Lekker, maar ik zie geen pasta?quote:Op woensdag 17 mei 2023 16:07 schreef anndb het volgende:
Lunch kreeft met witte wjn saus en tomaatjes daarbij zelfgemaakte pasta.
[ afbeelding ]
Ik laat het je weten. Zal wel pas volgende week worden. Ivm werk en wisselende diensten kook ik maar twee keer per week. Dan wel een hele bups zodat ik iedere dag wat lekkers uit de diepvries kan trekken.quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:21 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Graag gedaan 😇
Ik hoop dat je het lekker vind
Ik mis de komkommersaladequote:Op woensdag 17 mei 2023 17:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben bij ouders beland.
Over een half uur krijg ik aardappelgratin, peultjes, wortelen en gepaneerde kippendijen.
Toe Griekse yoghurt met verse mango en nootjes.
Huh dit is toch niet zelfgemaaktquote:Op woensdag 17 mei 2023 16:07 schreef anndb het volgende:
Lunch kreeft met witte wjn saus en tomaatjes daarbij zelfgemaakte pasta.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 mei 2023 14:43 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gebakken krieltjes met paprikakruiden, een salade met ei, tomaat, komkommer en honing-mosterddressing en (heel ouderwets) gebakken vissticks.
Ik ga je lezenquote:Op woensdag 17 mei 2023 17:35 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik laat het je weten. Zal wel pas volgende week worden. Ivm werk en wisselende diensten kook ik maar twee keer per week. Dan wel een hele bups zodat ik iedere dag wat lekkers uit de diepvries kan trekken.
Dat klinkt heerlijk....vooral die kipquote:Op woensdag 17 mei 2023 18:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik heb een biokip 2 dagen in de marinade laten liggen, afgedroogd en ingesmeerd met boter, en die draait nu aan het spit onder de grill. Daarbij eten we Aardappelsla, Atjar Bietjes, Koolsla en Tzatziki, Chilisaus.
Zoals Lowieke de Vos altijd riep, "Mmm, lekkere hapjes. Dat wordt weer smikkelen en smullen met een portie beukennoten en een glaasje grenadine" "Hatsikidee!"
Omdat die de inhoud had die ik nodig had en ik anders de helft van de normale versie weg zou gooien.quote:Op woensdag 17 mei 2023 18:53 schreef NoCigar het volgende:
haver creme fraiche Nooit van gehoord. Waarom gebruik je die?
Er is echt vanalles haver tegenwoordig. Handig als je vegan bent of lactose-intollerantie hebt denk ikquote:Op woensdag 17 mei 2023 18:53 schreef NoCigar het volgende:
haver creme fraiche Nooit van gehoord. Waarom gebruik je die?
Er naast in een apart kommetje.quote:
Zelfgemaakt door de kok in het restaurant ;-), niet door mij inderdaad.quote:
Ik weet niet hoe het in NL is, maar bij de Aldi hier in D verkopen ze lactose vrije melkproducten,quote:Op woensdag 17 mei 2023 19:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Er is echt vanalles haver tegenwoordig. Handig als je vegan bent of lactose-intollerantie hebt denk ik
zullen ze hier ook hebben. Maar dat havergedoe is weer wat 'nieuws', steeds meer zie je ervan.quote:Op woensdag 17 mei 2023 20:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in NL is, maar bij de Aldi hier in D verkopen ze lactose vrije melkproducten,
Dan hoort het meer in het restaurant eten topic dan hier.quote:Op woensdag 17 mei 2023 20:01 schreef anndb het volgende:
Zelfgemaakt door de kok in het restaurant ;-), niet door mij inderdaad.
Als je de TT ziet kan het prrrrrima ook hierquote:Op woensdag 17 mei 2023 20:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan hoort het meer in het restaurant eten topic dan hier.
Dat is ook weer zo. Alles wat je in je mond stopt en doorslikt op een dag past wel hier.quote:Op woensdag 17 mei 2023 20:58 schreef Molo het volgende:
Als je de TT ziet kan het prrrrrima ook hier
Dan zou ik na zo'n dag als vandaag constant hier kunnen postenquote:Op woensdag 17 mei 2023 21:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Alles wat je in je mond stopt en doorslikt op een dag past wel hier.
Zal ‘m daar ook even zetten, was wel de moeite namelijk.quote:Op woensdag 17 mei 2023 20:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan hoort het meer in het restaurant eten topic dan hier.![]()
Ik had ook komkommersalade! En die was dit keer enorm spannend gemaakt want er zaten ook 4 halve cherrytomaatjes inquote:Op woensdag 17 mei 2023 17:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik mis de komkommersalade
Een uur geleden een frikandel met flinke klodder mayo op
Zo bami maken met diepvrieskipsaté erbij, dacht dat ik nog genoeg kipfilet in de vriezer had om zelf te maken...dus niet![]()
Nu eerst een kop thee voor ik aan de slag ga
quote:Op woensdag 17 mei 2023 22:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik had ook komkommersalade! En die was dit keer enorm spannend gemaakt want er zaten ook 4 halve cherrytomaatjes in
Veel plezier!quote:Op donderdag 18 mei 2023 10:09 schreef Karzai het volgende:
koffie, yoghurt met aardbeien en een broodje kaas
ga vanmiddag naar de rollende keukens, foodtruck festival in het westerpark
quote:Op donderdag 18 mei 2023 16:43 schreef golfer het volgende:
Straks: stamppot rauwe andijvie met uitgebakken spekjes en runderworsten.
Hallo zeg, wat maakt die markt zo populair?quote:Op donderdag 18 mei 2023 20:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Vandaag op een markt in een dorp met 1500 inwoners. Men schat dat er 25000 erop af kwamen.
Daar een durum kebab en tatjes van de Belgische frietkraam met mayo
In Scheveningen? Zie em daar naast KFC zitten. Thanks voor je reviewquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:17 schreef borisz het volgende:
Ik ben de HFC wezen testen, na een lange wandeling en een vertraagde terugreis. Ja de Halalvariant.
Hele kipstukken HFC > KFC
bij de Tenders is het HFC < KFC
1-1 dus
Wat fijn! Klinkt enorm goed. Weer zo'n heerlijke bbqquote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:40 schreef Kanaroe het volgende:
So, gisteren echt heel goed bereid vlees van de smoker gekregen, goed gekaramelliseerd buikspek, flat ironsteak (sukade) en oerhammetjes.
Alles met heerlijke rubs en/marinades, geweldig lekker!
Straks gooi ik een kip in de oven met citroen en knoflook, met daarbij wortel, erwten, champignons, spekjes en krielaardappelen (oftewel een schotel 'à bonne femme')
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 16:32 schreef golfer het volgende:
Vanavond elk nog een restant (halve) quiche die we nog in de vriezer hadden en daarbij ijsbergsla met komkommer- en farmersalade.
Nee Haarlem (Schalkwijk)quote:Op vrijdag 19 mei 2023 17:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
In Scheveningen? Zie em daar naast KFC zitten. Thanks voor je review
Omdat er hier nooit iets te doen is?quote:Op donderdag 18 mei 2023 20:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Vandaag op een markt in een dorp met 1500 inwoners. Men schat dat er 25000 erop af kwamen.
Daar een durum kebab en tatjes van de Belgische frietkraam met mayo
Ha kun je volgende keer kipstukken bij H, tenders bij K en Flurry toe bij M etenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee Haarlem (Schalkwijk).
Daar heb je de MacD naast de KFC en aan de overkant een normale snackbar en om de hoek de HFC
OT. Salade vandaag
Nee had bij HFC gegeten, maar vond de kipstukken in mijn geheugen lekkerder dan bij de KFCquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ha kun je volgende keer kipstukken bij H, tenders bij K en Flurry toe bij M eten
Hoe staat HFC prijsgewijs tegenover KFC?
Heb je de Leffe Blond 0.0 al eens gehad? Die vind ik heel goed, net echtquote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:50 schreef Blues het volgende:
Probeersel. Leffe bruin 0.0% goed te doen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:29 schreef golfer het volgende:
Vanavond: we hadden nog een bak bami in de vriezer, die laten we ontdooien en bakken we op en daarbij eten we gebraden kippendijfilets en prei in gefermenteerde zwartebonensaus met knoflook.
Nog niet. Ga ik zeker doenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:20 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Heb je de Leffe Blond 0.0 al eens gehad? Die vind ik heel goed, net echt
Solomillo de ternera gegoegeld.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:50 schreef foodlover het volgende:
Solomillo de ternera, Hollandse stijl gebakken aardappelen, sla met ei, boontjes met een sjalotje. Natuurlijk Zaanse mayo erbij. We drinken en Masi Valpolicella 2019, ter plekke gekocht en destijds niet meeverhuisd maar nu wel mee met de auto.
Het weeshuis van de shits?quote:Op zondag 21 mei 2023 11:01 schreef investeerdertje het volgende:
Zo maar even een paar kilo chili maken. Weeshuis moet weer gevoed worden.
Tenera is rundvlees, soort van dun biefstukje, bieflapje was het.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 22:33 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Solomillo de ternera gegoegeld.
Varkenshaas zeiden ze daar.
Ik heb vanavond tomatensoep en groentensoep, beiden met ballen, gegeten. Broodjes kaas en ham en soepstengels erbij. En van die knapperbolletjes![]()
Was op een verjaardagsfeestje. Thuis nog wat pinda's en blokjes kaas ter navulling.
Apart! Lekker?quote:Op zondag 21 mei 2023 15:19 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Bier op smaak gebracht met insecten
Ah, okee! Klinkt goedquote:Op zondag 21 mei 2023 14:55 schreef foodlover het volgende:
[..]
Tenera is rundvlees, soort van dun biefstukje, bieflapje was het.
Solomillo de cerdo is overigens varkenshaas.
De Duitse stijl Gulasch maar dan met Bandnudeln en doperwten wortelenquote:Op zondag 21 mei 2023 17:55 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn guilty pleasure.
Das Lockere puree und Knorr gulasch.
Is nu daar te lezen: golfer in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #31quote:Op zondag 21 mei 2023 18:57 schreef Nielojram75 het volgende:
Oh, benieuwd naar!
Verwacht een verslagje in het bekende topique
Dit minus de kroketten.quote:Op zondag 21 mei 2023 20:04 schreef borisz het volgende:
Ik had Lamspoulet met aardappelkroketjes en salade
quote:Op maandag 22 mei 2023 17:34 schreef golfer het volgende:
Starks: gebakken bbq-krielaardappeltjes, een salade met ei, komkommer, tomaat en honing-mosterddressing en gebakken gemarineerde biefstukspiezen.
Dat is nog eens leuk!quote:Op maandag 22 mei 2023 17:49 schreef praadje het volgende:
Chicken Shanghai @:marc0871
[ afbeelding ]
Ziet er goed uitquote:Op maandag 22 mei 2023 17:49 schreef praadje het volgende:
Chicken Shanghai @:marc0871
[ afbeelding ]
Indiase curry, Thaise, of zoiets als van Hela?quote:Op maandag 22 mei 2023 20:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Sobanoedels met currysaus, met uien en erwten.
Toe pudding met druiven.
Nu een Nuts met thee.
Is het wat?quote:
Miso curry pasta (Japans) gebruiktquote:Op maandag 22 mei 2023 21:01 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Indiase curry, Thaise, of zoiets als van Hela?
Miso is sojabonen, geen curryquote:Op maandag 22 mei 2023 21:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Is het wat?
Laatste 2 keer dat ik een diepvriespizza kocht kon ik het na een jaar weggooien. Stom, hoop dat er nog wel een is die goed smaakt.
[..]
Miso curry pasta (Japans) gebruikt
Het smaakte wel naar curry en t heet ook zo. Maar als t geen curry is dan niet erg, want het was idd lekker en heb nog saus over voor een volgende keer.quote:Op maandag 22 mei 2023 21:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Miso is sojabonen, geen curry
Wel lekker![]()
Hier vanavond krokante kip uit de oven met pasta, tomatensaus, gegrilde aubergine en bloemkool erbij
Restjes
niet echt lekker, maar ik heb er altijd eentje in de vriezer voor als ik te lui ben om te kokenquote:Op maandag 22 mei 2023 21:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Is het wat?
Laatste 2 keer dat ik een diepvriespizza kocht kon ik het na een jaar weggooien. Stom, hoop dat er nog wel een is die goed smaakt.
[..]
Miso curry pasta (Japans) gebruikt
Was die markt in het zuiden van Nederland 😉?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:05 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Omdat er hier nooit iets te doen is?![]()
hier een koelverspakket gado gado. Was verrassend lekker (wel met sambal en zoetzure saus erbij)
Morgen spaghetti bolognese. Wel ordinair met pakjes
Fijne vakantie in Luxemburg! Hoe lang blijven jullie?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:31 schreef golfer het volgende:
Onderweg naar Luxemburg deden we in Zuid-Limburg even ene korte tussenstop bij een 'gezellig 'tankstation en aten we respectievelijk een culinair(...) broodje gehaktbal en een broodje omelet met spek. Met koffie en cappuccino.
[ link | afbeelding ]
Wonen teringveel Portugezen in Luxemburg, tipje dus qua restaurants. Churrascoquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:31 schreef golfer het volgende:
Onderweg naar Luxemburg deden we in Zuid-Limburg even ene korte tussenstop bij een 'gezellig 'tankstation en aten we respectievelijk een culinair(...) broodje gehaktbal en een broodje omelet met spek. Met koffie en cappuccino.
[ link | afbeelding ]
We blijven er tot 31-5.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Fijne vakantie in Luxemburg! Hoe lang blijven jullie?
Zucht...quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Er staat nu een apple-crumble in de oven voor straks bij de thee
[ link | afbeelding ]
Ziet er heerlijk uit!quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:21 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
hij is goed gelukt toch? onderkant is wel wat vochtig
Ziet er lekker uit. Heb je hier een receptje voor? Die Hello Fresh fruitboxen lijken vooral uit appels te bestaan dus ik heb een appel overschot.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Er staat nu een apple-crumble in de oven voor straks bij de thee
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:52 schreef mascara-klodder het volgende:
Hier staan 2 mini-appeltaartjes met amandel en walnoten in de oven voor mijn vader en zijn vriendengroepje in het revalidatiecentrum.
Het is zijn laatste avond daar![]()
Yeah wat fijn voor je papsquote:Op donderdag 25 mei 2023 14:52 schreef mascara-klodder het volgende:
Hier staan 2 mini-appeltaartjes met amandel en walnoten in de oven voor mijn vader en zijn vriendengroepje in het revalidatiecentrum.
Het is zijn laatste avond daar![]()
[ link | afbeelding ]
(Gare foto, ik weet)
@:cherrycoke, paneermeel op de deegbodem voordat je de appels in de vorm stort.
@:annb elk recept is volgens mij goed, kan die van gister niet zo snel vinden helaas.
Was heel basic met lichte basterdsuiker, bloem, boter en snufje zout
Ziet er goed uit!quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:17 schreef capricia het volgende:
Aubergines. Met vers gebakken platbrood.
[ link | afbeelding ]
(Wat kan vegetarisch eten toch ook lekker zijn!)
Dat is een croque madamequote:Op donderdag 25 mei 2023 21:35 schreef golfer het volgende:
Lunch in Diekirch (Luxemburg), een croque monsieur:
[ afbeelding ]
Avondeten bij lokaal restaurant met koken op open vuur, voor mij een cote du boeuf en voor Blues een schnitzeltje(...)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yups, een tosti. Dus een monsieurquote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:18 schreef mascara-klodder het volgende:
Dat is een croque madameDus gewoon een tosti.
Dit is een monsieur:quote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Yups, een tosti. Dus een monsieurZo stond het ook op de kaart. (spreken veel Frans hier he)
Een madame is met een ei.
Dit kregen we zo hier in Lux, zo stond het op de kaart. Echt ik kan er ook niks aan doenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Dit is een monsieur:
[ link | afbeelding ]
Gewoon een maaltijd. Ooit in Frankrijk geweest?
Vaak genoeg.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Dit is een monsieur:
[ link | afbeelding ]
Gewoon een maaltijd. Ooit in Frankrijk geweest?
In Luxemburg is het altijd goed eten! Dat blijkt bij deze wel weer. Ik ga dit adresje onthouden.quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:35 schreef golfer het volgende:
Lunch in Diekirch (Luxemburg), een croque monsieur:
[ afbeelding ]
Avondeten bij lokaal restaurant met koken op open vuur, voor mij een cote du boeuf en voor Blues een schnitzeltje(...)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Yups, een tosti. Dus een monsieurZo stond het ook op de kaart. (spreken veel Frans hier he)
Een madame is met een ei.
Het is ook niet gauw goed bij jou, hè? Je loopt tenminste overal tegen te narren.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:01 schreef BokitoHarambe het volgende:
Kon goed zijn. Maar ik vind t te veel spinazie.
Deze combinatie ga ik onthoudenquote:
Sorry hoor.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:22 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Het is ook niet gauw goed bij jou, hè? Je loopt tenminste overal tegen te narren.
Jij kan aan het plaatje zien of het goed is? Of had je al een hapje geproefd?
Verschilt per streek wat je geserveerd krijgt bij die namenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Vaak genoeg.
Een monsieur is zonder ei en een madame is met ei:
https://www.culy.nl/recep(...)-ons-ultieme-recept/
Zonde. Maar je soep klonk goed, was alleen niet hun smaak. Wel de jouwequote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:32 schreef Kanaroe het volgende:
Omdat de disgenoten mijn soep van gisteren niet zo lekker vonden, krijg ik vandaag friet en snacks van de lokale snackbar![]()
![]()
Ik neem friet tartaarsaus, een kaassouflee en en een frikandel, mjammie![]()
Nu eerst een tripel Karmeliet!
Fijn weekend allen!
Is dat Klein Zwitserland?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:54 schreef Blues het volgende:
Late lunch op eigen terras, met pizza van de pizzatent die we eergisteren hadden laten inpakken, met sla en een koppie thee erbij![]()
[ afbeelding ]
Jezus Karzai, man, dat ziet er veel te lekker uitquote:
vlees had iets langer gemoetenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Jezus Karzai, man, dat ziet er veel te lekker uit
Jr kunt nog even wat hitte eroverheen knallen natuurlijkquote:
Ik vroeg het me net af; hoe lang / hoe heet zet je het in de oven?quote:
had het even om en om in de pan gedaan en 20 minuten in de oven op 160 gradenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vroeg het me net af; hoe lang / hoe heet zet je het in de oven?
Ziet er trouwens wat mij betreft precies goed uit hoor. Blaat net niet meer![]()
Klein Zwitserland is een deel van Luxemburg, bij Echternach. Het ziet er ongeveer zo uit. Het is prachtig daar.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:33 schreef Blues het volgende:
[..]Nee joh op ons eigen terras van een houten chalet dat we huren in Luxemburg.
Smakelijk balletje.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:34 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag als lunch op ons terras (ook V. had al een foto ervan geplaatst, voor mij ook het restant pizza van eergisteren:
[ afbeelding ]
Vanavond had ik patatas bravas, frikadeller en gekookte asperges met Hollandaisesaus gemaakt:
[ afbeelding ]
Oh sorry, ik dacht dat je een of ander restaurant bedoeldequote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:34 schreef Sfancta het volgende:
Klein Zwitserland is een deel van Luxemburg, bij Echternach. Het ziet er ongeveer zo uit. Het is prachtig daar.
Jij hebt je bakmodus weer hervonden, lekker hoorquote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:51 schreef mascara-klodder het volgende:
Er staat hier nu een rabarbertaartje in de oven voor straks bij de thee
Hee dat zag ik een keer bij MKR voorbij komen. Kreeg het team een 10 voor. Toevallig dat je dit nu maaktquote:
Voeg 3 a 4 salieblaadjes toequote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:55 schreef NoCigar het volgende: (De salieplant was hier gestorven en herrezen met dit keer bizar grote bladeren. afbeelding ]).
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:21 schreef Blues het volgende:
De tosti van vanmiddag heette een croque Michel @:mascara-klodder
Dat is nog eens een bak patat. Jullie zaten toen net in België misschienquote:Op zondag 28 mei 2023 20:28 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag, onderweg bij het 3 landenpunt van Luxemburg, België en Duitsland een 'culinaire' hap genuttigd:
[ afbeelding ]
En vanavond door een Chinees restaurant uit een naburig stadje voor 2 dagen bij ons huisje laten bezorgen:
[ afbeelding ]
Ourenquote:Op zondag 28 mei 2023 20:28 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag, onderweg bij het 3 landenpunt van Luxemburg, België en Duitsland een 'culinaire' hap genuttigd:
[ afbeelding ]
Het is hier over het algemeen zo'n 10 % duurder dan in Nederland en dat kunnen we niet meer van mijn AOW betalen.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Had eigenlijk gedacht dat jullie veel vaker (elke avond) uit eten zouden gaan
Keuzes, keuzes 💰💰quote:Op zondag 28 mei 2023 20:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Had eigenlijk gedacht dat jullie veel vaker (elke avond) uit eten zouden gaan
quote:Op zondag 28 mei 2023 20:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is hier over het algemeen zo'n 10 % duurder dan in Nederland en dat kunnen we niet meer van mijn AOW betalen.
Begrijpelijk, het moet wel leuk blijven.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is hier over het algemeen zo'n 10 % duurder dan in Nederland en dat kunnen we niet meer van mijn AOW betalen.
Klinkt zalig!quote:Op maandag 29 mei 2023 19:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Pondje aardbeien bij de buurtboer gehaald, Sorbet van gedraaid, goddelijk, kan geen ijsboer tegenop.
Hadden het gisteren nog warm van het land met verse slagroom.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:43 schreef Blues het volgende:
[..]
Klinkt zalig!
Wij kochten ook een pondje hier, en vanochtend in de yoghurt, nu als toetje en mo ochtend als ontbijt![]()
🍓🍓
Nog wel even kut roepen naar je buurvrouw hè, als je het in de voortuin hebt klaargemaakt, op je witte tuinstoel met barbecuequote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:52 schreef Geerd het volgende:
Houthakkerssteaks en kipdijspiesen KOMOP DAN MET HALVE LITERS!!!!!!!
Van 1 zo'n pizza?quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:50 schreef Magica het volgende:
Diepvriespizza van dr oetker zit ranzig vol
Dus les geleerd, niet meer kopen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:50 schreef Magica het volgende:
Ja had er zelf nog een hoop kaas overheen gegooidquote:Op woensdag 31 mei 2023 20:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Van 1 zo'n pizza?
Hier ook pizza gemaakt, zelf gemaakte topping met geitenkaas ricotta en spinazie, alleen het deeg kwam uit een pakje.
dr oetker is niet meer te vreten sinds de receptvernieuwingenquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:50 schreef Magica het volgende:
Dat ziet er smakelijk uit. Hoe maak ik dit (na)?quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:54 schreef Molo het volgende:
Scallion pancakes met wat ui en tomaat, en verdwaalde plak toast erbij
[ afbeelding ]
Met macaroni, oh myquote:Op donderdag 1 juni 2023 17:55 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
https://smaakmenutie.nl/kip-stroganoff/
Met macaroni.
In droge koekepan mikken tot bruinquote:Op donderdag 1 juni 2023 16:25 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Dat ziet er smakelijk uit. Hoe maak ik dit (na)?
De pannenkoek dan hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |