Denk omdat zoiets als: "Ja maar kijk, als ik dan de opdracht niet haal, want ik kan het toch niehiehie, dan .. maar luister dan, dan heb ik wel mooi wezen zitten te zijn voor op de televisiehiehie, snap je? Is toch leuheuk!"quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:53 schreef Kakadylo het volgende:
Moet je als manager niet het goede voorbeeld geven? Hoezo draagt zij telkens onhandige rokjes tijdens (verdien)opdrachten?
Zou het eindelijk eens een keer een gave opdracht zijn... met veel spanning en sensatie...quote:
Ze zei ook dat ze met een slang met camera hebben gekeken maar er is niets aan de hand.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan zou dat toch moeten zijn gezien met die onderzoeken?
Ik hoop het, en ergens hoop ik ook weer een eliminatie dat zou wel mooi zijn een keer twee achter elkaarquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zou het eindelijk eens een keer een gave opdracht zijn... met veel spanning en sensatie...
Ja dat mag van mij ook...quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het, en ergens hoop ik ook weer een eliminatie dat zou wel mooi zijn een keer twee achter elkaar
En als je dan meestal ziet wat er is opgebouwd of geplaatst valt het wel mee.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:58 schreef lojanda het volgende:
Wat een geduld moeten ze hebben.. pfff waarom moet dit elke keer zolang duren
Maar dan ben je dus Euniets en ga je kortstondig liggen wippen 'met opa' en vervolgt ligt diegene er een weekje daarna uitquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:59 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zal ik ff mailen dat ik om half 2 weer naar mijn werk moet ?
mag toch hopen dat we niet nu wachten op een paar hoepeltjesquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En als je dan meestal ziet wat er is opgebouwd of geplaatst valt het wel mee.
Ja het geld is weer op er moet weer wat in de kas.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:59 schreef 5thencounter het volgende:
Is het zover? ze mogen alweer geld krijgen?
Ik heb begrepen dat het iets met haar amandelen te maken heeft, die zouden er uit moeten en dan zou ze van de hoest af zijn. Maar ze durft dat niet. Bij kinderen een kleine ingreep, ouderen kunnen daar erg veel last van hebben.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat heeft ze dan ? Want ze heeft wel iets
Mooi, het zál een keer die kuthoepels worden, ze hebben die dingen al een week, dus véélgeldquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het geld is weer op er moet weer wat in de kas.
gisteren was het ook een uurquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:01 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh
Wat is het toch een wereld van verschil, kamer 1 of 2
Iedere keer is er wel iemand die de boel amuseert.
Deze keer was het Rupert die met allerlei verhalen over zijn dates en werk iedereen liet schateren.
Wendy heeft altijd heel gevatte reacties![]()
Nu is het stil, al 44 minuten aan het wachten..... duurt echt lang!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |