Boskquote:
En daghengsten?quote:
Ben jij vader geworden? Want dit is toch wel next level dad joke cringe.quote:
Niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 08:53 schreef Barbusse het volgende:
Ben jij vader geworden? Want dit is toch wel next level dad joke cringe.
Dank je. Meer reactie is idd niet nodig.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 08:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben jij vader geworden? Want dit is toch wel next level dad joke cringe.
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 09:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dank je. Meer reactie is idd niet nodig.
Nou zeg.quote:
Indo bierquote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:51 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Goeie! Even een pilsje bestellen, bir Bintang.
Gewoon Heineken.quote:
Jonguhquote:
Yep. Maar wel goedkoper dan Heineken. Hier dan. Eerst maar kijken of hotel schenkt. Is tegenwoordig steeds moeilijker te krijgen.quote:
Nog even volhouden. Het wordt vanzelf weer herfstquote:
Vanavond uit eten en naar een concert.quote:
Lekker! Welke concert?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanavond uit eten en naar een concert.
Vandaag valt het gelukkig mee. Lekker windjequote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nog even volhouden. Het wordt vanzelf weer herfst
The Offspring.quote:
Had Dexter zuurstof nodig?quote:
Bazenband.quote:
Haha, er was wel een intermezzo waarbij hij van het podium ging dus ik denk dat ie ff noest zitten.quote:
Een meer gebruikte truc bij de wat oudere zangers.quote:Op zondag 21 mei 2023 00:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Haha, er was wel een intermezzo waarbij hij van het podium ging dus ik denk dat ie ff noest zitten.
Anders dan dat deed hij het verder prima.
Als IJsdraakje mij er niet op had gewezen dan had ik het zelf niet bedacht. Blij dat ik op deze leeftijd nog een stukje naīviteit blijk te hebben.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:42 schreef DrMarten het volgende:
Een meer gebruikte truc bij de wat oudere zangers.
Dave ging donderdag halverwege ook even het podium af toen Martin Gore 2 nummers solo deed
Wat voor concert? Ik over een paar weken alweer. En een paar weken erna nog een keer.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:56 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga 9 juni voor de eerste keer in heeeel lange tijd weer naar een concert
Vivaldi, string quartetquote:Op maandag 22 mei 2023 14:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat voor concert? Ik over een paar weken alweer. En een paar weken erna nog een keer.
quote:Op maandag 22 mei 2023 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als IJsdraakje mij er niet op had gewezen dan had ik het zelf niet bedacht. Blij dat ik op deze leeftijd nog een stukje naīviteit blijk te hebben.
Dat klinkt als een nare ervaring.quote:Op maandag 22 mei 2023 15:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vivaldi, string quartet
Je gaat me natuurlijk uitlachen hierom, ik ging vroeger regelmatig naar concerten en festivals, maar om 1 of andere reden kreeg ik bij Lowlands 2010 vanwege de drukte een paniekaanval die zo ernstig was dat ik met ambulance werd afgevoerdNiet meer naar drukke concerten of festivals geweest sindsdien, hooguit een jazzbandje in een kroeg ofzo
Ik wilde nog een kutgrap maken dat Vivaldi al lang dood was, maar ik dacht: ik houd mij in. Had ik het toch maar gedaan.quote:Op maandag 22 mei 2023 15:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vivaldi, string quartet
Je gaat me natuurlijk uitlachen hierom, ik ging vroeger regelmatig naar concerten en festivals, maar om 1 of andere reden kreeg ik bij Lowlands 2010 vanwege de drukte een paniekaanval die zo ernstig was dat ik met ambulance werd afgevoerdNiet meer naar drukke concerten of festivals geweest sindsdien, hooguit een jazzbandje in een kroeg ofzo
Understatementquote:
quote:Op maandag 22 mei 2023 15:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wilde nog een kutgrap maken dat Vivaldi al lang dood was, maar ik dacht: ik houd mij in. Had ik het toch maar gedaan.Maar serieus, prachtige muziek dus veel plezier!
Ai, heftige ervaring. Hebben we wel op hetzelfde moment daar rondgelopen. Dat verklaart ongetwijfeld onze band.
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig. Wat een eikels.quote:Op maandag 22 mei 2023 15:11 schreef Barbusse het volgende:
UnderstatementWens het niemand toe. Ergste was nog wel dat een paar maten vonden dat ik me maar aanstelde en de sfeer verpestte, terwijl ik letterlijk blauw aanliep omdat ik niet meer normaal kon ademhalen. Dat zijn dus geen vrienden meer nu.
quote:Op maandag 22 mei 2023 15:11 schreef Barbusse het volgende:
UnderstatementWens het niemand toe. Ergste was nog wel dat een paar maten vonden dat ik me maar aanstelde en de sfeer verpestte, terwijl ik letterlijk blauw aanliep omdat ik niet meer normaal kon ademhalen. Dat zijn dus geen vrienden meer nu.
Van je vrienden moet je het hebben.quote:Op maandag 22 mei 2023 15:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja nu is het wel weer genoeg hoor! Hup, zuur zijn!quote:Op maandag 22 mei 2023 15:16 schreef Barbusse het volgende:
No worries, life has much MUCH improved since thenMet vallen en opstaan, maar je beklimt de berg zodat jij ver kunt zien, niet omdat men jou kan zien.
quote:Op maandag 22 mei 2023 15:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja nu is het wel weer genoeg hoor! Hup, zuur zijn!
Begin juli Rammstein in Groningen. Ben benieuwdquote:Op maandag 22 mei 2023 14:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat voor concert? Ik over een paar weken alweer. En een paar weken erna nog een keer.
Altijd een mooie show dus kan bijna niet misgaan als je de muziek waardeert.quote:Op maandag 22 mei 2023 16:30 schreef DrMarten het volgende:
Begin juli Rammstein in Groningen. Ben benieuwd
quote:Op maandag 22 mei 2023 17:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Woah, Lowlands 2010 was ik er ook. Komt wel dichtbij zo
Maar je kan prima douchen op Lowlandsquote:Op maandag 22 mei 2023 19:36 schreef Tegan het volgende:
Vind het nu wel jammer opzich maar toen zag ik een weekend niet douchen en in een tent slapen niet zitten![]()
.
Dus ik ging veel te hard werken voor te weinig geld terwijl mijn vrienden geile tentseks hadden met onbekenden.
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoe kan je Lowlands nou stom vinden
geen idee, nooit geweest.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Festivals zijn sowieso verschrikkelijk. Van mijn ex moest ik mee naar Pink Pop en Graspop, drie jaar lang. Pure geldverspilling en vreselijke ervaring. Mij moet je veel betalen om naar zoiets te gaanquote:Op maandag 22 mei 2023 19:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Pinkpop ben ik wel vaak geweest. Dat vond ik wel leuk altijd, maar het is wel achterlijk duur allemaal ja.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Festivals zijn sowieso verschrikkelijk. Van mijn ex moest ik mee naar Pink Pop en Graspop, drie jaar lang. Pure geldverspilling en vreselijke ervaring. Mij moet je veel betalen om naar zoiets te gaan
Makkelijk, te weinig pleurisherrie.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
eigen koptelefoon opzetten dan maar.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Makkelijk, te weinig pleurisherrie.
Hai sweetheartquote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Pinkpop ben ik wel vaak geweest. Dat vond ik wel leuk altijd, maar het is wel achterlijk duur allemaal ja.
en: Hai
Ga ik liever naar een ander festival. Goedkoper ook.quote:
oh myquote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hai sweetheart
Ik ben gewoon een luxepoes, ik houd niet van vies, ik houd niet van herrie en hard geluid. Ik houd niet van prikkels en veel mensen bij elkaar. Ik houd niet van kamperen. Ik hecht waarde aan mijn slaapritme en dagrime..
En ja, ik heb al mijn favoriete bands en zangers gezien (van dat moment), maar ik kijk liever de videoclip op YouTube music...
ik wil nog wel een keertje naar decibel outdoor of pussy loungequote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ga ik liever naar een ander festival. Goedkoper ook.
Ik heb m'n Duitse zooi weer op de kalender staan.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil nog wel een keertje naar decibel outdoor of pussy lounge
Ja ik ben vreselijk. Nu zou ik een geliefde veel plezier met zijn/haar vrienden wensen en niet meegaan. Het is het gewoon niet voor mij. En natuurlijk, ik ontloop mensen niet (ga ik ook elk jaar naar de Deventer Boekenmarkt en geniet daarvan). Naja, voor festivals ben ik niet gemaakt.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh my
nja, dan is een festival inderdaad niks voor jou.
Al moet ik er tegenwoordig ook niet meer aan denken om 3 dagen in een tent te liggen stinken. naa1 dag festival wil ik gewoon in mn bed kruipen en vervolgens een dag niet buiten komen
Hoe gaat het met CotS?
Heavy shit dudequote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ok, en een gratis ding hier om de hoek.
Jij bent helemaal niet vreselijk.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ik ben vreselijk. Nu zou ik een geliefde veel plezier met zijn/haar vrienden wensen en niet meegaan. Het is het gewoon niet voor mij. En natuurlijk, ik ontloop mensen niet (ga ik ook elk jaar naar de Deventer Boekenmarkt en geniet daarvan). Naja, voor festivals ben ik niet gemaakt.
Hahahahaha ja drie dagen in zo'n tent, maar ik geef toe hele gave dingen gezien te hebben, alleen ja... mijn hart ligt op andere plaatsen waarvan anderen misschien denken "okay... have fun"
Hier gaat het wel aardignu een weekje thuis ongeveer, dus dat is wel erg lekker. Alleen ik begin te voelen wat er het afgelopen half jaar zoal gebeurt is (= veel) dus een beetje op. Maar morgen zit ik weer in mijn hobbykamer actief te zijn. Vandaag even een laptopdagje
Hoe gaat het met jou?
Ik koop elk jaar echt tientallen boeken daarquote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet vreselijk.
Je wil gewoon niet naar een festival
Een boekenmarkt zou mij dan weer niet veel boeien denk ik.
Nou, lekker rust pakken dan. En konten schilderen
Hier alles zn gangetje. Al wil ik dat het snel 16:00 is zodat ik naar buiten kan om met de nieuwe auto te spelen.
Ik zou ze wel kunnen kopen maar ik lees ze toch niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik koop elk jaar echt tientallen boeken daar![]()
Hahahaha ja, misschien morgen weer van bil gaan![]()
Of wat anders
Gelukkig gaat het zijn gangetje. Veel speelplezier met je nieuwe auto! Nieuwe speeltjes zijn altijd leuk
Ja, de prijzen zijn wel absurd gewordenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ga ik liever naar een ander festival. Goedkoper ook.
Om smorgens vroeg plaats te nemen op een festival dixie was ook niet mijn favoriete bezigheid.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:43 schreef rival het volgende:
Ik vind festivals geweldig maar meerdaagse trekken mij niet zo omdat ik graag een badkamer zie elke ochtend
Ik heb wel ergere dingen overleefd inderdaad maar ik doe het mezelf gewoon niet aan. En ik ga er zeker geen hoofdprijs voor betalenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:51 schreef Barbusse het volgende:
Zolang het geen Fyre festival of Woodstock '99 was overleef je het wel
Het is idd belachelijk duur tegenwoordig... Nu is het klassieke concert waar ik naartoe ga gelukkig slechts ¤35 pp, en het is in een paleis ook nog. Wel zin anquote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb wel ergere dingen overleefd inderdaad maar ik doe het mezelf gewoon niet aan. En ik ga er zeker geen hoofdprijs voor betalen
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:27 schreef Faxie het volgende:
FestivalsKutmuziek en kutdrukte, en de paar acts die te pruimen zijn spelen allemaal tegelijk
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou ze wel kunnen kopen maar ik lees ze toch niet.
Jij en je billen
Waarom zo zuur als een augurkje, Faxie?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:27 schreef Faxie het volgende:
FestivalsKutmuziek en kutdrukte, en de paar acts die te pruimen zijn spelen allemaal tegelijk
Oude man gespot. Jij hebt zeker ook een cabrio :pquote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:27 schreef Faxie het volgende:
Omdat kutfestivalsquote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom zo zuur als een augurkje, Faxie?
Was net nog naar de dealer geweest. Auto is op de boot, en ze verwachten 'm week 25. Maandje wachten nog dusquote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oude man gespot. Jij hebt zeker ook een cabrio :p
quote:
Nou, oke. Wanneer is dat boekenfestival?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahahahaha
Dan koop je boeken voor mijdat is wel een goeie
Hahaha eerste zondag van augustusquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou, oke. Wanneer is dat boekenfestival?
Zal het in de agenda zettenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha eerste zondag van augustus
Snel uitgeven voor het op is!quote:Op woensdag 24 mei 2023 07:37 schreef gianni61 het volgende:
vandaag vakantiegeld als het goed is.
Het zal me benieuwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |