Nederland zet per geleverde F35 een F16 in de hangar, dus of die F16's allemaal kaduuk zijn betwijfel ik. En nagekeken moeten ze hoe dan ook wel voor je kunt leveren. Maar zes-acht van die toestellen weer 100% vliegklaar krijgen moet mogelijk zijn in een maand of vier.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)erse-f-16-s-wil-doen
Fijn voor China dat ze hun land weer terugkrijgen.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:03 schreef slashdotter3 het volgende:
Er is een goede discussie in de comments
https://qr.ae/pyvU9g
Is the fact that China now declared the Russian city of Vladivostok its internal port the first signs that Russia is losing control over its Eastern regions?
The Chinese taking over Vladivostok says Putin needs money and other things for his special operations.
[ afbeelding ]
It's going to quickly turn into a Chinese community that will dominate the city. As the Ukrainian thing continues more deals will be made and the usage of Vladivostok could be a 109 year lease to china.
putins selling his nation and has no idea what he is doing anymore.
[ afbeelding ]
Ik wacht liever op Rob de Wijk.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:48 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Deze gozer zit waarschijnlijk weer met een halfje achter z’n laptopje
Die heeft de val van Bakhmut sinds de tweede helft van de Koude oorlog dagelijks voorspeld.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:52 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik wacht liever op Rob de Wijk.
Want die heeft altijd gelijk.
Lijken wel overeen te komen met een Bren cz. Wel errug schoon inderdaad.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ben nog even een goed plaatje van Colt C7 magazijnen aan het zoeken want daar lijken die mags wel heel erg op terwijl ze in het verhaal over de Bren hebben...
Volgens wiki beide STANAG magazijn.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat allemaal wel niet kan natuurlijk. Maar vooralsnog hou ik nog wel even een slag om de arm.
Ook niet... Althans niet degenen die ik tegen ben gekomen.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:54 schreef Nebelwerfer het volgende:
Lijken wel overeen te komen met een Bren cz. Wel errug schoon inderdaad.
Kun je linken naar het betreffende plaatje?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:56 schreef Hyperdude het volgende:
Volgens wiki beide STANAG magazijn.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/STANAG_magazine
Wierd is van de verkeerde kant.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:48 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Vanaf 5.56quote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kun je linken naar het betreffende plaatje?
Nee, komen niet overeen.quote:
Geen idee wat vreemde eend schrijft ben door hem geblokkeerd aan het begin van de oorlog. Hij vond het niet zo leuk blijkbaar toen ik hem herinnerde aan hoe grote Poetinpijper hij was en dat al zijn voorspellingen over Poetin niet uitgekomen zijn. Maar die man vind dat Oekraïne gewoon zijn grondgebieden moet opgeven. Wat ik zo ongeveer gezien heb door zijn televisie optredens. Dus totaal niet series te nemen die man. Trouwens ook een bijzonder slechte historicus omdat hij vaak de context bij bepaalde gebeurtenissen niet vertelt. Of dat bewust of onbewust is geen idee maar het maakt hem niet geloofwaardig.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:48 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
"een privé-leger (Wagner) verslaat de reguliere strijdkrachten van Oekraïne. "quote:
Een halfje coke, zeker?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:48 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Komt wel in de buurt maar nog steeds niet hetzelfde nmm.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:11 schreef Nebelwerfer het volgende:
https://www.czub.cz/en/fi(...)duct/cz-bren-2-556-8
En waaraan valt dan te zien dat het een NLD helm is?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:01 schreef AchJa het volgende:
En oh ja, meneer staat met de nieuwe NLD helm op de foto. Volgens mij heeft Nederland de M95 helmen gestuurd...
"Bachmoet lijkt te zijn gevallen"quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:10 schreef kibo het volgende:
"een privé-leger (Wagner) verslaat de reguliere strijdkrachten van Oekraïne. "
Tuurlijk joh....
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:28 schreef ExTec het volgende:
En waaraan valt dan te zien dat het een NLD helm is?
Design is een beetje run of the mill, vind ladingen van dat ontwerp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |