Ik ben juist na die opmerking van Humberto naar Ziggo gegaanquote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:56 schreef tong80 het volgende:
Snel naar RTL-7 weg bij die gruwelijke Sierd de Vos op Ziggo.
Ja of je stelt je gewoon niet zo aanquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er stond nog een pak sap in de voorraadkast.
Nu moet ik dat opdrinken bij deze wedstrijd want het is bijna over datum.
Erg jammer, want sap is voor kleuters.
Het is ook nog eens helemaal geen lekker sap, dat maakt het wel extra matig.quote:
Danquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is ook nog eens helemaal geen lekker sap, dat maakt het wel extra matig.
Nounounounounouquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Danje het toch lekker weg voor die paar euro
Wat moet ik dan zeggen? Gesuikerde vruchtendrank?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:07 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die ‘sap’ zeggen verdienen sowieso een maagzweer zo groot als een biljartbal
Djoesquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen? Gesuikerde vruchtendrank?
Hallo zegquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:07 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die ‘sap’ zeggen verdienen sowieso een maagzweer zo groot als een biljartbal
Ik trek die net te blije kop van Humberto sowieso nooit.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik ben juist na die opmerking van Humberto naar Ziggo gegaan
Zjuderansquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hallo @Sked blijf je kijken?quote:
Ja dat ‘sap’ heeft toch ook een naam? Appelsap? Sinaasappelsap? Maar sap alleen, nee..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stukje kunstschilderquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh is Rody Turpijn weer de scheids?
Het is volgens mij een mix van sinaasappelsap en ananassap.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dat ‘sap’ heeft toch ook een naam? Appelsap? Sinaasappelsap? Maar sap alleen, nee..
Dan zeg je maar gewoon vruchtensapquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is volgens mij een mix van sinaasappelsap en ananassap.
drink dan gewoon coca colaquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is volgens mij een mix van sinaasappelsap en ananassap.
Dat terwijl het bij een verrassende 0-1 nog leuk kan wordenquote:
De altijd belangrijke uitgoal.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat terwijl het bij een verrassende 0-1 nog leuk kan worden
Die regel geldt nu niet omdat ze in hetzelfde stadion spelen.quote:
Dit had hem wel mogen wezen van Leao.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat terwijl het bij een verrassende 0-1 nog leuk kan worden
Dit is niet woke.quote:
Stanley Menzo vertelt graag meerquote:
Toen is die uitspraak ook ontstaanquote:
@Sked en ik kijken al niet meer.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt halve finale CL onwaardig
Wat doen jullie nu samen?quote:
Ik zie wel eens eredivisiewedstrijden van gelijkwaardig niveau die een stuk vermakelijker zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt halve finale CL onwaardig
Wist je dat de zoon van Pelé ook doelman was?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist je dat de zoon van Pelé ook doelman was?
Ik vind van wel.quote:
Voor een aanvallende verdediger een goed teken.quote:
Nee, ga maar wat anders doen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoi.
Zal ik de tweede helft kijken?
Je kan ook voor de eerste helft kiezen maar dat lijkt me toch minder spannend.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoi.
Zolang het geen 1-0 is kan het nog spannend worden als Milaan scoort.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoi.
Welke manier ?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is best een vermakelijke wedstrijd hoor.
Alleen gewoon niet spannend wie er gaat winnen op deze manier.
Rare vorm van automutilerenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zit heerlijk in de trein van Groningen naar Leiden.
Hij heeft een contract tot 2028.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:12 schreef -XOR- het volgende:
Dat zo'n Barella volgens transfermarkt een waarde zou hebben van 70 miljoen is ook vrij bizar trouwens.
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:12 schreef -XOR- het volgende:
Dat zo'n Barella volgens transfermarkt een waarde zou hebben van 70 miljoen is ook vrij bizar trouwens.
Vrij laag ja, verreweg de beste speler op het veld vandaag.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:12 schreef -XOR- het volgende:
Volgens mij wordt de lengte van een contract niet meegewogen voor de transferwaarde op tm. De leeftijd wel.quote:
Daley?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:16 schreef KingRoland het volgende:
blijkbaar zijn er users blind
ik zei ik ben er
De VAR is ook gestopt met kijken.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:22 schreef Bugno3 het volgende:
Sinds wanneer is teentjestrappen overigens geen rood meer?
echte voetballers die weten precies dat hun leven ervan afhangt. zie je alleen bij boca en river platequote:
Je ziet wel dat het een goede voetballer is, maar die zie ik ook niet in de top van de PL meedraaien.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Leao vind ik ook maar spaarzaam écht bijzonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |