:Op maandag 10 juli 2023 18:23 schreef NailQueen het volgende:
Was er maar een programma die Kabinet Rutte in 1 minuut kan samenvatten. Het liefst met een klein pianootje en AABB rijmschema.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |