Boskquote:
En daghengsten?quote:
Ben jij vader geworden? Want dit is toch wel next level dad joke cringe.quote:
Niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 08:53 schreef Barbusse het volgende:
Ben jij vader geworden? Want dit is toch wel next level dad joke cringe.
Dank je. Meer reactie is idd niet nodig.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 08:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben jij vader geworden? Want dit is toch wel next level dad joke cringe.
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 09:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dank je. Meer reactie is idd niet nodig.
Nou zeg.quote:
Indo bierquote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:51 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Goeie! Even een pilsje bestellen, bir Bintang.
Gewoon Heineken.quote:
Jonguhquote:
Yep. Maar wel goedkoper dan Heineken. Hier dan. Eerst maar kijken of hotel schenkt. Is tegenwoordig steeds moeilijker te krijgen.quote:
Nog even volhouden. Het wordt vanzelf weer herfstquote:
Vanavond uit eten en naar een concert.quote:
Lekker! Welke concert?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanavond uit eten en naar een concert.
Vandaag valt het gelukkig mee. Lekker windjequote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nog even volhouden. Het wordt vanzelf weer herfst
The Offspring.quote:
Had Dexter zuurstof nodig?quote:
Bazenband.quote:
Haha, er was wel een intermezzo waarbij hij van het podium ging dus ik denk dat ie ff noest zitten.quote:
Een meer gebruikte truc bij de wat oudere zangers.quote:Op zondag 21 mei 2023 00:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Haha, er was wel een intermezzo waarbij hij van het podium ging dus ik denk dat ie ff noest zitten.
Anders dan dat deed hij het verder prima.
Als IJsdraakje mij er niet op had gewezen dan had ik het zelf niet bedacht. Blij dat ik op deze leeftijd nog een stukje naīviteit blijk te hebben.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:42 schreef DrMarten het volgende:
Een meer gebruikte truc bij de wat oudere zangers.
Dave ging donderdag halverwege ook even het podium af toen Martin Gore 2 nummers solo deed
Wat voor concert? Ik over een paar weken alweer. En een paar weken erna nog een keer.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:56 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga 9 juni voor de eerste keer in heeeel lange tijd weer naar een concert
Vivaldi, string quartetquote:Op maandag 22 mei 2023 14:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat voor concert? Ik over een paar weken alweer. En een paar weken erna nog een keer.
quote:Op maandag 22 mei 2023 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als IJsdraakje mij er niet op had gewezen dan had ik het zelf niet bedacht. Blij dat ik op deze leeftijd nog een stukje naīviteit blijk te hebben.
Dat klinkt als een nare ervaring.quote:Op maandag 22 mei 2023 15:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vivaldi, string quartet
Je gaat me natuurlijk uitlachen hierom, ik ging vroeger regelmatig naar concerten en festivals, maar om 1 of andere reden kreeg ik bij Lowlands 2010 vanwege de drukte een paniekaanval die zo ernstig was dat ik met ambulance werd afgevoerdNiet meer naar drukke concerten of festivals geweest sindsdien, hooguit een jazzbandje in een kroeg ofzo
Ik wilde nog een kutgrap maken dat Vivaldi al lang dood was, maar ik dacht: ik houd mij in. Had ik het toch maar gedaan.quote:Op maandag 22 mei 2023 15:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vivaldi, string quartet
Je gaat me natuurlijk uitlachen hierom, ik ging vroeger regelmatig naar concerten en festivals, maar om 1 of andere reden kreeg ik bij Lowlands 2010 vanwege de drukte een paniekaanval die zo ernstig was dat ik met ambulance werd afgevoerdNiet meer naar drukke concerten of festivals geweest sindsdien, hooguit een jazzbandje in een kroeg ofzo
Understatementquote:
quote:Op maandag 22 mei 2023 15:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wilde nog een kutgrap maken dat Vivaldi al lang dood was, maar ik dacht: ik houd mij in. Had ik het toch maar gedaan.Maar serieus, prachtige muziek dus veel plezier!
Ai, heftige ervaring. Hebben we wel op hetzelfde moment daar rondgelopen. Dat verklaart ongetwijfeld onze band.
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig. Wat een eikels.quote:Op maandag 22 mei 2023 15:11 schreef Barbusse het volgende:
UnderstatementWens het niemand toe. Ergste was nog wel dat een paar maten vonden dat ik me maar aanstelde en de sfeer verpestte, terwijl ik letterlijk blauw aanliep omdat ik niet meer normaal kon ademhalen. Dat zijn dus geen vrienden meer nu.
quote:Op maandag 22 mei 2023 15:11 schreef Barbusse het volgende:
UnderstatementWens het niemand toe. Ergste was nog wel dat een paar maten vonden dat ik me maar aanstelde en de sfeer verpestte, terwijl ik letterlijk blauw aanliep omdat ik niet meer normaal kon ademhalen. Dat zijn dus geen vrienden meer nu.
Van je vrienden moet je het hebben.quote:Op maandag 22 mei 2023 15:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja nu is het wel weer genoeg hoor! Hup, zuur zijn!quote:Op maandag 22 mei 2023 15:16 schreef Barbusse het volgende:
No worries, life has much MUCH improved since thenMet vallen en opstaan, maar je beklimt de berg zodat jij ver kunt zien, niet omdat men jou kan zien.
quote:Op maandag 22 mei 2023 15:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja nu is het wel weer genoeg hoor! Hup, zuur zijn!
Begin juli Rammstein in Groningen. Ben benieuwdquote:Op maandag 22 mei 2023 14:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat voor concert? Ik over een paar weken alweer. En een paar weken erna nog een keer.
Altijd een mooie show dus kan bijna niet misgaan als je de muziek waardeert.quote:Op maandag 22 mei 2023 16:30 schreef DrMarten het volgende:
Begin juli Rammstein in Groningen. Ben benieuwd
quote:Op maandag 22 mei 2023 17:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Woah, Lowlands 2010 was ik er ook. Komt wel dichtbij zo
Maar je kan prima douchen op Lowlandsquote:Op maandag 22 mei 2023 19:36 schreef Tegan het volgende:
Vind het nu wel jammer opzich maar toen zag ik een weekend niet douchen en in een tent slapen niet zitten![]()
.
Dus ik ging veel te hard werken voor te weinig geld terwijl mijn vrienden geile tentseks hadden met onbekenden.
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoe kan je Lowlands nou stom vinden
geen idee, nooit geweest.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Festivals zijn sowieso verschrikkelijk. Van mijn ex moest ik mee naar Pink Pop en Graspop, drie jaar lang. Pure geldverspilling en vreselijke ervaring. Mij moet je veel betalen om naar zoiets te gaanquote:Op maandag 22 mei 2023 19:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Pinkpop ben ik wel vaak geweest. Dat vond ik wel leuk altijd, maar het is wel achterlijk duur allemaal ja.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Festivals zijn sowieso verschrikkelijk. Van mijn ex moest ik mee naar Pink Pop en Graspop, drie jaar lang. Pure geldverspilling en vreselijke ervaring. Mij moet je veel betalen om naar zoiets te gaan
Makkelijk, te weinig pleurisherrie.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
eigen koptelefoon opzetten dan maar.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Makkelijk, te weinig pleurisherrie.
Hai sweetheartquote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Pinkpop ben ik wel vaak geweest. Dat vond ik wel leuk altijd, maar het is wel achterlijk duur allemaal ja.
en: Hai
Ga ik liever naar een ander festival. Goedkoper ook.quote:
oh myquote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hai sweetheart
Ik ben gewoon een luxepoes, ik houd niet van vies, ik houd niet van herrie en hard geluid. Ik houd niet van prikkels en veel mensen bij elkaar. Ik houd niet van kamperen. Ik hecht waarde aan mijn slaapritme en dagrime..
En ja, ik heb al mijn favoriete bands en zangers gezien (van dat moment), maar ik kijk liever de videoclip op YouTube music...
ik wil nog wel een keertje naar decibel outdoor of pussy loungequote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ga ik liever naar een ander festival. Goedkoper ook.
Ik heb m'n Duitse zooi weer op de kalender staan.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil nog wel een keertje naar decibel outdoor of pussy lounge
Ja ik ben vreselijk. Nu zou ik een geliefde veel plezier met zijn/haar vrienden wensen en niet meegaan. Het is het gewoon niet voor mij. En natuurlijk, ik ontloop mensen niet (ga ik ook elk jaar naar de Deventer Boekenmarkt en geniet daarvan). Naja, voor festivals ben ik niet gemaakt.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh my
nja, dan is een festival inderdaad niks voor jou.
Al moet ik er tegenwoordig ook niet meer aan denken om 3 dagen in een tent te liggen stinken. naa1 dag festival wil ik gewoon in mn bed kruipen en vervolgens een dag niet buiten komen
Hoe gaat het met CotS?
Heavy shit dudequote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ok, en een gratis ding hier om de hoek.
Jij bent helemaal niet vreselijk.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ik ben vreselijk. Nu zou ik een geliefde veel plezier met zijn/haar vrienden wensen en niet meegaan. Het is het gewoon niet voor mij. En natuurlijk, ik ontloop mensen niet (ga ik ook elk jaar naar de Deventer Boekenmarkt en geniet daarvan). Naja, voor festivals ben ik niet gemaakt.
Hahahahaha ja drie dagen in zo'n tent, maar ik geef toe hele gave dingen gezien te hebben, alleen ja... mijn hart ligt op andere plaatsen waarvan anderen misschien denken "okay... have fun"
Hier gaat het wel aardignu een weekje thuis ongeveer, dus dat is wel erg lekker. Alleen ik begin te voelen wat er het afgelopen half jaar zoal gebeurt is (= veel) dus een beetje op. Maar morgen zit ik weer in mijn hobbykamer actief te zijn. Vandaag even een laptopdagje
Hoe gaat het met jou?
Ik koop elk jaar echt tientallen boeken daarquote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet vreselijk.
Je wil gewoon niet naar een festival
Een boekenmarkt zou mij dan weer niet veel boeien denk ik.
Nou, lekker rust pakken dan. En konten schilderen
Hier alles zn gangetje. Al wil ik dat het snel 16:00 is zodat ik naar buiten kan om met de nieuwe auto te spelen.
Ik zou ze wel kunnen kopen maar ik lees ze toch niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik koop elk jaar echt tientallen boeken daar![]()
Hahahaha ja, misschien morgen weer van bil gaan![]()
Of wat anders
Gelukkig gaat het zijn gangetje. Veel speelplezier met je nieuwe auto! Nieuwe speeltjes zijn altijd leuk
Ja, de prijzen zijn wel absurd gewordenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ga ik liever naar een ander festival. Goedkoper ook.
Om smorgens vroeg plaats te nemen op een festival dixie was ook niet mijn favoriete bezigheid.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:43 schreef rival het volgende:
Ik vind festivals geweldig maar meerdaagse trekken mij niet zo omdat ik graag een badkamer zie elke ochtend
Ik heb wel ergere dingen overleefd inderdaad maar ik doe het mezelf gewoon niet aan. En ik ga er zeker geen hoofdprijs voor betalenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:51 schreef Barbusse het volgende:
Zolang het geen Fyre festival of Woodstock '99 was overleef je het wel
Het is idd belachelijk duur tegenwoordig... Nu is het klassieke concert waar ik naartoe ga gelukkig slechts ¤35 pp, en het is in een paleis ook nog. Wel zin anquote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb wel ergere dingen overleefd inderdaad maar ik doe het mezelf gewoon niet aan. En ik ga er zeker geen hoofdprijs voor betalen
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:27 schreef Faxie het volgende:
FestivalsKutmuziek en kutdrukte, en de paar acts die te pruimen zijn spelen allemaal tegelijk
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou ze wel kunnen kopen maar ik lees ze toch niet.
Jij en je billen
Waarom zo zuur als een augurkje, Faxie?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:27 schreef Faxie het volgende:
FestivalsKutmuziek en kutdrukte, en de paar acts die te pruimen zijn spelen allemaal tegelijk
Oude man gespot. Jij hebt zeker ook een cabrio :pquote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:27 schreef Faxie het volgende:
Omdat kutfestivalsquote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom zo zuur als een augurkje, Faxie?
Was net nog naar de dealer geweest. Auto is op de boot, en ze verwachten 'm week 25. Maandje wachten nog dusquote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oude man gespot. Jij hebt zeker ook een cabrio :p
quote:
Nou, oke. Wanneer is dat boekenfestival?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahahahaha
Dan koop je boeken voor mijdat is wel een goeie
Hahaha eerste zondag van augustusquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou, oke. Wanneer is dat boekenfestival?
Zal het in de agenda zettenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha eerste zondag van augustus
Snel uitgeven voor het op is!quote:Op woensdag 24 mei 2023 07:37 schreef gianni61 het volgende:
vandaag vakantiegeld als het goed is.
Het zal me benieuwen
I like this logic.quote:
Welke ga je bezoeken?quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gelijk theaterkaartjes gekocht voor cabaretvoorstellingen.
oudejaarsconference van Lebbis & Jansen en naar de voorstelling van Van der Laan & Woe.quote:
Nee hoor, het was direct op nadat ik het kreegquote:Op woensdag 24 mei 2023 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was al op voordat je het kreeg?
Dat ze jou niet betalen voor het beheer en onderhoud van KM.quote:Op woensdag 24 mei 2023 15:52 schreef Debsterr het volgende:
Nee hoor, het was direct op nadat ik het kreeg. Moest helaas nog wat geld terugbetalen aan de schoonouders.
Terechte klacht welquote:Op woensdag 24 mei 2023 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ze jou niet betalen voor het beheer en onderhoud van KM.
¤0,00 is ook een afgerond bedragquote:Op woensdag 24 mei 2023 18:31 schreef Tegan het volgende:
Ik krijg mijn vakantiegeld morgen pas. Mooi tijd om de reeds in gebruik genomen nieuwe kleren af te betalen. En met de rest mijn spaarrekening op een mooi afgerond bedrag laten eindigen genot
.
Zonet nog geshopt. Kleren gekocht.quote:
Van jouw nieuwe kleren heb ik ook nog geen pics gezienquote:
Ik vroeg het ook niet aan jouquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Van jouw nieuwe kleren heb ik ook nog geen pics gezien
Ik doe ze aan onze volgende meet.quote:
Ik wacht ook nog steeds op mijn vakantie..quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vroeg het ook niet aan jou. Ik wacht nog steeds op die vakantiefoto's van jou
.
Nee van drie vakanties geleden ofzo.quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog steeds op mijn vakantie..
Ga gewoon mee bij de volgendequote:
Nein!quote:
Ik neem het in overweging.quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Een strategisch geplaatste polaroid en verder niets?
Tranen van geluk.quote:
RIP aan de nabestaanden.quote:
Wat dat betreft zal er dan ook niet veel veranderen. Haar muziek zal toch nog steeds gedraaid worden.quote:Op donderdag 25 mei 2023 12:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel erg jammer van een icoon als Tina Turner... al heeft ze een mooie leeftijd bereikt. Zulke mensen zijn toch een soort van tijdloos
En nieuwe hits kan ik mij sowieso niet voorde geest halen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat dat betreft zal er dan ook niet veel veranderen. Haar muziek zal toch nog steeds gedraaid worden.
Nee kloptquote:Op donderdag 25 mei 2023 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat dat betreft zal er dan ook niet veel veranderen. Haar muziek zal toch nog steeds gedraaid worden.
Ik zit er niet zo meequote:Op donderdag 25 mei 2023 13:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee kloptdesondanks toch zonde
oh, ik was onderweg om je te troostenquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik ben niet compleet in tranen
* ChildoftheStars perst tranen eruitquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, ik was onderweg om je te troosten
*plop* zeggen de ogen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
* ChildoftheStars perst tranen eruit
Dat wil ik niet missen
oke, ik ben er over een uurtje of 4quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat wil ik niet missen
Uitje snijden.quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat wil ik niet missen
en frikandel speciaal maken?quote:
Nu Nutbush City Limits keihard op d'n spiekertsquote:Op donderdag 25 mei 2023 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:
Ik hoop zelf toch wel een jaartje of tien ouder te worden...quote:Op donderdag 25 mei 2023 12:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel erg jammer van een icoon als Tina Turner... al heeft ze een mooie leeftijd bereikt. Zulke mensen zijn toch een soort van tijdloos
Ach als ik die leeftijd weet te behalen ben ik dik tevredenquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik hoop zelf toch wel een jaartje of tien ouder te worden...
Ik wissel deze gedachte af met dat morgen niet wakker worden ook wel heel lekker zou zijn.quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach als ik die leeftijd weet te behalen ben ik dik tevreden
Knuffelquote:Op donderdag 25 mei 2023 18:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wissel deze gedachte af met dat morgen niet wakker worden ook wel heel lekker zou zijn.
83 lijkt me oud zat eigenlijkquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik hoop zelf toch wel een jaartje of tien ouder te worden...
wel met een erfenis.quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit kan echt niet. Dan zit ik de laatste twintig jaar van mijn leven alleen zeker.
heb je een witte jurk?quote:
Lijkt me niets te vroeg nog voorquote:
ja, maar neequote:Op donderdag 25 mei 2023 19:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Lijkt me niets te vroeg nog voor.
Edit: Ik wilde eigenlijk 'iets' typen maar dit werkt ook wel.
Ik wist nog niet dat we plannen hadden. Bij jou of bij mij?quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:37 schreef gianni61 het volgende:
Maar weet je al op welk terras we dit weekend gaan zitten?
Bij jou toch?quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wist nog niet dat we plannen hadden. Bij jou of bij mij?
Verwar je me nu met je andere vriendinquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij jou toch?
Jij zou iets uitzoeken ..
Nog steeds?quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Verwar je me nu met je andere vriendin?
Minstensquote:
Ben je me zo snel vergeten?quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Verwar je me nu met je andere vriendin?
Ik snap dat wel met mij als concurrent.quote:
Bruh...quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik snap dat wel met mij als concurrent.
Wat?quote:
Niks. Hoes de vrijmibo?quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik snap dat wel met mij als concurrent.
quote:
Prima. Prettig aangeschoten en lekker gegeten.quote:
Ik wel van jou hoor.quote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prima. Prettig aangeschoten en lekker gegeten.
Zo ben ik. Somsquote:
Goed begin van het weekend idd.quote:
Weer het ritme te pakken?quote:Op zondag 28 mei 2023 21:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nog steeds ja, morgen ook nog een dagje weekend en dan barst de drukte van die week los
Ongeveerquote:
Staat genoteerdquote:Op zondag 28 mei 2023 21:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ongeveeralleen veel gedoe met elke week bloedprikken en langs de psychiater. En ik krijg dinsdag te horen of ik een vrijwilligersjob krijg (duim voor me alsjeblieft) en natuurlijk vrienden zien. Dus het is eventjes druk en hectisch, maar wel het waard
Succes!quote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Mensen duimen dat ik straks een vrijwilligersjob heb!
Succes.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Mensen duimen dat ik straks een vrijwilligersjob heb!
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Toe aan feestdagen. Nog maar 209 dagen tot de kerst.
Leuk! Wat is het voor iets?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank!
Gesprek ging voor mijn gevoel goed. Hoor vandaag of ik de job heb
Ah, klinkt tofquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er is in de wijk een bibliotheek dat gerund wordt door vrijwilligers
quote:
Je moet ook niet vergelijken met anderen. Nergens voor nodig. Gewoon lekker blij en trots zijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet dat het niet veel voorstelt met jullie banen, maar voor mij is het heel wat
Ik kijk niet neer op werk. Of je nu toiletten schoonmaakt of CEO bent van een miljardenbedrijf, als je het werk leuk vind ben ik blij voor jequote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet dat het niet veel voorstelt met jullie banen, maar voor mij is het heel wat
Ons werk is betaald internetten. Alsof dat iets voorstelt.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jij hebt wel nog je nog flexwerkplek battles. Das in ieder geval nog ietsquote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ons werk is betaald internetten. Alsof dat iets voorstelt.
Één dag per week maar. En ik kom altijd extra vroeg zodat ik altijd op mijn favoriete flexplek kan zitten.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt wel nog je nog flexwerkplek battles. Das in ieder geval nog iets
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ons werk is betaald internetten. Alsof dat iets voorstelt.
Blaas je dan ook als een kat naar collega's die te dichtbij komen? Ja he?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Één dag per week maar. En ik kom altijd extra vroeg zodat ik altijd op mijn favoriete flexplek kan zitten.
Het feit dat je niet langer spreekt over 'mijn plek' maar over 'mijn favoriete flexplek' betekent dat je al hebt toegegeven aan het systeem. Slappeling.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:18 schreef Q. het volgende:
Één dag per week maar. En ik kom altijd extra vroeg zodat ik altijd op mijn favoriete flexplek kan zitten.
Q. mag nu nooit meer Rage against the Machine opzetten, want hij is onderdeel van the Machinequote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het feit dat je niet langer spreekt over 'mijn plek' maar over 'mijn favoriete flexplek' betekent dat je al hebt toegegeven aan het systeem. Slappeling.
(Now you're under control) And now you do what they told yaquote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:41 schreef Barbusse het volgende:
Q. mag nu nooit meer Rage against the Machine opzetten, want hij is onderdeel van the Machine
Wat is er met je vaste flexplek gebeurd?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof onze jobs iets voorstellen...quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Wanneer begin je? Of moet dat nog allemaal afgesproken worden?quote:
Volgende week woensdag begin ik. Dan is er een vergadering. En daarna loop ik twee keer mee met een ander. En eind van de maand draai ik de bieb alleenquote:Op woensdag 31 mei 2023 08:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wanneer begin je? Of moet dat nog allemaal afgesproken worden?
Spannendquote:Op woensdag 31 mei 2023 09:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Volgende week woensdag begin ik. Dan is er een vergadering. En daarna loop ik twee keer mee met een ander. En eind van de maand draai ik de bieb alleen
Nou, dan niet spannendquote:Op woensdag 31 mei 2023 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm... arrogant: Alles is me uitgelegd en dat lukt wel
Hahahaha, als het zo ver is sta ik stijf van de zenuwen, maar nu heb ik er vooral zin inquote:
Dit gevoel ervaar ik ook sinds ik niet meer bij een commercieel bedrijf werk.quote:Op woensdag 31 mei 2023 09:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha, als het zo ver is sta ik stijf van de zenuwen, maar nu heb ik er vooral zin inEindelijk nuttig voor de maatschappij (naja, voor mijn wijk dan).
Hihihiquote:Op woensdag 31 mei 2023 16:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
oké oké oké ik zal het woord nuttig niet meer nuttigen
Goeie ambtenaar.quote:Op woensdag 31 mei 2023 15:19 schreef DrMarten het volgende:
In het kader van serieuze banen ga ik er zo anderhakf uur verlof in gooien. Veel te mooi weer om op kantoor te zitten
Nee, een echte ambtenaar gaat gewoon zonder verlof te verbruiken en 'haalt die uurtjes later wel in'.quote:
ik denk dat ik dit morgenmiddag ook ga toepassenquote:Op donderdag 1 juni 2023 07:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, een echte ambtenaar gaat gewoon zonder verlof te verbruiken en 'haalt die uurtjes later wel in'.
Goed ideequote:Op donderdag 1 juni 2023 07:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat ik dit morgenmiddag ook ga toepassen
Al hoef ik die uren niet in te halen, want heb dinsdag al overuren gemaakt.quote:
Half uurtjes spijbelen hier en daar gebeurt ook genoegquote:Op donderdag 1 juni 2023 07:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, een echte ambtenaar gaat gewoon zonder verlof te verbruiken en 'haalt die uurtjes later wel in'.
Halve uurtjes maarquote:Op donderdag 1 juni 2023 09:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Half uurtjes spijbelen hier en daar gebeurt ook genoeg
Gewoon heel veel poepen in de baas z'n tijd.quote:Op donderdag 1 juni 2023 09:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Oh ik ga altijd "wat extra gemaakte uren compenseren"quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Da's een beetje van hetzelfde hequote:Op donderdag 1 juni 2023 09:31 schreef rival het volgende:
[..]
Oh ik ga altijd "wat extra gemaakte uren compenseren"
Bij mij valt dat gewoon onder werk. Test aftrappen en een uurtje wachten tot ie voltooid is.quote:Op donderdag 1 juni 2023 09:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Lunch achter bureau gehad, dus half uur eerder naar huis. Dat je tussendoor een uur hebt zitten koffieleuten boeit dan nietquote:
Lekkerquote:Op donderdag 1 juni 2023 13:45 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga op een terrasje zitten met een boek. Aju paraplu.
Kalevala. Verzameling mythes over het ontstaan van Finland en Laplandquote:
Interessant! Veel plezierquote:Op donderdag 1 juni 2023 15:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kalevala. Verzameling mythes over het ontstaan van Finland en Lapland
Merciquote:
Rellen doe je maar in VBL ofzo.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik wil wel proberen te rellenWeet alleen niet zo goed hoe
Enquote:Op donderdag 1 juni 2023 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Rellen doe je maar in VBL ofzo.
Hier zitten alleen lieve mensen
En Airwin
quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En Airwin
Niet lief deze post. Dus deze post klopt niet.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En Airwin
Ik besef me nu dat ik opeens de TT weer super relevant heb gemaakt.quote:
Snel vol posten dit deel want het gaat niet gebeuren dat we on topic reageren.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:42 schreef Barbusse het volgende:
Ik besef me nu dat ik opeens de TT weer super relevant heb gemaakt.
HET IS PATAT!!EINZ!!quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snel vol posten dit deel want het gaat niet gebeuren dat we on topic reageren.
TETTEN!!!quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Apple = kut, Utrecht = kut, mensen = kut.
Tieten daarentegen
Ga rellen dan, dan zet ik je wel weer op het goede spoor.quote:
TETTEN!!!!quote:
Iemand moet de eerste steen gooien..quote:
quote:
Hoe kunnen we nou rellen als je alleen maar dingen roept waar we het mee eens zijn?quote:
Oh, maar ik rel nooit johquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Hoe kunnen we nou rellen als je alleen maar dingen roept waar we het mee eens zijn?
quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ook niet overigens. Conflictvermijdend as fuck
Maar dat is degene die zonder zonde leeftquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Iemand moet de eerste steen gooien..
Hier nog zo een... alles om maar geen ruzie te krijgenquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Niemand hier met de reine ziel van een pasgeboren kindquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar dat is degene die zonder zonde leeft![]()
om er even bijbelteksten bij te halen
Tja...quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niemand hier met de reine ziel van een pasgeboren kind.
Bwehehequote:Op donderdag 1 juni 2023 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja...
* ChildoftheStars legt de steen teleurgesteld neer
Niet zo nu en dan iemand spreekwoordelijk door een bushokje tyfen?quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jeetje, als we zo streng gaan zijn..quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niemand hier met de reine ziel van een pasgeboren kind.
Laten we eerst maar even beginnen met een espresso en aardbeitjes op toastquote:
ik hou niet zo van aardbeien op toastquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laten we eerst maar even beginnen met een espresso en aardbeitjes op toast
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hou niet zo van aardbeien op toast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |