Boskquote:
En daghengsten?quote:
Ben jij vader geworden? Want dit is toch wel next level dad joke cringe.quote:
Niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 08:53 schreef Barbusse het volgende:
Ben jij vader geworden? Want dit is toch wel next level dad joke cringe.
Dank je. Meer reactie is idd niet nodig.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 08:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben jij vader geworden? Want dit is toch wel next level dad joke cringe.
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 09:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dank je. Meer reactie is idd niet nodig.
Nou zeg.quote:
Indo bierquote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:51 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Goeie! Even een pilsje bestellen, bir Bintang.
Gewoon Heineken.quote:
Jonguhquote:
Yep. Maar wel goedkoper dan Heineken. Hier dan. Eerst maar kijken of hotel schenkt. Is tegenwoordig steeds moeilijker te krijgen.quote:
Nog even volhouden. Het wordt vanzelf weer herfstquote:
Vanavond uit eten en naar een concert.quote:
Lekker! Welke concert?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanavond uit eten en naar een concert.
Vandaag valt het gelukkig mee. Lekker windjequote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nog even volhouden. Het wordt vanzelf weer herfst
The Offspring.quote:
Had Dexter zuurstof nodig?quote:
Bazenband.quote:
Haha, er was wel een intermezzo waarbij hij van het podium ging dus ik denk dat ie ff noest zitten.quote:
Een meer gebruikte truc bij de wat oudere zangers.quote:Op zondag 21 mei 2023 00:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Haha, er was wel een intermezzo waarbij hij van het podium ging dus ik denk dat ie ff noest zitten.
Anders dan dat deed hij het verder prima.
Als IJsdraakje mij er niet op had gewezen dan had ik het zelf niet bedacht. Blij dat ik op deze leeftijd nog een stukje naīviteit blijk te hebben.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:42 schreef DrMarten het volgende:
Een meer gebruikte truc bij de wat oudere zangers.
Dave ging donderdag halverwege ook even het podium af toen Martin Gore 2 nummers solo deed
Wat voor concert? Ik over een paar weken alweer. En een paar weken erna nog een keer.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:56 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga 9 juni voor de eerste keer in heeeel lange tijd weer naar een concert
Vivaldi, string quartetquote:Op maandag 22 mei 2023 14:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat voor concert? Ik over een paar weken alweer. En een paar weken erna nog een keer.
quote:Op maandag 22 mei 2023 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als IJsdraakje mij er niet op had gewezen dan had ik het zelf niet bedacht. Blij dat ik op deze leeftijd nog een stukje naīviteit blijk te hebben.
Dat klinkt als een nare ervaring.quote:Op maandag 22 mei 2023 15:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vivaldi, string quartet
Je gaat me natuurlijk uitlachen hierom, ik ging vroeger regelmatig naar concerten en festivals, maar om 1 of andere reden kreeg ik bij Lowlands 2010 vanwege de drukte een paniekaanval die zo ernstig was dat ik met ambulance werd afgevoerdNiet meer naar drukke concerten of festivals geweest sindsdien, hooguit een jazzbandje in een kroeg ofzo
Ik wilde nog een kutgrap maken dat Vivaldi al lang dood was, maar ik dacht: ik houd mij in. Had ik het toch maar gedaan.quote:Op maandag 22 mei 2023 15:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vivaldi, string quartet
Je gaat me natuurlijk uitlachen hierom, ik ging vroeger regelmatig naar concerten en festivals, maar om 1 of andere reden kreeg ik bij Lowlands 2010 vanwege de drukte een paniekaanval die zo ernstig was dat ik met ambulance werd afgevoerdNiet meer naar drukke concerten of festivals geweest sindsdien, hooguit een jazzbandje in een kroeg ofzo
Understatementquote:
quote:Op maandag 22 mei 2023 15:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wilde nog een kutgrap maken dat Vivaldi al lang dood was, maar ik dacht: ik houd mij in. Had ik het toch maar gedaan.Maar serieus, prachtige muziek dus veel plezier!
Ai, heftige ervaring. Hebben we wel op hetzelfde moment daar rondgelopen. Dat verklaart ongetwijfeld onze band.
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig. Wat een eikels.quote:Op maandag 22 mei 2023 15:11 schreef Barbusse het volgende:
UnderstatementWens het niemand toe. Ergste was nog wel dat een paar maten vonden dat ik me maar aanstelde en de sfeer verpestte, terwijl ik letterlijk blauw aanliep omdat ik niet meer normaal kon ademhalen. Dat zijn dus geen vrienden meer nu.
quote:Op maandag 22 mei 2023 15:11 schreef Barbusse het volgende:
UnderstatementWens het niemand toe. Ergste was nog wel dat een paar maten vonden dat ik me maar aanstelde en de sfeer verpestte, terwijl ik letterlijk blauw aanliep omdat ik niet meer normaal kon ademhalen. Dat zijn dus geen vrienden meer nu.
Van je vrienden moet je het hebben.quote:Op maandag 22 mei 2023 15:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja nu is het wel weer genoeg hoor! Hup, zuur zijn!quote:Op maandag 22 mei 2023 15:16 schreef Barbusse het volgende:
No worries, life has much MUCH improved since thenMet vallen en opstaan, maar je beklimt de berg zodat jij ver kunt zien, niet omdat men jou kan zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |