Dat heb je vaak met goedkope troep. Snap echt niet dat ze dat doen. Ze willen zoveel verschillende dingen kopen terwijl je van te voren al kan weten dat het gewoon troep is.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja nee precies dat![]()
Slippers zijn ook al niet goed

ze weten niet waarom ze zo hoestquote:

ow apartquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze weten niet waarom ze zo hoest
maar heeft niks met haar longen te doen
sinds ze uit Curaçao naar NL is gegaan

Kan dat niet geloven…..ze klinkt als iemand hier in de straat en die heeft COPDquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:38 schreef Verida het volgende:
[..]
longen zijn al heel vaak nagekeken, daar is niets mis mee

COPD is ze op getest en dat heeft ze nietquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:40 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Kan dat niet geloven…..ze klinkt als iemand hier in de straat en die heeft COPD

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”

Vorige week heeft ze het nog maar weer eens uitgelegd aan Jasper. Het is niet iets van haar longen.. dat is allemaal goed en niets mee aan de hand. Het zit in haar keel.. daar zit iets wat kriebels veroorzaakt en daar moet ze van hoesten. Ze heeft dit inmiddels 20 jaar zei ze en is er al aan gewend. Het doet verder ook geen pijn zei ze er ook nog bij.quote:

Ik vind het altijd zo’n eng gezicht als de camera op een slapende Erik staat.quote:

Net een schedel danquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo’n eng gezicht als de camera op een slapende Erik staat.

het is een ramp, ik ken iemand die dit ook heeft, heeft te maken met middenrif enz maar vreselijk om te hebben. Ze had tijdens de corona periode echt vreselijke mensen op haar pad die opmerkingen maakte, en nog Ze dorst nergens meer heen. Longen zijn schoon, geen ontstekingen of bacteriën enz. Klinkt als moiramaquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:38 schreef Verida het volgende:
[..]

Is kriebelhoest ze legde het laatst uitquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik kan me niets anders voorstellen, want het lijkt nogal een chronisch iets te zijn.

Net een dode en dan ook nog die ingevallen ogen..quote:

Wat Greys net post klopt.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik kan me niets anders voorstellen, want het lijkt nogal een chronisch iets te zijn.

Wat heeft ze dan ? Want ze heeft wel ietsquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:38 schreef Verida het volgende:
[..]

Volgens Mori heeft ze niksquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat heeft ze dan ? Want ze heeft wel iets

In Utopia lag ooit zo iemand en werd er een roos op zijn borst gelegd.quote:

quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:41 schreef KinKiJan het volgende:
OT: Dacht dat het een grap was dat ze JW gingen ophalen met de FC Twente bus!Maar wat jij dan weer niet weet is dat Esther achter het stuur zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!

Het komt bij haar door iets in haar keel maar verder niet iets van binnen uit zei ze.. ze heeft meerdere onderzoeken gehad om het zeker te weten dat er niets ernstigs aan de hand is. Ze wist dat al zei ze omdat ze het ook duidelijk voelt dat het haar keel is. Ze denkt nu zelf dat het iets met haar amandelen is.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:43 schreef schizolientje het volgende:
[..]
het is een ramp, ik ken iemand die dit ook heeft, heeft te maken met middenrif enz maar vreselijk om te hebben. Ze had tijdens de corona periode echt vreselijke mensen op haar pad die opmerkingen maakte, en nog Ze dorst nergens meer heen. Longen zijn schoon, geen ontstekingen of bacteriën enz. Klinkt als moirama

OT: Dacht dat het een grap was dat ze JW gingen ophalen met de FC Twente bus!Dit is wel heel gaaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.

quote:

Dan zou dat toch moeten zijn gezien met die onderzoeken?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het komt bij haar door iets in haar keel maar verder niet iets van binnen uit zei ze.. ze heeft meerdere onderzoeken gehad om het zeker te weten dat er niets ernstigs aan de hand is. Ze wist dat al zei ze omdat ze het ook duidelijk voelt dat het haar keel is. Ze denkt nu zelf dat het iets met haar amandelen is.

OT: Dacht dat het een grap was dat ze JW gingen ophalen met de FC Twente bus!Leuk!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior

Heel gemeen dit.Maar voor Wanda stond er niemand.quote:

Dat weet ik niet , ik hou die social media niet in de gatenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel gemeen dit.Maar voor Wanda stond er niemand.

bij esther ook nietquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel gemeen dit.Maar voor Wanda stond er niemand.

Zo is hij best lief.quote:

Denk omdat zoiets als: "Ja maar kijk, als ik dan de opdracht niet haal, want ik kan het toch niehiehie, dan .. maar luister dan, dan heb ik wel mooi wezen zitten te zijn voor op de televisiehiehie, snap je? Is toch leuheuk!"quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:53 schreef Kakadylo het volgende:
Moet je als manager niet het goede voorbeeld geven? Hoezo draagt zij telkens onhandige rokjes tijdens (verdien)opdrachten?

Zou het eindelijk eens een keer een gave opdracht zijn... met veel spanning en sensatie...quote:

Ze zei ook dat ze met een slang met camera hebben gekeken maar er is niets aan de hand.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan zou dat toch moeten zijn gezien met die onderzoeken?

Ik hoop het, en ergens hoop ik ook weer een eliminatie dat zou wel mooi zijn een keer twee achter elkaarquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zou het eindelijk eens een keer een gave opdracht zijn... met veel spanning en sensatie...

Ja dat mag van mij ook...quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het, en ergens hoop ik ook weer een eliminatie dat zou wel mooi zijn een keer twee achter elkaar

En als je dan meestal ziet wat er is opgebouwd of geplaatst valt het wel mee.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:58 schreef lojanda het volgende:
Wat een geduld moeten ze hebben.. pfff waarom moet dit elke keer zolang duren

Maar dan ben je dus Euniets en ga je kortstondig liggen wippen 'met opa' en vervolgt ligt diegene er een weekje daarna uitquote:

quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:59 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zal ik ff mailen dat ik om half 2 weer naar mijn werk moet ?

mag toch hopen dat we niet nu wachten op een paar hoepeltjesquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En als je dan meestal ziet wat er is opgebouwd of geplaatst valt het wel mee.

Ja het geld is weer op er moet weer wat in de kas.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:59 schreef 5thencounter het volgende:
Is het zover? ze mogen alweer geld krijgen?

Ik heb begrepen dat het iets met haar amandelen te maken heeft, die zouden er uit moeten en dan zou ze van de hoest af zijn. Maar ze durft dat niet. Bij kinderen een kleine ingreep, ouderen kunnen daar erg veel last van hebben.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat heeft ze dan ? Want ze heeft wel iets

Mooi, het zál een keer die kuthoepels worden, ze hebben die dingen al een week, dus véélgeldquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het geld is weer op er moet weer wat in de kas.

gisteren was het ook een uurquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:01 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh
Wat is het toch een wereld van verschil, kamer 1 of 2
Iedere keer is er wel iemand die de boel amuseert.
Deze keer was het Rupert die met allerlei verhalen over zijn dates en werk iedereen liet schateren.
Wendy heeft altijd heel gevatte reacties![]()
Nu is het stil, al 44 minuten aan het wachten..... duurt echt lang!

quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:01 schreef Puzzie het volgende:
Marciano gaat morgen turven hoevaak Zoe de naam Ice uitspreekt

hahaha jaaa grappigquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:01 schreef Puzzie het volgende:

quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:02 schreef Flow3r het volgende:
Marciano heeft 500 / 600 euro opgemaakt
Gisteren zei hij nog 700

Sowieso volwassenenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het iets met haar amandelen te maken heeft, die zouden er uit moeten en dan zou ze van de hoest af zijn. Maar ze durft dat niet. Bij kinderen een kleine ingreep, ouderen kunnen daar erg veel last van hebben.

Je ziet haar genieten (en haar verknipte ideeën over Isaac worden alleen maar gevoed)quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:03 schreef Dotteke het volgende:
En Isaac neemt het voor Zoë op moet hij nodig doen steeds

IK las gisteren dat ze een armband van 175 euro voor hem gekocht heeft en dat hij hem ook ga dragenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Je ziet haar genieten (en haar verknipte ideeën over Isaac worden alleen maar gevoed)

ik vraag me af of Ice het nu voor Zoe opneemtquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Je ziet haar genieten (en haar verknipte ideeën over Isaac worden alleen maar gevoed)

ja en dat hij laatst bv met zijn duim nog even op haar hand zo extra 'streelde' op kantoor zo'n dingen helpen ook nietquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]

quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:06 schreef greysbones het volgende:
Zoe
en weet je wat het leuke is
ik bepaal

Ik begrijp werkelijk niet dat ze dit allemaal maar door laten gaan. Straks gebeurt er iets doordat Zoë die waanideeën heeft en dan is zij de klos, rode of gele kaart....... maar niemand die haar ooit eens goed aangesproken heeft, Isaac al helemaal nietquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vraag me af of Ice het nu voor Zoe opneemt
heb meer het idee dat hij het niet leuk vindt dat ze dit zeggen
(ivm met vriendin en kinderen)

Zelfs als Isaac Zoe tegenspreekt dan geniet ze daar (te) intens vanquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:01 schreef Puzzie het volgende:

hoe lang hebben ze de dj booth nu?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:08 schreef Puzzie het volgende:
Ahh dus dansen mag niet om de muziek , dan kan alles de prullenbak in

aandacht... en negatieve aandacht is ook aandachtquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zelfs als Isaac Zoe tegenspreekt dan geniet ze daar intens van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |