quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En geen bestelmoment want donderdag Hemelvaart.....
Vandaag vast een verdienopdrachtquote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En geen bestelmoment want donderdag Hemelvaart.....
Door wie?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
maar er werd gehint dat er wellicht 'iets' komt..
Zie haar het doekje niet spoelen. Bah bahquote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:20 schreef pingu66 het volgende:
Nu de hele keuken en koelkast met een 1000 dingen doekje..
Ze doet echt alles met dat doekje. De aanrecht, haar handen. Koelkastdeuren en in de koelkast.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:23 schreef Judiwi het volgende:
Janet heeft Eunice haar broodjes weggegooid zaten vliegen op.
[..]
Zie haar het doekje niet spoelen. Bah bah
Damn.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze doet echt alles met dat doekje. De aanrecht, haar handen. Koelkastdeuren en in de koelkast.
Ohhhh thnx...quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Is een user hier die ook filmpjes maakte
Niet normaal dat getetter in je orenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:27 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe: "Chloortabletteeeeeeeh, chloortabletteeeh CHLOORTABLETTEEEEEH VOOR HET ZWEMBAAAAD!"
Nee, zet de stream aan en dat is nagenoeg het eerste wat ik hoor ..quote:
Zij heeft samen met JW iets geregeld , geen idee hoe of watquote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:28 schreef Judiwi het volgende:
Eunice wil iets doen met haar geld en JW zijn geld. Helaas voor haar. Geld van JW moet automatisch nu hij vertrokken is terug in de pot.
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]Ik al helemaal niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen idee waarom ie weg is
Gewoon omdat het kan!
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]Vooral ook geen idee waarom iemand dit op wil rakelen, blijkbaar was het een ding gisteren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-knip-
[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 16-05-2023 11:27:11 ]
Allemaal tabak en aanstekers toch?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zij heeft samen met JW iets geregeld , geen idee hoe of wat
Op moederdag!quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:29 schreef D. het volgende:
Is Moraima’s bingo met kaarten a 50 euro nou al geweest?
Rupi zegt net tegen Eunice " mag geen donatie voor buiten anders kunnen we ook wel een traplift doen voor Mori haar moeder"quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Voor 1000 euro?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Of van die sigarettenmakerdingen en aanstekers?
Iets met sigaretten in elk gevalquote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Of van die sigarettenmakerdingen en aanstekers?
quote:
Geen idee, dat heb ik allemaal gemistquote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Vooral ook geen idee waarom iemand dit op wil rakelen, blijkbaar was het een ding gisteren?
Het was iig wel met een bijbedoeling, maar verder heb ik het gemistquote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Zou het ergens wel een JW actie vinden om dan voor 950,- aanstekers te kopen en dan 2 potten tabak ofzo
rookwaar besteld voor 1000 euro gaat via achterquote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja en dat die dan in heel veel dozen worden bezorgd.quote:
Ja precies , dat weet ikquote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
rookwaar besteld voor 1000 euro gaat via achter
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:32 schreef spapaars het volgende:
Was toch op een vrolijke manier dat hardop schreeuwen van Zoë.
Of moet ze eerst een geluidsinstallatie aanvragen om het om te roepen?
Je kunt je dan afvragen waarom iemand ineens gaat vragen waar ledn isquote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Geen idee, dat heb ik allemaal gemist
[ afbeelding ]
ja ze staat voor de spiegel te plamurenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:35 schreef Chanel5 het volgende:
Isaac alleen op kantoor??? dat mag toch niet!!!!
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:35 schreef Chanel5 het volgende:
Isaac alleen op kantoor??? dat mag toch niet!!!!
babs en wendie hebben dat wel eens tegen zowie gezegd.. dat ze haar grens moet aangeven bij hem en anderenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:36 schreef Chanel5 het volgende:
Hij loopt gewoon over Zoe heen, mag wel eens wat over gezegd worden.
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:37 schreef freaky40 het volgende:
Biljarten ter ere van JW....Ik zou hem op MP zetten als ik hun was en geld weer in de prijzenpot.
Oh dan doet het er niet aan toe verderquote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Doe maar aan Frummelie
want mij boeit het niet,boeit het niet![]()
[ afbeelding ]
Als manager moet je er onberispelijk uitzien.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Don't worry, Zoe is ook druk bezig op kantoor, buiten shot net denk ik
Dingen voor de obstaclerun.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:44 schreef Chanel5 het volgende:
Ik begrijp ook niet wat hij allemaal moet regelen op die pc, allemaal notities er bij.
Neeej, ik vroeg me gewoon af wat die letters betekende... ik hoef dat allemaal niet te weten hoor...quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Doe maar aan Frummelie
want mij boeit het niet,boeit het niet![]()
[ afbeelding ]
samequote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neeej, ik vroeg me gewoon af wat die letters betekende... ik hoef dat allemaal niet te weten hoor...
Ja hij bekt haar weer eens af.......quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:48 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe: "Maar zoek effe wat je nodig hebt, niet wat je wil kijken. Dit heb je toch niet nodig?"
Isaac: "Wat bedoel je, ik kijk wat ik wil kijken"
Zoe: "Je moest iets anders hebben"
Isaac: "Nee, dit heb ik nodig, bemoei je met je eigen zaken, moet je niet make-uppen ofzo je zit nog steeds als een clown voor me"
Zoe: "Weet ik, maar ik moet nog wat spullen pakken van beneden dan kan ik verder. Wat clown? Ik ben alleen wit nu"![]()
Het wordt steeds erger met Zoequote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:48 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe: "Maar zoek effe wat je nodig hebt, niet wat je wil kijken. Dit heb je toch niet nodig?"
Isaac: "Nee, dit heb ik nodig, bemoei je met je eigen zaken, moet je niet make-uppen ofzo je zit nog steeds als een clown voor me"
Zoe: "Weet ik, maar ik moet nog wat spullen pakken van beneden dan kan ik verder. Wat clown? Ik ben alleen wit nu"![]()
Vind dat ie vaak nog geduldig is met dat getetter er steeds doorheen. Kan me voorstellen dat je op een bepaald moment wat kortaf gaat worden en zo reageert, netjes? Valt te betwisten, maar kennelijk komt het zo wel aan.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja hij bekt haar weer eens af.......
ja hij doet echt wel denigrerend tegen haar..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:50 schreef Chanel5 het volgende:
Makkelijk hè een manager waar je overheen kunt lopen en af kan zeiken, hij kan zo denigrerend doen....
en nee ik heb niks met Zoe maar dit....
Heb je ook gehoord hoe Zoe praat tegen hem? Met al die toespelingen die vaak voornamelijk seksueel getint zijn?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja hij doet echt wel denigrerend tegen haar..
en ik vraag me af of ze het doorheeft..
Maar ik vraag me af of het bij haar wel aankomt.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind dat ie vaak nog geduldig is met dat getetter er steeds doorheen. Kan me voorstellen dat je op een bepaald moment wat kortaf gaat worden en zo reageert, netjes? Valt te betwisten, maar kennelijk komt het zo wel aan.
Dat vind ik ookquote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind dat ie vaak nog geduldig is met dat getetter er steeds doorheen. Kan me voorstellen dat je op een bepaald moment wat kortaf gaat worden en zo reageert, netjes? Valt te betwisten, maar kennelijk komt het zo wel aan.
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heb je ook gehoord hoe Zoe praat tegen hem? Met al die toespelingen die vaak voornamelijk seksueel getint zijn?
Dus hij moest opschieten omdat ze spullen van beneden nodig hadquote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:48 schreef KinKiJan het volgende:
Niet alleen vorige week , dit gaat al maaaanden zo , niet okayquote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
jaa of hoe ze vorige week met die handdoek op kantoor met hem zat
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:54 schreef KinKiJan het volgende:
Over afbekken gesproken....Gaat over tandpasta en wc-papier. Wat Erik zegt kan ik niet verstaan...
Charmante Zoe vanaf de vide tegen Erik: "Ja Erik, koop jij maar van je 500 euro je eigen schijtpapier!"
Heeft hij ooit duidelijk tegen haar gezegd dat er niet meer in zit?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet alleen vorige week , dit gaat al maaaanden zo , niet okay
Maar hoe vaak wil het op normale toon uitleggen tot het doordringt?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Maar ik vraag me af of het bij haar wel aankomt.
Zou het 'netter' vinden als hij haar een keer op een gewone toon uitlegt wat hem stoort aan haar gedrag. Ipv haar te gaan afbekken.
Hij heeft al 23 jaar een vriendin , woont samen en heeft drie kinderenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Heeft hij ooit duidelijk tegen haar gezegd dat er niet meer in zit?
ik hoorde hem wel zeggen deze week tegen brabbel dat hij duidelijk is geweest en afstand houdt.
maar ja.. zowie blijft bezig..........
Ze vraagt er gewoon om en dan krijgt ze wat haar toekomt.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:50 schreef Chanel5 het volgende:
Makkelijk hè een manager waar je overheen kunt lopen en af kan zeiken, hij kan zo denigrerend doen....
en nee ik heb niks met Zoe maar dit....
Ja ik kan me op een gegeven moment ook voorstellen dat je er klaar mee bent.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar hoe vaak wil het op normale toon uitleggen tot het doordringt?
Zoe zendt eigenlijk vooral. Afbekken hoeft niet, maar kan me het op een bepaald moment wel voorstellen.
stoer hoor, echt een manager...quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:54 schreef KinKiJan het volgende:
Over afbekken gesproken....Gaat over tandpasta en wc-papier. Wat Erik zegt kan ik niet verstaan...
Charmante Zoe vanaf de vide tegen Erik: "Ja Erik, koop jij maar van je 500 euro je eigen schijtpapier!"
Neeeeeeeeeeeee OMG Hij heeft een vriendinquote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij heeft al 23 jaar een vriendin , woont samen en heeft drie kinderen
Naast zijn bed een fotolijst met vriendin en kinderen
Hoe duidelijk wil je het hebben
Morgen denk ik.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:02 schreef chufi het volgende:
Ze verwachten gewoon weer een verdienopdracht..
Leuk een normaal gesprekje over van alles en nog wat. In ieder geval geen gametalk en roddelquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:03 schreef Monique___ het volgende:
sas: moet mijn roos nog ophangen
jappie: voor geluk
sas: nee dat is raar , om te drogen, hoefijzer hang je op voor geluk
etc etc
Ze kunnen het dus welquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Leuk een normaal gesprekje over van alles en nog wat. In ieder geval geen gametalk en roddel
In hun wereldje snap ik dat wel. Ze hebben tot woensdag lunch aan boodschappen in huis. Donderdag wordt er niet bezorgd. Maar de stem heeft bij de 48 uur wakker opdracht gezegd dat ze er lang mee moeten doen en daar hebben ze geen rekening mee gehouden. Zoë heeft nog wel wat geld over en wilde dat voor snoep bewaren maar hoorde nu al weer dat ze wc papier moeten kopen ervan.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:02 schreef chufi het volgende:
Ze verwachten gewoon weer een verdienopdracht..
Hij had met Eunice afgesproken om voor hun 1000 ¤ shag en hulzen en aanstekers te kopen als kado aan de rokers . Had hij via achter willen regelen maar of dat al gebeurd is voordat hij vertrok weet ik nietquote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Zou het ergens wel een JW actie vinden om dan voor 950,- aanstekers te kopen en dan 2 potten tabak ofzo
nog niet gezien, haar eigen haar.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk dat ze veel leuker is met een kort kroeskoppie, haar eigen haar
nee had ik net ook gekeken, staat er ook geen in van haar eigen haarquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij niet, kijk maar in het Mory topic
Echt niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:12 schreef Flow3r het volgende:
Sas : 2 eliminaties achter elkaar, wat spannonddd
Zoe wel een leuke verrassing zijnquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:12 schreef Flow3r het volgende:
Sas : 2 eliminaties achter elkaar, wat spannonddd
Kortste eliminatie ooit.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:13 schreef chufi het volgende:
Eliminatie...15 stippen ... en wie niet op een stip staat mag naar huis
Ze wordt met de dag irritanterquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:13 schreef Frummelie het volgende:
Die Zoe verbeeld zich heel wat, op het irritante af...grootsmoel bah..
Ik had hem morgen verwacht.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Misschien omdat het donderdag Hemelvaart is...
Dan zitten ze waarschijnlijk met hun boodschappen want ze hebben t/m woensdag eten als ik het goed zeg.quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan zitten ze waarschijnlijk met hun boodschappen want ze hebben t/m woensdag eten als ik het goed zeg.
Zit wat in, kunnen ze nog bestellen maar de meeste supermarkten zijn gewoon open en Jumbo bezorgt wellicht ook gewoon op Hemelvaart.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan zitten ze waarschijnlijk met hun boodschappen want ze hebben t/m woensdag eten als ik het goed zeg.
Kan ook weer een soort van Ali Express/Hello Fresh opdracht worden.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
zowie zei dat de jumbo donderdag niet bij hun bezorgdquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zit wat in, kunnen ze nog bestellen maar de meeste supermarkten zijn gewoon open en Jumbo bezorgt wellicht ook gewoon op Hemelvaart.
Voorteken...quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:20 schreef lojanda het volgende:
Bern ligt nu op de plek van JW.. volgens mij is iedereen die daar heeft gelegen inmiddels weer thuis
Hier niet.... maar wellicht daar wel.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zit wat in, kunnen ze nog bestellen maar de meeste supermarkten zijn gewoon open en Jumbo bezorgt wellicht ook gewoon op Hemelvaart.
Maar JW heeft toch al vanaf het begin die bed gehad?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:20 schreef lojanda het volgende:
Bern ligt nu op de plek van JW.. volgens mij is iedereen die daar heeft gelegen inmiddels weer thuis
Klopt idd.. die plek boven hem dan.. laat ik het zo zeggenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar JW heeft toch al vanaf het begin die bed gehad?
Ja dat kan ook natuurlijk HF is ook wel weer leuk en lekker..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan ook weer een soort van Ali Express/Hello Fresh opdracht worden.
Die ligt verder fewoon in h et bed van Mirthe...quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:20 schreef lojanda het volgende:
Marciano had het er over dat hij wel weer HF producten wilde (hoe vaker de naam noemen, hoe blijer de sponsor)quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat kan ook natuurlijk HF is ook wel weer leuk en lekker..
Wordt weer veel slikken voor Wendy danquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:24 schreef freaky40 het volgende:
Morgen hebben ze ook hun eigen activiteit nog, GBR worst eten.
En ik snap het ook niet dus heb alles er van verwijderd heeft ook helemaal niets met de streams te makenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Vooral ook geen idee waarom iemand dit op wil rakelen, blijkbaar was het een ding gisteren?
Heb 1 poging gezien, en dat was van korte duur.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:27 schreef schizolientje het volgende:
Voor een verdienopdracht zou je denken dat ze goede kleding en schoenen aantrekken, maar Zoe gaat in haar jurkje, Die heeft trouwens niet één keer met de hoela hoep geoefend zeiden de bro s vd week, ze kn het niet zegt ze
Ja wat kan zij eigenlijk wel? Als er iemand is die de opdrachten slecht doet dan is zij het wel. Helaas heeft Moraima die naam gekregen maar die doet het echt vele malen beter als dat weekdier.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:27 schreef schizolientje het volgende:
Voor een verdienopdracht zou je denken dat ze goede kleding en schoenen aantrekken, maar Zoe gaat in haar jurkje, Die heeft trouwens niet één keer met de hoela hoep geoefend zeiden de bro s vd week, ze kn het niet zegt ze
Snap dat ook niet. Marciano had er in zijn maand nog een (terecht) punt van gemaakt dat hij vond dat iedereen in makkelijke kleding klaar moest staan voor de opdrachten, ze hebben er tijd zat voor tijdens het wachten.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:27 schreef schizolientje het volgende:
Anders doet de febo boodschappenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar ze zou er een van 450 kopen dacht ik, waarom dan zo goedkoop gaanquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:31 schreef Puzzie het volgende:
Twee pruiken van 50 euro en dan kwaliteit verwachten![]()
Echt hoor , en dan 500 euro vragen
ik snap jequote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Snap dat ook niet. Marciano had er in zijn maand nog een (terecht) punt van gemaakt dat hij vond dat iedereen in makkelijke kleding klaar moest staan voor de opdrachten, ze hebben er tijd zat voor tijdens het wachten.
Dat is nou precies wat ik eerder bedoelde met het dringt niet tot haar door/ze doet er niks mee.
Met dat bal overbrengen met de voeten laatst moest ze ook weer eerst terug om om te kleden, 'want dat was niet makkelijk in een jurkje'.
Ze heeft wel geoefend en ze kan het ookquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:27 schreef schizolientje het volgende:
Omdat ze dan kleren of andere zooi kan kopen van wat ze overhoudtquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar ze zou er een van 450 kopen dacht ik, waarom dan zo goedkoop gaan
dan moet ze niet zeuren ookquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Omdat ze dan kleren of andere zooi kan kopen van wat ze overhoudt
Ja nee precies datquote:
geen idee.. maar het valt me op dat ze iedere dag best wel veel hoest.quote:
Dat heb je vaak met goedkope troep. Snap echt niet dat ze dat doen. Ze willen zoveel verschillende dingen kopen terwijl je van te voren al kan weten dat het gewoon troep is.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja nee precies dat![]()
Slippers zijn ook al niet goed
ze weten niet waarom ze zo hoestquote:
ow apartquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze weten niet waarom ze zo hoest
maar heeft niks met haar longen te doen
sinds ze uit Curaçao naar NL is gegaan
Kan dat niet geloven…..ze klinkt als iemand hier in de straat en die heeft COPDquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:38 schreef Verida het volgende:
[..]
longen zijn al heel vaak nagekeken, daar is niets mis mee
COPD is ze op getest en dat heeft ze nietquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:40 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Kan dat niet geloven…..ze klinkt als iemand hier in de straat en die heeft COPD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Vorige week heeft ze het nog maar weer eens uitgelegd aan Jasper. Het is niet iets van haar longen.. dat is allemaal goed en niets mee aan de hand. Het zit in haar keel.. daar zit iets wat kriebels veroorzaakt en daar moet ze van hoesten. Ze heeft dit inmiddels 20 jaar zei ze en is er al aan gewend. Het doet verder ook geen pijn zei ze er ook nog bij.quote:
Ik vind het altijd zo’n eng gezicht als de camera op een slapende Erik staat.quote:
Net een schedel danquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo’n eng gezicht als de camera op een slapende Erik staat.
het is een ramp, ik ken iemand die dit ook heeft, heeft te maken met middenrif enz maar vreselijk om te hebben. Ze had tijdens de corona periode echt vreselijke mensen op haar pad die opmerkingen maakte, en nog Ze dorst nergens meer heen. Longen zijn schoon, geen ontstekingen of bacteriën enz. Klinkt als moiramaquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Is kriebelhoest ze legde het laatst uitquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik kan me niets anders voorstellen, want het lijkt nogal een chronisch iets te zijn.
Net een dode en dan ook nog die ingevallen ogen..quote:
Wat Greys net post klopt.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik kan me niets anders voorstellen, want het lijkt nogal een chronisch iets te zijn.
Wat heeft ze dan ? Want ze heeft wel ietsquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Volgens Mori heeft ze niksquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat heeft ze dan ? Want ze heeft wel iets
In Utopia lag ooit zo iemand en werd er een roos op zijn borst gelegd.quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:41 schreef KinKiJan het volgende:
OT: Dacht dat het een grap was dat ze JW gingen ophalen met de FC Twente bus!Maar wat jij dan weer niet weet is dat Esther achter het stuur zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Het komt bij haar door iets in haar keel maar verder niet iets van binnen uit zei ze.. ze heeft meerdere onderzoeken gehad om het zeker te weten dat er niets ernstigs aan de hand is. Ze wist dat al zei ze omdat ze het ook duidelijk voelt dat het haar keel is. Ze denkt nu zelf dat het iets met haar amandelen is.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:43 schreef schizolientje het volgende:
[..]
het is een ramp, ik ken iemand die dit ook heeft, heeft te maken met middenrif enz maar vreselijk om te hebben. Ze had tijdens de corona periode echt vreselijke mensen op haar pad die opmerkingen maakte, en nog Ze dorst nergens meer heen. Longen zijn schoon, geen ontstekingen of bacteriën enz. Klinkt als moirama
OT: Dacht dat het een grap was dat ze JW gingen ophalen met de FC Twente bus!Dit is wel heel gaaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:
Dan zou dat toch moeten zijn gezien met die onderzoeken?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het komt bij haar door iets in haar keel maar verder niet iets van binnen uit zei ze.. ze heeft meerdere onderzoeken gehad om het zeker te weten dat er niets ernstigs aan de hand is. Ze wist dat al zei ze omdat ze het ook duidelijk voelt dat het haar keel is. Ze denkt nu zelf dat het iets met haar amandelen is.
OT: Dacht dat het een grap was dat ze JW gingen ophalen met de FC Twente bus!Leuk!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Heel gemeen dit.Maar voor Wanda stond er niemand.quote:
Dat weet ik niet , ik hou die social media niet in de gatenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel gemeen dit.Maar voor Wanda stond er niemand.
bij esther ook nietquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel gemeen dit.Maar voor Wanda stond er niemand.
Zo is hij best lief.quote:
Denk omdat zoiets als: "Ja maar kijk, als ik dan de opdracht niet haal, want ik kan het toch niehiehie, dan .. maar luister dan, dan heb ik wel mooi wezen zitten te zijn voor op de televisiehiehie, snap je? Is toch leuheuk!"quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:53 schreef Kakadylo het volgende:
Moet je als manager niet het goede voorbeeld geven? Hoezo draagt zij telkens onhandige rokjes tijdens (verdien)opdrachten?
Zou het eindelijk eens een keer een gave opdracht zijn... met veel spanning en sensatie...quote:
Ze zei ook dat ze met een slang met camera hebben gekeken maar er is niets aan de hand.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan zou dat toch moeten zijn gezien met die onderzoeken?
Ik hoop het, en ergens hoop ik ook weer een eliminatie dat zou wel mooi zijn een keer twee achter elkaarquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zou het eindelijk eens een keer een gave opdracht zijn... met veel spanning en sensatie...
Ja dat mag van mij ook...quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het, en ergens hoop ik ook weer een eliminatie dat zou wel mooi zijn een keer twee achter elkaar
En als je dan meestal ziet wat er is opgebouwd of geplaatst valt het wel mee.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:58 schreef lojanda het volgende:
Wat een geduld moeten ze hebben.. pfff waarom moet dit elke keer zolang duren
Maar dan ben je dus Euniets en ga je kortstondig liggen wippen 'met opa' en vervolgt ligt diegene er een weekje daarna uitquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:59 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zal ik ff mailen dat ik om half 2 weer naar mijn werk moet ?
mag toch hopen dat we niet nu wachten op een paar hoepeltjesquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En als je dan meestal ziet wat er is opgebouwd of geplaatst valt het wel mee.
Ja het geld is weer op er moet weer wat in de kas.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:59 schreef 5thencounter het volgende:
Is het zover? ze mogen alweer geld krijgen?
Ik heb begrepen dat het iets met haar amandelen te maken heeft, die zouden er uit moeten en dan zou ze van de hoest af zijn. Maar ze durft dat niet. Bij kinderen een kleine ingreep, ouderen kunnen daar erg veel last van hebben.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat heeft ze dan ? Want ze heeft wel iets
Mooi, het zál een keer die kuthoepels worden, ze hebben die dingen al een week, dus véélgeldquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het geld is weer op er moet weer wat in de kas.
gisteren was het ook een uurquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:01 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh
Wat is het toch een wereld van verschil, kamer 1 of 2
Iedere keer is er wel iemand die de boel amuseert.
Deze keer was het Rupert die met allerlei verhalen over zijn dates en werk iedereen liet schateren.
Wendy heeft altijd heel gevatte reacties![]()
Nu is het stil, al 44 minuten aan het wachten..... duurt echt lang!
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:01 schreef Puzzie het volgende:
Marciano gaat morgen turven hoevaak Zoe de naam Ice uitspreekt
hahaha jaaa grappigquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:01 schreef Puzzie het volgende:
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:02 schreef Flow3r het volgende:
Marciano heeft 500 / 600 euro opgemaakt
Gisteren zei hij nog 700
Sowieso volwassenenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het iets met haar amandelen te maken heeft, die zouden er uit moeten en dan zou ze van de hoest af zijn. Maar ze durft dat niet. Bij kinderen een kleine ingreep, ouderen kunnen daar erg veel last van hebben.
Je ziet haar genieten (en haar verknipte ideeën over Isaac worden alleen maar gevoed)quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:03 schreef Dotteke het volgende:
En Isaac neemt het voor Zoë op moet hij nodig doen steeds
IK las gisteren dat ze een armband van 175 euro voor hem gekocht heeft en dat hij hem ook ga dragenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Je ziet haar genieten (en haar verknipte ideeën over Isaac worden alleen maar gevoed)
ik vraag me af of Ice het nu voor Zoe opneemtquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Je ziet haar genieten (en haar verknipte ideeën over Isaac worden alleen maar gevoed)
ja en dat hij laatst bv met zijn duim nog even op haar hand zo extra 'streelde' op kantoor zo'n dingen helpen ook nietquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:06 schreef greysbones het volgende:
Zoe
en weet je wat het leuke is
ik bepaal
Ik begrijp werkelijk niet dat ze dit allemaal maar door laten gaan. Straks gebeurt er iets doordat Zoë die waanideeën heeft en dan is zij de klos, rode of gele kaart....... maar niemand die haar ooit eens goed aangesproken heeft, Isaac al helemaal nietquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vraag me af of Ice het nu voor Zoe opneemt
heb meer het idee dat hij het niet leuk vindt dat ze dit zeggen
(ivm met vriendin en kinderen)
Zelfs als Isaac Zoe tegenspreekt dan geniet ze daar (te) intens vanquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:01 schreef Puzzie het volgende:
hoe lang hebben ze de dj booth nu?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:08 schreef Puzzie het volgende:
Ahh dus dansen mag niet om de muziek , dan kan alles de prullenbak in
aandacht... en negatieve aandacht is ook aandachtquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zelfs als Isaac Zoe tegenspreekt dan geniet ze daar intens van
Dansen mag dus niet blijkbaarquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe lang hebben ze de dj booth nu?
en nu in 1 x is het een probleem
ik vind het nog steeds bs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |