SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hij verbeterde zichzelf gelijk!quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:44 schreef onlogisch het volgende:
ARNE GEBRUIKT HET WOORD 'CONFUSING'
Ik ben iets op het spoor boys.
SkySports is zeer geïnteresseerd in de voorbereiding voor FC Emmen - Feyenoordquote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:43 schreef onlogisch het volgende:
Staat die sky sports microfoon er vandaag voor het eerst? Of staat die er altijd?
Lol, nee.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:48 schreef onlogisch het volgende:
Maar @:Scrummie @:Caland als vaste aanschouwers van deze persco, die Sky sports mic, staat die er standaard?
Dit gaat inderdaad om Tottenham, ter bevestiging.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:48 schreef onlogisch het volgende:
Maar @:Scrummie @:Caland als vaste aanschouwers van deze persco, die Sky sports mic, staat die er standaard?
Bedankt voor dit diepgravende onderzoek, dat had niemand je kunnen vertellenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:50 schreef onlogisch het volgende:
Snel even wat persco's terug zitten kijken. Die mic staat er doorgaans niet.
Ergens schat ik Slot wel in dat hij zich dat ook beseft en dat, wanneer hij volgend seizoen met Feyenoord in de CL hoge ogen kan gooien, er veel aanspraakmakende ploegen voor hem klaar staan.quote:
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bedankt voor dit diepgravende onderzoek, dat had niemand je kunnen vertellen
In de Eredivisie is het voor een club als Feyenoord niet heel moeilijk om weer in de top drie te eindigen of om in ieder geval weer mee te doen bovenin. Dat hebben we vorig seizoen en ook in het eerste seizoen van Advocaat gezien.quote:
Geen echte Feyenoorder.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik juich voor FC Emmen dit weekend.
@:Coco
Voor Vitesse thuis kan je ze gratis krijgen bij De Kuipquote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Wisten jullie trouwens dat die kartonnen kampioens schalen van Coolsingel en De Kuip nog voor 10-15 euro gaan op marktplaats
Ze zijn gek....
Ik zocht er nog 1...
Niks mee te maken.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wel.
Arne haalt volgend seizoen dat puntenrecord maar.
Dat jij dat niet snapt.
Je zou gek zijn als je niet naar dé voetbalbusiness gaat.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit valt eigenlijk reuze mee.
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit valt eigenlijk reuze mee.
Ik denk dat een contract bij tottenham Slot wel een bedrag van 6-8 miljoen kan opleverenquote:Top 10 meest verdienende trainers in The Premier League 2022
Pep Guardiola – 22,5 miljoen euro
Jurgen Klopp – 19 miljoen euro
Antonio Conte – 18 miljoen euro
Brendan Rodgers – 12 miljoen euro
Mikel Arteta – 10 miljoen euro
Ralf Rangnick/Marcelo Bielsa – 9,5 miljoen euro
Thomas Tuchel – 8 miljoen euro
Ralph Hasenhuttl – 7 miljoen euro
Frank Lampard / David Moyes / Steven Gerrard – 6 miljoen euro
quote:Volgens The Sun gaat de trainer zo'n 10,8 miljoen euro per jaar opstrijken op Old Trafford, ongeveer een tienvoud van het salaris dat hij in Amsterdam verdiende. Daarmee is de Nederlander de vijfde best betaalde trainer in de Premier League.
Dat is zeker zo.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:41 schreef Haringkop het volgende:
Als hij gaat laat het dan maar snel gebeuren. Deze zomer is veel te belangrijk om met halve voorbereiding van twee trainers te komen zitten.
Die hele periode voor Pochettino boeit toch niets meer. Feit is dat clubs in de Premier League steeds ongeduldiger worden. Je moet meteen presteren anders vlieg je eruit.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[ twitter ]Klopt, ik ken veel ergere clubs qua ontslagen trainers
Ik heb net weekend. WAT EEN KLOTE DAG.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |