Waarom zo zuur als een augurkje, Faxie?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:27 schreef Faxie het volgende:
FestivalsKutmuziek en kutdrukte, en de paar acts die te pruimen zijn spelen allemaal tegelijk
Oude man gespot. Jij hebt zeker ook een cabrio :pquote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:27 schreef Faxie het volgende:
FestivalsKutmuziek en kutdrukte, en de paar acts die te pruimen zijn spelen allemaal tegelijk
Omdat kutfestivalsquote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom zo zuur als een augurkje, Faxie?
Was net nog naar de dealer geweest. Auto is op de boot, en ze verwachten 'm week 25. Maandje wachten nog dusquote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oude man gespot. Jij hebt zeker ook een cabrio :p
quote:
Nou, oke. Wanneer is dat boekenfestival?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahahahaha
Dan koop je boeken voor mijdat is wel een goeie
Hahaha eerste zondag van augustusquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou, oke. Wanneer is dat boekenfestival?
Zal het in de agenda zettenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha eerste zondag van augustus
Snel uitgeven voor het op is!quote:Op woensdag 24 mei 2023 07:37 schreef gianni61 het volgende:
vandaag vakantiegeld als het goed is.
Het zal me benieuwen
I like this logic.quote:
Welke ga je bezoeken?quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gelijk theaterkaartjes gekocht voor cabaretvoorstellingen.
oudejaarsconference van Lebbis & Jansen en naar de voorstelling van Van der Laan & Woe.quote:
Nee hoor, het was direct op nadat ik het kreegquote:Op woensdag 24 mei 2023 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was al op voordat je het kreeg?
Dat ze jou niet betalen voor het beheer en onderhoud van KM.quote:Op woensdag 24 mei 2023 15:52 schreef Debsterr het volgende:
Nee hoor, het was direct op nadat ik het kreeg. Moest helaas nog wat geld terugbetalen aan de schoonouders.
Terechte klacht welquote:Op woensdag 24 mei 2023 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ze jou niet betalen voor het beheer en onderhoud van KM.
¤0,00 is ook een afgerond bedragquote:Op woensdag 24 mei 2023 18:31 schreef Tegan het volgende:
Ik krijg mijn vakantiegeld morgen pas. Mooi tijd om de reeds in gebruik genomen nieuwe kleren af te betalen. En met de rest mijn spaarrekening op een mooi afgerond bedrag laten eindigen genot
.
Zonet nog geshopt. Kleren gekocht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |