Ik ben juist na die opmerking van Humberto naar Ziggo gegaanquote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:56 schreef tong80 het volgende:
Snel naar RTL-7 weg bij die gruwelijke Sierd de Vos op Ziggo.
Ja of je stelt je gewoon niet zo aanquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er stond nog een pak sap in de voorraadkast.
Nu moet ik dat opdrinken bij deze wedstrijd want het is bijna over datum.
Erg jammer, want sap is voor kleuters.
Het is ook nog eens helemaal geen lekker sap, dat maakt het wel extra matig.quote:
Danquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is ook nog eens helemaal geen lekker sap, dat maakt het wel extra matig.
Nounounounounouquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Danje het toch lekker weg voor die paar euro
Wat moet ik dan zeggen? Gesuikerde vruchtendrank?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:07 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die ‘sap’ zeggen verdienen sowieso een maagzweer zo groot als een biljartbal
Djoesquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen? Gesuikerde vruchtendrank?
Hallo zegquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:07 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die ‘sap’ zeggen verdienen sowieso een maagzweer zo groot als een biljartbal
Ik trek die net te blije kop van Humberto sowieso nooit.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik ben juist na die opmerking van Humberto naar Ziggo gegaan
Zjuderansquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hallo @Sked blijf je kijken?quote:
Ja dat ‘sap’ heeft toch ook een naam? Appelsap? Sinaasappelsap? Maar sap alleen, nee..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stukje kunstschilderquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh is Rody Turpijn weer de scheids?
Het is volgens mij een mix van sinaasappelsap en ananassap.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dat ‘sap’ heeft toch ook een naam? Appelsap? Sinaasappelsap? Maar sap alleen, nee..
Dan zeg je maar gewoon vruchtensapquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is volgens mij een mix van sinaasappelsap en ananassap.
drink dan gewoon coca colaquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is volgens mij een mix van sinaasappelsap en ananassap.
Dat terwijl het bij een verrassende 0-1 nog leuk kan wordenquote:
De altijd belangrijke uitgoal.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat terwijl het bij een verrassende 0-1 nog leuk kan worden
Die regel geldt nu niet omdat ze in hetzelfde stadion spelen.quote:
Dit had hem wel mogen wezen van Leao.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat terwijl het bij een verrassende 0-1 nog leuk kan worden
Dit is niet woke.quote:
Stanley Menzo vertelt graag meerquote:
Toen is die uitspraak ook ontstaanquote:
@Sked en ik kijken al niet meer.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt halve finale CL onwaardig
Wat doen jullie nu samen?quote:
Ik zie wel eens eredivisiewedstrijden van gelijkwaardig niveau die een stuk vermakelijker zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt halve finale CL onwaardig
Wist je dat de zoon van Pelé ook doelman was?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist je dat de zoon van Pelé ook doelman was?
Ik vind van wel.quote:
Voor een aanvallende verdediger een goed teken.quote:
Nee, ga maar wat anders doen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoi.
Zal ik de tweede helft kijken?
Je kan ook voor de eerste helft kiezen maar dat lijkt me toch minder spannend.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoi.
Zolang het geen 1-0 is kan het nog spannend worden als Milaan scoort.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoi.
Welke manier ?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is best een vermakelijke wedstrijd hoor.
Alleen gewoon niet spannend wie er gaat winnen op deze manier.
Rare vorm van automutilerenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zit heerlijk in de trein van Groningen naar Leiden.
Hij heeft een contract tot 2028.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:12 schreef -XOR- het volgende:
Dat zo'n Barella volgens transfermarkt een waarde zou hebben van 70 miljoen is ook vrij bizar trouwens.
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:12 schreef -XOR- het volgende:
Dat zo'n Barella volgens transfermarkt een waarde zou hebben van 70 miljoen is ook vrij bizar trouwens.
Vrij laag ja, verreweg de beste speler op het veld vandaag.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:12 schreef -XOR- het volgende:
Volgens mij wordt de lengte van een contract niet meegewogen voor de transferwaarde op tm. De leeftijd wel.quote:
Daley?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:16 schreef KingRoland het volgende:
blijkbaar zijn er users blind
ik zei ik ben er
De VAR is ook gestopt met kijken.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:22 schreef Bugno3 het volgende:
Sinds wanneer is teentjestrappen overigens geen rood meer?
echte voetballers die weten precies dat hun leven ervan afhangt. zie je alleen bij boca en river platequote:
Je ziet wel dat het een goede voetballer is, maar die zie ik ook niet in de top van de PL meedraaien.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Leao vind ik ook maar spaarzaam écht bijzonder.
Bij Real zou hij wekelijks banken.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je ziet wel dat het een goede voetballer is, maar die zie ik ook niet in de top van de PL meedraaien.
Als ie het op z'n heupen heeft weergaloos, maar meer consistentie zou hem niet misstaan nee. Wel nog jong.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ook niet, eerlijk gezegd ken ik alleen de vermaarde Braziliaanse doelman die ook zo heet.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
En Leao Beenhakkerquote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik ook niet, eerlijk gezegd ken ik alleen de vermaarde Braziliaanse doelman die ook zo heet.
In die hoek moet keeper het hebbenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die kon de keepert wel hebben denk ik?
Dichtbij en hard.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In die hoek moet keeper het hebben
https://www.uefa.com/uefa(...)city-vs-real-madrid/quote:Referee
Szymon Marciniak POL
Assistant referees
Paweł Sokolnicki POL
Tomasz Listkiewicz POL
Video Assistant Referee
Tomasz Kwiatkowski POL
Assistant Video Assistant Referee
Bartosz Frankowski POL
Fourth official
István Kovács ROU
Eens, ik denk toch dat Real het gaat redden vanavond.quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:06 schreef LordVoldermort het volgende:
Zin in vanavond. Dit zijn toch wel de wedstrijden waardoor voetbal best een leuke sport is.
Vorige week was ook echt zo goed
Real is wel hét Champions League team natuurlijk. En Pep kan zomaar weer met gekke tactieken op de proppen komen en de boel gaan overdenken. Het zou me ook oprecht niet verbazen als Real vanavond weer doorgaat. En dan winnen ze hem ook gewoon weer.quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens, ik denk toch dat Real het gaat redden vanavond.
Denk sowieso dat de winnaar van vanavond favoriet is in de finale.quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:31 schreef Oriente het volgende:
[..]
Real is wel hét Champions League team natuurlijk. En Pep kan zomaar weer met gekke tactieken op de proppen komen en de boel gaan overdenken. Het zou me ook oprecht niet verbazen als Real vanavond weer doorgaat. En dan winnen ze hem ook gewoon weer.
1000%. Inter redt het tegen allebei niet.quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk sowieso dat de winnaar van vanavond favoriet is in de finale.
Gewaagd.quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk sowieso dat de winnaar van vanavond favoriet is in de finale.
Ja Napoli of zelfs Benfica was stukken leuker geweest denk ikquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]echt jammer dat Napoli het niet gered heeft, die tegen City had ik wel willen zien.
1-2quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:53 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
21:00 Manchester City - Real Madrid (1-1) | RTL7/Ziggo Sport/Ziggo Sport Select
@:AlaPhilippe_
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Sked
@:tong80
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:DombohetOlifantje1
eens met @Tarado, 1-2quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:53 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
3-0quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:53 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
2-0quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:53 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
Dat zal wel erg bijzonder zijn. Hoop het ook, maar denk echt 50-50 potje.quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens, ik denk toch dat Real het gaat redden vanavond.
Napoli is het helaas wel al een tijdje helemaal kwijt. Zie je vaak bij net niet topploegen. Als het dan net wat minder is kunnen ze ook van elke random Serie A club verliezen. En natuurlijk een matige bank wat de topclubs niet hebben.quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]echt jammer dat Napoli het niet gered heeft, die tegen City had ik wel willen zien.
2-0quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:53 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
Ja, die ga ik kijken.quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:53 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:Oriente 1-2
@:onlogisch 2-0
@:Sked 3-0
@:tong80 2-0
@:Mexicanobakker 2-1
@:Tarado 1-2
@:DombohetOlifantje1 4-2
quote:Op woensdag 17 mei 2023 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die ga ik kijken.
Maar tijdens het sporten denk ik dus ik zal hier niet aanwezig zijn.
2-0
Ik weet het nog niet, ik vind City wel beter, maar Real is echt viesgoed in dit soort wedstrijden.quote:Op woensdag 17 mei 2023 20:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hallo vrienden, ik kijk mee.
Real gaat vieshard in het kontje gepakt worden door City.
City gestemd.quote:Op woensdag 17 mei 2023 20:43 schreef Bugno3 het volgende:
Mensen die voor City stemmen zijn stuk voor stuk achterlijk. En lelijk.
Klopt. Mensen die voor Real stemmen zijn alleen maar lelijk.quote:Op woensdag 17 mei 2023 20:43 schreef Bugno3 het volgende:
Mensen die voor City stemmen zijn stuk voor stuk achterlijk. En lelijk.
Doe maar eens wat anders dan Real.quote:Op woensdag 17 mei 2023 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
18 mensen voor City gestemd.
Zijn die mensen niet goed ofzo?
ze fluiten UEFA uitquote:Op woensdag 17 mei 2023 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een team uitfluiten, wat kinderlijk.
Ze fluiten de UEFA uit.quote:Op woensdag 17 mei 2023 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een team uitfluiten, wat kinderlijk.
Oh, vooruit. Geaccepteerd.quote:
Wat hebben die verkeerd gedaan dan?quote:
City werd gestraft voor overtreding van de FFP, dat zit ze nog steeds hoog blijkbaar.quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat hebben die verkeerd gedaan dan?
Ok verkeerde vraag.
Wat hebben die specifiek NU verkeerd gedaan dan?
weet nie precies weet alleen dat meerdere fans dat doen bij bep. clubs https://sportnieuws.nl/vo(...)mpions-league-hymne/quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat hebben die verkeerd gedaan dan?
Ok verkeerde vraag.
Wat hebben die specifiek NU verkeerd gedaan dan?
Ja.quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:08 schreef Zorro het volgende:
Is dit zo'n scheids waar eerst alles mag en dan als hij eenmaal begint de ene kaart na de andere volgt?
Het is een Pool dus het hangt van de drank af.quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:08 schreef Zorro het volgende:
Is dit zo'n scheids waar eerst alles mag en dan als hij eenmaal begint de ene kaart na de andere volgt?
Leukquote:
Klopt. En nu proberen ze die titel te verdedigenquote:Op woensdag 17 mei 2023 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie hier de winnaar van de CL op zich wel spelen.
Dat lijkt mij nietquote:
quote:Op woensdag 17 mei 2023 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
18 mensen voor City gestemd.
Zijn die mensen niet goed ofzo?
Toddje Boehly doet het ze niet na.quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:25 schreef NLGooner het volgende:
Serieus Guardiola. Maar 1,5 miljard hoeven uit te geven voor HET doel
Je zag wel wat lichte zenuwenquote:Op woensdag 17 mei 2023 21:26 schreef Bugno3 het volgende:
Kijken hoe Guardiola dit door zenuwen gaat verneuken.
Haaland OUTquote:Op woensdag 17 mei 2023 21:26 schreef Bugno3 het volgende:
Kijken hoe Guardiola dit door zenuwen gaat verneuken.
Die kunnen wel voor Feyenoord zijn.quote:
Kwikquote:
Bij Chelsea ging dat geld uitgeven iets minder goedquote:Op woensdag 17 mei 2023 21:25 schreef NLGooner het volgende:
Maar serieus. Ze spelen echt sterk
De stadgenoot heeft ook iets minder succes.quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij Chelsea ging dat geld uitgeven iets minder goed
Die hebben recent nog wel met dat bekertje gestaanquote:Op woensdag 17 mei 2023 21:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij Chelsea ging dat geld uitgeven iets minder goed
En het dan knullig verkloten in de finalequote:Op woensdag 17 mei 2023 21:25 schreef NLGooner het volgende:
Maar serieus. Ze spelen echt sterk
180 miljoen uitgeven voor Harry Maguire en Antonyquote:Op woensdag 17 mei 2023 21:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
De stadgenoot heeft ook iets minder succes.
Heeft een lage frustratiegrensquote:
Hopelijk zijn de mensen niet zo kinderachtig als ik en juichen ze wel voor Feyenoordquote:Op woensdag 17 mei 2023 21:31 schreef Coco het volgende:
Volgend jaar zitten we naar Feyenoord te kijken.
quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En het dan knullig verkloten in de finale
Ik mag van @Zipportal niet juichen voor het vlaggetje.quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk zijn de mensen niet zo kinderachtig als ik en juichen ze wel voor Feyenoord
Rond deze tijd bedoel je?quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:31 schreef Coco het volgende:
Volgend jaar zitten we naar Feyenoord te kijken.
Moeten ze dan op de vrijdagavond?quote:
Jaquote:Op woensdag 17 mei 2023 21:35 schreef -XOR- het volgende:
Jammer dat Schreuder het aan het begin van het jaar verneukt heeft in de groepsfase. Ajax kan dit Real makkelijk hebben en als je dan bedenkt dat Inter in de finale wacht dan was die CL eigenlijk al binnen.
Okquote:Op woensdag 17 mei 2023 21:35 schreef -XOR- het volgende:
Jammer dat Schreuder het aan het begin van het jaar verneukt heeft in de groepsfase. Ajax kan dit Real makkelijk hebben en als je dan bedenkt dat Inter in de finale wacht dan was die CL eigenlijk al binnen.
De fles, laat hem staan.quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:35 schreef -XOR- het volgende:
quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik mag van @:zipportal niet juichen voor het vlaggetje.
Nou nou nouquote:Op woensdag 17 mei 2023 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit Real Madrid mist een type Arne Slot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |