abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 2 juni 2023 @ 12:20:01 #201
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209374195
Het is jammer dat 'What Is a Woman?' voor zoveel problemen heeft gezorgd op Twitter, dat valt toch tegen gezien het nieuwe management. Met de documentaire is verder ook helemaal niets mis, het is een prima in elkaar gezette film die op uitstekende wijze weet bloot te leggen hoe pathologisch en problematisch de genderideologie eigenlijk is.
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 10:58 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Ik weet niet waar je naar toe wil , maar ik zie niet echt wat dat met elkaar te aken heeft
Het betreft inderdaad een tenenkrommende drogredenering. Het is beschamend om iets dat al eeuwenlang voor verschrikkelijk veel leed heeft gezorgd, op een gelijk niveau te zetten met kritiek op een fantasme van de 21e eeuw.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_209374199
De vertaal optie is eruit gehaald?
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209376066
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 12:20 schreef HowardRoark het volgende:
Het is jammer dat 'What Is a Woman?' voor zoveel problemen heeft gezorgd op Twitter, dat valt toch tegen gezien het nieuwe management. Met de documentaire is verder ook helemaal niets mis, het is een prima in elkaar gezette film die op uitstekende wijze weet bloot te leggen hoe pathologisch en problematisch de genderideologie eigenlijk is.
Het is een propaganda vodje voor conservatieven. Lekker anderen het leven moeilijk maken. De strijd tegen homos is verloren in het westen, dus daar scoren conservatieven alleen nog succesjes zoals die anti homowetten in Afrika. Maar exact hetzelfde speelboek nog een keer inzetten voor transgenders is blijkbaar wel prima.

quote:
Het betreft inderdaad een tenenkrommende drogredenering. Het is beschamend om iets dat al eeuwenlang voor verschrikkelijk veel leed heeft gezorgd, op een gelijk niveau te zetten met kritiek op een fantasme van de 21e eeuw.
:') ik houd gewoon een spiegeltje voor. Wat eeuwenlang voor verschikkelijk veel leed zorgt is dit soort haat tegen de ander. Echt te bizar voor woorden hoe conservatieven dit issue weten op te blazen, waarschijnlijk kent 99% niet eens een transgender. Maarja beetje boosheid tegen zon minderheid is wel afleiding van daadwerkelijke problemen.
pi_209376515
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 00:58 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Absolute free speech :P
Verder mis je uiteraard niks aan zon what is a woman. Zon culture war filmpje dat alleen 'interessant' is voor de in-crowd. De extreem-rechtse mannen hebben het maar zwaar met transgenders ofzo.
Heb je het gezien?
  vrijdag 2 juni 2023 @ 16:16:55 #205
323401 Kijkertje
met filter
pi_209377118
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 15:31 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Heb je het gezien?
Ik heb het gezien. Matt Walsh geeft zelf de bekende definitie 'an adult female' wat natuurlijk niet voldoet aan de voorwaarden van een 'definitie' maar gewoon een andere omschrijving voor het woord 'woman' zonder de specifieke kenmerken te benoemen.


Het is idd een propaganda vodje uit de transfobe rechtse hoek.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_209377215
quote:
82s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:16 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ik heb het gezien. Matt Walsh geeft zelf de bekende definitie 'an adult female' wat natuurlijk niet voldoet aan de voorwaarden van een 'definitie' maar gewoon een andere omschrijving voor het woord 'woman' zonder de specifieke kenmerken te benoemen.

Oh het is een prima definitie. Matt Walsh is zelf verder niet zo heel interessant, standaard religieus-rechts vrouwenhatende onzin komt er meestal uit.

Het enige interessante aan die film zijn de activisten en andere mensen die hij interviewt die de vragen niet kunnen beantwoorden. Het legt de inconsistentie bloot van die ideologie. Het zou beter zijn als je daar Matt Walsh niet voor nodig hebt, maar er is weinig reden waarom zoiets niet op Twitter zou mogen.
  vrijdag 2 juni 2023 @ 16:36:33 #207
323401 Kijkertje
met filter
pi_209377287
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:28 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Oh het is een prima definitie. Matt Walsh is zelf verder niet zo heel interessant, standaard religieus-rechts vrouwenhatende onzin komt er meestal uit.

Het enige interessante aan die film zijn de activisten en andere mensen die hij interviewt die de vragen niet kunnen beantwoorden. Het legt de inconsistentie bloot van die ideologie. Het zou beter zijn als je daar Matt Walsh niet voor nodig hebt, maar er is weinig reden waarom zoiets niet op Twitter zou mogen.
Dat is nu juist wat er mis is met dit propagandafilmpje. Dit soort onderwerpen moet je bespreken met deskundigen maar daar begint Matt Walsh natuurlijk aan want daar kan hij niet goedkoop mee scoren.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 2 juni 2023 @ 16:37:02 #208
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209377291
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 14:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Het is een propaganda vodje voor conservatieven. Lekker anderen het leven moeilijk maken. De strijd tegen homos is verloren in het westen, dus daar scoren conservatieven alleen nog succesjes zoals die anti homowetten in Afrika. Maar exact hetzelfde speelboek nog een keer inzetten voor transgenders is blijkbaar wel prima.
Niemand maakt het leven voor anderen moeilijk. In deze documentaire wordt slechts aan de aanhangers van een ideologie gevraagd hoe zij het menselijk geslacht willen definiëren, waarvan zij binnen hun ideologie beweren dat dit een subjectieve beleving is en geen onveranderlijke biologische realiteit die door de natuur wordt bepaald. En dan is het bijzonder om te zien dat hun ideologie als een kaartenhuis in elkaar stort en velen het interview abrupt afbreken en/of boos weglopen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 14:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
:') ik houd gewoon een spiegeltje voor. Wat eeuwenlang voor verschikkelijk veel leed zorgt is dit soort haat tegen de ander. Echt te bizar voor woorden hoe conservatieven dit issue weten op te blazen, waarschijnlijk kent 99% niet eens een transgender. Maarja beetje boosheid tegen zon minderheid is wel afleiding van daadwerkelijke problemen.
Nee hoor, zoals ik al aangaf is antisemitisme een daadwerkelijk probleem dat al eeuwenlang al voor veel leed heeft gezorgd. Maar zeggen dat bijvoorbeeld een man die stelt dat hij een vrouw is, dat eigenlijk niet is, maar een man is, heeft niets te maken met een 'fobie' of 'haat', maar betreft slechts het benoemen van de biologische realiteit. Dit is dus onvergelijkbaar.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 2 juni 2023 @ 16:38:01 #209
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209377303
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:36 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat is nu juist wat er mis is met dit propagandafilmpje. Dit soort onderwerpen moet je bespreken met deskundigen maar daar begint Matt Walsh natuurlijk aan want daar kan hij niet goedkoop mee scoren.
Jij hebt deze documentaire overduidelijk niet gekeken. Daar wordt juist wel gesproken met vermeende 'deskundigen'.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_209377310
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:36 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat is nu juist wat er mis is met dit propagandafilmpje. Dit soort onderwerpen moet je bespreken met deskundigen maar daar begint Matt Walsh natuurlijk aan want daar kan hij niet goedkoop mee scoren.
Weet je zeker dat je het gekeken hebt? Hij stelt namelijk deze vragen aan mensen die zichzelf diskundig vinden op dit gebied.

Maar verder niet zo relevant, er is geen reden waarom dit niet op twitter zou kunnen staan. Het lijkt mij vooral allemaal heel opportunistisch, zoveel mogelijk 'ophef' maken. En het werkt, schijnbaar.
  vrijdag 2 juni 2023 @ 18:33:37 #211
174756 Rnie
& Bert
pi_209378538
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:36 schreef Kijkertje het volgende:
Dit soort onderwerpen moet je bespreken met deskundigen maar daar begint Matt Walsh natuurlijk aan want daar kan hij niet goedkoop mee scoren.
Hoe kan jij dit een "propaganda vodje uit de transfobe rechtste hoek" noemen als je zelf de film niet hebt gezien? :')
Ik krijg nog geld van je.
  vrijdag 2 juni 2023 @ 23:12:10 #212
323401 Kijkertje
met filter
pi_209382463
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:38 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Jij hebt deze documentaire overduidelijk niet gekeken. Daar wordt juist wel gesproken met vermeende 'deskundigen'.
Je bedoelt die paar interviews waaruit hij dan zelf fragmenten cherrypickt. Dat is toch helemaal geen debat man 8)7

Met debat bedoel ik meerdere deskundigen op het gebied van de ontwikkeling van een kind vanaf het moment van de bevruchting t/m de puberteit die verstand hebben van de complexiteit aan invloeden waaraan een embryo/foetus en kinderen in de puberteit blootstaan.

Alsof Matt Walsh daarin geinteresseerd is. Zijn doel met die film is niets anders zijn eigen standpunt uit te dragen en daar lekker aan te verdienen. Hij heeft bv achteraf nog eens flink uitgehaald naar die kinderarts die hij interviewde in een YTje met de benodigde reclame tussendoor om zijn eigen (transfobe) zakken nog eens te vullen. Die man is totaal niet serieus te nemen.

twitter

twitter

twitter

quote:
2s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 18:33 schreef Rnie het volgende:

[..]
Hoe kan jij dit een "propaganda vodje uit de transfobe rechtste hoek" noemen als je zelf de film niet hebt gezien? :')
Heb je spuit 11 ook weer :')

[ Bericht 7% gewijzigd door Kijkertje op 03-06-2023 05:13:32 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_209382928
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 23:57 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Matt Walsh zou zeggen: 'An adult male' wat in het nederlands 'een volwassen man' betekent. Alsof dat een definitie is ;(
Ja, maar goed, vermoedelijk zijn de mensen in discussie hier wel intelligent genoeg te zien dat zo'n antwoord nergens over gaat... hoewel ... soms twijfel ik wel ...
  Moderator zaterdag 3 juni 2023 @ 00:36:55 #214
54278 crew  Tijger_m
42
pi_209383167
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 00:01 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ja, maar goed, vermoedelijk zijn de mensen in discussie hier wel intelligent genoeg te zien dat zo'n antwoord nergens over gaat... hoewel ... soms twijfel ik wel ...
U is wel een grote optimist, zie ik.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_209383168
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 23:58 schreef SnertMetChoco het volgende:
Het is kennelijk super makkelijk in elke context
In elke context nog wel :D
Ik krijg nog geld van je.
pi_209383198
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 00:37 schreef Rnie het volgende:

[..]
In elke context nog wel :D
Nou ja, dat hoeft voor mij niet normaal gesproken of überhaupt, maar jij begon met deze onzin ... dus kom maar op met een definitie waarvan jij denkt dat hij werkt.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:48:25 #217
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209386188
De restricties zijn inmiddels verwijderd en Elon heeft de documentaire zelfs een retweet gegeven. Uitstekend.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:54:54 #218
8369 speknek
Another day another slay
pi_209386231
Blijft toch verbazingwekkend hoeveel haat hij richting zijn eigen kinderen heeft. Voor elk normaal persoon zou dat genoeg zijn om zijn karakter af te keuren, maar laat het over aan kinderhaters om hem nog steeds op handen te dragen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_209386288
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:54 schreef speknek het volgende:
Blijft toch verbazingwekkend hoeveel haat hij richting zijn eigen kinderen heeft. Voor elk normaal persoon zou dat genoeg zijn om zijn karakter af te keuren, maar laat het over aan kinderhaters om hem nog steeds op handen te dragen.
Waar haal jij vandaan dat hij zijn kinderen haat?
pi_209386311
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Niemand maakt het leven voor anderen moeilijk. In deze documentaire wordt slechts aan de aanhangers van een ideologie gevraagd hoe zij het menselijk geslacht willen definiëren, waarvan zij binnen hun ideologie beweren dat dit een subjectieve beleving is en geen onveranderlijke biologische realiteit die door de natuur wordt bepaald. En dan is het bijzonder om te zien dat hun ideologie als een kaartenhuis in elkaar stort en velen het interview abrupt afbreken en/of boos weglopen.
Dit soort propaganda maakt het transgenders moeilijker geaccepteerd te voelen in de maatschappij. Deze mensen aanhangers van een ideologie noemen slaat nergens op. Als ik me man voel, heb ook sinds geboorte een piemel tussen de benen is dat bepaald geen ideologie. Als ik me vrouw zou voelen ondanks dezelfde kenmerken bij geboorte is dit gevoel nog steeds geen ideologie.

Zelf zit je blijkbaar vrij diep aan een anti-trans ideologie als je over subjectiviteit en onveranderlijke biologische realiteit begint. Er bestaat uiteraard niet zoiets als onveranderlijke biologische realiteit, of geloof je niet in evolutie :')? Teveel zwaar conservatieve christenen gevolgd ofzo? Gevoel is vrijwel altijd subjectief, in dezelfde situatie zullen verschillende mensen verschillend reageren.

Dat mensen het niet leuk vinden onder valse voorwendselen voor propaganda te worden gebruikt lijkt me logisch.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 13:08:04 #221
8369 speknek
Another day another slay
pi_209386361
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 13:00 schreef ReplaR het volgende:
Waar haal jij vandaan dat hij zijn kinderen haat?
Hij heeft een trans dochter. Die heeft ooit gezegd dat ze niet zo blij was met het volk waar haar vader zich mee op aan het houden was.
Zijn eerste reactie was it's a conspiraccyyy, zijn tweede reactie is dus vol op de transgenders moeten dood bandwagon.

https://www.mercurynews.c(...)use-of-neo-marxists/
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_209386405
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 13:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Dit soort propaganda maakt het transgenders moeilijker geaccepteerd te voelen in de maatschappij.
Dat hebben ze geheel te danken aan het activistische clubje die het meent voor hen op te moeten nemen. Transgenders waren een paar jaar geleden lang niet zo controversieel als ze vandaag zijn, en dat komt voornamelijk omdat de pride beweging iets probeert te normaliseren wat niet normaal is. Dat er een klein percentage van de populatie is die gender dysforie heeft is een redelijk vaststaand feit. Maar door alle aandacht en indoctrinatie van kwetsbare doelgroepen (kinderen, mensen met psychische problemen, depressie, etc) beginnen die nu bij zichzelf de diagnose te stellen dat ze gender dysforie hebben, en dat is gevaarlijk. Het is, voor het overgrote deel van de transgenders die dit de laatste paar jaar over zichzelf ontdekt hebben, iets wat deze mensen wordt aangepraat, niet iets wat ze al sinds hun geboorte hebben. Voor dat onderscheid, tussen echt en nep transgender, is veel te weinig aandacht. Voornamelijk omdat die discussie gewoon niet gevoerd mag worden van de activisten.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_209386414
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 13:08 schreef speknek het volgende:

[..]
Hij heeft een trans dochter. Die heeft ooit gezegd dat ze niet zo blij was met het volk waar haar vader zich mee op aan het houden was.
Zijn eerste reactie was it's a conspiraccyyy, zijn tweede reactie is dus vol op de transgenders moeten dood bandwagon.

https://www.mercurynews.c(...)use-of-neo-marxists/
Van horen zeggen dus weer.
En het is geen 'transgenders moeten dood bandwagon'. Bijna niemand had problemen met transgenders totdat extreem links zich ermee ging bemoeien en kinderen probeert te indoctrineren en het door iedereens strot begon te duwen.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 13:19:47 #224
8369 speknek
Another day another slay
pi_209386447
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 13:14 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Van horen zeggen dus weer.
En het is geen 'transgenders moeten dood bandwagon'. Bijna niemand had problemen met transgenders totdat extreem links zich ermee ging bemoeien en kinderen probeert te indoctrineren en het door iedereens strot begon te duwen.
Geloof je het zelf? Dus het leven van transgenders wordt onmogelijk gemaakt "to own the libs"? Wat intens triest.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_209386459
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 13:19 schreef speknek het volgende:

[..]
Geloof je het zelf? Dus het leven van transgenders wordt onmogelijk gemaakt "to own the libs"? Wat intens triest.
Waar heb je het nu weer over?
  zaterdag 3 juni 2023 @ 13:22:09 #226
8369 speknek
Another day another slay
pi_209386462
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 13:13 schreef TigerXtrm het volgende:
Transgenders waren een paar jaar geleden lang niet zo controversieel als ze vandaag zijn
quote:
en dat komt voornamelijk omdat de pride beweging iets probeert te normaliseren wat niet normaal is.
Je spreekt jezelf in een zin tegen, knap hoor.
quote:
Het is, voor het overgrote deel van de transgenders die dit de laatste paar jaar over zichzelf ontdekt hebben, iets wat deze mensen wordt aangepraat, niet iets wat ze al sinds hun geboorte hebben. Voor dat onderscheid, tussen echt en nep transgender, is veel te weinig aandacht. Voornamelijk omdat die discussie gewoon niet gevoerd mag worden van de activisten.
Bron: je onderbuik.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 13:23:31 #227
8369 speknek
Another day another slay
pi_209386476
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 13:21 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Waar heb je het nu weer over?
Je zegt dat mensen een probleem met transgenders hebben gekregen omdat links zich ermee bemoeit. Dus de hele reden waarom transgenders nu door de mangel moeten is hun linkse vriendjes?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_209386485
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 13:23 schreef speknek het volgende:

[..]
Je zegt dat mensen een probleem met transgenders hebben gekregen omdat links zich ermee bemoeit. Dus de hele reden waarom transgenders nu door de mangel moeten is hun linkse vriendjes?
Ja.

Hetzelfde als met LGBTQ, steeds meer LGB'ers zijn die groep zat omdat het weer links is die de groep gekaapt heeft.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 13:27:32 #229
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209386492
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 13:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Dit soort propaganda maakt het transgenders moeilijker geaccepteerd te voelen in de maatschappij. Deze mensen aanhangers van een ideologie noemen slaat nergens op. Als ik me man voel, heb ook sinds geboorte een piemel tussen de benen is dat bepaald geen ideologie. Als ik me vrouw zou voelen ondanks dezelfde kenmerken bij geboorte is dit gevoel nog steeds geen ideologie.

Zelf zit je blijkbaar vrij diep aan een anti-trans ideologie als je over subjectiviteit en onveranderlijke biologische realiteit begint. Er bestaat uiteraard niet zoiets als onveranderlijke biologische realiteit, of geloof je niet in evolutie :')? Teveel zwaar conservatieve christenen gevolgd ofzo? Gevoel is vrijwel altijd subjectief, in dezelfde situatie zullen verschillende mensen verschillend reageren.

Dat mensen het niet leuk vinden onder valse voorwendselen voor propaganda te worden gebruikt lijkt me logisch.
Er is zeker sprake van een ideologie. Dit betreft namelijk het gedachtegoed waarin wordt gesteld het menselijk geslacht in gezonde staat niet een onveranderlijke en binaire realiteit is dat door de natuur wordt bepaald, maar een subjectieve beleving is die het fysieke doet overstijgen. Een man die zegt dat hij een vrouw is, is dus volgens deze ideologie ook echt een vrouw.
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 13:08 schreef speknek het volgende:

[..]
Hij heeft een trans dochter. Die heeft ooit gezegd dat ze niet zo blij was met het volk waar haar vader zich mee op aan het houden was.
Zijn eerste reactie was it's a conspiraccyyy, zijn tweede reactie is dus vol op de transgenders moeten dood bandwagon.

https://www.mercurynews.c(...)use-of-neo-marxists/
Dit staat helemaal niet in dat artikel? Kortom, je verzint dit er dus zelf maar even bij?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_209386566
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 13:22 schreef speknek het volgende:

[..]
[..]
Je spreekt jezelf in een zin tegen, knap hoor.
:?

Dat iets niet 'normaal' is betekent niet dat het controversieel is. Tot een paar jaar geleden vloog gender dysforie heel vrolijk onder de radar behalve bij de meest conservatieve kliekjes hier en daar. Vandaag is het een gigantisch controversieel onderwerp.
No amount of money ever bought a second of time.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 13:59:08 #231
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209386687
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 13:39 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
:?

Dat iets niet 'normaal' is betekent niet dat het controversieel is. Tot een paar jaar geleden vloog gender dysforie heel vrolijk onder de radar behalve bij de meest conservatieve kliekjes hier en daar. Vandaag is het een gigantisch controversieel onderwerp.
En dit is ook een logisch gevolg als de hele samenleving op deze mensen moet worden afgestemd en dissent meteen leidt tot allerlei demoniserende aantijgingen of zelfs gecanceld worden. Radicale activisten hebben schijnbaar nog niet door dat met hun vermeend noodzakelijke strijd voor 'acceptatie' en 'tolerantie' (lees: het op autoritaire wijze opdringen van een ideologie) een backslash gaat hebben en helaas zelfs voor meer intolerantie en discriminatie kan leiden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:18:53 #232
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_209386870
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:48 schreef HowardRoark het volgende:
De restricties zijn inmiddels verwijderd en Elon heeft de documentaire zelfs een retweet gegeven. Uitstekend.

[ twitter ]
Heb nu ongeveer een half uurtje gezien. Wat me het meeste opvalt is dat de 'voorstanders van gender-ideologie' geen antwoorden lijkten te kunnen geven. Ze komen enkel met vage spinsels om maar niet toe te hoeven geven dat ze het antwoord niet weten _O-
Mijn god, zo'n figuur zou je docent maar zijn :'(
pi_209387125
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 13:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En dit is ook een logisch gevolg als de hele samenleving op deze mensen moet worden afgestemd en dissent meteen leidt tot allerlei demoniserende aantijgingen of zelfs gecanceld worden. Radicale activisten hebben schijnbaar nog niet door dat met hun vermeend noodzakelijke strijd voor 'acceptatie' en 'tolerantie' (lees: het op autoritaire wijze opdringen van een ideologie) een backslash gaat hebben en helaas zelfs voor meer intolerantie en discriminatie kan leiden.
Nee hoor zo gaat het altijd met mensenrechtenbewegingen. Mensen vonden het eerst heel schadelijk dat vrouwen ook mochten stemmen of een bankrekening openen als ze getrouwd waren. Nu is dat standaard.
Bij homo acceptatie probeerden sneuneuzen ook met dezelfde argumenten dat te demoniseren 'denk aan de kinderen' 'normaliseren zorgt voor meer ervan' etcetera.

Het aparte is dat vooral conservatieven keihard eisen dat hun ideologie wordt gevolgd. Blijkbaar ook radicaliseren aan de hand van propagandafilmpjes als what is a woman. Dat wijzen naar activisten gaat nergens over, waar zie je die uberhaupt behalve in je echokamertje, ik zie ze nooit. Ja als ik naar Cristopher Street Day ga ofzo.
Transgenders willen gewoon een menselijke behandeling, die ze niet gegund wordt. Van die verzonnen problemen over kleedkamers gaan nergens over, toen ik in de jaren 90 op zwemles zat voor mijn ABC was dat ook altijd omkleden in een gemengde kleedkamer nooit problemen opgeleverd.

quote:
14s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 13:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er is zeker sprake van een ideologie. Dit betreft namelijk het gedachtegoed waarin wordt gesteld het menselijk geslacht in gezonde staat niet een onveranderlijke en binaire realiteit is dat door de natuur wordt bepaald, maar een subjectieve beleving is die het fysieke doet overstijgen. Een man die zegt dat hij een vrouw is, is dus volgens deze ideologie ook echt een vrouw.
Wat boeit dit, heb je er last van als niet iedereen binair denkt als jij? Waarom zou de natuur uberhaupt belangrijk zijn in een argument over de maatschappij. We doen zoveel tegennatuurlijke dingen.
pi_209387166
quote:
80s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:18 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Heb nu ongeveer een half uurtje gezien. Wat me het meeste opvalt is dat de 'voorstanders van gender-ideologie' geen antwoorden lijkten te kunnen geven. Ze komen enkel met vage spinsels om maar niet toe te hoeven geven dat ze het antwoord niet weten _O-
Mijn god, zo'n figuur zou je docent maar zijn :'(
Ja dat is waar de maker op doelde he. Als je je best doet kan je ook een docu maken die de platte aarde een solide theorie laat lijken. In dit geval lekker naar een stam gaan die aan vrouwenbesnijdenis doet, kijk die snappen wel hoe gender werkt :')

Neem aan dat Musks trans kindje deze propaganda ook top vindt.
pi_209387513
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:42 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Transgenders willen gewoon een menselijke behandeling, die ze niet gegund wordt.
Deze hele discussie gaat niet om menselijke behandeling. Zelfs in de VS hebben transgenders gewoon alle zelfde rechten als elk ander persoon. Hoe erg je je eigen lichaam ook wil verminken, je wordt er niet een 2e, 3e of 4e rangs burger van. Al deze mensen wonen in een huis, hebben auto, gaan naar hun werk en leven in alle vrijheid hun leven. Als je wil weten hoe het is om niet menselijk behandeld te worden, ga dan lekker in Rusland wonen en kijk hoe je daar behandeld wordt als je als man in een jurk over straat gaat.

Nee, dit gaat over ideologie en de uitermate gevaarlijke vormen die dit aanneemt. Kinderen en mentaal onstabiele personen krijgen een zelfbeeld aangepraat vanuit social media waardoor ze worden overtuigd gender dysforie te hebben. Dokters en psychologen doen hier zelf aan mee zonder enige objectiviteit, of worden bedreigd en transfobisch genoemd en gedwongen om hun vak te verlaten. En dit is er ééntje die ik nog niet eens had overwogen maar die helemaal in het Amerikaanse plaatje past; er zijn miljoenen bij gemoeid. Die hele industrie is gebaat bij zoveel mogelijk patiënten die voor tienduizenden dollars zo'n operatie ondergaan. Amerikaanse bedrijven gaan letterlijk over lijken, denk je dat het de aandeelhouders iets boeit of ze levens ruineren? Of dat een patient 7 jaar later zelfmoord pleegt omdat er 0,0 psychologische begeleiding is? Om over de censuur en intimidatie rondom dit onderwerp nog maar te zwijgen.

Maar nee, al die dingen mogen niet benoemd worden, laat staan besproken worden. Over een jaar of 10 komt er een schandaal van jewelste naar buiten over al deze onzin. Over verminkte slachtoffers, zelfmoord statistieken, ziektes en bijwerkingen, psychische problemen. Geef het nog 20 of 30 jaar en we kijken terug op seks operaties als één van de meest barbaarse medische ingrepen van de 21e eeuw.

Het is gewoon uitermate bizar dat hier geen volwassen kritische discussie over gevoerd kan worden. En dat je dan zo'n complex en breed fenomeen weet terug te brengen naar 'transgenders willen gewoon menselijke behandeling'. Als je oprecht denkt dat DAT het probleem is van de tegenstanders dan snap je gewoon echt niet wat hier gaande is.
No amount of money ever bought a second of time.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 15:19:29 #236
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209387516
quote:
80s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:18 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Heb nu ongeveer een half uurtje gezien. Wat me het meeste opvalt is dat de 'voorstanders van gender-ideologie' geen antwoorden lijkten te kunnen geven. Ze komen enkel met vage spinsels om maar niet toe te hoeven geven dat ze het antwoord niet weten _O-
Mijn god, zo'n figuur zou je docent maar zijn :'(
De academische wereld zit vol met zulke activisten. Het geeft aan hoe problematisch het is dat deze ideologie steeds meer grip krijgt op allerlei bepalende instituten binnen de Westerse wereld.
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:42 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Nee hoor zo gaat het altijd met mensenrechtenbewegingen. Mensen vonden het eerst heel schadelijk dat vrouwen ook mochten stemmen of een bankrekening openen als ze getrouwd waren. Nu is dat standaard.
Bij homo acceptatie probeerden sneuneuzen ook met dezelfde argumenten dat te demoniseren 'denk aan de kinderen' 'normaliseren zorgt voor meer ervan' etcetera.
Deze kwestie heeft niets met mensenrechten of een gelijke behandeling te maken. Mensenrechten stoelen zelfs op het idee van de onveranderlijke en binaire realiteit van het menselijk geslacht. Net zoals vrouwenrechten en homo-rechten trouwens.
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:42 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Nee hoor zo gaat het altijd met mensenrechtenbewegingen. Mensen vonden het eerst heel schadelijk dat vrouwen ook mochten stemmen of een bankrekening openen als ze getrouwd waren. Nu is dat standaard.
Bij homo acceptatie probeerden sneuneuzen ook met dezelfde argumenten dat te demoniseren 'denk aan de kinderen' 'normaliseren zorgt voor meer ervan' etcetera.

Het aparte is dat vooral conservatieven keihard eisen dat hun ideologie wordt gevolgd. Blijkbaar ook radicaliseren aan de hand van propagandafilmpjes als what is a woman. Dat wijzen naar activisten gaat nergens over, waar zie je die uberhaupt behalve in je echokamertje, ik zie ze nooit. Ja als ik naar Cristopher Street Day ga ofzo.
Transgenders willen gewoon een menselijke behandeling, die ze niet gegund wordt. Van die verzonnen problemen over kleedkamers gaan nergens over, toen ik in de jaren 90 op zwemles zat voor mijn ABC was dat ook altijd omkleden in een gemengde kleedkamer nooit problemen opgeleverd.
Conservatieven? Er zijn meer dan genoeg niet-conservatieven die ook geen voorstander van de genderideologie. Zie mensen zoals JK Rowling of Kathleen Stock. Ook zij prefereren de menselijke biologische realiteit boven een fantasme.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 3 juni 2023 @ 15:47:19 #237
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_209387732
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ja dat is waar de maker op doelde he. Als je je best doet kan je ook een docu maken die de platte aarde een solide theorie laat lijken. In dit geval lekker naar een stam gaan die aan vrouwenbesnijdenis doet, kijk die snappen wel hoe gender werkt :')

Neem aan dat Musks trans kindje deze propaganda ook top vindt.
Nee.
Wat je verder wil zeggen met vrouwenbesnijdenis ontgaat me, evenals de relevantie van de mening van het kind van iemand.

Je noemt het propaganda. Kan je dat toelichten?
pi_209388340
Leuk allemaal maar het gaat over Twitter toch? Het probleem was dat er wat dingen in die docu zaten die tegen de oude regels ingingen voor zover ik weet. Dat is nu opgelost, dus verder is er geen probleem meer.
pi_209390165
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 15:19 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Deze hele discussie gaat niet om menselijke behandeling. Zelfs in de VS hebben transgenders gewoon alle zelfde rechten als elk ander persoon. Hoe erg je je eigen lichaam ook wil verminken, je wordt er niet een 2e, 3e of 4e rangs burger van. Al deze mensen wonen in een huis, hebben auto, gaan naar hun werk en leven in alle vrijheid hun leven. Als je wil weten hoe het is om niet menselijk behandeld te worden, ga dan lekker in Rusland wonen en kijk hoe je daar behandeld wordt als je als man in een jurk over straat gaat.
Goh het is ergens anders slechter dus bek houden, wat een argument jij klaagt zeker ook nooit over politiek in het westen want in Noord Korea daar mag je pas klagen. Dat ze dezelfde rechten of vrijheden hebben is zeker niet zo, kijk maar hier in Nederland als ik kinderen voor wil lezen als man wordt ik misschien raar aangekeken doet een transgender het komen er demonstranten.

quote:
Nee, dit gaat over ideologie en de uitermate gevaarlijke vormen die dit aanneemt. Kinderen en mentaal onstabiele personen krijgen een zelfbeeld aangepraat vanuit social media waardoor ze worden overtuigd gender dysforie te hebben. Dokters en psychologen doen hier zelf aan mee zonder enige objectiviteit, of worden bedreigd en transfobisch genoemd en gedwongen om hun vak te verlaten.
Ja joh het is een groot complot :') Bron de onderbuik, objectief gezien is dit aanpraten totale bullshit die alleen voortkomt uit de echokamer en onderbuik.

quote:
En dit is er ééntje die ik nog niet eens had overwogen maar die helemaal in het Amerikaanse plaatje past; er zijn miljoenen bij gemoeid. Die hele industrie is gebaat bij zoveel mogelijk patiënten die voor tienduizenden dollars zo'n operatie ondergaan. Amerikaanse bedrijven gaan letterlijk over lijken, denk je dat het de aandeelhouders iets boeit of ze levens ruineren? Of dat een patient 7 jaar later zelfmoord pleegt omdat er 0,0 psychologische begeleiding is? Om over de censuur en intimidatie rondom dit onderwerp nog maar te zwijgen.
Miljoenen is werkelijk niks, je zegt dus eigenlijk dat de 'industrie' hierachter een beetje dezelfde grootte is als homo conversie therapie ofzo.

quote:
Maar nee, al die dingen mogen niet benoemd worden, laat staan besproken worden. Over een jaar of 10 komt er een schandaal van jewelste naar buiten over al deze onzin. Over verminkte slachtoffers, zelfmoord statistieken, ziektes en bijwerkingen, psychische problemen. Geef het nog 20 of 30 jaar en we kijken terug op seks operaties als één van de meest barbaarse medische ingrepen van de 21e eeuw.
Gleidende schaal argument volledig gebaseerd op bangmakerij. Zelfmoord statistieken zijn vooral zo hoog doordat er geen acceptatie is. Zoals jij hier doet, het is een complot schandaal, aangeprate bullshit. Nou leuk voor mensen in die situatie jouw enorme 'compassie'.

quote:
Het is gewoon uitermate bizar dat hier geen volwassen kritische discussie over gevoerd kan worden. En dat je dan zo'n complex en breed fenomeen weet terug te brengen naar 'transgenders willen gewoon menselijke behandeling'. Als je oprecht denkt dat DAT het probleem is van de tegenstanders dan snap je gewoon echt niet wat hier gaande is.
Er kan hier prima discussie over gevoerd worden dat doen we toch maar de tegenstanders willen niet luisteren naar de feiten alleen hun aangeprate gevoelens, zie hoe dit probleem wordt gepolitiseerd.

quote:
14s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 15:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De academische wereld zit vol met zulke activisten. Het geeft aan hoe problematisch het is dat deze ideologie steeds meer grip krijgt op allerlei bepalende instituten binnen de Westerse wereld.
Ah en je bent academicus? Dat de ideologie voor mensenrechten een probleem is tja aparte aanname.

quote:
Deze kwestie heeft niets met mensenrechten of een gelijke behandeling te maken. Mensenrechten stoelen zelfs op het idee van de onveranderlijke en binaire realiteit van het menselijk geslacht. Net zoals vrouwenrechten en homo-rechten trouwens.
_O- _O- _O- Hoe laat je dit soort onzin je aanpraten joh.

quote:
Conservatieven? Er zijn meer dan genoeg niet-conservatieven die ook geen voorstander van de genderideologie. Zie mensen zoals JK Rowling of Kathleen Stock. Ook zij prefereren de menselijke biologische realiteit boven een fantasme.
Ja Rowling is inderdaad compleet doorgedraaid op dit punt. Aardige kinderboeken geschreven misschien niet slim om vervolgens de mongool uit te hangen over een onderwerp waar ze duidelijk geen kaas van gegeten heeft.
pi_209390485
twitter


https://www.benjerry.com/(...)-twitter-advertising

Ben & Jerry's goes full woke. :')
Wat helemaal verbazingwekkend is, is dat ze tegelijkertijd wel aangeven dat ze gebruik zullen blijven maken van Twitter. _O- _O-
Ik krijg nog geld van je.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 21:50:49 #241
323401 Kijkertje
met filter
pi_209392370
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 15:19 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Deze hele discussie gaat niet om menselijke behandeling. Zelfs in de VS hebben transgenders gewoon alle zelfde rechten als elk ander persoon. Hoe erg je je eigen lichaam ook wil verminken, je wordt er niet een 2e, 3e of 4e rangs burger van. Al deze mensen wonen in een huis, hebben auto, gaan naar hun werk en leven in alle vrijheid hun leven. Als je wil weten hoe het is om niet menselijk behandeld te worden, ga dan lekker in Rusland wonen en kijk hoe je daar behandeld wordt als je als man in een jurk over straat gaat.

Nee, dit gaat over ideologie en de uitermate gevaarlijke vormen die dit aanneemt. Kinderen en mentaal onstabiele personen krijgen een zelfbeeld aangepraat vanuit social media waardoor ze worden overtuigd gender dysforie te hebben. Dokters en psychologen doen hier zelf aan mee zonder enige objectiviteit, of worden bedreigd en transfobisch genoemd en gedwongen om hun vak te verlaten. En dit is er ééntje die ik nog niet eens had overwogen maar die helemaal in het Amerikaanse plaatje past; er zijn miljoenen bij gemoeid. Die hele industrie is gebaat bij zoveel mogelijk patiënten die voor tienduizenden dollars zo'n operatie ondergaan. Amerikaanse bedrijven gaan letterlijk over lijken, denk je dat het de aandeelhouders iets boeit of ze levens ruineren? Of dat een patient 7 jaar later zelfmoord pleegt omdat er 0,0 psychologische begeleiding is? Om over de censuur en intimidatie rondom dit onderwerp nog maar te zwijgen.

Maar nee, al die dingen mogen niet benoemd worden, laat staan besproken worden. Over een jaar of 10 komt er een schandaal van jewelste naar buiten over al deze onzin. Over verminkte slachtoffers, zelfmoord statistieken, ziektes en bijwerkingen, psychische problemen. Geef het nog 20 of 30 jaar en we kijken terug op seks operaties als één van de meest barbaarse medische ingrepen van de 21e eeuw.

Het is gewoon uitermate bizar dat hier geen volwassen kritische discussie over gevoerd kan worden. En dat je dan zo'n complex en breed fenomeen weet terug te brengen naar 'transgenders willen gewoon menselijke behandeling'. Als je oprecht denkt dat DAT het probleem is van de tegenstanders dan snap je gewoon echt niet wat hier gaande is.
Niks aan de hand hoor!

twitter

twitter


[ Bericht 12% gewijzigd door Kijkertje op 03-06-2023 21:56:39 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 3 juni 2023 @ 22:05:32 #242
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209392631
quote:
81s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 21:50 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Niks aan de hand hoor!

[ twitter ]
Haha, anti-trans wetten? Je bedoelt wetten die bijvoorbeeld kinderen beschermen voor indoctrinatie op scholen aan de hand van de genderideologie of ziekenhuizen en andere zorginstellingen weerhouden van het toedienen van gevaarlijke medicatie en ingrijpende operaties bij minderjarigen. Dat dit soort dingen worden weggezet als 'anti-trans' zegt eigenlijk al genoeg.

Deze site weet juist op mooie wijze te bevestigen dat dit soort uitstekende wetten niet het probleem zijn, maar wel de ideologie waar deze wetten in verschillende staten diens samenleving voor probeert te beschermen. Helemaal als het om kinderen gaat.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 3 juni 2023 @ 22:53:54 #243
323401 Kijkertje
met filter
pi_209393282
Oh ja en dat allemaal onder het mom dat ze de kinderen willen beschermen want daar staan de Republikeinen ook echt bekend om.

Gooi er anders nog eens een wapenwetje tegenaan (doodsoorzaak nr 1 onder kinderen), bezuinig weer eens op sociale voorzieningen of introduceer nog eens een leuke belastingverlaging voor de allerrijksten die zo broodnodig is.

Wat een farce :')

Oh ja en wat kinderen vooral nodig hebben op scholen is christelijk onderwijs want dat is natuurlijk geen indoctrinatie 8)7

twitter

Of wat denk je van versoepeling van de kinderarbeidwetten:

twitter

Welnee het gaat helemaal niet om de kinderen, daar wordt alleen handig gebruik van gemaakt als middel om hun conservatief christelijke homo- en transfobe agenda te realiseren. Dat werkt altijd erg goed op de onderbuik van domvolk.

[ Bericht 10% gewijzigd door Kijkertje op 04-06-2023 04:59:45 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_209393407
quote:
81s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 22:53 schreef Kijkertje het volgende:
Oh ja en dat allemaal onder het mom dat ze de kinderen willen beschermen want daar staan de Republikeinen ook echt bekend om.

Gooi er anders nog eens een wapenwetje tegenaan, bezuinig weer eens op sociale voorzieningen of introduceer nog eens een leuke belastingverlaging voor de allerrijksten die zo broodnodig is.

Wat een farce :')

Oh ja en wat kinderen vooral nodig hebben op scholen is christelijk onderwijs want dat is natuurlijk geen indoctrinatie 8)7
>POL
  maandag 5 juni 2023 @ 01:11:04 #245
323401 Kijkertje
met filter
pi_209405054
Voor journalisten wordt het er ook niet makkelijker op:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 5 juni 2023 @ 01:14:10 #246
323401 Kijkertje
met filter
pi_209405061
Ah maar twee mensen zijn ontslagen nav het propagandafimpje van Matt Walsh:

twitter


[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 05-06-2023 01:25:30 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 5 juni 2023 @ 01:28:35 #247
323401 Kijkertje
met filter
pi_209405077
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 5 juni 2023 @ 02:15:41 #248
323401 Kijkertje
met filter
pi_209405155
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 5 juni 2023 @ 11:48:18 #249
174756 Rnie
& Bert
pi_209407593
twitter
Ik krijg nog geld van je.
  maandag 5 juni 2023 @ 13:11:02 #250
323401 Kijkertje
met filter
pi_209408425
quote:
2s.gif Op maandag 5 juni 2023 11:48 schreef Rnie het volgende:
[ twitter ]
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')