SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hij verbeterde zichzelf gelijk!quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:44 schreef onlogisch het volgende:
ARNE GEBRUIKT HET WOORD 'CONFUSING'
Ik ben iets op het spoor boys.
SkySports is zeer geïnteresseerd in de voorbereiding voor FC Emmen - Feyenoordquote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:43 schreef onlogisch het volgende:
Staat die sky sports microfoon er vandaag voor het eerst? Of staat die er altijd?
Lol, nee.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:48 schreef onlogisch het volgende:
Maar @:Scrummie @:Caland als vaste aanschouwers van deze persco, die Sky sports mic, staat die er standaard?
Dit gaat inderdaad om Tottenham, ter bevestiging.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:48 schreef onlogisch het volgende:
Maar @:Scrummie @:Caland als vaste aanschouwers van deze persco, die Sky sports mic, staat die er standaard?
Bedankt voor dit diepgravende onderzoek, dat had niemand je kunnen vertellenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:50 schreef onlogisch het volgende:
Snel even wat persco's terug zitten kijken. Die mic staat er doorgaans niet.
Ergens schat ik Slot wel in dat hij zich dat ook beseft en dat, wanneer hij volgend seizoen met Feyenoord in de CL hoge ogen kan gooien, er veel aanspraakmakende ploegen voor hem klaar staan.quote:
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bedankt voor dit diepgravende onderzoek, dat had niemand je kunnen vertellen
In de Eredivisie is het voor een club als Feyenoord niet heel moeilijk om weer in de top drie te eindigen of om in ieder geval weer mee te doen bovenin. Dat hebben we vorig seizoen en ook in het eerste seizoen van Advocaat gezien.quote:
Geen echte Feyenoorder.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik juich voor FC Emmen dit weekend.
@:Coco
Voor Vitesse thuis kan je ze gratis krijgen bij De Kuipquote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Wisten jullie trouwens dat die kartonnen kampioens schalen van Coolsingel en De Kuip nog voor 10-15 euro gaan op marktplaats
Ze zijn gek....
Ik zocht er nog 1...
Niks mee te maken.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wel.
Arne haalt volgend seizoen dat puntenrecord maar.
Dat jij dat niet snapt.
Je zou gek zijn als je niet naar dé voetbalbusiness gaat.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit valt eigenlijk reuze mee.
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit valt eigenlijk reuze mee.
Ik denk dat een contract bij tottenham Slot wel een bedrag van 6-8 miljoen kan opleverenquote:Top 10 meest verdienende trainers in The Premier League 2022
Pep Guardiola – 22,5 miljoen euro
Jurgen Klopp – 19 miljoen euro
Antonio Conte – 18 miljoen euro
Brendan Rodgers – 12 miljoen euro
Mikel Arteta – 10 miljoen euro
Ralf Rangnick/Marcelo Bielsa – 9,5 miljoen euro
Thomas Tuchel – 8 miljoen euro
Ralph Hasenhuttl – 7 miljoen euro
Frank Lampard / David Moyes / Steven Gerrard – 6 miljoen euro
quote:Volgens The Sun gaat de trainer zo'n 10,8 miljoen euro per jaar opstrijken op Old Trafford, ongeveer een tienvoud van het salaris dat hij in Amsterdam verdiende. Daarmee is de Nederlander de vijfde best betaalde trainer in de Premier League.
Dat is zeker zo.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:41 schreef Haringkop het volgende:
Als hij gaat laat het dan maar snel gebeuren. Deze zomer is veel te belangrijk om met halve voorbereiding van twee trainers te komen zitten.
Die hele periode voor Pochettino boeit toch niets meer. Feit is dat clubs in de Premier League steeds ongeduldiger worden. Je moet meteen presteren anders vlieg je eruit.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[ twitter ]Klopt, ik ken veel ergere clubs qua ontslagen trainers
Ik heb net weekend. WAT EEN KLOTE DAG.quote:
Laat hem dat maar goed doen dan. Rinkelen die kassa:quote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:08 schreef klaasweetalles het volgende:
Slot kan Feyenoord nog een grote dienst bewijzen door Kokcu voor 40-45 miljoen mee te nemen
Nee Gurney. Nee. Dit krijgt écht geen like.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We werken naar het Slot toe van deze periode.
Een like zou het gevoel van leegte toch niet vullen die ik nu ervaar.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee Gurney. Nee. Dit krijgt écht geen like.
met andere wordt natuurlijk 020 bedoeltquote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:11 schreef Scrummie het volgende:
Arne sluit andere Nederlandse clubs wel 100% uit. Toch nog iets positiefs.
houwwwww je muilllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllquote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Klaas heeft duidelijk zijn medicijnen vandaag niet geslikt.
Alsof dat nog een optie was. Feyenoord staat er veel beter voor dan de concurrentiequote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:11 schreef Scrummie het volgende:
Arne sluit andere Nederlandse clubs wel 100% uit. Toch nog iets positiefs.
Dat maakt de media niets uit, ik zie ze ervoor aan nog een Arne naar Amsterdam campagne te starten.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alsof dat nog een optie was. Feyenoord staat er veel beter voor dan de concurrentie
Understatement. De Ajax-persco's zijn ook altijd niet te harden.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:18 schreef H.FR het volgende:
Die Engelse journalisten zijn kwalitatief wel wat beter dan de Nederlandse.
Ach ja, zo’n contractje afkopen gaat in dat geval voor Spurs ook niet goedkoop zijn natuurlijk. En je kan er vrij zeker van zijn dat er dan ook weer een leuke vacature voor hem klaarligt.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die hele periode voor Pochettino boeit toch niets meer. Feit is dat clubs in de Premier League steeds ongeduldiger worden. Je moet meteen presteren anders vlieg je eruit.
Ten Hag kreeg het net op tijd op de rit, maar hij stond na een paar wedstrijden al onder enorme druk.
Ja ik zeg ook niet dat het een grote reden zou zijn om het helemaal niet te doen, maar dat lijstje is niet per se een argumentquote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach ja, zo’n contractje afkopen gaat in dat geval voor Spurs ook niet goedkoop zijn natuurlijk. En je kan er vrij zeker van zijn dat er dan ook weer een leuke vacature voor hem klaarligt.
Slot zal zelf wel willen, maar of Spurs hem echt gaat kiezen is nog lang niet duidelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:22 schreef Maastoren het volgende:
Ik sluit niet uit dat Spurs voor Luis Enrique als hoofdtrainer gaat.
Wat een paniek overal.
Nee maar bij zka is het inmiddels ook een self-fulfilling prophecy aan het worden dat Slot de club gaat verlaten.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja ik zeg ook niet dat het een grote reden zou zijn om het helemaal niet te doen, maar dat lijstje is niet per se een argument
Volgens Fab zijn Slot, Lucho en Amorim de prioriteiten.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Slot zal zelf wel willen, maar of Spurs hem echt gaat kiezen is nog lang niet duidelijk inderdaad.
Amorim heeft dit seizoen nog gewonnen van Spurs en Arsenal uitgeschakeldquote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Volgens Fab zijn Slot, Lucho en Amorim de prioriteiten.
Amorim heeft Europees nog niet veel bewezen, dus dan zal het tussen Lucho en Slot gaan.
Slot weet ook dat als die faalt een flinke zak centjes meekrijgt. En dan nog staan Feyenoord en Ajax in de rij om hem (terug) in dienst te nemen.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:41 schreef Netsplitter het volgende:
Ik snap serieus niet dat Spurs een reële optie zou zijn.
Totale chaos daar. Daar wil je toch niet tussen gaan zitten?
Het kan niet slechter....dus een goede instapmoment voor Slotquote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:41 schreef Netsplitter het volgende:
Nu blijft het speculeren, maar alle uitspraken die hij doet gaan tegen mijn geloof in dat ie blijft. Vooral 'als het volgend jaar sportief mooier gaat zijn, moet het wel heel mooi zijn'.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ergens schat ik Slot wel in dat hij zich dat ook beseft en dat, wanneer hij volgend seizoen met Feyenoord in de CL hoge ogen kan gooien, er veel aanspraakmakende ploegen voor hem klaar staan.
Eerlijk gezegd denk ik dat ie daar helaas perfect past.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:55 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
In de Eredivisie is het voor een club als Feyenoord niet heel moeilijk om weer in de top drie te eindigen of om in ieder geval weer mee te doen bovenin. Dat hebben we vorig seizoen en ook in het eerste seizoen van Advocaat gezien.
Maar in Engeland heb je te maken met clubs als City, Arsenal, Liverpool, Chelsea (die zullen komend seizoen vast wel weer meedoen) en United. Daarnaast is Brighton inmiddels ook heel goed bezig.
En Spurs en Levy staan er ook niet echt bekend om dat ze veel geld uitgeven aan nieuwe spelers terwijl die andere clubs dat wel doen.
Hij krijgt het daar lastig.
En zoveel kans op ‘heel mooi’ zie ik niet.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 16:09 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nu blijft het speculeren, maar alle uitspraken die hij doet gaan tegen mijn geloof in dat ie blijft. Vooral 'als het volgend jaar sportief mooier gaat zijn, moet het wel heel mooi zijn'.
Als ik in Football Manager die aanbieding krijg, ga ik toch wel enorm twijfelen. Mooie club, veel mogelijkheden en als je het aan de praat krijgt eeuwige roem.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:41 schreef Netsplitter het volgende:
Maar twee keer achter elkaar kampioen worden is ook vrij uniek, dat is sportief ook heel mooi.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 16:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En zoveel kans op ‘heel mooi’ zie ik niet.
Als ik hem was zou ik gaan. Vertrekken tijdens de piek.![]()
Het is niet alsof we het volgend jaar tot de finale CL schoppen.
Ik zie het niet gebeuren. (Zou wel geweldig zijn, ja.)quote:Op vrijdag 19 mei 2023 16:16 schreef Vis1980 het volgende:
Maar twee keer achter elkaar kampioen worden is ook vrij uniek, dat is sportief ook heel mooi.
Nee snap het ook niet: tenminste een verdubbeling van z’n salaris, dikke oprotpremie als het misgaat, grootste competitie en ongelimiteerd transferbudget.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:41 schreef Netsplitter het volgende:
Ten Hag zit er toch ook nog? Wellicht krijgt ook hij carte blanche daar.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:41 schreef Netsplitter het volgende:
Ten Hag gaat gewoon CL halen in z'n eerste seizoen. Volgend jaar heeft Spurs weer 6 concurrenten die hetzelfde willen waarbij City sowieso 1 plek gaat innemen.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 16:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Ten Hag zit er toch ook nog? Wellicht krijgt ook hij carte blanche daar.
En dit ja.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 16:28 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nee snap het ook niet: tenminste een verdubbeling van z’n salaris, dikke oprotpremie als het misgaat, grootste competitie en ongelimiteerd transferbudget.
Eigenlijk de enige reden die ik voor Slot zie om nu naar Spurs te gaan is het geld dat hij gaat krijgen inderdaad. Maar verder zijn er toch niet echt veel voordelen?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 16:28 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nee snap het ook niet: tenminste een verdubbeling van z’n salaris, dikke oprotpremie als het misgaat, grootste competitie en ongelimiteerd transferbudget.
Slot is ambitieus en heeft het gevoel dat ie Feyenoord alles bereikt heeft wat ie kan bereiken. Blijkbaar vindt ie CL spelen en nog een keer kampioen worden minder interessant dan trainer zijn bij een subtopper in de Premier League.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 16:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Eigenlijk de enige reden die ik voor Slot zie om naar Spurs te gaan is het geld dat hij gaat krijgen. Maar verder zijn er toch niet echt veel voordelen?
Lekker ECL spelen met een club waar het chaos is maar de verwachtingen torenhoog en het nog maar afwaxhten is of de sterspelers blijven.
Vs.
CL spelen met een club die je al kent en een selectie die precies naar jouw wens is samengesteld.
Tja, ik snap de aantrekkingskracht van de Premier League gewoon echt niet. (Of nou ja, eigenlijk wel want het draait allemaal om geld)quote:Op vrijdag 19 mei 2023 16:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Slot is ambitieus en heeft het gevoel dat ie Feyenoord alles bereikt heeft wat ie kan bereiken. Blijkbaar vindt ie CL spelen en nog een keer kampioen worden minder interessant dan trainer zijn bij een subtopper in de Premier League.
De Premier League is inmiddels een grotere pullfactor dan de Champions League, dat is al vaker gebleken.
United is ook wel een grotere club. Weet niet of dat juist vanwege wat je zelf al stelt dat echt een voorwaarde gaat zijn bij Spurs (CL halen) om te slagen.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 16:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ten Hag gaat gewoon CL halen in z'n eerste seizoen. Volgend jaar heeft Spurs weer 6 concurrenten die hetzelfde willen waarbij City sowieso 1 plek gaat innemen.
Je snapt het niet dat iemand in de topsport bij een club wil werken die in de top 10-15 staat qua omzet in Europa?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 16:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tja, ik snap de aantrekkingskracht van de Premier League gewoon echt niet. (Of nou ja, eigenlijk wel want het draait allemaal om geld)
Persoonlijk vind ik de Premier League echt met afstand de meest walgelijke competitie die er is, maar goed.
Maar dat is niet romantisch! Op alle fronten is Tottenham een stap omhoog, al kun je nog een discussie loslaten over Europees voetbal van volgend seizoen.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 17:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je snapt het niet dat iemand in de topsport bij een club wil werken die in de top 10-15 staat qua omzet in Europa?
Lijkt mij toch vrij logisch dat de meeste mensen in die positie daar ambitie voor hebben. Hij kan daar werken met zo'n beetje op elke positie een kwalitatief beter persoon, binnen en buiten het veld..
het is daar elke pot een uitdaging en van een gemiddeld hoger niveau dan de meeste Europese potjes die je met Feyenoord speeltquote:Op vrijdag 19 mei 2023 17:06 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Maar dat is niet romantisch! Op alle fronten is Tottenham een stap omhoog, al kun je nog een discussie loslaten over Europees voetbal van volgend seizoen.
Bijna iedereen doet het en terecht ook. Doen waar je goed in bent, op het allerhoogste niveau, dat heet ambitie.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 17:06 schreef aTypisch het volgende:
Pokeraars gaan ook naar wat duurdere tafels als ze structureel blijken beter te zijn dan de concurrentie/medespelers.
Zelfde geldt voor normale werknemers bij een bedrijf.
Maar omdat hij er ook steenrijk van kan worden doe je alsof je het alleen daarom draait
Denk dat de 'voetbalcultuur' voor een coach in Engeland nog nooit zo goed is geweest. Behalve dan de immense druk, dat is wel wat anders. Maar voor de rest zijn die organisaties toch het walhalla voor control freaksquote:Op vrijdag 19 mei 2023 17:08 schreef Scrummie het volgende:
Uiteraard is de PL prachtig. Mooie clubs, kwalitatief erg sterk, veel geld en dus mogelijkheden, supporters, echte voetbalcultuur (al is dat misschien wel minder geworden door juist dat grote geld).
Mario Been ook niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |