toch die, ik haal die twee altijd door elkaar.quote:
Ik dacht oog resp. hand van Fatima. Maar het zal vast een officiële Turkse naam hebben.quote:
iets met een z maar ik weet het neitquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:43 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik dacht oog resp. hand van Fatima. Maar het zal vast een officiële Turkse naam hebben.
Nazar dus, nog niet eerder van gehoordquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
iets met een z maar ik weet het neit
Ik heb er wel eerder van gehoord maar ik heb niet zo'n goed geheugen voor niet-Europese termen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nazar dus, nog niet eerder van gehoord
Dat weet ik niet maar ik zeker niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:51 schreef EP3 het volgende:
Zijn er hier mensen die de taartpuzzel moeilijker vinden dan de paardensprong?
Nee. Daar staat alles al op volgorde.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:51 schreef EP3 het volgende:
Zijn er hier mensen die de taartpuzzel moeilijker vinden dan de paardensprong?
Nog niet, maar we schijnen nog een keer een uitnodiging te gaan krijgen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:56 schreef Faraday01 het volgende:
@:Janneke141 heb je je voorronde nog in mogen halen?
Volgens Astrid bestaan ze. Kan het me niet voorstellen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:54 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Nee. Daar staat alles al op volgorde.
Ja, Lienekien is altijd rap!quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
2x voor de eerste letter gekocht is?
Mr Lienekien is hier van de 12-letterwoorden.quote:
Ik heb gemist waar dit over gaat.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:03 schreef Weltschmerz het volgende:
We moeten allemaal helemaal niks. Het mag wel een beetje minder met dat soort dingen. Ja het is de VARA maar het is ook gewoon quiz.
Over dat we geen suikerfeest meer mogen zeggen maar allemaal id nog wat. 2 voor 12 is al langer aan het politiseren, het begint me te ergeren.quote:
Ik ga geen Eid al-Fitr zeggen hoor. Ik spreek geen Arabisch. 😆quote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Over dat we geen suikerfeest meer mogen zeggen maar allemaal id nog wat. 2 voor 12 is al langer aan het politiseren, het begint me te ergeren.
Nee, ik ook niet. Sowieso vind ik niet dat gelovigen enige kennis voor hun geloof van ongelovigen mogen verwachten laat staan eisen. Als christenen dat doen dan ga ik pinksteren pasen noemen enzo. Dat hoort gewoon niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:55 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik ga geen Eid al-Fitr zeggen hoor. Ik spreek geen Arabisch. 😆
Inderdaad en bij het andere team: "jullie spelen snel, dus jullie hebben veel tijd over om op te zoeken". Maar dat lag meer aan haar eigen snelheid dan die van het team.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 10:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Bij ronde 1 heeft Astrid weer minimaal anderhalve minuut verlummeld met onderonsjes, stiltes, samenvattingen met hoe ze ervoor staan etcetera. Precies die tijd die ze tekort komen. Ik zou dat enorm storend vinden als ik er zou zitten. Zit die jongen nog de paardensprong te bekijken met vijftien seconden te gaan en gaat ze erdoorheen praten of hij niet beter een andere vraag kan gaan kijken..
Soms heb je iets aan een fotografisch geheugen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die is gemeen want dat vind je niet snel als je ringen ziet
Daar graven ze de kaas toch in in een soort ton?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Skyr of zo? Of komt dat juist van de kaukasus?
Ik weet niet maar dat was ook even hip in zijn namaakvorm.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Daar graven ze de kaas toch in in een soort ton?
Dat je dat nog verbaast.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Over dat we geen suikerfeest meer mogen zeggen maar allemaal id nog wat. 2 voor 12 is al langer aan het politiseren, het begint me te ergeren.
Uit het feit dat dit land bewust niet genoemd werd in de vraag wist ik af te leiden dat het eiland zelf Timor heet. Anders had ik het niet per se geweten.quote:
Ik vind het op zich prima dat de VARA een linkse omroep is in een pluriform bestel, das war einmal, en dat komt ook terug in de vragen. Maar de laatste paar jaar wordt het wat geforceerd en propagandistisch. Opeens allemaal vragen over vrouwelijke slavernij-activisten waar in Nederland niemand ooit van gehoord had, ontzetten geladen vragen over politici, en vooral heel veel kleine dingen die laten zien wat voor gezellige met de stroom meebewegende bubbel ze daar zitten doordat blijkbaar niemand even een kritische opmerking plaatst.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:40 schreef nomina het volgende:
[..]
Dat je dat nog verbaast.
Het deugisme woekert echt overal en het is doelbewust. Zo werkt dat met ideologieën en hersenspoeling.
Ik wil het er best verder over hebben met jou als betrokkene, ook andere kwaliteitsissues wel. Maar dit is toch vooral een topic om gezamenlijk te kijken dan wel mee te spelen. Het was nu even tussendoor, na de uitzending, maar het lijkt me niet de bedoeling dat dit een discussietopic wordt want dan gaat dat ook doorlekken naar de uitzending. Is er ergens een geschikter draadje?quote:
Met Per Seconde Wijzer ja.quote:
Dit is niet het PSW topicquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:16 schreef Remco het volgende:
We zijn alweer 2 dagen begonnen
Prima niveau van de sportvragen vandaag trouwens.
O jaquote:
Raitt maar ik reken het goedquote:
Dat is van zo lang geleden, ik had toen nog niet door dat ik een beetje dyslectisch was.quote:
Haha, dat verklaart. Alsnog opmerkelijk dat hij het niet kon vinden. Zoeken op 'accuse' i.p.v. 'j'accuse' was eveneens opmerkelijk.quote:
Ik ken wel een Bobbie van Serooskerken, ook vrouwelijk, maar die is van de vorige eeuw.quote:
Ja, dit was niet echt een denderende rondequote:Op vrijdag 29 september 2023 20:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Passend woord bij deze spelers
Zwakstroom nog meer.quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Passend woord bij deze spelers
Ze moeten het woord nog raden.quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:59 schreef Faraday01 het volgende:
Deze spelers zijn een klein beetje beter
quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:12 schreef Cirilico het volgende:
Ik ben het nu aan het terugkijken. Dus ik kan pauzeren bij de taartpuzzel. Ik kwam er maar niet uit. Het woord blijkt alpinopet te zijn. Ja sorry, maar dat woord klinkt verzonnen. Wtf is een alpinopet? Het zal vast bestaan, maar serieus, wtf. Voor de eerste keer dat ik het woord niet zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |